Visi komentāri - Peugeot prezentē 3008DKR Maxi – divu pēdējo gadu Dakāras rallija uzvarētāja pēcteci (+ foto)

Peugeot prezentē 3008DKR Maxi – divu pēdējo gadu Dakāras rallija uzvarētāja pēcteci (+ foto)

 

Foto: Flavien Duhamel / Red Bull Content Pool

Peugeot | 5.jūlijs 2017 11:56

Pēc divām uzvarām - 2016. un 2017. gada Dakāras rallijā - Peugeot Sport prezentē 3008DKR pēcnācēju – Eiropas Gada auto titula ieguvēja Peugeot 3008 nākamo sacensību versiju.

Kā liecina nosaukums, Peugeot 3008DKR Maxi ir lielāks un dinamiskāks par savu priekšgājēju. Jaunais auto par savu uzvarām bagāto priekšgājēju ir par 20 cm platāks, šķērsbāze ir palielināta par 10 cm, atjaunināta ir liela daļa no ritošās daļas. Tā rezultātā ir uzlabojusies stabilitāte, dinamika un patiecoties tam arī spējīgums veiktspēja.

Lai gan šobrīd Peugeot Sport inženieri vēl piestrādā pie pēdējiem pilnveidojumiem, 7. jūlijā automobilis jau debitēs Zīda ceļa rallijā (Silk Way Rally 2017). Pie stūres sēdīsies deviņkārtējais autorallija pasaules čempions Sebastjens Lēbs (Sebastien Loeb), kurš šogad Dakāras rallijā ieņēma otro vietu un otro reizi piedalās Zīda ceļa rallijā.

Peugeot Sport Zīda ceļa komandas sastāvā piedalīsies arī 2017. gada Dakāras rallija uzvarētājs Stefans Peterhansels (Stephane Peterhansel) un 2016. gada Zīda ceļa rallija uzvarētājs Kirils Desprē (Cyril Despres). Viņi piedalīsies sacensībās ar modeli, kas sevi jau ir pierādījis agrāk - Peugeot 3008DKR.

Jaunā sacensību auto izstrādē piedalījās arī ceturtais komandas biedrs – pieredzējušais Karloss Sainss (Carlos Sainz). Viņš gan nepiedalīsies Zīda ceļa rallijā, bet atgriezīsies uz starta nākamajā Dakāras rallijā.

Kā stāsta Peugeot Sport direktors Bruno Famini, Lēba uzdevums ir Zīda ceļa rallijā notestēt jauno automobili un noteikt tālākās attīstības virzienus. Lai gan nedrīkst aizmirst, ka smago 15 dienu notikumā var būt tikai viens pamatmērķis – uzvara.

PEUGEOT 3008DKR Maxi tehniskie rādītāji:

Dzinēja veids:

V6 bi-turbo dīzelis / 24V

Tilpums:

2993 cm3

Maksimālā jauda:

340 Zs

Griezes moments:

800 Nm

Maksimālais ātrums:

200 km/h

Piedziņa:

aizmugurējā piedziņa

Pārnesumkārba:

6-pārnesumu manuālā pārnesumu kārba

Izmēri (G/P/A):

4312 / 2400 / 1799 mm

Attālums starp asīm:

3000 mm

Degvielas bāka:

400 l

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 21

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Remontē dzelzceļa būvnieku sabojāto ietvi! Tas labi, bet salauztās apmales arī vajag mainīt (+ VIDEO) 1

Būvnieki labo pašu sabojāto ietvi, kas jau ir Jūrmalas domes īpašums. Taču kāda ir darbu kvalitāte un vai visiem elementiem pievērsta pienācīga uzmanība? Lasīt vairāk

 

Dacia modernizē Sandero un Stepway (+ FOTO)

Dacia Sandero un tā SUV modifikācija Stepway piedzīvojuši modernizāciju, kas liks tiem izskatīties laikmetam atbilstoši. Lasīt vairāk

 

Ietriecoties kokā, Lamborghini sadalās divās daļās un aizdegas 10

Vācijā, netālu no Minhenes, notikusi smaga avārija 600 Zs jaudīgajam Lamborghini Huracan nobraucot no ceļa un ietriecoties kokā. Vadītājs izdzīvojis, no 220 000 eiro vērtā superauto pāri palicis maz. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti