iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 17.08.2005 9:34

Norcha

Jā, diezgan padrūma pieredze Tev ar Merivu... Varbūt labāk pirkt piecdurvju Honda-Civic ar 1,4 litru motoru. Tas, būdams kompaktklases auto, ir diezgan ietilpīgs un arī ekonomisks - pa šoseju 5,4 litri, pilsētā 8,3 litri uz 100 km...

VWfans 16.08.2005 21:51

Rashns

Toties Merivā ir liels plašums virs galvas.

VWfans 16.08.2005 19:15

Norcha

Jā, tam es piekrītu, ka Merivas aprīkojums bāzes komplektācijā ir daudz plikāks. Arī 1,6 litru benzīna motoram degvielas ekonomija nav stiprā puse - laikam pie vainas mašīnas diezgan palielais augstums un stāvā priekšpuse.

Tomēr mani vairāk interesē Tava pieredze ar Merivu tehniskās izturības ziņā. Vai pa tiem 30 tūkstošiem km bija kādi atteikumi? Vai spuldzītes kādreiz izdega?

Kādi ir piemie iespaidi par Mitsubishi-colt?

VWfans 14.08.2005 23:22

Deksters

Esmu. Pie stūres ar 1983.gada Audi-100 1,8 , 1984.gada Audi-100 2,2 , 1993.gada Audi-80 2,0 un 1993.gada Audi-100 2,3. Vests kā pasažieris esmu arī ar 1999.gada Audi-A6 2,4.

VWfans 14.08.2005 23:18

did33

Jā, tieši tā domāju - 4 maisus vienu otram blakām gar auto pašu aizmuguri.

Deksters

Protams, Audi-A8 ir paredzēts naudīgiem cilvēkiem. Latvijā par palietota (1995.-1997.g.) Audi-A8 iegādi, manuprāt, varētu sākt domāt tikai tie, kuru ikmēneša ienākumi ir vismaz tūkstotis latu uz rokas. Tas tā, lai nebūtu auto uzturēšanai pēc tam jālieto pārāk lielu daļu no ienākumiem, kā arī, lai iespējamu remontu gadījumos nebūtu mēneša beigās jādomā, kā savilkt galus.

VWfans 14.08.2005 22:56

Nē, gan Audi, gan Meriva katrs savā ziņā rullē!

VWfans 14.08.2005 22:43

deksters rakstīja: Ja indivīds paziņo, ka A8 un Merivas sēdekļi ir vienādi ērti, tad viņš, atvainojiet, ir tups.

Opel-merivai dažās komplektācijās aizmugurējo sēdekļu atzveltnes regulējas slīpumā, tamdēļ var arī atlaisties ērtāk - tā sēdēšana nebūt nav kā mikroautobusā, kā varbūt daži domā. Nu labi, iekš Audi-A8 droši vien būs āda, bet vai tas ir tik izšķiroši? Kad lielā Opel testa brauciena ietvaros es savu 186 cm garo un no vecuma pastīvo tēvu iesēdināju Merivas aizmugurē, viņš uzteica ārkārtīgi ērto iekāpšanu, jo Meriva ir augsta - kādus 15 cm augstāka nekā vidusmēra Audi. Iekšpusē arī tēvs jutās ļoti ērti - priekš viņa nemaz nav labi nosēsties tik zemu un dziļi kā iegrimstot Audi beņķī.

VWfans 14.08.2005 21:43

Jonkee

Nepiekrītu par aizmugurējo sēdekļu neērtumu. Aizmugurē ir milzīgs plašums, tātad ērti - ne sliktāk kā iekš Audi-A6.

VWfans 14.08.2005 19:00

did33

Merivai ir tā, ka bagāžnieka dziļumā ieliekot guļus uz sāniem parastos, lielos bērnu ratus, vēl atliek vietas 4-5 palieliem (tādiem, kādus dod lielveikalos pie pirkuma virs 10 Ls) maisiem ar mantām, vai ne?

VWfans 14.08.2005 13:06

Norcha rakstīja:Man liekas, ka taa ir ideaala mashiina (kaa gjimenes mashiina), bet veel esmu paardomaas, vai iegaadaaties to vai nee....

Ko Juus sakaat?[addsig]

Ceturtdien iegāju Aura-auto un Hansa-auto salonos salīdzināt Mitsubishi-colt ar Opel-merivu. Pirmo apskatījos Mitsubishi-colt. Protams, auto ir patīkams, ar plašām salona transformācijas iespējām, par 12300 EUR jeb 8600 latiem dabūjams ar 1,3 litru benzīnmotoru un kondicionieri. Tomēr pēc tam, sēdēdams iekš Opel-merivas, secināju, ka Meriva ir tieši tas, kas man vajadzīgs - pie nelieliem ārējiem gabarītiem ir panākts apbrīnojams salona plašums, bagāžnieks arī ir paliels, bet vienlaikus auto vēl nav ne dārgs, ne ēdelīgs. Hansa-auto salonā tagad stāv Meriva ar 1,4 litru benzīnmotoru, kondicionieri un CD radio par 9066 latiem. Šim eksemplāram ir iedota 1000 eiro atlaide, un, manuprāt, tas ir viens no labākajiem šībrīža jaunu auto piedāvājumiem.

VWfans 11.07.2005 23:24

Tagad būtu interesanti atbildēt uz tēmas virsrakstā uzstādīto jautājumu, jo Statoilā 98.benzīns maksā jau apaļus 60 santīmus. Mans vērojums ir tāds, ka satiksmes intensitāte ne vien nesamazinās, bet pat palielinās.

VWfans 10.07.2005 23:01

actek rakstīja:Nezinu kāpēc neviens nav pieminējis priekšējās stoikas , kas ļoti traucē redzamību un tādēļ šis auto man arī nepatika...

Piekrītu, bet šis manā skatījumā ir neliels trūkums - var jau arī paretam drusku kaklu pastiept.

VWfans 09.07.2005 9:55

Tai Merivai, ar kuru es braucu, bija 4200 km nobraukums, un viss bija nevainojami.

VWfans 09.07.2005 9:53

did33 rakstīja:mes ar panemmam uz liizing jaunu opel merivu dizeeli. kaapeec jaunu: a taapeec, ka mazlietots ir praktiski bez grantijas, ar praktiski nenoskaidrojamu nobraukumu. a pa gadu noteiktos apstaaklos mieriigi var 100kkm uzgriezt. turklaat ir keksi, kuri peerk tikai garantiju: 3 gadi, un maina auto. vot jautaajiens: vai Tu taadaa gadiijumaa baigi iespringtu par to, kas notiek peec garantijas laika beigaam? a piebeigt auto var baigi fiksi, tici man, markai nav noziimes.

did33

Kādas atsauksmes Jums ir par savu Merivu? Kāds Jums ir motors - 1,7 litru knapais ar 75 zirgspēkiem vai stiprais ar 100 zirgspēkiem? Vai kondicionieris ir?

VWfans 08.07.2005 22:50

UL

Kādas atsauksmes par Getz tagad, kad pagājis vairāk kā gads?

VWfans 08.07.2005 22:39

Jorens rakstīja:Muusu famiilijai jau kaadu laicinju ir Meriva, nu katraa gadiijumaa neko sliktu nevaru teikt! Tieshaam patiikams auto un arii diezgan praktisks un eerts! Ja veel kas interesee, tad luudzu[addsig]

Jorens

Kāda pieredze ar Merivu ir izveidojusies tagad, kad pagājis vairāk kā gads?

Mana saskarsme ar Merivu līdz šim bijusi visnotaļ pozitīva. Paņēmu maijā to uz vienu dienu Opel lielā testa ietvaros. Mašīnai bija 1,6 litru benzīnmotors un kondicionieris, kas deva pamatīgu komfortu. Merivā par mērenu cenu nelielos ārējos gabarītos ietilpst ārkārtīgi plašs un ērts salons. Konkrētais automobilis brīnišķīgi uzvedās uz grants ceļa, jo bija pietiekami kluss un stabils. Vienīgā iebilde man ir tāda, ka mašīna pārāk asi reaģēja uz gāzes piespiešanu - ir jāsaņemas, lai gaita sanāktu plūdena. Tāpēc man labāk patiktos Meriva ar dīzeļmotoru, kura ir arī ekonomiska. Protams, maksā tāda dārgāk, taču man patiktos, ja ar vienu bāku varētu nobraukt daudz kilometru, kādu tūkstoti. Tādējādi mans sapnis ir Meriva 1,3 CDTI, kuras bāzes cena ir 13350 eiro.

VWfans 27.06.2005 18:48

Vigants

Kāda bija auto uzvedība, braucot pa grants ceļiem?

VWfans 23.06.2005 12:13

edzulis rakstīja: Būs pēc laika arī 335D ar tiem pašiem 272zs un miljons ņūtonmetriem Tas tak būtu tev viens sapņu auto, ne?

