Tikai ne šādu eksemplāru. Borta dators melo par reālo patēriņu, kad apniks pārdot nevarēs. Pēc 5 gadus vecam auto kondicioniera radiators sabira.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tikai ne šādu eksemplāru. Borta dators melo par reālo patēriņu, kad apniks pārdot nevarēs. Pēc 5 gadus vecam auto kondicioniera radiators sabira.
Kādā no AUtobild žurnāliem bija raksts par VAG grupas motoriem un to kodiem no kuriem vajadzētu izvairīties saistībā ar pastiprinātu nodilumu un eļļas ēšanu.
Ne vienmēr. Itāļime ir problēmas ar to, ka viņi tās nekopj + vēl ir karsts kā rezultātā gumijām ir tendence izžūt un sadrupt. LV +- 80% ienāk ar koriģētu nobraukumu varbūt visi 90%. Vēl ir apsistā daļa. Sliktākais gadījums, manuprāt, ir tā stiprāk sista mašīna + nogriezts nobraukums.
Kā jau topikā bija rakstīts nepažēlot +-50 eur un aizvest uz diagnostiku, kurai vajadzētu pateikt, kas ir kas.
Ieteikums parasti pārdevējos neklausīties auto slavināšanas stāstus. Ja ir bijis remonts vienīgais dokuments, kas to apliecina ir rēķins un maksājuma dokuments. No pieredzes Hyundai garantiija spēkā ir tikai, tad, ja tev ir servisa grāmatiņa + čeki par veiktajām apkopēm, ja tev ir tikai servisa grāmatiņa ar dīlera ierakstiem, tas neskaitās.
viencexperc rakstīja: Piemēram, Vw lupo dīzelis tērē 4 litrus uz 100.
Cik tad šis, maita, tērē, ja ir arī ekonomisks?
Kāds ir skatījies Top Gear
VW Lupo vairs neražo jau gadus padsmit, pie tam tas ir četrvietīgs nevis piecvietīgs (pēc papīriem). Pie tam nav bagāznieka.
Nav āķa. Apakšā (šofera pusē) tuvāk priekšējam ritenim ir cilpas vieta.
Ja gribam saudzēt vidi, tad navar būt ne runas par auto. Pagaidām par viena vai otra auto izdevīgumu nevaram spriest tikai pēc kāda komentāriem. Nav mums faktu, piemēram, reālās transportlīdzekļa uzturēšanas izmaksas ar degvielu, apkopēm, remonta izmaksām utt. piemēram auto ar noskrējienu līdz 500 t.km tas būtu tāds pamatīgs pētījums. Šobrīd ir viena tante teica.
Sākot ar kādu 2005 gadu vairs nevar ticēt nevienam ražotāja dotajiem datiem par degvielas patēriņu.
Nav nekādas reklāmas, pirmo savu priusu izvēlējos dēļ patēriņa. Bija izvēle vai 2.0 avensi vai Priusu abi Toyota ražojumi abas uzticamas mašīnas. Avensim automātam vidējais 11 stabili, Priusam 5 stabili, dīzeļi toreiz nebija aktuāli.
Uztaisiet forumā aptauju izmaksām Volvo īpašniekiem ar "izcilo" 1.6 dīzeļa motoru.
kasinsh79 rakstīja: Klausies, intelekta apdalītais, paturi savus spriedelējumus pie sevis, labi? Cieni citu izvēli.
Man Prius patīk. 2009.g.modeli uzskatu par glītu. Tam ir R17 diski. Man tas ir ekonomisks un kluss benzīnnieks.
Izskatās, ka kāds jūtas apdalīts, ka nebrauc ar Priusu. Man paša lietošanā bijušo auto skaits jau tuvojas otrajam desmitam. pieminetais Lupo ari ir bijis tiesa gan ar litra motoru, kura videjais paterins ir 5,8 un ne mazāk, oficialais vietu skaits 4 lidz ar to nav salidzinams Priusu.
Par gaumi un iespējām nestrīdas, ja kādam nedod, tad tas ir cits jautājums.
Otreizējā tirgū pārdevējam ir niecīga ietekme, jo pircējs jau zin ko grib.
Izskatās, ka kāds jūtas apdalīts, ka nebrauc ar Priusu
Papildus var parēķināt apkopju izmaksas līdz 200 t. + hibrīdiem pirmā bremžu kluču maiņa būs pie +- 200t robežās, ja reģenerācija ir uz visiem 4 riteņiem.
CSDD varēja padaŗit pasākumu caurskatāmāku un draudzīgāku pircējiem , daži teiks, ka tas nav vajadzīgs, bet tomēr labāk, ja pērkot auto arī lietotu tev būtu pirkuma līgums ( visvienkāršākais). Līdzīgi kā brāļiem Lietuviešīem regitra.lt/lt/paslaugos-ir-veikla/transporto-priemones/pirkimo-pardavimo-sutartis.
Stāsts par Fordu automātisko kārbu www.iauto.lv/forums/topic/27077-ko-darit-juk-robotizeta-karba-fordam?pnr=2
Bet par ko cepiens nepatīk - nepērkam, nebraucam. Priecājamies par citiem auto braucam, remontējam. Ir dažādas gaumes un iespējas.
kolumbs rakstīja: No tā laikam jāsecina, ka lietots hibrīds nav apskatāms variants.
Nu, piemēram, tipisks tirgotāja auto, droši vien tīts, www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/prius/bcjbfg.html
Parastai mašīnai ap to cenu 1000 euro skurstenī un auto slēptie defekti būs novērsti, bet šitādam...
Es lasīju hronoloģiski, domāju, kāds gan sakars kondicionieriem ar auto iedarbināšanu...izrādās loģika ir, bet dīlerservisā izrādās šādu loģiku nezina...
Auto iz Gollandiji, kaut gan virsū Beļģijas nr. Auto kādu laiku īsu brīdi ir tirgojies Lietuvā no turienes arī nācis liekas, ka tā bija Kauņa.
Šajā gadījumā jācer, ka vaina ir īstā.
Es arī vairāk vai mazāk atzīstu apkopju veikšanu pie dīlera tieši šim modelim. Starp citu vai palūdzi pie reizes arī, lai samaina ražotāja atsaukumam pakļautās lietas?
Ir vērts papētīt vai konkrētais eksemplārs nav bijis taksis kas iecienīts Zviedrijā ar visām izrietošajām sekām.
Lietuvieši atkal priekšā. Vešturiskajiem spēkratiem TA jāveic reizi 5 gados.
Palasi sadaļu par nobraukuma notīšanu
Ja pēc tam taisies auto izpirkt, tad banku tas neinteresē, savukārt, ja nobrauksi vairāk un taisies atdot, tad pārbraukto km skaitu piereiķinās koeficentu (tas gan būs līguma beigās).
Pēc šasijas Nr.
Zobene. Tekstā rakstīts, ka februārī mainīta.
Šitāds papīrīts ir man autiņam pie grāmatiņām. Auto nāk no Beļģijas.