R0ze rakstīja: Eh necērtas linki - šitā pareizi tinyurl.com/...
R0ze rakstīja: Eh necērtas linki - šitā pareizi tinyurl.com/...
Man bagažniekā metrs 6 kV kabeļa mētājas
Labs ir krānus pastaipījāt, tagad pietiks.
Pasakiet ko domājat par to Gauju .....vai tiešām neviens nav aptaustījis?
vilhelms_tills rakstīja: Kaut arī apsolījos te vairs nerakstīt, bet nu mēģināšu tomēr vēl pēdējo reizi glābšanas riņķi slīcējiem pamest, tīri aiz manas labās sirds.
Kāda, atvainojos, krāna pēc cilvēki pērk kroplīga dizaina \"parastos\" laptopus ar Windows un pēc tam mokās ar vīrusiem un antivīrusiem (ne vienmēr tie otrie ir labāki par pirmajiem), gļukiem un čīkstošu plastmasu, ja nedaudz piemaksājot (un arī ne vienmēr) var tikt pie Mac\'a un aizmirst par šitiem buļļa mēsliem PAVISAM?
Mac ir laptops, kuru atver, pastrādā, aizver. Un viss. Nekādu updeitu, restartu, vīrusu, un citu muļķību. Pat programmas tur \"instalēt\" nevajag - nopumpēji, ievilki ar peli programmu mapē un gatavs. Gribi noinstalēt - aizvilki programmas ikonu uz miskasti un programmas vairs nav.
Kopš man ir Mac, savu veco PC ne reizes neesmu pat ieslēdzis - vienīgā reizi bija, kad failus, bildes un filmas uz Mac\'u kopēju.
Mazohisti? Nezinīši? Santīmdancinātāji? Ņipaņatna.
P.S. Apskatījos \"jauno ūberkruto\" Vista - tak ne mazāk kā puse no jamās \"superjaunajām superfīčām\" MacOS\'ā jau vairākus gadus ir. Psc!
Labi labi nesaku ka Mac tūdīgs, bet man 400 Ls griesti ko gribētu atdot par portatīvo. Iesaki Mac ar normāliem parametriem par šo cenu, kaut vai lietotu.
Starp citu ko tauta saka par Gauju www.capital.lv/...
Un ko saka salīdzinot F-Siemens un Acer cenu kategorijā ap 400 Ls.
Meklēju portatīvo lētajā galā cenā ap 400 Ls.
Pētot piedāvājumu uzdūros šitādam:
It kā laba cena priekš tādiem parametriem un komplektācijas Kāds kaut ko var pateikt par šitādu produktu?
kasinsh79 rakstīja: Gislaved NF3 vairs nekur neatrast Bija laikam pasas labaakaas ziemas riepas ar radzem.
No jaunajam bezradzu riepam ka labakas un cenu zinja patikamakas lieku Dunlop Graspic - perfektas riepas!
Dunlop Winter Sport M3 - kamer jaunas, strada perfekti, tacu izbeidzas gandriz vienas sezonas laikaa ...
Jau pagājušā rudenī kad meklēju Gislaved NF3 man visur pateica ka naff ....itkā daži ineta veikali piedāvāja, bet kad sakontaktēju tad nikā
Ozz rakstīja: LMT izmanto(ja) foresterus
un tad vadosie darbinieki par nelielaam naudaam dabuuja atpirkt...
koleegjei ar taads ir....
2.0 turbo laikam un automaats
nav taa pati ekonomiskaakaa masiina
Latvijas Valsts ceļi arī šitos izmanto
Es vienmēr esmu par pārmaiņām
Tu cilvēks bēdās lasi par Kolina Makreja nāvi ...un te pēkšņi parādās veļasmašīna :/
Iezied stiklu ar kādu eļļu vai taukiem lai šie nevar pielīmēt
Peugeots rakstīja: tas liek domāt, ka šie aparāti ir nonākuši arī līdz LV
Bija tā.... vakardien, kad nobraucu Stokholmā no kuģa - pienāk policis, pieliek pie mutes (apmēram 5cm attālumā) "trubu" un sāk ar mani runāties, tad pasmaida un saka - ok looks good. No sākuma arī nesapratu - kas jādara - jāpūš pa gabalu vai vienkārši jāatbild uz viņa dumjajiem jautājumiem?!?!?! HVZ
Interesantākais bija tas, ka dažus šoferīšus pēc šīs pārbaudes palūdza izkāpt no auto un tie uz kaut kurieni tika aizvesti
Jāmācās runāt velkot gaisu uz iekšu
SEATs OSCARu nokopējis
Sēņu laiks
oibi rakstīja:
STALINS rakstīja: Te nu galīgi nav ko domāt, ja ziemā ar auto tiek pastāvīgi braukts, tad viennozīmīgi jāņam skandināvu variants, vēlams pat skandināvu+(ar rādzēm)
skandināvu var ņemt ja brauc ārpus pilsētas, ja pārsvarā prvietojas pa pilsētu, tad nav šķirbas, jo pārsvarā uz ceļiem ir putra vai slapjš asfalts. un šipi pilsētā vispār ir nevajadzīgi - ja nepiekrīti tad sameklē bildi, ko reds pagājušogad ielika kā reālu paraugu, kad tiek bremzēts ar šipiem uz asfalta
Un ja tas asfalts apledo?
theerny rakstīja: pa tēmu remonts, bet par nekustamo īpašumu.
uztaisīju virtuvē kapitālo remontu - grīdu pārlikšana, elektrības pārvilkšana, sienu apmešana un taisnošana. visu daºīju pats.
protams arī virtuves mēbeles karināju un kā pirmo caurumu dībelim urbu tā tieši elektības kabelim pa vidu.
nu nekas atgriezu vaļā tapētes, iz bakstīju apmetumu un savienoju vadus ar klemmi, tagad tai vietā stāv skapītis
Čoms šitā salika apsildāmās grīdas sanmezglā, visu skaisti izflīzēja pagāja laiciņš un tad vajadzēja urbt caurumus poda pieskrūvēšanai ...a kur tieši bija tās caurules vairs pateikt nevar ....kā urba tā toč caurulē ........jākaļ flīzes nost jālabo caurules
bizenajs rakstīja: nesen redzeeju vienu auto ar numuru NE-1!!!! ideaali!!!! kaads numurs?? neviens
Šitais NE-1 ir galvenajam pastniekam Škodovam
Kondicioniera uzpildīšana un diagnostika.
29102664 Edgars.
Uz Rencēnu ielas arī saliktas asfalta čupas. Zīmes un brīdinošos apzīmējumus protams salika tikai tad kad visas čupas bija gatavas, bet nedēļu tās tur stāvēja melnas un neredzamas. Pirmajā dienā kad uzrāvos lija lietus un tās divas čupas peļķēs pat redzēt nevarēja ...gandrīz ar galvu griestos ieliku. Labāk būtu to asfaltu bedrēs salējuši.
Sviestc rakstīja:
hammers rakstīja:
Sviestc rakstīja:
turbopiile rakstīja: nu nav TIK traki, Sviest
Nu iespējams ka 9-3 naf tik traki, bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...
Teiksim ja Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,
Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,
tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...
a mosh Tev taads pavaajsh vienkaarshi traapiijies
nu es nesaku ka mans ir konfekte, es viņu ņēmu lēti, un rēkinājos ka vajadzēs ieguldīties...
bet vienkārši katru reizi uzzinu, ka tieši šī lūk ir
Saab 9-5 vājā vieta,
un kā jau minējo, to vājo vietu ir krietni vairāk par ieprieksējiem Saab modeļiem
varu dažas minēt
1.turbīna ( parasti tā 5-7 gadus vecam 9-5 jau ir jāmaina )
vai ar Saab 900 OG un Saab 9000 tā bija
nebija!!!
2.indukcijas spoļu bloks..
nu o.k. labi 900 tāds nebija, un arī 9000 bij vājā vieta ( a napig tad turpināt tādu vājumu ražot, un neieviest ko savādāk )
3. prieksēja plaukta aizmugures bukses, tik dīvani izkonstruētas ka maksā ap 50 Ls gabalā , un jūk samērā bieži..
4.amortizātori, vecākiem Saab šis mezgls nebij no vājajiem..
5.gāzes vārpstas bloks....
arī jauninājums vājumu sarakstā...
6. salona info paneļa "gļuki"....
un kas tur vēll...
nu par pārējo pagaidām vēll infas naf, bet izskatās ka turpinājums sekos...
Gluži manas domas un varu papildināt par vājām vietām:
1) Salona ventilators vājā vieta ...nevienam citam autiņam tāda problēma nav dzirdēta kā vājā vieta. Ventilators maksā 200 Ls + 60 Ls nomaiņa
2) Lukturu tīrītāju motoriņš/mehānisms katram otrajam 9-5 tīrītāji stāv šķībi greizi - 150 Ls gab.
3) Kloķvārpstas apgriezienu devējs - 70 Ls
4) Arī citu marku auto ir ķēde, bet nav dzirdēts ka tā tik ātri stiepjas un jāmaina - 1000 Ls.
5) Eļļas tecēšana pa visām malām - lai novērstu tecēšanu jāceļ ārā motors
6) info displeja izdegšana - 200 Ls gab.
Opelim kādreiz uz Puškina ielas starp Gogoļa un Dzirnavu ielām tajā servisā kas iekšā pagalmā šito darbu paveica pa 40 Ls. Tagad jau droši vien dārgāk.
Zinot mūsu CP bardaku un visatļautību tad ilgi nebūs jāgaida, kad ar šīm Imprezām paši intereses pēc pamēģinās agresīvi atvilkt jo nevarēs taču nociesties vajadzēs taču pie radiem aizšaut, uz diseni zaķiem pazīmēties. Gaidam pirmo vāku, koku ....
Roneens rakstīja: Nuja, tikai no sākuma VERHOVINA un pēc tam KARPATI. Kas izskatījās līdzigs IŽ PLANETA SPORT, tikai mazāks.
Aha Verhovina bija ar tādu garu tizlu bāku , bet IŽ PLANETA SPORT gan bij zvērs
Ja nemaldos šitam motors saucās Ш-50 (Š-50) un kontaktu aizdedze ar lielo magnētu un ātrumi slēdzās ar roku tikai otrādāk nekā V-50 ...pirmais uz leju otrais uz augšu. Cilindra galvā bija tā dīvainā sprausla ar ko noslāpēt purrrffff Man muterītes brālis arī kā cilvēkam šitādu nodeva mantojumā, bet man protams rokas niezēja pārbūvēt...pirmais ko izdarīju nozāģēju pedāļus jo pedāļi bija pazors
...uzliku mīksto garo beņķi un nodemontēju bagažnieku, apzāģēju dubļusargus un izpūtējam izsitu ķiškas, lukturis arī protams bija lieks
Tajās dienās kad izdevās pielaist un kādu kilometru pabraukt biju baigi apmierināts
Starp citu kad šitais ieskrējās gāja ātrāk par DELTU jo rati lielāki.
TDI rakstīja: ko var tirst par alfaam un diizeljiem ??!! pashiem taadi ir bijushi ? tiem lielajiem tirseejiem ? nepatiik , nexavo
ir savulaik biki braukts ar AR155(kautkaataabijalaikam) 2,5TD un neviens vien BMW izfaksots . chomam(no Latgales) tas pepeloc nogaaja 4gadus + nemeeraa km un nekaadu gemoroju nebij . Cilvis vienk sekoja autinjam , speciaali nelauza utt.
vispaabaa zapejalji diiseljnoliceeji .
pagaashpiektdien , ar savu iCTDI 'slikto'diizeljcirvi ,seedeeju astee jaunajam S500 marshrutaa Pljavinjas -Reezekne , vid aatrums 140-170km/h , aiz manis veel 9-5 SAABs 'karaajaas' , un kautkaa nejutos apdaliits + vid pateerinjsh , tajaa ~600km izbraucienaa , beigaas bij 6,6l/100km . Pirmdien , ar A6 2,8Q tjaptrjoonjik , "izpildiju ' Smilteni , 400km , vid pateerinjsh 9,1l/100km + max aatrums knapi 130 ( grjoppans Sigulda -Ceesu posms ) , par ikdienas juurmala-Riiga-Juurmala vispaabaa pakluseesim . Nu i pastaastiet nax te LV ko vairaak vajag kaa ~150zs diizeli ?????
Ir cilvēki kam nepatīk traktora skaņa un dīzeļa smaka
piiss
Jūtu līdzi ...atceros kā man vienam autiņam bija uz paneļa pēdas no kaut kā līdzīga un ne ar ko nevarēja dabūt nost un jo vairāk mēģināja dabūt nost jo trakāk izskatījās un tad vēl katrs kurš iesēžas autiņā apvaicājas "a kas tas tāds?"