jaa, tikko esmu atgriezies. riit (shodien) uzzvaniishu, sarunaasim 910 nodoshanu. tx to Yetti, ka paarliecinaaja pret laptopa lietoshanu kaa navigaacijas alternatiivu. katraa zinjaa pirms naakoshaa brauciena kaut kur aarpus LR man buus tomtom tipa ieriice.
Yetti rakstīja:
snow rakstīja:
Yetti rakstīja: arī paņēmu 930Traffic...
ja kādam interesē tiek tirgots 910ais ar visām kartēm, manuāļiem, dokstaciju, autolādētāju un maku...
cena varētu būt ap 170.- LV naudām... aparāts labā stāvoklī...
padalies ar iespaidiem par 930T tiesham ir verts un tik liela atshkiriba kaut vai no ta pasha 910 taa?
kad
JJJ
atdos 910to, varu iedot pamēģināt...
Pirms 2 dienām braucu Berlīne -Rīga:
It kā pēc kartes var izbraukt taisnāk, taču navigācija, paša ieprieksējo gadu un citu paziņu pieredze liecina, ka ātrākais ceļs ir kaut kā tā - Berlīne - Poznaņa -Varšava un uz Rīgu (attiecīgi otrāda secība braucienā līdzrīgai). Starp Vācijas robežu un maksas bāni nav daudz remontu, taču kustība gāja 70-80-90 km/h, jo bija pirmdiena un nenormāli daudz fūres. ātrāk īpaši nevar pabraukt, jo, ja izdodas apdzīt, tad drīz atkal priekšā kolonna ar fūrām vai vieglajiem. Tātad šis posms diezgan nervozs. Tālāk braucu pa maksas bāni - vismaz var normāli pabraukt (vidēji braucēju ātrums ap 130 km/h, bet daudzi brauc arī ātrāk (ceru, ka fotoradari tur nebija'
un ir izbūvēts jau krietni garāks (laikam līdz Lodžai vai kaut kā tā). tātad maksa ir 3 * 11 zloti (var maksāt arī ar karti vai eiro (laikam sanāca 4.50 pa 1 posmu). Ja man prasītu, ieteiktu noteikti braukt pa bāni pat gadījumā, ja pilnībā apmierina eko braukšana aiz fūrām ar 80km/h, jo bānis ir patukš, labs, ir labas atpūtas vietas.
Ja nav kāda pamatota iemesla, iesaku braukt tā, lai Polija būtu pa nakti (it sevišķi Varšva un tās tuvums), jo tad tiešām satikmse mazāka un fūras īpaši ātrumu ciematiņos nesamazina (turklāt naktī atļautais ātrums apdz. vietās ir 60 km/h) un vai arī Poliju šķērsot sesdienā/svētdienā, kad fūras laikam nevar braukt. tas īsumā.