Ja es būtu bagāts, tad varbūt.

VWfans 23.06.2005 11:57

edzulis rakstīja:

VWfans rakstījaid33

Piekrītu, ka Meriva ir ļoti baudāms auto, it sevišķi ar 1,7 DTI. Lielā Opel testa ietvaros maijā vienu dienu rullēju ar Merivu 1,6 benzīnnieku, man ļoti tas patika.

Tu vienreiz beigsi murgot? Dīzelis, pie tam vēl 1.7 un opel dīzels nekādi nevar būt baudāms! Baudāms tas ir vienīgi makam, tas arī viss! Baudāms var būt BMW 330D vai 335D, bet ne jau 1.7 opel dīzels. Besī jau par to tavu 1.7 opeli visu laiku klausīties!

Labi, labi, nerunāšu vairs par Opel 1,7 DTI. Un paldies par novēlējumu! Par BMW 335d Tu gan kļūdījies - tāda modeļa nav. Ir BMW-535d ar maksimālo jaudu 272 zirgspēki un divām turbīnām.

VWfans 23.06.2005 11:25

did33

Piekrītu, ka Meriva ir ļoti baudāms auto, it sevišķi ar 1,7 DTI. Lielā Opel testa ietvaros maijā vienu dienu rullēju ar Merivu 1,6 benzīnnieku, man ļoti tas patika.

Šorīt ar savu Vento-VR6 izbraucu 12 km pa pilsētu - uz lielveikalu un tirgu. Vidējais patēriņš sanāca 16 litri uz 100 km. Tātad tika notērēti 1,92 litri 98.benzīna. Tā kā benzīna tagad maksā 56,5 santīmus, tad degvielas izmaksas ir 1,08 lati. Savukārt ar Merivu 1,7 DTI būtu tikai 41 santīms.

VWfans 23.06.2005 0:11

VPP rakstīja:

Vigants rakstīja:

nu izklausījās pēc uzbruaciena... bet ar garantijas večiem, gan es pats parunāšu... ja ar mani nerunās, tad parunās ar juristiem... Ne pirmais ne pēdējais... BTA jau izmācijām!

Lai veicas, vienkārši, kā jau cilvēki teica auto izvēle ir, maigi sakot dīvaina, tas ka viss pie kājas, galvenais no punkta A uz punktu B nebūs arguments, tad neveidotu šādu topicu, btw, a par izmācīšanu, šaubos vai spēji nedēļas laikā skrupulozi izstudēt garantijas līgumu, vairāk izklausās pēc: padomāju a kapēc ne? tak 5 gadu garantija !

P.S. nekā personīga

Tagad jau Vigantam tikai pirmie iespaidi, bet intersantāk būs pēc kāda gada, kad varēs secināt - ir kas plīsis vai nav, ir vai nav manāmas jūtamas Hyundai-matrix nolietojuma pazīmes... Jācer, ka tad Vigants mums atskaitīsies.

VWfans 23.06.2005 0:04

Man ir 33 gadi, un mani tas 1988.gada 5,8 metrus garais Cadillac-brougham savaldzināja. Tam piemita ārkārtīgi laba izolētība no ceļa trokšņiem. Braucot pa labu grants ceļu, sajūta bija apmēram tāda, kā ar manu Vento-VR6 pa viduvējas kvalitātes asfaltu.

VWfans 22.06.2005 23:48

Cik zinu, tas Cadillac, ar kuru es izbraucu 20 kilometrus, pašlaik ir pārdošanā dziļā provincē, un par to saimniece prasa 4000 latu. Mašīna bija labi aprīkota - klimatkontrole, automāts, kura pārslēgšanos pavisam nevarēja manīt, elektriski regulējami logi, spoguļi, priekšējie sēdekļi.

VWfans 22.06.2005 23:41

Man arī patīk lieli un klasiski amerikāņu auto. Janvārī bija iespēja izbraukt ar 1988.gada Cadillac-brougham ar 5 litru V8 motoru. Ārkārtīgi baudāms auto, taču tādu turēt es nevaru atļauties...

VWfans 22.06.2005 23:39

Jā, bet pēc gada vai diviem tas Tavs jaunais auto jau arī būs lietots! Un vērtība būs kritusies par trešdaļu... Arguments jauna auto pirkšanai varētu būt tā labā sajūta, ka Tu par savu auto zini visu vēsturi un nekas nevar palikt apslēpts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti