iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
JJJ 10.07.2008 19:47

Pirms 2 dienām braucu Berlīne -Rīga:

It kā pēc kartes var izbraukt taisnāk, taču navigācija, paša ieprieksējo gadu un citu paziņu pieredze liecina, ka ātrākais ceļs ir kaut kā tā - Berlīne - Poznaņa -Varšava un uz Rīgu (attiecīgi otrāda secība braucienā līdzrīgai). Starp Vācijas robežu un maksas bāni nav daudz remontu, taču kustība gāja 70-80-90 km/h, jo bija pirmdiena un nenormāli daudz fūres. ātrāk īpaši nevar pabraukt, jo, ja izdodas apdzīt, tad drīz atkal priekšā kolonna ar fūrām vai vieglajiem. Tātad šis posms diezgan nervozs. Tālāk braucu pa maksas bāni - vismaz var normāli pabraukt (vidēji braucēju ātrums ap 130 km/h, bet daudzi brauc arī ātrāk (ceru, ka fotoradari tur nebija' un ir izbūvēts jau krietni garāks (laikam līdz Lodžai vai kaut kā tā). tātad maksa ir 3 * 11 zloti (var maksāt arī ar karti vai eiro (laikam sanāca 4.50 pa 1 posmu). Ja man prasītu, ieteiktu noteikti braukt pa bāni pat gadījumā, ja pilnībā apmierina eko braukšana aiz fūrām ar 80km/h, jo bānis ir patukš, labs, ir labas atpūtas vietas.

Ja nav kāda pamatota iemesla, iesaku braukt tā, lai Polija būtu pa nakti (it sevišķi Varšva un tās tuvums), jo tad tiešām satikmse mazāka un fūras īpaši ātrumu ciematiņos nesamazina (turklāt naktī atļautais ātrums apdz. vietās ir 60 km/h) un vai arī Poliju šķērsot sesdienā/svētdienā, kad fūras laikam nevar braukt. tas īsumā.

JJJ 09.07.2008 0:28

jaa, tikko esmu atgriezies. riit (shodien) uzzvaniishu, sarunaasim 910 nodoshanu. tx to Yetti, ka paarliecinaaja pret laptopa lietoshanu kaa navigaacijas alternatiivu. katraa zinjaa pirms naakoshaa brauciena kaut kur aarpus LR man buus tomtom tipa ieriice.

Yetti rakstīja:

snow rakstīja:

Yetti rakstīja: arī paņēmu 930Traffic...

ja kādam interesē tiek tirgots 910ais ar visām kartēm, manuāļiem, dokstaciju, autolādētāju un maku...

cena varētu būt ap 170.- LV naudām... aparāts labā stāvoklī...

padalies ar iespaidiem par 930T tiesham ir verts un tik liela atshkiriba kaut vai no ta pasha 910 taa?

kad

JJJ

atdos 910to, varu iedot pamēģināt...

JJJ 22.06.2008 12:15

lieta ir bezcerīga (; priecājies, ka visi dzīvi un veseli (cerams, ka tā arī ir), jo bleķus sataisīsi vai nopirksi jaunus, veselību nē;

viktors1961 rakstīja: Ja viens liecinieks ir - tad domāju, ka lieta nav bezcerīga. Būtu ļoti labi, ja smagā šoferis arī tāds būtu. Katrā ziņā dāmas rīcība bija par cēloni negadījumam. Protams, ja topika autoram tīra sirdsapziņa un šis neplēsa iekšā un mirgojošo zaļo vai vēl ļaunāk dzelteno

JJJ 19.06.2008 23:53

Yetti rakstīja:

Yetti rakstīja:

JJJ rakstīja:

varu aizdot... "uz bumbiņu"...

kur paliki?

sestdien būšu Rīgā, varu nodot...

iklausaas labi, uzsit savus kontaktus uz manu e-pastu janisga@tvnet.lv , riit uzzvaniishu. domaajams, ka arii sestdien par riigu dziivoshos

JJJ 19.06.2008 23:53

Yetti rakstīja:

Yetti rakstīja:

JJJ rakstīja:

varu aizdot... "uz bumbiņu"...

kur paliki?

sestdien būšu Rīgā, varu nodot...

iklausaas labi, uzsit savus kontaktus uz manu e-pastu janisga@tvnet.lv , riit uzzvaniishu. domaajams, ka arii sestdien par riigu dziivoshos

JJJ 19.06.2008 23:06

Yetti rakstīja:

JJJ rakstīja: bija jau te daži minējuši, ka laptopam var piejūgt navigāciju, taču. izskaidrojiet vienkāršam cilvēkam, kas, kur kā jādara, lai savam laptopam piejūgtu navigāciju. negribas pirkt tom tom tipa ierīci, tāpēc domāju, ka braucot atvaļinājumā, varētu paķert līdzi laptopu, lai sarežgītākās vietās varētu izmantot navigācijas ++, tāpēc palīdziet lūdzu saprast kas vajadzīgs - saprotu, ka vajag gps uztvērēju, taču kur tādu var nopirkt? kādu vajag? otrais, acīmredzot vajag kartes? kur, kādas var novilkt? vai vajag vēl kādu programmu? sorry, esmu duduu šajos jautājumos!

ja tā nav dzīvē nepieciešama lieta, tad varbūt nemaz neiespringsti? ss.lv pilns ar piedāvājumiem..

noīrē to TomTom un miers, maksā tas kaut kādus 3.-Ls dienaktī...

ja neesi no advancētajiem, tad Laptops Tev vairāk traucēs...

ja nebūtu nepieciešams, nerakstītu. tomēr, patīkamāk, ja var ielūkoties kartē. īrēt - jā forši, bet nezinu, cik ilgi un kur klejošu apkārt - un, ja pieņemam, ka īre ir 2/3 ls/dienā, tad pa trīs nedēļām jau bez maz 21/2 no jauna tom tom sanāk. nopirkt - varētu jau, bet ja tā izmantošana 2* gadā? Tāpēc, arī jautāju, kas vajadzīgs, lai laptopā redzētu karti/navigāciju, ja nu to savajagas un ar karti grūti tikt galā

JJJ 19.06.2008 22:11

bija jau te daži minējuši, ka laptopam var piejūgt navigāciju, taču. izskaidrojiet vienkāršam cilvēkam, kas, kur kā jādara, lai savam laptopam piejūgtu navigāciju. negribas pirkt tom tom tipa ierīci, tāpēc domāju, ka braucot atvaļinājumā, varētu paķert līdzi laptopu, lai sarežgītākās vietās varētu izmantot navigācijas ++, tāpēc palīdziet lūdzu saprast kas vajadzīgs - saprotu, ka vajag gps uztvērēju, taču kur tādu var nopirkt? kādu vajag? otrais, acīmredzot vajag kartes? kur, kādas var novilkt? vai vajag vēl kādu programmu? sorry, esmu duduu šajos jautājumos!

JJJ 18.06.2008 23:53

ja precīzu bmw numuru nezini, tad CP Meklēšanas birojs pateiks, ka vainīgo nevar konstatēt un viss, lietu beigs. Un, šādā konkrētajā situācijā, pat ja atrastu, tad pašam vajag saprast, ka BMWvadītājs/īpašnieks visu noliegs, atradīs par liecinieku onkuli Juri, savukārt, CP administratīvo lietu, atsaucoties uz vispārīgajiem principiem, pretrunīgajām liecībām izbeigs un viens no trīs punktiem lemjošajā daļā skanēs - BMW ar valsts reģ.nr. dalība csng nav pierādīta. nav jēgas turpināt, bet, ja gribi atskaitīt juristam $$$, droši to vari darīt..(arī man vari noskaitīt $$$)

JJJ 17.06.2008 23:05

lamerok rakstīja: Šodien 17.06.2008 pl. ~12.10 notika avārija uz Tallinas un Tīnūžu ceļa krustojuma. Avārījas izraisītāja, sieviete ar tumši zilu BMW 5 sērijas, atstāja notikumu vietu. Lūdzu atsaukties cilvēku kas redzēja šo avāriju.

Varat zvanīt man vai vienkārši ierakstat šeit savas koordinātes un es ar Jums sazināšos. Mans mob.nr 28638077.

Pateicos jau iepriekš.

P.S. Ja nu tomēr vainīgā, vai viņas paziņa izlasa šo, ieteiktu pašiem sazināties ar man, tas atrisinās daudz Jūsu problēmu.

bmw numurs ir? policiju sauci? kāds avārijas raksturs? atbildi uz jautājumiem, tad nokomentēšu potenciālo lietas atrisinājumu (darbā diezgan bieži sanāk krāmēties ar visādām šādām situācijām).

JJJ 02.06.2008 21:29

elf rakstīja: Kautkā neiet kopā.....kvalitatīvi un lēti???????? Neviens normāls meistars nestrādās servisā kurā ir zema alga !!!!

zema alga mazpilsētā un Rīgā ir divas atsķirīgas lietas. tāpēc es savu autiņu cenšos remonetēt kādā mazpilsētas servisā (lai neapvainotu par reklāmu, neteikšu kur) pa ceļam uz laukiem - 'aizsitu" piektienas pēcpusdienu un sestdien autiņu savācu. cenas - KRIETNI zemākas un kvalitāte hvz jeb tā pat kā citur.

JJJ 02.06.2008 19:12

zhuks rakstīja: Sveiki. Paredzēts tālāks ceļojums bez viesnīcām, tāpēc doma iegādāties kaut ko līdzīgu šim

www.xnet.lv/...

Vai kādam ir pieredze to lietošanā- plusi, mīnusi, lietošanas īpatnības u.c.

padomā vai ir vērts, un, lai arī pats šādus brīnumus nelietoju, jo ir dzirdēti sātstiņi no paziņām par jautro AKU nosēšanos vai ģenģera likstām un auto stumšanu pāri poļu/vācu robežai tikai tādēļ, ka aizmirsa izslēgt sasodīto ledusskapi. ok, cilvēki visādi, tehnika arī iet uz priekšu, varbūt konkrētajiem paziņām nepaveicās. es personīgi izmantoju visparastākās aukstumsomas ar aukstuma elementiem vai ledu, ja elementi beigušies, kuru samet somā. + vēl somu ietin slapjā dvielī, tā kā uz dienām divām va pat trijām pilnīgi bez problēmām. vienlaicīgi gan jāsaka, ka ceļa malā neguļu un vismaz kempingā iebraucu, bet tur jau parasti ir ledusskapis, kur aukstumelementus var uzsaldēt no jauna un tad atkal maizītēm uz pāris dienām pietiek.

JJJ 01.06.2008 0:57

Gregers rakstīja:

Velomens rakstīja: Vajadzēja, pirms auto nolikšanas uz tik ilgu laiku, atvienot aķim vienu klemmi un ja āķis kaut cik normāls,tad nebūtu izlādējies.

Jā, jā...un ja kaut pāris kļūdas ir bijušas kompja atmiņā tad pievienojot atpakaļ gudri uzlādēto aķi tu varētu autosu likt uz evakuātora un braukt dzēst un labot...

Domeniks vai Veho būtu ļoti priecīgi apgraizīt tev garantiju par nesankcionētu elektro ierīču izmantošanu, jo mērfija likums darbojās parasti un pēc uzlādēšanas, kļūdu noņemšanas noteikti sagadītos, ka kāds elektro bojājums izlīstu kuru servis varētu norakstīt uz tavu iesipienu.

par kādu nesankcionētu iejaukšanos var būt runa??? ja aķis noņemts, uzlādēts un pievienots atpakaļ??? ok, vēl var iet runa par gadījumu, ja lādē, neatvienojot mašīnas elektrības vadus no AKU, pašam gadījās, ka siģene 'sajuka prātā" pie šāda lādēšanas stila. taču, kā gan veho vai domeniks šo procedūru savādāk varētu veikt? tipa lādēšana atļauta tikai ar MB vai 'speciālp ' citrona lādētāju, jo citi savādāku elektrību taisa???? man liekas, ka, ja tā ir, tad tikai ķeršana uz muļķa, jo tad sanāk, ka, lai neizčākstētu MB garantija, tad super mersis no, piemēram, no Zilupes jāvelk uz treilera pie Domeniksa un tur jālādē aķis??? sviests pilnīgs, ko pasaule tik neizdomā.

JJJ 29.05.2008 21:50

kur tauta nonākusi (; aķīti pat vairs nemāk uzlādēt (; aizbrauc ar tramvaju uz veikalu, nopērc lādētāju, izlasi instrukciju un uz priekšu.

JJJ 18.05.2008 22:25

shearer rakstīja: neesi domaajis par psihiatra apmekleejumu?

varbuut pats shiiri aizej paārestējies?? cilveēkam sāpe, tak lai raksta un mudina pārējos ar braukt prātīgi. ir tāds teiciens, ka stulbie no savām kļūdām mācās, gudrie no citu. tad nu šīrim novēlu būt tam otrajam

un ja jau par sprādzēšanos - pazīstami cilvēki - brauca mazpilsētā, minimāls ātrums, vīrs pie stūres, kundzīte aizmugurē (jo tur drošāk) , kamēr pie krustojuma viens ielika pakaļā . rezultātā kundzītei n-tie lūzumi un traumas pēc pilnas programmas no ielidošanas priekšējā sēdeklī. tā lūk.

JJJ 15.05.2008 22:33

vzinis rakstīja: mazmotors 1.4 vai pat 1.6 benzinu un dizeljzupu ed daudz maz lidzvertigi, tapec maksat 1.5tk .... ja nu vienigi ljoti daudz braucam ....

Benzins

nu nesaki gan, uz štrāses varbūt, bet, ja pa pilsētu jāmīcās, tad dīzelis viennozīmīgi tērēs mazāk, un pie tam jūtami. bieži jau ir dzirdami stāsti, ka piem., 1,6 benzīns tērēs aptuveni tik pat cik dīzelis, bet no personīgās pieredzes, ar dīzeli (kādreiz bija šāds nemotora dīzelis) brauc kā gribi, bet vairāk par 6 l/100 km nevarēja pat pilsētā dabūt, normāli bija ap 5 l/100km. Pēc tam gadījās pamocīt tādu paš bezīnieku - jā , pa štrāsi atšķirība liela nebija- 6-7 l/100km, kuru var arī pieciest, jo nebaraukāju tūkstošus mēnesī, bet pilsētā visi 10 un ziemā pat vairāk sanāca. katrā ziņā, arī pie pašreizējām cenām, ja jāmīcās pa pilsētas korķiem, tad arī pie salīdzinoši nelielām distancēm vai gada nobraukumam dīzelim jābūt ekonomiskākam. ok, šī mana personīgā pieredze bija ar 10 gadīgiem autiņiem tajos senajos laikos, bet nedomāju, ka princips mainījies.

JJJ 15.05.2008 21:01

preluditta rakstīja:

JJJ rakstīja: daudzi te runā par zaļo zonu, bet kas tā tāda ir? CSN tāda termina nav, varbūt kaut kādos RD normatīvos, (...) Nezinu, bet man liekas, ka pašvaldības policija bieži ķer uz savas un citu nezināšanas rēķina.

labs jautājums... reku reāla situācija --> Aizkraukles pilsētas kultūras namam no sētas puses ir kafene, pie kuras piebraucot nometam mašīnu nenosakāmas izcelsmes smilšu laukumiņā. Vēl nav atnesta karbonāde, kā vietējie menti jau klāt un nu tik līmēs plāksteri - tipo stāvam "zaļajā zonā". Uz jautājumu, kurā vietā tās smiltis būtu zaļas, viņi atbild, ka pilsētas ģenerālplānojumā (vai kur tur) šitā teritorija skaitās apzaļumota. Visu cieņu... Aizkraukle ir mana dzimtā pilsēta un zinu, ka sen atpakaļ, manos bērnudārza gados atceros, ka tur tik tiešām bija zāle. Un menti tiek pie kārotā čirika. Bet ko šādā situācijā darīt iebraucējam? Vai vajag nosapņot, ka kaut kādā tur Aizkrauklē kaut kāds smilšu pleķis mārrutks-zin kādā tur plānojumā ir paredzēts kā zāliens (kuru turklāt nekorekti saukā par "zaļo zonu").

OK, nav jau strīds, ka kaut kādā plānā ir norādīts, ka te plānots sēt zāli un stādīt kokus. Viss jau pareizi, tikai kā es cilvēks to varu zināt??? Pie vienas kafejnīcas miestā X var stāvēt, bet citā nevar! OK, var jau ielikt kaut kādos saistošajos noteikumos, kuru nezināšana neatbrīvo no atbildības, un mēģināt sodīt, taču tad arī pašvaldībai kaut ko vajag darīt, lai tā vieta neizskatītos pēc stāvlaukuma vai, ja par topika tēmu, par grantētu ceļu. Lielisks piemērs Rīgā ir Uzvaras parkā izbrauktās dangas paralēli 2.tramvaja sliedēm (starp Uzvaras bulvāri un Slokas ielu laikam). Kaut kādā kartē tur ir iela, citās nav. Nu pa ceļu to točna nenosauksi, ja nu vienīgi 4*4 sacīkšu trasi, bet redz CP regulāri PĀRI GĀJĒJU IETVEI tur iebrauc (jo savādāk tur nevar iebraukt) un ķersta uz ātrumu, tos, kuri pa Uzvaras bulvāri ieskrienas. Un tad jautājums - kas tajā vietā ir - iela, zaļā zona vai grantēts ceļs, uz kura tā īsti nemaz uzbraukt nevar un kuru pašvaldība NEKAD nav labojusi, tīrījusi ziemā!!!

JJJ 14.05.2008 21:30

daudzi te runā par zaļo zonu, bet kas tā tāda ir? CSN tāda termina nav, varbūt kaut kādos RD normatīvos, bet slinkums meklēt, turklāt, ja arī RD normatīvos kaut kas tāds ir, tad paliek vēl jautājums par šī normatīva tā teikt pārrākumu pāri Ceļu satiksmes likumam un Ceļu satikmes noteikumiem (MK noteikumiem). Neatbalstu sastrēgumu apbraukšanu pa Biķernieku mežu, pa citiem mežiem, kur patiešām meža stigas, takas, ceļi nav domāti šāda veida braukšanai, un galu galā cienīsim sevi un citus, jo paši tak braucam ar autiņu un vēlamies, lai arī no citiem saņemtu cieņu pretī. taču, ja pēc būtības, ar ko Biķernieku mežs atšķiras no kaut kādas, piemēram, Rēzeknes pilsētas teritorijā esoša meža vai jebkura cita meža, kur braucam sēņot, ogot? Ja zīmes nav, tad tak var braukt un sēņot, piemēram, Garkalnes mežā? Ar ko tad šis mežs atšķiras no Biķernieku meža, ja no Biķernieku ielas tajā ieiet normāls celiņš (nerunāju par tādām vietām, kur ietvei pāri iebrauktas sliedes un viennozīmīgi redzams, ka tajā vietā nav ceļš CSN ipratnē! Jā, un par orientēšanās sportu vispār aizmirsīsim - šitā tautas grupa vispār ir dabas necienītāji izbraukā visus mežus un saliek mašīnas 'zaļajā zonā", domādami, ka tie ceļi. Nezinu, bet man liekas, ka pašvaldības policija bieži ķer uz savas un citu nezināšanas rēķina.

JJJ 13.05.2008 22:12

Dzonijs_007 rakstīja:

lamerok rakstīja: Jā, tad jau laikam sanāks lētāk nopirkt OCTU uz 3 mēnešiem

iespeeja ka CP apturees ir aarkaartiigi nieciiga peedeejo 3 gadu laikaa CP bez iemesla (respektiivi bez noteikumu paarkaapuma) aptureja tik vienu reizi un arii tad octu neprasiija.

Vislielaakaas nepatiksanas ir nevis sods bet iespeeja ka izniicinaasi vai sabojaasi kadu bentliju vai citu daargu masiinu un tad pasam zaudeejumi buus jaasedz.

taa ir kaa Dzonijs raksta, nesen darbaa viens soferis (cilveeks, kuram darbs ir auto vadiishana!!! , pietam ne dzeeris ne kaa citdaadi apreibinaajies un pats nesaprot kas notika - tipa riepa spraaga, vai kas cits piekaree notika un iebrauca preteejaa joslaa kaut kur paardaugavaa) ar privaato auto izniicinaaja pirms paaris dienaam no salona izbrauktu kaut kaadu VW (; pats raudaaja, ka kaapeec jauns autinjs pretim gadiijaas, bet no otras puses labi ka kaads bentlija tipa auto negadiijas. tas taa no dziives

JJJ 29.04.2008 22:16

Arnis76 rakstīja: Nu ir, ir uz garāžas tīrīšanas pusi... Stāv man garāžā Thule Ocean 500, tāda tieva un gara, kāreizi pirkta ar funktieri nolikt tai blakus 2 veļļukus. Nu vairs nav aktuāla. Cena veikalā jaunai Ls 199, savējo par Ls 120 atdošu.

Pirms piesakies, paskaties kādi ir tās izmēri un vai ar kasti dabūsi vaļā bagažnieku. savādāk, lietojams aparāts, gana ietilpīgs

jā, padomāšu. jāizbrauc būs uz kādu veici paskatīties dabā

JJJ 28.04.2008 23:33

Slinkais rakstīja: arii skatos uz kasteem. vai man vieniigajam liekas, ka 300ls ir akuuni liela summa par plastmasas gabalu?

aha, vēl tāpēc arī jautājums - kāda atsķirība starp vizuāli pēc litrāžas diezgan līdzīgu hapro un mb, ja neskaita cenu starpību 150ls

JJJ 28.04.2008 23:10

Yetti rakstīja: uzliec uz auto un apskaties, kas vairāk tīk...

šaurajai blakus var pielikt pārīti veloturētāju...

par veljukiem labs arguments, paldies

JJJ 26.04.2008 21:50

Nu, ja par KEMI sākās, tad lai iet tālāk. KEMI pie Salu tilta. Laikam piesala aizmugurējās bremzes, jo pēc mazgāšanas biju atstājis roceni agrā pavasarī. Nu nezinu, kas tur bija, kas nē, kaut kas sāka grabēt un klabēt izbraucot no stāvvietas un tā nu devos uz KEMI, jo serviss, kur parasti laboju, otrā Rīgas galā, bet bez bremzēm kaut kā negribējās un lai mazāk ko sacakarētu, ja kas norauts. Ok, puiši paskatās, pēc brītiņa noskaita vainas, cenu un pēc dienas tiekamies. Sazvanamies, nekā, vajag vēl dienu. Labi, kam negadās. Pēc dienas esmu klāt, samaksāju, mainīts vēl kaut kas, saku, ka slikti, ka nepabrīdinājāt, bet nu ja vajadzēja, tad ok. Samaksāju un braucu pa taisno uz tehnisko skati, jo skatei pēdējā diena. Ups - bremzes nestrādā aizmugurē vienā pusē vispār!!! Es puišiem saku, redz tikko no Kemi , rādu lapu, šie tik rausta plecus un vēl vairākas reizes pamoka uz bremžu stenda un saka, ka nekas nemainās. Ja nebūtu kaut kas notīrīts līdz galam vai pieregulējies, tad jau mokot uz aparāta kaut kam vajadzētu mainīties, šie saka. Nu neko, nākošajā rītā esmu KEMI, bet šie tik rausta plecus, ka viss bija OK. Es savaukārt, kā pa 300 metriem var pazust tikko sataisītas bremzes? Jūs tak pārbaudījāt uz stenda, pirms atdevām man autiņu? Un, ja nebūtu jābrauc uz TA, bet izdomātu aizlaist uz Alpiem? Nu neko, pabārāmies, atdodu autiņu, lai taisa. Protams, izdomāja, ka tur vēl tas un tas jāsamaina + vēl par atkārtoto darbu rēķinu uzrakstīja. TIkai pēc manas bļaušanas, ka iesniegšu rēķnu par atkārtoto TA, kaut ko samazināja jaunajā rēķinā tā nu tur vairs neiegriežos ļoti nepatika attieksme un galvenais di sana , ka viss ok. patiešām, ja būtu uz kalniem aizbraucis un še nav bremžu?

JJJ 30.03.2008 16:19

Seene rakstīja:

Raacens rakstīja:

Seene rakstīja:

nuhajs rakstīja:

Seene rakstīja: Ar savu auto arī esmu manījis starpību, bet tik dramatiska vēl nekad nav bijusi - lielākā piefiksētā Rīga-Berlīne ar 6,5 l/100km un Berline-Rīga ar 5,5 l/100km.

Kad sapņo,piever acis. Atradis baigi precīzo mērījumu.....

Un kas tajā visā būtu neprecīzs? DUS sūkņa saskaitītie litri vai maršruta kilometri pēc michelin?

michelin maršruta km, kas vai ta odometrs nestrādāja.

Odometrs sakrita ar michelin. Bet te jau biedrs apsaubija masinas merijumu precizitati. Un vispar - uz odometru parak neieteiktu palauties - ir sanacis braukt ar nomas busu, kam bija +10% no reala del nepareizam riepam. [

Aber, kur Seene nepareizi ko sarakstīja??? Man arī līdzīgi novērojumi. Mašīna ceļojumā viena, riepas vienas, odometrs tas pats, bet patēriņš gan mainās par gandrīz pa 10%. Pietam, gan LR, LT max ātrums ap 105, atšķirībā no Vācijas ne zemāk pa 130/140. POL ceļus nenosauksim par labiem, motoriņš jāgriež, lai fūrām tiktu garām, arī reljefs nav LR vai LT.

JJJ 30.03.2008 16:04

anonimikis rakstīja:

nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.

vispār jau salīdzinājums ir nekorekts. šādā braucienā auto tiek ekspluatēts pavisam citādi kā ikdienā uz vietas Latvijā.

JJJ 25.03.2008 22:09

Reals rakstīja: <

Problēma tikai ir tur, ka dzīvojamās zonas sākumu un beigas norāda ar attiecīgo ceļa zīmi. Ja zīmes nav, nav arī dzīvojamās zonas..

vot šis gan nav taisnība, diemžēl. ja nemaldos, tiesa kaut kādā spriedumā bija uzrakstījusi, ka zīmes par dzīv.zonu neesamība nenozīmē, ka dotajā vietā nav dzīvojamā zona. runa gāja tieši par iekšpagalmu.

bet autoram - iesaku patiesāties. nekas jau daudz nav jāraksta. dari, kā to Nomiks norāda un tad jau sliktākajā gadījumā tiesa pati tiks galā, jo tā teikt, administatīvajai tiesai pašai jāveic izmeklēšana. Ja pavisam nepaveiksies, uz apelācijas instanci vari juristu paaicināt. Man domāt, ka iekšpagalmā tiešām lieku mašīnu uz ietves, ja netraucēju tikt gājējiem garām, bet tas jau ir ļoti subjektīvs jautājums, kas jāpierāda policijai. Ja jau mašīna ir iekšpagalmā uz privātās zemes, tad pēc pašvaldības policijas pieejas, visu Mārupi varētu apbraukāt un privātmāju pagalmos sodīt auto īpašniekus, ka tie autiņu uz ietves tur pie garāžas . Pastrīdies un pastāsti par rezultātiem.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti