Visi komentāri - Aprīlī turpinās "AUDI AG" izaugsme

Aprīlī turpinās "AUDI AG" izaugsme

 
Moller Baltic | 20.maijs 2015 7:09

Pēc labākā pirmā ceturkšņa uzņēmuma vēsturē Audi turpina pārdot vēl vairāk arī aprīlī: aptuveni 152 850 piegāžu, kas pārsniedz iepriekšējā gada aprīļa radītājus par 2,5 procentiem. Pieprasījums kārtējo reizi pieaudzis visos reģionos pasaulē, salīdzinot ar to pašu mēnesi gadu iepriekš.

AUDI AG biznesa rādītāji uzrāda pozitīvu virzību, īpaši Amerikā, kur klientiem piegādāto automobiļu skaits pieaudzis par 12,7 procentiem. Tādējādi no janvāra līdz aprīlim uzņēmuma pārdošanas apjomi visā pasaulē ir palielinājušies par 5,2 procentiem līdz aptuveni 591 050 pārdotiem premium klases automobiļiem.

„Audi saglabā pareizo kursu, uzrādot pārliecinošus pārdošanas rādītājus aprīlī. Neskatoties uz gaidāmo paaudžu maiņu vadošajās modeļu saimēs tirgos visā pasaulē, mēs esam pārspējuši pagājušo gadu rekordus,” komentē Luka de Meo. „Tuvāko mēnešu laikā mēs sagaidām izaugsmes turpinājumu visā pasaulē.”

ASV Audi pārdošanas apjomi pēdējā mēneša laikā palielinājušies par 7,5 procentiem līdz 16 827 vienībām. Konkrēti, pieprasījums pēc zīmola Q sērijas modeļiem ASV tirgū palielinājās par 35,6 procentiem līdz 6447 pārdotām vienībām. Visu modeļu vidū Audi pārdošanas apjoms ASV kopš gada sākuma pieauga par 11,9 procentiem līdz 56 925 pārdotām vienībām, kas ir ievērojami labāks rādītājs par ASV tirgus kopējo izaugsmi. Divciparu pieauguma rādītājs aprīlī tika novērots Kanādā (pieaugums par 36,6% līdz 3219 pārdotiem automobiļiem) un Brazīlijā (pieaugums par 67,5% līdz 1856 pārdotiem automobiļiem).

Eiropā Audi pagājušo mēnesi noslēdza ar nedaudz labākiem pārdošanas rādītājiem nekā 2014. gada aprīlī, piegādājot klientiem aptuveni 71 750 automobiļus, kas ir par 0,9 procentiem vairāk nekā pērn. Nozīmīgākajos Rietumeiropas tirgos, piemēram, Itālijā (pieaugums par 22,4% līdz 5225 automobiļiem), Spānijā (pieaugums par 15,8% līdz 4100 automobiļiem) un Zviedrijā (pieaugums par 21,1% līdz 1879 automobiļiem) bija izaugsmes ziņā veiksmīgākie mēneša rādītāji.

Foto: Publicitātes foto

Aprīlī Rietumeiropas reģions kopumā uzrādīja 3,1 procenta pārdošanas apjoma pieaugumu ar aptuveni 67 300 pārdotām vienībām. Tādējādi Audi pārdošanas apjomi visā reģionā pieauga par 4,6% - 262 550 pārdotiem automobiļiem. Zīmola pilnizmēra kategorijas modeļi piedzīvoja ievērojamu pieprasījuma pieaugumu Rietumeiropas tirgos.

Atjaunotā Audi A6, kas jau pieejams reģionā, pārdošanas apjoms kopš janvāra palielinājās par 15,8 procentiem līdz 32 250 klientiem piegādātiem automobiļiem. Arī par jauno Audi Q7 zīmola augstākās klases segmentā tika izrādīta liela interese: pilnizmēra apvidus auto iepriekšējas pasūtīšanas apjoms jau tagad pirms atklāšanas saglabājas augstā līmenī. Modelis sāks parādīties dīleru centros, sākot ar gada vidu, kad arī notiks pirmās piegādes klientiem.

Krievijā tirgus negatīvās tendences ir atstājušas iespaidu arī uz Audi pārdošanas apjomu aprīlī: kopš 2015. gada sākuma vietējais pārdošanas apjoms ir samazinājies par trešdaļu (31% samazinājums līdz 8248 pārdotiem automobiļiem). Savukārt Turcijā četru gredzenu zīmola pārdošanas apjoms saglabā spēcīgas pozīcijas; tieši Audi A3 piesaistījis visvairāk klientu. Par 6829 Audi markas automobiļiem vairāk tagad ir Turcijas ielās, kas ir 47,7 procentu pieaugums pirmajos četros gada mēnešos; aprīlī pārdošanas apjomu palielinājums bija pat 54,8 procenti.

Ķīnā Audi šogad jau ir pārdevis 178 612 automobiļu, kas ir par 5,2 procentiem vairāk nekā tādā pašā laika periodā 2014. gadā. 45 296 pārdotās vienības ir augsts rādītājs, salīdzinot ar šo pašu mēnesi pagājušajā gadā. 2014. gada pavasarī Audi atklāja jauno A3 Sportback un A3 Sedan modeļus, kā papildinājumu esošajam Ķīnas dīleru centru klāstam, kas ievērojami nostiprināja zīmola pozīcijas stratēģiski svarīgajā kompakto premium klases modeļu segmentā.

Ar A3 un Q3 Audi ir kļuvuši arī par vadošo kompakto premium klases automobiļu ražotāju Ķīnā. Audi jau tagad pārdod vairāk kompakto premium klases automobiļu Ķīnā nekā jebkurā citā reģionā, neskatoties uz to, ka kompakto automobiļu kopējā tirgus daļa Ķīnas tirgū ir mazāka nekā kopumā pasaulē.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vēl viens Ķīnas autoražotājs ienāks Latvijas tirgū - "Chery" 10

Chery ir Ķīnas automobiļu ražotājs, valsts uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā un atrodas Vuhu pilsētā, Ķīnas Anhui provincē. Tas ir viens no lielākajiem Ķīnas autoeksportētājiem un ir pazīstams ar savu pieaugošo klātbūtni starptautiskajos tirgos. Lasīt vairāk

 

LRTK: Ceļu satiksmes likuma grozījumos nav risinājuma ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudei 1

Satiksmes ministrijas (SM) rosinātie grozījumi Ceļu satiksmes likumā par stingrāku vecuma pārbaudi, vadītāja apliecības esamību un alkohola vai citu apreibinošu vielu testu koplietošanas transportlīdzekļu izmantošanai nerisina jautājumu par ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudi, teikts Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes priekšsēdētāja Jāņa Endziņa vēstulē Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijai. Lasīt vairāk

 

Volkswagen koncerns šogad realizējis 6,6 miljonus transportlīdzekļu 2

Volkswagen grupa 2025. gada pirmajos deviņos mēnešos visā pasaulē piegādājusi klientiem kopumā 6,6 miljonus transportlīdzekļu. Lasīt vairāk

 

Jauni modeļi, jauni zīmoli un rekordi – sāksies ‘Latvijas Gada auto 2026’ aktīvā vērtēšanas sezona (+ VIDEO) 2

Konkurss “Latvijas Gada auto 2026” tuvojas noslēgumam – oktobra beigās noslēgsies jaunu dalībnieku pieteikšana un uzreiz sāksies automobiļu vērtēšana 4 dienu garumā. Jau gada vidū bija sasniegts rekordliels dalībnieku skaits, ar kuriem konkursa žūrijas biedri jau paspēja izbraukt un iepazīties, un dalīties iespaidos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti