Visi komentāri - Pētījums: Latvijā iecienītākais zīmols ir "Swedbank"; Lietuvā un Igaunijā - "Google"

Pētījums: Latvijā iecienītākais zīmols ir "Swedbank"; Lietuvā un Igaunijā - "Google" 4

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

Nozare.lv | 30.maijs 2017 16:55

Latvijā iecienītākais zīmols ir "Swedbank", bet Lietuvā un Igaunijā - "Google", liecina pētījumu kompānijas "Kantar Emor" veikts pētījums.

No visiem respondentiem par iecienītāko zīmolu Latvijā "Swedbank" atzina 14,8%, kam sekoja "Apple" ar 10,5% un "Laima" ar 10%.

9,8% respondentu par iecienītāko zīmolu atzina LMT, 9,3% - "Samsung", 9,1% - "Rimi" un "Facebook", 8,9% - "Maxima", 8,3% - "Google", bet 8,1% respondentu Latvijā par iecienītāko zīmolu atzina BMW.

Lietuvā aiz "Google" sekoja "Facebook", "Maxima", "Gmail", "YouTube", "Samsung", "Lidl", "Swedbank", "Tele2" un "Telia".

Igaunijā "Google" sekoja "Kalev", "Swedbank", "YouTube", "Telia", "Selver", "Gmail", "Skype", ETV un SEB.

Pētījums par Baltijas valstu iemīļotākajiem zīmoliem tika veikts šā gada aprīlī, aptaujājot 1000 respondentus katrā valstī 15līdz 74 gadu vecuma grupā. Pētījumā tika iekļauti 150 dažādi zīmoli katrā valstī. Sākotnējais zīmolu saraksts tika veidots, balstoties un iepriekšējā gada aptaujas rezultātiem. Pirmajā aptaujas daļā respondentiem bija jāizvēlas pieci iecienītākie zīmoli no piecām 30 zīmolu grupām, bet otrajā – no atlasītajiem 25 jāizvēlas pieci.

 
Visi komentāri
 
Nelabojams 30.maijs 2017 17:02
1 0 Atbildēt

Iespārda šitie "pētījumi". Šad tad gadās piedalīties. Interesanti, ka anketas aizpildītājam nav dota cita izvēle, tā tikai atķeksēt to vai citu zīmolu zem jautājuma ar realitātei pilnīgi neatbilstošu jautājumu. Pašam darbs ir saistīts ar aptaujām kā vienu no izmantotajām pētnievcības metodēm. Un, ja es kaut ko tādu ievietotu, piemēram, Valsts pētījumu programmas atskaitē, mani izbanotu momentā un vēl liktu atmaksāt saņemtos granta līdzekļus.

Nelabojams 30.maijs 2017 17:03
0 0 Atbildēt

sorry, "...pilnīgi neatbilstošu formulējumu".

viencexperc 30.maijs 2017 19:39
0 0 Atbildēt

Reiz senos laikos, vēl students būdams gāju meklēt sev banku. Atceros, ka aizgāju uz to poupulārāko zīmolu, kurš savāca tikai 14 procentus balsu. Tur man pateica - "dobrij deņ..." Es pagriezos un aizgāju. Tad atceros, ka šī banka piekasījās ar savu pensiju fondu. Visur kur gāju, viņi bāžas ar savu pensiju fondu.

Saules mūžu jūsu biznesam! 1.jūnijs 2017 23:23
0 0 Atbildēt

Nu,3,14-c,ne BMW,Ne Audi,ne VW.iAuto ne nieka nav sapopularizējis.PAr Micučibiši nepiedošu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Modernizētais "Renault Espace" ar jaunu vizuālo tēlu (+ foto)

Lai arī “Renault Espace” jaunākā paaudze pie mums nonāca pavisam nesen, franči nav kavējušies ar drīzu modeļa modernizāciju. Lasīt vairāk

 

Autobusa vadītājs ignorē aizliedzošo signālu (+ VIDEO) 12

Autobusa vadītājs ignorē aizliedzošo signālu un izbrauc uz dzelzceļa pārbrauktuves. Kad nolaižas barjera, viņš sāk manevrēt lai pasargātu autobusu no skrāpējumiem, kamēr pasažieru dzīvības ir briesmās, tuvojoties vilcienam. Lasīt vairāk

 

Lada Niva iegūst 280 Zs un gatavojas rallijam (+ FOTO) 6

Lada Niva Sport Turbo ir speciāls modelis, ka sagatavots bezceļu rallijam Lasīt vairāk

 

Xpeng uzsāk G6 un G9 pārdošanu Eiropā 2

Eiropā var pasūtīt Ķīnas autoražotāja Xpeng jaunākos modeļus G6 un G9, piegādes ražotājam solot uzsākt vasaras beigās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti