Visi komentāri - Pirmais Audi samits pulcē 2 000 viesus no visas pasaules: zīmola mērķis kļūt par vadošo digitālo autobūves uzņēmumu

Pirmais Audi samits pulcē 2 000 viesus no visas pasaules: zīmola mērķis kļūt par vadošo digitālo autobūves uzņēmumu 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 13.jūlijs 2017 13:01

Pirmajā Audi samitā (Audi Summit), kas norisinājās otrdien, 11. jūlijā, premium klases zīmols iepazīstināja ar autobūves inovācijām un apliecināja ieceri kļūt par vadošo digitālo autobūves uzņēmumu.

Ekskluzīvajā Audi pasākumā Barselonā 2 000 viesiem no visas pasaules tika prezentēts jaunais zīmola flagmanis Audi A8 un jaunākie tehnoloģiskie sasniegumi: digitālā laikmeta individuālās mobilitātes koncepcijas, ilgtspējīga ražošana, spēkratu svara samazināšana, savienojamība, autonomā braukšana un digitālie pakalpojumi.

Stundu garās 70 automobiļu prezentācijas galvenā zvaigzne bija jaunais Audi A8 – zīmola flagmaņa ceturtā paaudze. Audi A8 ir pasaulē pirmais sērijveida automobilis, kas paredzēts augsta līmeņa automatizētai braukšanai, kamēr vadītājs var pievērsties citām lietām.

Jaunais Audi A8 ievadīja Audi AI tehnoloģijas prezentāciju turpmākajā samitā gaitā. Pateicoties mākslīgajam intelektam, Audi AI pielāgojas braucēja vajadzībām un atvieglo tā ikdienu, padarot braukšanu drošāku. Audi AI gluži kā personīgais asistents var ieteikt pasažieriem arī dažādus pakalpojumus. „Vorsprung ir mūsu solījums. Audi AI palīdz autovadītājam, domā kopā ar viņu un viņa vietā, kā arī nodrošina lielāku brīvību. Autonomās braukšanas automobiļi tiks vērtēti pēc tā, kā autovadītājs var vislabāk un visefektīvāk izmantot savu laiku. Audi nodrošinās autovadītājam iespēju gan atpūsties, gan būt produktīvam, gan labi pavadīt laiku ar ģimeni vai draugiem,” uzsver AUDI AG valdes priekšsēdētājs Ruperts Štadlers (Rupert Stadler).

Mākslīgā intelekta izmantošana atklāj jaunus veiktspējas aspektus. Audi digitalizē visus uzņēmuma procesus: no produktu izstrādes, izmantojot virtuālo realitāti, līdz rūpnīcām ar mākslīgo intelektu aprīkotiem robotiem un pārdošanu, izmantojot visjaunākās digitālās tehnoloģijas. Tā, piemēram, tiks sinhronizēts auto ražošanas process – automatizētās konveijera sistēmas ļaus uz ražošanas līnijas esošajiem automobiļiem pašiem pārvietoties uz brīvajām vietām moduļveida montāžas sistēmā. Vai arī, pieņemot lēmumu iegādāties auto, izvēlētā konfigurācija klientam tiek parādīta virtuālās realitātes brillēs. Digitalizācija turpinās arī ar „Audi pēc pieprasījuma” (Audi on demand) mobilitātes solījumu. Līdz 2020. gadam Audi klientiem 15 lielākajos pasaules tirgos būs iespēja pasūtīt Audi, izmantojot viedtālruņa lietotni.

Ilgtspējībai kļūstot aizvien nozīmīgākai, Audi attīsta arī videi draudzīgas inovācijas. Viens no šādiem revolucionāras tehnoloģijas piemēriem ir CO2 aizturēšana – process gaisa attīrīšanai no oglekļa dioksīda. Šis CO2 tiek izmantots inovatīvu degvielas veidu, piemēram, sintētiskās Audi e-gāzes vai pat gāzētu dzērienu ražošanā.

Vienlaikus zīmols apliecina, ka elektriskās piedziņas sistēmas ir neatņemama Audi nākotnes automobiļu daļa. Līdz 2020. gadam produktu klāstā būs pieejami trīs pievilcīgi un efektīvi elektroautomobiļi. Ar devīzi „Tīri automobiļi no tīrām rūpnīcām” Audi jau plāno CO2 neitrālu Audi e-tron ražošanu Briseles rūpnīcā no 2018. gada.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 13.jūlijs 2017 21:52
1 0 Atbildēt

Tāds jau ir tas nabagu prēmiums. Atliek ielikt 5 gadīgas teslas tehnoloģijas, pieminēt, ka tas ir "prēmiums" un idiņi skrien skatīties.

Audi a 8 varbūt ir prēmiums, bet audi ražo arī a4. Bet tā kā audi 8 ir tāds pats, kā a4...

Un pat audi a8 ir vienīgais pasaules prēmiums ar strādnieku aprīkojumu bāzes komplektācijā.

Tāds - strādnieku prēmiums.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Maserati MC Pura piedzīvo pirmizrādi (+ FOTO)

Itāļu luksusa sporta auto ražotājs Maserati Gudvudas ātruma festivālā iepazīstinājis ar MC Pura, kas klientiem būs pieejams kupejas un kā kabrioleta modelis Cielo. Lasīt vairāk

 

Renault Boreal: gandrīz vai Dacia Bigster, taču citiem tirgiem (+ FOTO) 2

Renault Boreal ir paredzēts globālajiem tirgiem, taču ne mums, bet citiem platuma grādiem. Lasīt vairāk

 

Latvijā pirmo reizi izmanto šūnu tehnoloģiju cilvēku apziņošanai par stiprām lietusgāzēm 13

Ceturtdienas vakarā Latvijā pirmo reizi izmantota šūnu tehnoloģija daļas iedzīvotāju apziņošanai par naktī gaidāmajām stiprajām lietusgāzēm. Lasīt vairāk

 

56 020 eiro - Volkswagen piesaka īpašo modeli ID.3 GTX Fire + Ice (+ FOTO) 9

Pavisam tiks izlaisti 1990 ID.3 GTX Fire + Ice eksemplāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti