Visi komentāri - ADAC testē ārkārtas bremzēšanas sistēmas: VW T-Cross labi, Porsche Taycan – slikti

ADAC testē ārkārtas bremzēšanas sistēmas: VW T-Cross labi, Porsche Taycan – slikti 8

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 8.februāris 2020 12:29

Vācu automobiļu kluba ADAC speciālisti pārbaudījuši vairāku desmitu automobiļu automātiskās ārkārtas bremzēšanas sistēmas. Vislabāko vērtējumu ieguvis Volkswagen T-Cross, kamēr super dārgais Porsche elektroauto ierindots vien 38.vietā.

Lai noskaidrotu, kuru automašīnu automātiskās bremzes strādā vislabāk, ADAC rūpīgi izvērtējis 48 modeļu EuroNCAP drošības testu organizācijas rezultātus, pārbaudot efektivitāti vairākās kategorijās un par darbību pilsētas apstākļos un ārpus pilsētas piešķirot attiecīgi 20 un 30 procentus, bet par spēju atpazīt gājējus diennakts gaišajā/tumšajā laikā un reakciju uz riteņbraucēju parādīšanos ceļā – pa 25 procentiem.

Kopumā ar autoražotāju centieniem ADAC ir apmierināts, jo 19 no 48 automobiļiem EuroNCAP noliktos drošības nosacījumus spēj izpildīt vairāk nekā 90 procentu apmērā.

ADAC nonāca pie secinājuma, ka visefektīvāk strādā Volkswagen T-Cross bremzes, kam cieši seko Nissan Juke, Tesla Model 3 un Škoda Kamiq. Sarūgtina Porsche Taycan sistēma, kas nevar izvairīties no avārijas līdz 20 km /h ieskaitot. Rezultātā vērtējums pilsētas apstākļos ir apaļa nulle, kaut gan automātiskā ārkārtas bremzēšanas sistēma šim elektroauto, protams, ir pieejama.

Gala vērtējumā Porsche Taycan ieņem 38. vietu. Vēl zemāk atrodas VW Sharan, kas nespēja atpazīt gājējus un Kia Ceed, kas ignorēja gan gājējus, gan velosipēdistus.

 
Visi komentāri
 
darklight 8.februāris 2020 23:08
2 3 Atbildēt

Kaut kāds tups tests nevajadzīgai funkcijai. Bet nu VW ir labāks pa Poršu - tagad zināšu!

dark 9.februāris 2020 10:24
0 0 Atbildēt

man atkal liekas, ka automātiskās bremzes ir vienīgais, ko gribētu savā mašīnā - bez pārejā var iztikt, ieskaitot autopilotu

msh 9.februāris 2020 13:05
2 2 Atbildēt

Jā, un kāpēc tu to gribētu? Mani kaut kā nevilina doma par sēdēšanu pie stūres mašīnai, kura var negaidīti nomest pa nažiem... Vai, vēl labāk, variants, kāds ir vienai otrai mašīnai, kur tās sūda sistēmas gļuki ir pilnīgi paredzami - kā, teiksim, viens aprakstīja sava dažus gadus vecā subāra automātiskās bremzēšanas gļuku - ja braucot pa šoseju priekšā kāds nogriežas no ceļa, tad ir jāsagatavojas ka automātiskā bremzēšana metīs pa nažiem, jo tā tajā situācijā vietā kur priekšējais nogriežas, redz stāvošu "spoku mašīnu".

hsm 9.februāris 2020 13:30
1 0 Atbildēt

Kā kuram ražotājam, ir iespējams izvēlēties arī starp vairākiem režīmiem. Subāram kā jau japānim tur viss nedaudz primitīvāk, piemēram foresterim bija problēmas ar paatrināšanos nobraucot no ieskrējiena joslas un priekšā esot auto, tas takā uz mirkli samazināja jaudu, jo laikam domāja ka taisos ievilkt pakaļā priekšābraucošajam, kaut gan patiesībā gribēju pārkārtoties uz kreiso joslu

Lai nu kā satrēgumos ir lietderīgi, var sēdēt telefonā, kad priekšā esošais bremzē tad sāk pīkstēt. Ja brauc ar auto un pie reizes spaidi telefonu, rij burgeru, un dari vel.kaut ko tad ir ok

WALA 9.februāris 2020 16:36
4 1 Atbildēt

nu jopcik - tie nu gan ir iemesli lai izmantotu elektronisku asistentu

Respektīvi apmeram tas pats kā man lai brauktu pa Siguldas šoseju uz 90km/h (pēc speedo) un nesāktu gulēt ir jadara kas cits - jārij burgers, desiņa vai vel kaut kas "satiksmes drošību veicinošs" ... Sorry nu nevaru es tur tik lēni pabraukt ar tadi atrumu lai pēc 10 min. jau nesaktu praktiski jau gulēt.

hsm 9.februāris 2020 17:04
2 3 Atbildēt

Taisnība, tur mierīga var braukt ar vismaz 140km/h, pilnīgi droši! Bet nu lielākā daļa Latvijas šoferu nekam tādam nav gatavi, ja jau tagad nejēdz kurā joslā viņiem vajadzētu uzturēties, spoguļos neskatšs utt! Kā arī auto teh. stāvoklis, riepas utt. Vācijā un citur uz līdzīgiem ceļiem ar to nav nekādu problēmu.

WALA 9.februāris 2020 10:56
2 5 Atbildēt

es arī pastulbu sistēmu kas breme kad ienāk prātā savā auto negribu, ja tā sistēmā projicetu uz vējstikla bridinajmumu tur kur pamana ko neparastu, vai izgaismo to ko varbūt vadītājs nav pamanījis, tad savādāk. Gar bremzēm elektronikai nav jāgrābstas !

Bzh 12.februāris 2020 16:21
0 0 Atbildēt

Interesanti, kāpēc Ceed ir zem Šarāna, ja reiz gājējus un velo atpazīst, taču izvēlas tos ignorēt, kamēr Šarāns tos pat neatpazīst

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

56 020 eiro - Volkswagen piesaka īpašo modeli ID.3 GTX Fire + Ice (+ FOTO)

Pavisam tiks izlaisti 1990 ID.3 GTX Fire + Ice eksemplāru. Lasīt vairāk

 

Porsche 911 GT3 RS saduras ar BMW M2 - pamatīga avārija Nirburgringā (+ VIDEO) 9

Kā par brīnumu, abi vadītāji tikuši cauri vien ar zilumiem un sasitumiem. Lasīt vairāk

 

Jau šo sestdien Engurē norisināsies lielākais kravas auto saiets Baltijā 2

Šajā nedēļas nogalē, 12. jūlijā, Engures stadionā jau trešo gadu pēc kārtas norisināsies kravas auto vadītāju saiets, kas nu jau kļuvis par lielāko šāda veida pasākumu Baltijā. Šogad pasākumā plānots uzņemt ap 100 kravas auto tehnikas vienībām, ievērojami pārsniedzot iepriekšējo gadu dalībnieku skaitu. Lasīt vairāk

 

Jānis Vanks izmēģina Volkswagen California Ocean (+ VIDEO)

Volkswagen California ir ceļojumu automašīna uz Multivan bāzes. Inovāciju un augstās kvalitātes dēļ California kļuvusi par sava veida ikonu. Jaunāko un vislabāk aprīkoto kemperi šodien izmēģinās Jānis Vanks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti