khe khe, labais
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
anoagask rakstīja: tā varētu būt. bet ņemot vērā, ka ātruma ierobežojums ir 50, bet saprātīgi aplī braukt ne ātrāk kā 30, tad stabilitātes jautājums nav īsti aktuāls
Prieka maitātājs!
anoagask rakstīja: Suv ir nestabilāks, bet atļautajos ātrumos pa lv taisnajiem ceļiem nebūtiski. Lv asfalts pie atļautā ātruma ir garlaicīgs.
Mini, TT u.c. kartingiem līkumos būs vismaz 20-30kmh kritiskā ātruma pārsvars. Tur kur dacīte sāks čīkstināt riepas, sportisks auto jutīsies ļoti relaksēti. Bet par to maksā ar sliktu ceļu nekomfortu, dārgākām riepām utt.
Vai to vajag-individuāls jautājums.
Jautājums ko nozīmē "nebūtiski". No spējas pabraukt un noturēties uz ceļa viedokļa - jā. Man, personīgi, nepatīk tā sajūta kas rodas sēžot iekš otrās paaudzes hujdaja tukšona [ir sanācis pabraukt ar tādu gan gadu vecu, gan desmit gadus vecu; sajūtas vienādas] - jo tās ir tieši tādas pašas kā normālai mašīnai ar ļumīgu piekari - teiksim manam golfam kāds tas bija sākumā, vai manam kādreizējajam A80, sajūtas kuras vislabāk var aprakstīt ar vienu piemēru - iebraucot manā dzimtajā dzīvokļu māju sētā, ir liela čupa ar bedrēm - piesauktās mašīnas to vietu izbrauc zvalstoties no viena sāna uz otru - kamēr parasta mašīna ar adekvātu klīrensu bet pietiekami stingru piekari tur nezvalstās... Pseidodžipa gadījumā piekare ir stingra, vienkārši lielā kulba pati pa sevi zvalstās; parastai mašīnai kura ir tik ļumīga vismaz ir līganas gaitas pluss...
rumbulā ir labākās cenas un visneuzticamākie auto
Rumbulā/rajonā/ ir šie pārsvarā jūsu jau nolietotie ar piekusušu servisu apmeklētāju un kaudzi iztērētas naudas īpašnieku, laimīgi pamestie auto. Piem te tikko viena jautāja kur likt vovo superauto
Uz tolmetu tak nebrauks, tur vairāk kā 100 evrikus nedos...Un nez kur dīlercentri liek tās otrabotkas?
principā rumbulas plači viens pēc otra pazudīs, īpašnieki pārdos zemesgabalus attīstītājiem, tie atkal savukārt vai nu rūpnīcu cehus vai dzīvojamās daudzstāvenes būvēs, nu kaut kā tā
elektroauto cunami vilnis rumbulas plačus aizmēdzīs
Noup. Drīz Rumbula būs pilna ar elektrošrotiem tikko no Vācijas.
Ja pērc ss lietotu auto, tad apzinies, ka 90% izcelsme viņam ir Rumbula, Tukums vai Vācijas turku placis... Vienalga, ja pārdod privātais...
No kurienes tad tādas zināšanas? Es zinu vienu auto placi un auto servisu, kas taisa kopēju biznesu. Autiņi tiek pirkti izsolēs, pēc bildēm, neviens viņus klātienē neskatās. Lielāko ties viņi ir ar defektiem(visbiežāk sisti) un tiek uzreiz iedzīti tajā servisā, kur viņus saremontē. Tālāk viņi nonāk placī un tur nekādi turki, Tukums vai Rumbula nav tuvumā bijuši.
Kurš dalbaijobs vispār pirks lietotu elektrisko suudu? Turklāt nojaatu,bez garantijas un ar novecojušiem nekam nederīgiem uzlādes un nobraucamā attāluma parametriem?
tas pats, kurš pērk Nojātu Prēmijumu ar nezināmu kilometru skaitu un nezināmu daudzumu deflorētu palaidņu uz pakaļbeņķa
Tu taču īstenībā labi saprati, par ko es.Deflorēt, e-nanēt,vemt un defekaēt var arī mazlietotā neprēmijā,kurš "iegādāts LVijā".Salonā pie Daces šodn varēja ierasties uz vārdadienu un/vai piemiizt bezvadu uzlādes vietu kopā ar dubulto glāžu turētāju.Pēc tam kāds to jaunpiemiizto suudu nopirks un te 5g garumā aiz-rīdamies kladzinās par savu tālredzību,pieticību un fiziski emociOnālo apmierinājumu.
Sanāca bik pieķerties muteres fābijai; tā manos nagos nonāca jo mutere atkal kaut kur palika, šoreiz 4 km no mājām; pēc apraksta domāju ka atkal starteris nogļukojis, nē, šoreiz klemmei bija iestājies nekontakts... Klemmes, protams, pabrucināju un labi pievilku, cerams ka šitāda huiņa vairs negadīsies.
Pirmais objekts bija kruīzs - noņēmu stūri, procesā ieraugot ka tomēr spilveni laikam nav bijuši izšauti, jo spilvens septītā gada, un noņēmu slēdzi. Atrāvu vaļā pašu kloķa galā esošo slēdzi, domādams ka tur būs nekontakts - tur viss labi. Bet iedomājos pazvanīt vadus starp to slēdzi un štekeri, secinājums - pārlūzuši vadi pa locījuma vietu - sadalīju slēdzi līdz galam reizinātājos un ielodēju tur sešus jaunus vadus. Izmaksas - 0,00 eiras. Izbraucot nosecināju ka škodas inženieri iepisuši kapeiku, neaprīkojot to mašīnu ar nekādu kruīza lampiņu.
Nākamais objekts bija klimats - sameklēju kā tas bloks ņemas laukā [diezgan tizli], izņēmu, atrāvu vaļā, nosecināju ka tur nav nekā tāda ko saremontēt, karoč nāksies vien nopirkt citu bloku un šito pagaidām atlikt atpakaļ. Cerams ka dārgāks par kādu tricāru nebūs.
Pēc tam pieķēros pasažiera spilvenam - sākotnējā doma bija izņemt spilvenu lai pameklētu kas zem paneļa grab, bet gūglējot kā to spilvenu izņemt, atradu tēmu britu škodu forumā, kur vairāki bija rakstījuši ka viņiem pats spilvens grabējis.Nu ko, ņēmu ārā - jāizņem augšējais bardaks, tur trīs skrūves tur vietā spilvenu - bet jautrākais pasāciens ir izņemt ārā spilvena vāku, kas ir atsevišķa, panelī ieāķēta detaļa kas savā vietā turas stingri. Graboņas cēlonis acīmredzot ir dēļ tā ka spilvens un vāks ir divas atsevišķas detaļas, spilvens skrūvējas pie metāla cauruļu karkasa kas atrodas zem paneļa bet vāks iekabinās pašā plastmasas panelī, vārdu sakot, abi var kustēties attiecībā viens pret otru - bet lai izšāviena brīdī garantētu ka balons salauž vāku, nevis to aizšauj kaut kur, spilvena korpuss ir tajā vākā ieāķēts ar āķiem, kuri ļauj abiem vertikāli diezgan brīvi staigāt vienam pret otru - notinu tos āķus ar auduma izoleni - braucot pa nelīdzenu asfalta ceļu neko nedzirdēju, braucot pa granti kaut kas grabēja, bet jūtami klusāk - būs vēl tur kādreiz jāatgriežas.
Pēc tam pieķēros dienas gaitas gaismām, tb dienas gaitas gaismu funkcijas ar ko tā mašīna ir aprīkota un kas pārstāja darboties nākamajā dienā pēc nopirkšanas. Es biju pārsteigts ka mašīnai kurai ir centrālās elektrības bloks, dienas gaitas gaismām ir atsevišķs relejs un slēdzītis tā izslēgšanai, un nevis to izveic centrālās elektrības bloks, un to atslēgt var tikai ar kompi. Paštukojot nācās izsecināt ka te atkal ir škodas kapeiku iepisiens; tas centrālās elektrības bloks dienas gaismu ieraudzīja 1999. gadā vecajā fābijā, un tam NAV lukturu kontroles funkcijas, atšķirībā no, teiksim, B6 audī vai mk5 golfa, tāpēc relejs. Izrāvu releju, atrāvu vaļā, ieraudzīju salūzušus lodējumus, iejaucos ar lodāmuru, viss notiek. Varēju vēl palamāt škodas inženierus; kapeikpišanas dēļ tur ir tas viengabala panelis, kā dacītei, bet releju dēlis atrodas zem tā, un iespēja tam piekļūt ir ļoti grūta; škodas autoelektriķiem vajag tievas, čūskveidīgas rokas - paša ražotāja norādes kā to darīt ir pilnīgs buļļa sūds.
Visbeidzot, durvju slēdzene, tā kurā iebāž atslēgu; kāds to pagātnē bija izvarojis - šrotā nopirku pa 10 eirām citu slēdzeni un ķēros klāt no divām uztaisīt vienu. Un atkal nācās tos čehus lamāt, nu naksuj viņi nevarēja izmantot vācu slēdzeni, vai vismaz vācu dizainu, tādu kā mk4 golfam, B5 pastētei utt [šī ir kārtējā vecās fābijas detaļa], kuriem slēdzene normāli izjaucas - jānoņem tik viens sprosts, jāizkabina laukā tas mēsls kas iespraužas durvju slēdzenē un serdeni var izņemt - a te tam visam ir visaptverošs divdaļīgs kaut kāda sakausējuma korpuss, aizvērts ar četrām tērauda tapiņām, ko [acīmredzot] nemaz nav paredzēts izjaukt, jo tapiņas pašas uz āru nenāks, bet izurbt cieta metāla tapiņas mīkstākā korpusā nav reāli. Beidzās ar brutālu to tapiņu iesišanu uz iekšu, viņām sev uztaisot jaunus izejas caurumus, un korpusa atvēršanu ar mazu meiseli - par brīnumu gala rezultāts pat sanāca diezgan pieņemams, bet nu tā konstrukcija...
Vēl kaut kad būs jāatgriežas pie klimata, jāpaņem priekšā parkings un jāpārskata lukturi - man nepatīk lukturu blāvums, jo vairāk zinot manas muteres redzi; viena rūmstera, ar kuru sanāca pirms pusotra mēneša ņemties, īpašnieks arī par lukturiem sūdzējās. Un sāk jau nākt prādā muļķīgas domas ka varbūt tomēr vajadzētu kaut ko aprīkojumā uzlabot - ielikt cornering light funkcionalitāti [tur kaut kāds bloks slēgā miglas] un kaut kādu krutāku spidometru, pieņemot ka esošais nav krutākais
Te varēiet dabūt sakarīgus service manual par tehniku un arī elektrību:
un te ir vesels forums šim modelim:
Paldies par pūlēm, BET:
1) Mašīna ir agrīna otrās paaudzes fābija, nevis vēlīna pirmās paaudzes fābija;
2) Man viss tas ir datoros; gan uz istabas datora gan uz garāžas datora stāv ELSA, programma kas satur oficiālās VAG remonta instrukcijas un shēmas - nu jā, tā lapa tās pašas izplata internetā.
Gūglējot par spilvena izņemšanu [ražotāja instrukcija bik atšķiras no realitātes, iespējams ka tur ir aprakstīts vēlīnāks variants] atradu tieši tā foruma tofiku par spilvena grabēšanu.
Tas viss ir labi un skaisti.
Man patīk izmkasas - 0
visu dienu nostrādā un izmaksas - 0
Pierēķini pie izmkasām laiku x cik maksā tava stunda !
Cik maksā tava uz dīvāna pie televizora, vai pie datora nosēdētā stunda, un kurš par to tev maksā?
Kā man patīk šis - cik maksā tava stunda? Man ir daži pazīstamie, kas varētu to kādā nodarbē pavadītu stundu iztērēt pamatdarbā vai haltūrā un nopelnīt, bet lielākā daļa tomēr ir ar fiksētu laiku vai fiksētu samaksu un bez iespējām pelnīt vairāk, pat ja gribētu.
Un Msh pareizi saka - kā rāda novērojumi, cilvēki to laiku tomēr lielā mērā nobumbulē. Var diskutēt, kas ir jēdzīgāk, sēdēt pie tv ar kafiju rokā vai arī rosīties garāžā, bet muldēt par stundām un negūto peļņu lielākoties ir tukša muldēšana.
Precīzi. Ja man akurāt gadās kādas haltūras, tad šādi otršķirīgi darbi bez kuriem mašīna kustas uz priekšu vienkārši paliek karājoties gaisā līdz sanāk laika tiem pieķerties. Kā reiz tieši tāda iemesla dēļ tikai tagad tai fābijai pieķēros; gribēju pieķerties šīm lietām pirms divām nedēļām, bet tā vietā nejauši garāžu savajadzējās vienai svešai mašīnai.
Un tagad iedomājies kādu sievieti, kas to fābiju nopirkusi. Kurš tad būs tas, kas ntās stundas tur ņemsies? Protams, ka tās stundas maksā.
Man patiktu formulējums- bija brīvs laiks, ziedoju 3h un ietaupiju xxx eu, ko būtu samaksājis servisā !
Bet tā rodas sajūta, ka pats saremontējās.
p.s. man mājās nav tv un brīvs laiks darba dienās ir no 19 līdz 7;20
Man nav ne vismazākās nojausmes par šāda ietaupījuma aprēķinu, jo es esmu pats bijis sev autoelektriķis kamēr vien man ir mašīna tāpēc nezinu cik servisā noplēstu Tajā pašā laikā ir pieņemts ka sava saimniecība jāapkopj savām rokām.
nu ,šitie jaunie modeļi, kuri drīz tiks pārdoti ar tiem super digitālajiem paneļiem pa visu priekšējo platumu, diez vai būs tik viegli remontējami msh stilā....
Būs - tikai vajadzēs vienu/divus dārgus kabelīšus. Un pat nevajadzēs tās planšetes spidometra vietā; tas vienkārši ir spidometrs kam bultu vietā ir ekrāns, bet savādāk aģin huj - problēma ir citās niansēs, galvenokārt tādā lietā kā Component Protection - tur nevajag nekādu mašīnu ar spidometra parodiju, pietiktu ar C6 audī, tāda pat vecuma kā konkrētā fābija, lai bez specifiska un dārga kabelīša [vai arī gļukaina ķīniešu klona, kurš tāpat ir relatīvi dārgs] nevarētu nomainīt spidometru, klimata vadības bloku, MMI sastāvdaļas....
Dkurs rakstīja: Ja pērc ss lietotu auto, tad apzinies, ka 90% izcelsme viņam ir Rumbula, Tukums vai Vācijas turku placis... Vienalga, ja pārdod privātais...
Es savu auto pirku Tukuma placī. So what?
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/740/aoipp.html#photo-30
www.facebook.com/100011114524494/posts/4022476334439634/?substory_index=3
Tā odometra tīšana, protams, ir traka lieta, bet priekš tāda nobraukuma tas auto izskatās ļoti labi. Šaubos, ka tur ir mainīti sēdekļi, pogas utt. Varbūt vienīgi stūres apšuvums, bet arī izskatās pēc oriģināla. Kā pēc šāda nobraukuma sasniegšanas izskatītos jebkurš japānis, korejietis, amerikānis ,francūzis un liela daļa vāciešu?
pēc bildēm pateici, ka sēdekļi un stūre nav mainīti?
Par pārdesmit tūkstošiem jau var pacensties arī samainīt šo to. Bet ja 17. gada vāģim ir 400 tūkst, tad tas ir braukts ātri un daudz pa labiem lielceļiem, līdz ar to maz iekšā/ārā kāpšanu un ar mīkstām advokāta uzvalka biksēm jau nav tā kā ar dzelžainiem džinsiem plēst beņķus.
Rekā izskatās beņķis ar 300 tūkst. Izskatās bišķi izstaipīts.
Kaut kā tā. Man nesen sanāca bik pabakstīties ar vienu Toyota Hilux; deviņus gadus veca mašīna ar, hvz, kaut kas bik virs 300k, ja pareizi atceros, pirkta no leiša kurš ar to pa Lietuvu braucis - vai nu daudz kāpaļājot, vai arī tur kaut kas bija atkruķīts, jo tik ļoti nolietotu vadītāja vietu vēl nebiju redzējis - nopulēta stūre, tas dabiski - ātrumkloķim visi reljefie simboli nodiluši nost; spriežot pēc sadales kārbas kloķīša, tam ātrumkloķim vismaz milimetrs nodilis , ķeblis bija daudzmaz ciešams, vadītāja durvīm fiksators izbeidzies, durvis vaļējā stāvoklī nefiksējās nekādā atvēruma stāvoklī...
Precīzi nepateicu, tikai spriedelēju... šo to var, protams, samainīt, bet ne jau tā, ka pusi mašīnas. Tad būtu jāmaina stūre, pogas, sēdekļi un vēl viskaut kas, kas nolietojas. Bet ne par to stāsts... pat ar visām "mīkstajām advokāta biksēm" diez ko labi tas pasākums neizskatītos.
82k tak nekas nav. Japāņu auto izskatās aptuveni tik pat oriģināli pie tāda noskrējiena.
Šim domājams, ka varētu būt oriģinālais odo - auto ar 4 l motor nepērk cilvēki, kam katru rītu pa bāni jānovīlē 200 km
Sludekli palasīji? Mašīna kā reiz ir ļoti piemērota priekš tam lai turīgāks fricis katru rītu vālētu tos 200 km; ja netici, gaidi lai rolleris to apstiprina, par cik viņš brauc ar tādu pašu tačku, kuras četrlitrīgajam motoram ir trīs reāli darba tilpuma litri un viens iedomāts...
Man šķiet, ka pat vācieši, kuri var nopirkt jaunu 740 nemēģina katrā virzienā katru dienu vīlēt 200km. Tas tomēr apnicīgi, nevērtīgi un nogurdinoši. Šitie čaļi nopērk māju tuvāk birojam
Šķist tev var viskautkas, bet pāris trīs gadus vecas vācu tačkas ar vairāksimttūkstošu noskrējieniem ir realitāte, un jau ļoti sen. Un es pilnīgi viņus saprotu - ko tad ik pēc dažiem gadiem mainīt dzīvesvietu?
Pasāts jā. 740i domājams, ka reti. Bezjēdzīgi dzīvi svilināt braucot uz darbu. Tie Vāverleju un Lapsu ciemu iedzīvotāji arī LV to nesaprot, bet tiem nekad nav jauns 740. Tur Pasāti "mazlietoti" parasti
Pirmkārt, 740 liek trīslitrīgos.
Otrkārt, apskaties otrajā linkā - oriģinālais nobraukums tam auto ir apm. 400 000...
Atvainojos par neuzmanību. Likās, ka tur tik 1 links.
Nu tad jau gan ir labā skatā. Bet iespējams, ka par tādu naudu nav grēks kādu brīnumdari pieaicināt, kas sēdekļus uz pirmajām stundām uzlabo. Pie tāda nobraukuma nekāda āda tā nevar izskatīties. Pat BMW
Bet es nesaprotu kāpēc 740 ir ar 3l motoru. Tad tak 730
Kāpēc? Tā paša iemesla dēļ kāpēc Audī sācis litrāžas vietā izmantot abstraktus ciparus kas aptuveni apzīmē motora jaudu. Tāpēc ka ekofašisms spiež ražotājus izmantot arvien mazākus un forsētākus motorus, bet negribas pircējiem un pārējiem izrādīt ka mašīna faktiski ir necilāka. Behai reiz, pirms padsmit gadiem, bija V8 ķīselis; nullto gadu 740d un 745d reāli arī bija tiem burtiem atbilstoši motori iekšā - bet tas behai ir pagātne; ķīselis var būt tikai vai nu 2.0 vai 3.0, un ja cipars tāds palielāks, tātad pavairāk turbīnu. Benzīnniekiem tas pats - nopērkot kaut kādu x28, tur tiek nopirkta nevis mašīna ar R6 2.8, bet gan R4 2.0 turbo; seši katli sākas no x35, kurš arī nav 3.5.
Tava honda šitā nedara tikai savas "viens zālespļāvējs" pieejas un prestiža trūkuma dēļ - vot ja tur kur honda tirgotos, 2.0 motors būtu ar ahūnu prestižu, tad būtu savādāk, un to smago faktu ka akmenslaikmeta 2.0 tiek nomainīts ar 1.5 turbo nāktos slāpēt vai nu ar "magic 2.0" nosaukumu, vai basņām ka, lūk, jaunais 1.5 turbo ir jaudīgāks nekā vecā 2.0 atmosfēra [paskatāmies kā Ford smagi pūlējās popularizēt savu 3.5 ecoboost]...
Nu tie tak ponti. Tāda Austrumu puses parādība. Praktiskpragmātiskiem vāciešiem tak vienalga burtiņi?
Patreiz ar tiem cipariem tāds piekāsiens ir. Bet BMW ir arī v12 cilindrīgs dzinējs. Tādu 750 pats kādu laiku pabraukāju. Lai gan viņam uz cipariņa 50 reālais tilpums 5,4l. Nu eko jā, bet no tiem lieliem dzinējiem navajag baidīties kamēr 1,0 apgriežās 3x tad lielais tikai 1x uz noteikto nobraukto ceļa posmu.
To tu pasaki ekofašistiem.
Šajā sakarā - man reiz pasen gadījās lasīt kaut kādā nejauši atrastā lapā, laikam netieši un neoficiāli saistītā ar ASV izglītības sistēmu, aprēķinu kā aprēķināt motora patērēto gaisa daudzumu; tagad kad par to padomāju, nezinu, smieties vai raudāt - aprēķins priekš ideālā motora ar pilnīgi atvērtu droseli...
Nekad neesmu sapratis kā var 3 g nobraukt 400k, ja tas autiņš nav no taxoparka. Un šis neizskatās pēc takša
tur jau būs 4 gadi. 100 tūkst. gadā. Kāds 200 km vienā virzienā vizināts uz darbu.
Vācijā tas nekas tāds nav - izdalot 100 tūkstošus gadā uz apmēram 300 dienām (neskaitīsim īpaši brīvdienas, bet gan jau tas auto tiek lietots arī tajās), tie ir 330 km dienā, 160 km vienā virzienā. Normāls stundas brauciens pa bāni starp divām pilsētām.
tirdzniecības pārstāvji/aussendienst ne tik vien nobrauc.
svarīgas jau motorstundas - 100k pa pilsētas stūķiem būtu daudz kaitīgāk
arba rakstīja: Man patiktu formulējums- bija brīvs laiks, ziedoju 3h un ietaupiju xxx eu, ko būtu samaksājis servisā !
Bet tā rodas sajūta, ka pats saremontējās.
p.s. man mājās nav tv un brīvs laiks darba dienās ir no 19 līdz 7;20
Un dažreiz tiem ietaupītajiem xxxEUR ir vēl atspēriens, jo līdz tam servisam vēl jātiek, bez auto jātiek atpakaļ pie otra utt visādi šādi čakari. Principā precīzi darbā sataupītie EUR ir daudz makanāki, jo nav izmētāti resursi nokļūšānā un gaid''sanā
GB12 rakstīja: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/740/aoipp.html#photo-30
www.facebook.com/100011114524494/posts/4022476334439634/?substory_index=3
Tā odometra tīšana, protams, ir traka lieta, bet priekš tāda nobraukuma tas auto izskatās ļoti labi. Šaubos, ka tur ir mainīti sēdekļi, pogas utt. Varbūt vienīgi stūres apšuvums, bet arī izskatās pēc oriģināla. Kā pēc šāda nobraukuma sasniegšanas izskatītos jebkurš japānis, korejietis, amerikānis ,francūzis un liela daļa vāciešu?
Nu tā nevar būt!
Visus vāciešus pēc nobrauktiem 120-150k km vienkārši noraksta.
Esiet reāli, neviens vācu auto neko tadu nevar izturēt. p
Priekštam ir domātas primitīvas kijas, hjundaji, toyotas, mazdas un pežuļi, bet nejau vācu auto ar 400k+ km nobraukumu!
P.s.
Tas ir autobāņa auto, un tas nav nekāds lielais nobraukums. Mēdz būt arī šādi ar 600k un pus latvija braukā ar tādiem auto un tic 200k nobraukumam.
Protams, ka pie tādas eksplutacijas nekas neiizdils.
Cits skats būtu, ja auto nobrauc 400k pilsētas režīmā.
Un runājot par franču auto. Paskatieties Rīgā cik ir Renault taksometru. Pa laikam ss uzrodas kads no Rīgas taksometru parka Scenic, tur var redzet 600k nobraukumu pa Rīgas ielām. Lūk tas ir ekstrēmi.
Un savulaik bija SOS taxi baltās mk1 Oktavijas, tām pie dienesta beigām bija ap 800k-900k nobraukums un cik zinu, parsvarā motori nebija aiztikti. Pa laikam ss uzrodas.
Es tikai nesaprotu kurš tadus auto nopērk, jo tur nekas nav palicis pāri no tās mašīnas..
Tu laikam sarkasmu nesaproti...
+ nevajag Meganu ar 740 mērīt. 740 parasti nav taksis
populārākie lietoto vieglo pasažieru automobiļu modeļi šogad pirmajā mēnesī bijuši BMW 3.sērija - 112 automašīnas, "Volvo V70" - 102 automašīnas, BMW 5.sērija - 97 auto, "Audi A4" - 92 automašīnas un "Audi A6" - 86 automašīnas.
pa lielam nekas neizbrīna, vienīgi varbūt,ka nav augšpusē Passāts, un Golps;
pontotāju lielvalsts
Nē, vienkarši tas ka BMW un Volvo ir labākie dīzeļi, nu labi Renault atseviški un PSA arī, bet tos reti.kurš piemin, jo tie auto nereti slimo ar divaina elektribas problemām, kuru remonts pret auto vertību vispar ir bezjēdzigs. Vel daļa "bonusu" ir no ta kadas kārbas liek tiem auto, jo franči vietumis liek pilnīgus mēslus. Un VAG ari ir kategorija kur automāti ir ļoti lūstoši.
Ta ka tā nav nejaušība un nav pontošana , gluži tāpat ka mana Hondas dizelu un benzīna + manuāļu izvele - tie ir 300K + bezproblēmu verķi.
Par vidējo a6 vai 5series + tipisko ielidojienu uz remontu sanāk jauna dacīte + degviela + apkopes. Bet tad kaimiņš padomās, ka esi nabags
Un kāpēc kādam būtu sevišķi jāgrib to dacīti, sevišķi valstī, kurā nav panisku baiļu no pavecākām mašīnām? Parādi man dacīti ar normālu aprīkojumu, sākot ar adekvātu motoru...
Es arī nezinu kas tas tev ir par "vidējo A6 vai piecsimto behu" kas maksā padsmit štukas - vidējie A6 ko es redzu [uz behām neskatos] maksā trešo - ceturto daļu no jaunas dacītes cenas...
Labi, ka valstī ir plaši pieejami Sms kredīti sprauslu, sūkņu un AT kārbu remontiem
Pietam vēl nu jau arī II Loganu un Sandero pat parastās kārbas un pusasis izdilst, sāk dūkt un vibrēt tūlīt pēc garantijas perioda beigām. Vau kāds ir braucis ar sabojātu A6 mehānisko kārbu?
A6 bez 3.0 dīzeļa, kvatras, ādas ķebļiem un automāta? - ar tādiem jau tikai laukos braukā
Tiešām? No tiem pāris C6 ko esmu redzējis savos laukos [te, dabiski, ceškas ir daudz iecienītākas], viens bija 3.0 TDI quattro, jā, ar tomātu, otru no iekšpuses neesmu apskatījis bet tur zem haubes arī ir kaut kas sešcilindrīgs... Tas ka tāds C6 varētu arī nebūt ar sešu katlu ķīseli man ir zināms tikai tāpēc ka ačgārnajā salā redzēju pāris eksemplārus ar 2.0 TDI...
kā būtu aprīkot visus džipveidīgos un suv-veidīgos auto ar nelielām sniega lāpstām katru? ielas būtu tīras no sniega!
šitāds tagad noderētu ko braukalēt pa tēviju
Nevajag pat tik lielu - vesels lērums Steyr/Daimler/Putch verķu to sniegu ņem ka prieks (jamie razo ari G-wagen).
SUVam pielikt šķūri - lol kur pielikt??? bez rāmja tas gājiens IMHO neiet cauri. un pikapi parasti ir fermeriem, kas sniegu šķūrē ar john deere
Iet cauri jebkam kam grib pielikt lāpstu, vienkārši smagākam un augstākam aprātam lielāka jēga, un pie rāmja ir daudz vienkāršāk nostiprināt (mazāk detaļu un darba).
un iep|šot kādā zem sniega esošā apmalē saliekt lonžeronu. gņils taču fotografējās ar divām ņivām, kam bija par 50k katrai lāpsta pielikta. dzīvē neviens viņas nav redzējis
Es vienreiz redzēju, kaut uz Rīgu braucu tik kādas 10 reizes gadā
Nevajag likt "kak popalo un chto pod rukoj", visām lāpstām kas paredzetas šķūrēšanai ar nopietnaku ātrumu (robežu nezinu bet pieļauju ka visam kas virs 20km/h) , ir aizsardzība uz atsperem, attiecigi atsperu spēks normali tiek pielagots auto, jo citadi aizker kaut kur un ... airbegs dod "pa purnu", pat ja nekas netiek saliekts.
un ietves īstenībā jāuzkopj ar birsti, šķūre der lielam sniegam vai ielai
Nez es teiktu ka mums butu labi jebkas, pie kam ja vajag birsti - tad ari tādas uzpariktes vismaz ASV ir dabonamas, tiesa vieglais auto nav pats manevrētspējīgakais un jaudigākais auto ar ko sniegu šķūrēt, bet līdz ar EV plašāku izplatību iespejams pat perpendikulāra riteņu pagriešana būs norma, un tad jau anybody's guess kādus brīnumus radīs "cīņai ar sniegu".
atkārtošana zināšanu māte, bet varbūt kādam tas būs jaunums
Albānijā ir vislielākā Mersedesu koncentrācija pasaulē
katra trešā mašīna ir Mercedes
Albānijā vispopulārākie ir premium suvi:
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...