iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
boliks 19.10.2017 8:20

Šitāds papīrīts ir man autiņam pie grāmatiņām. Auto nāk no Beļģijas.

boliks 13.10.2017 9:35

Tikai ne šādu eksemplāru. Borta dators melo par reālo patēriņu, kad apniks pārdot nevarēs. Pēc 5 gadus vecam auto kondicioniera radiators sabira.

boliks 28.09.2017 8:54

Kādā no AUtobild žurnāliem bija raksts par VAG grupas motoriem un to kodiem no kuriem vajadzētu izvairīties saistībā ar pastiprinātu nodilumu un eļļas ēšanu.

boliks 26.09.2017 15:39

Ne vienmēr. Itāļime ir problēmas ar to, ka viņi tās nekopj + vēl ir karsts kā rezultātā gumijām ir tendence izžūt un sadrupt. LV +- 80% ienāk ar koriģētu nobraukumu varbūt visi 90%. Vēl ir apsistā daļa. Sliktākais gadījums, manuprāt, ir tā stiprāk sista mašīna + nogriezts nobraukums.

Kā jau topikā bija rakstīts nepažēlot +-50 eur un aizvest uz diagnostiku, kurai vajadzētu pateikt, kas ir kas.

boliks 26.09.2017 9:56

Ieteikums parasti pārdevējos neklausīties auto slavināšanas stāstus. Ja ir bijis remonts vienīgais dokuments, kas to apliecina ir rēķins un maksājuma dokuments. No pieredzes Hyundai garantiija spēkā ir tikai, tad, ja tev ir servisa grāmatiņa + čeki par veiktajām apkopēm, ja tev ir tikai servisa grāmatiņa ar dīlera ierakstiem, tas neskaitās.

boliks 04.09.2017 10:30

viencexperc rakstīja: Piemēram, Vw lupo dīzelis tērē 4 litrus uz 100.

Cik tad šis, maita, tērē, ja ir arī ekonomisks?

Kāds ir skatījies Top Gear

VW Lupo vairs neražo jau gadus padsmit, pie tam tas ir četrvietīgs nevis piecvietīgs (pēc papīriem). Pie tam nav bagāznieka.

boliks 04.08.2017 11:27
boliks 17.07.2017 9:34

Nav āķa. Apakšā (šofera pusē) tuvāk priekšējam ritenim ir cilpas vieta.

boliks 11.07.2017 12:28

Ja gribam saudzēt vidi, tad navar būt ne runas par auto. Pagaidām par viena vai otra auto izdevīgumu nevaram spriest tikai pēc kāda komentāriem. Nav mums faktu, piemēram, reālās transportlīdzekļa uzturēšanas izmaksas ar degvielu, apkopēm, remonta izmaksām utt. piemēram auto ar noskrējienu līdz 500 t.km tas būtu tāds pamatīgs pētījums. Šobrīd ir viena tante teica.

boliks 10.07.2017 14:36

Tieši tā.

boliks 10.07.2017 12:46

Sākot ar kādu 2005 gadu vairs nevar ticēt nevienam ražotāja dotajiem datiem par degvielas patēriņu.

Nav nekādas reklāmas, pirmo savu priusu izvēlējos dēļ patēriņa. Bija izvēle vai 2.0 avensi vai Priusu abi Toyota ražojumi abas uzticamas mašīnas. Avensim automātam vidējais 11 stabili, Priusam 5 stabili, dīzeļi toreiz nebija aktuāli.

Uztaisiet forumā aptauju izmaksām Volvo īpašniekiem ar "izcilo" 1.6 dīzeļa motoru.

boliks 09.07.2017 17:46

kasinsh79 rakstīja: Klausies, intelekta apdalītais, paturi savus spriedelējumus pie sevis, labi? Cieni citu izvēli.

Man Prius patīk. 2009.g.modeli uzskatu par glītu. Tam ir R17 diski. Man tas ir ekonomisks un kluss benzīnnieks.

Izskatās, ka kāds jūtas apdalīts, ka nebrauc ar Priusu. Man paša lietošanā bijušo auto skaits jau tuvojas otrajam desmitam. pieminetais Lupo ari ir bijis tiesa gan ar litra motoru, kura videjais paterins ir 5,8 un ne mazāk, oficialais vietu skaits 4 lidz ar to nav salidzinams Priusu.

Par gaumi un iespējām nestrīdas, ja kādam nedod, tad tas ir cits jautājums.

Otreizējā tirgū pārdevējam ir niecīga ietekme, jo pircējs jau zin ko grib.

boliks 09.07.2017 17:45

Izskatās, ka kāds jūtas apdalīts, ka nebrauc ar Priusu

boliks 15.06.2017 16:19

Papildus var parēķināt apkopju izmaksas līdz 200 t. + hibrīdiem pirmā bremžu kluču maiņa būs pie +- 200t robežās, ja reģenerācija ir uz visiem 4 riteņiem.

boliks 08.06.2017 12:55

CSDD varēja padaŗit pasākumu caurskatāmāku un draudzīgāku pircējiem , daži teiks, ka tas nav vajadzīgs, bet tomēr labāk, ja pērkot auto arī lietotu tev būtu pirkuma līgums ( visvienkāršākais). Līdzīgi kā brāļiem Lietuviešīem regitra.lt/lt/paslaugos-ir-veikla/transporto-priemones/pirkimo-pardavimo-sutartis.

boliks 06.06.2017 9:17
boliks 05.06.2017 9:44

Bet par ko cepiens nepatīk - nepērkam, nebraucam. Priecājamies par citiem auto braucam, remontējam. Ir dažādas gaumes un iespējas.

boliks 02.06.2017 15:47

kolumbs rakstīja: No tā laikam jāsecina, ka lietots hibrīds nav apskatāms variants.

Nu, piemēram, tipisks tirgotāja auto, droši vien tīts, www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/prius/bcjbfg.html

Parastai mašīnai ap to cenu 1000 euro skurstenī un auto slēptie defekti būs novērsti, bet šitādam...

Es lasīju hronoloģiski, domāju, kāds gan sakars kondicionieriem ar auto iedarbināšanu...izrādās loģika ir, bet dīlerservisā izrādās šādu loģiku nezina...

Auto iz Gollandiji, kaut gan virsū Beļģijas nr. Auto kādu laiku īsu brīdi ir tirgojies Lietuvā no turienes arī nācis liekas, ka tā bija Kauņa.

boliks 02.06.2017 15:45

Šajā gadījumā jācer, ka vaina ir īstā.

boliks 30.05.2017 10:11

Es arī vairāk vai mazāk atzīstu apkopju veikšanu pie dīlera tieši šim modelim. Starp citu vai palūdzi pie reizes arī, lai samaina ražotāja atsaukumam pakļautās lietas?

boliks 26.05.2017 8:13

Ir vērts papētīt vai konkrētais eksemplārs nav bijis taksis kas iecienīts Zviedrijā ar visām izrietošajām sekām.

boliks 11.05.2017 13:49
boliks 31.03.2017 9:26

Palasi sadaļu par nobraukuma notīšanu

Ja pēc tam taisies auto izpirkt, tad banku tas neinteresē, savukārt, ja nobrauksi vairāk un taisies atdot, tad pārbraukto km skaitu piereiķinās koeficentu (tas gan būs līguma beigās).

boliks 28.03.2017 10:48

Pēc šasijas Nr.

boliks 17.03.2017 14:18

Zobene. Tekstā rakstīts, ka februārī mainīta.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti