Visi komentāri - Ikviens var mācīt Aneti – pirmo klientu atbalsta robotu Latvijā

Ikviens var mācīt Aneti – pirmo klientu atbalsta robotu Latvijā 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Lattelecom | 12.oktobris 2017 17:04

Lattelecom darbu sācis pirmais uzņēmuma klientu atbalsta robots Anete, kas ar sabiedrības līdzdalību un sarunām mācās virtuāli sniegt palīdzību latviešu valodā.

Aneti radīja Lattelecom darbinieki iekšējā inovāciju programmā, sadarbojoties ar Latvijas uzņēmumu Tilde. Pirmajā dienā jau vairāk nekā 300 cilvēki sarunājušies ar jauno palīgu, uzdodot vairāk nekā 4000 jautājumu. Sarunu biedri gan pārbaudīja Anetes spēju atbildēt uz jautājumiem par Lattelecom, gan centās pārliecināties par tās atjautību.

Chatbots darbojas Facebook vidē un nepārtraukti turpina pilnveidoties ar kontrolētās mašīnmācīšanās palīdzību. Tas nozīmē, ka Anete mācās no klientu uzdotajiem jautājumiem, lai spētu atbildēt arvien precīzāk un daudzveidīgāk. Sākotnēji virtuālā palīdze mācās atbildēt uz vienkāršākiem jautājumiem par uzņēmuma produktiem, pakalpojumiem un norēķiniem. Paredzams, ka tuvākā nākotnē Anete varēs sniegt informāciju arī par e-veikala pirkumiem, pastāstīs, ko vērts redzēt TV un Shortcut, pieņems tet elektrības skaitītāju rādījumus, kā arī palīdzēs noformēt pakalpojumu pieteikumus, piedāvās personalizētus akciju piedāvājumus un veiks citas darbības.

“Visā pasaulē arvien vairāk manuālu darbu automatizē, pielietojot robotus, kas izmanto mašīnmācīšanās un mākslīgā intelekta tehnoloģijas. Pērn šajā nozarē vien tika investēti 40 miljardi dolāru. Arī Lattelecom jau vairākus gadus izmēģina spēkus šajā jomā, tai skaitā klientu servisa virzienā. Anete ir pirmais, bet noteikti ne pēdējais solis mašīnmācīšanās un mākslīgā intelekta jomā, kur turpināsim izstrādāt jaunus risinājumus,” saka Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Inovācijas un jaunu produktu attīstība vienmēr bijusi Lattelecom prioritāte. Jau divus gadus uzņēmums rīko darbinieku inovāciju čempionāta programmu, kur kopā ar jaunuzņēmumiem rada virkni unikālu, vēl nebijuši produktu un pakalpojumu. Pirmajā programmas gadā tika realizēta ideja par savu elektrības pakalpojumu tet, savukārt jaunākajā programmā kontaktu centra darbinieki radīja Aneti.

“Kā liecina pētījumi, līdz 2020. gadam 80% pasaules uzņēmumu komunikācijā ar klientiem izmantos sarunu robotus. Tas būtiski paaugstina klientu servisa standartus, jo tie darbojas divdesmit četras stundas diennaktī, atbild nekavējoties, personalizē katru sarunu, un ir spējīgi iegaumēt milzīgu informācijas apjomu. Klientam tas nozīmē ātras un precīzas atbildes sev ērtā vidē un laikā. Ar šo soli arī mēs uzsākam sarunu robota attīstību, lai esošajiem klientu servisa darbiniekiem ilgtermiņā atbrīvotu laiku personiskākai, emocionālākai komunikācijai ar klientiem,” stāsta Lattelecom Korporatīvās attīstības direktors Krists Avots.

Lattelecom aicina visus interesentus apmeklēt Anetes Facebook profilu www.facebook.com/LattelecomAnete un ar Facebook Messenger starpniecību uzdot jautājumus. Katrs jautājums palīdzēs pilnveidot turpmākās Anetes sarunas. Iesākumā Anete sniegs atbildes galvenokārt par Lattelecom produktiem, pakalpojumiem un vispārīgi par norēķiniem, tomēr ļoti centīsies atbildēt arī uz citiem, ar darbu mazāk saistītiem jautājumiem.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 13.oktobris 2017 19:28
2 0 Atbildēt

Ja es gribētu robotu, tad "mācēšana runāt", tā būtu pēdējā prasme, ar ko es to aprīkotu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Benzīns lētāks nekā dīzelis - cik maksā degviela Lietuvā? (+ FOTO) 2

Jā, aculiecinieka iesūtītais foto liecina, ka 95 markas benzīns maksā ievērojami lētāk nekā dīzeļdegviela un arī daudz lētāk nekā Latvijā vai Igaunijā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen, Volkswagen, Toyota: jaunu auto tirgus Latvijā atgriežas vēsturiski augstākajā līmenī 3

Pirmajos sešos mēnešos Latvijā iegādāts par 22 % vairāk jaunu vieglo automobiļu salīdzinājumā ar 2024. gada attiecīgo periodu. Savukārt līzinga apjoms šajā segmentā audzis vēl straujāk – par 39 %, liecina Citadele Leasing apkopotie dati. Lasīt vairāk

 

35 000 eiro: Mazda CX-5 sasniedz trešo paaudzi (+ FOTO) 3

Japānas autobūves uzņēmums turpina sava veiksmīgā modeļa CX-5 evolūciju, sagatavojot to jaunam dzīves ciklam, kas sākas 2025. gadā. Lasīt vairāk

 

Lexus RZ ar lielāku bateriju, ātrāku uzlādi un drive-by-wire stūresratu (+ VIDEO) 4

Lexus RZ ir progresīvākais un dārgākais zīmola elektromobilis. Jaunākajā izlaidumā vizuālo izmaiņu nav daudz, taču zem čaulas viss ir pa jaunam. Bateriju var uzlādēt 30 minūtēs, tostarp arī pie -10 grādiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti