Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena - Forums - iAuto

Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..44
eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Protams ka mazs - pirmkārt, tas tiešām ir mazs [man ir bijusi arī situācija, kur piemetot kompi 15 gadus vecam tūrānam, uz kompja saucienu atsaucas ~20 vadības bloki, un kaut kādas kļūdas par kaut kādiem trūkumiem ir 2/3 no tiem - un arī tas nav nekas īpašs, ir vēl sarežģītākas mašīnas] - otrkārt, es tām lietām piekasos jo es tās māku atrast un es vairāk vai mazāk zinu kā tās novērst - lielāka daļa mazpadsmit gadus vecu mašīnu lietotāju tajā sarakstiņā sarakstītajām problēmām liktu mīksto. Treškārt, remonts visdrīzāk nebūs sevišķi dārgs - atkarībā no detaļu izcelsmes un iespējamiem pārsteigumiem šo nieku novēršanā, es rēķinu 30-150 eiru diapazonu - tik plašu jo man nav pieredzes ar parkinga devējiem [ir vērts meklēt lietotus/nav; ir vērts pirkt jaunu aftermarketu/nav] un durvju slēdzenēm [zinot ka tur dilst viena detaļa, gribētos jaunu... ]

Tikko blakus stāvēju vienam Hyndai 2006 g pirkumam. '

Tam kļūda tikai 1 ABS devējā Viss!

Rūsas gandrīz nav.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ja? Ar kādu programmu lasīji tās kļūdas un no cik vadības blokiem?

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Es nelasīju, serviss. Serviss laba līmeņa, domāju, ka no visiem pieejamiem.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

msh

Parking it kā vienkārši. Ieslēdz robā un samitrini pirkstu, pieliec pie sensora. Vajadzētu just mikro vibrāciju. Kad atrod beigto, samaini ar blakus darbojošos. Atkārto un pārliecinies, vai vads ir vesels. Vispār tie sensori ir rashodņiki reāli. Viņiem sasūbē iekšā spolīte. Jauns cena ap 15 un lietots ap 10. Tur nu jāskatās pašam. Pārbaudi to šrotā turpat, tā pat. Daudzi vizuāli labi, bet nestrādā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu es nezinu kas maksā 15 eiras - sensenos laikos skatoties cik maksā jauns C5 A6 parkinga devējs, bija kaut kas ap 70, un man liekas ka tie bija lati...

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Vēl senākos laikos audi 100 aizmugures lukturis maksāja 400Ls

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
44 3 Atbildēt

nu kas ir, nekā jauna? visi pārsēdušies uz jauniem auto?

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
38 2 Atbildēt

Pārdošanā nonācis Aivara Lemberga lietotais 'Audi A8' limuzīns

www.delfi.lv/auto/zinas/foto-pardosana-nonacis-aivara-lemberga-lietotais-audi-a8-limuzins.d?id=52868809

Novērtējums vērtības kritumam tikai 30 procentu apmērā ir acīmredzami neadekvāts, ja salīdzina ar tamlīdzīga gadu gājuma un nobraukuma "Audi A8L W12" cenām Vācijas tirgū. Piemēram, tikpat vecu, bet tikai 147 tūkstošus nobraukušu "Audi A8L W12" Vācijā var nopirkt, sākot ar 35 tūkstošiem eiro, ieskaitot PVN, liecina Eiropā lielākā automobiļu sludinājumu datubāze Mobile.de. Tikpat vecu, bet mazāk nekā 100 tūkstošus kilometru nobraukušu šīs versijas auto var iegādāties par 50 tūkstošiem eiro, ieskaitot PVN.

Vairāk nekā 100 tūkstošus eiro Vācijā maksā tikai tie piecus gadus vecie "Audi A8L W12", kuri ir bruņotajā versijā, tomēr Ventspils brīvostas pārvaldes sludinājumā par iespējamo bruņojumu šim auto nekas nav minēts. Turklāt 156 tūkstošu eiro iegādes cena neliecina, ka tam tāds būtu bijis, jo tik maksā jauns "Audi A8L W12" standarta izpildījumā.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
39 2 Atbildēt

iespējams, tā paaugstinātā cena par to ka pakaļējā sēdeklī regulāri bijis Aivars, bet pie stūres Belmers?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Bilances vērtība, zemāk nedrīkst. Nākamajā izsolē laidīs zemāk. 3. izsolē varbūt arī pārdos

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
38 1 Atbildēt

arī pēc trešās reizes nav vērts pirkt....

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 4 Atbildēt

Chalenger rakstīja: iespējams, tā paaugstinātā cena par to ka pakaļējā sēdeklī regulāri bijis Aivars, bet pie stūres Belmers?

Kas ir Belmers?

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
37 1 Atbildēt

ja nejaucu vai nu Valdis vai Juris Belmers stūrēja šito auto, Dzintara Volgas viens no dalībniekiem Biķerniekos, nav dzirdēts, vai?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 5 Atbildēt

Tas bišku pa traku lai visus šoferus vēl zinātu, bet tā tas varētu būt. Lembergs noskatās labākos kadrus, uzmet pa virsu kādus extra eiro un pārvilināt uz Ventspili. Tā notika ar manas meitas klavieru pasniedzēju. Vislaik viņai privātstudijā lietas gāja no rokas, bet kovids un tā. Šī tagad strādā Ventspils mūzikas skolā. Skaitās viena no labākajām bērnu pedagoģēm un pati vislaik pa Vidzemi ņēmās. Lembergs māk rakt

Krotow Reģ.: 09.09.2008
5 1 Atbildēt

Mhm, līmenis... Tikai konkursos Dārziņa skolas pianisti diez kāpēc paņem pirmās vietas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Dārziņa skolā dienu, dienā mācās spēlēt. Tur principā audzina prof muzikantus. Iet runa par brīvo laiku, 1x nedēļā cilvēks atnāk uz nodarbību.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Skatos tēmas ietvaros, ka augstāk pieminēti vairāki piemēri ļoti uzticamiem un ilgspēlējošiem VW. Jāpiebalso, pilnīgi neviena garantijas vai pēcgarantijas remonta Passat B8. Esmu reāls piemērs, kuram nav nevienas pretenzijas pret VW ražotāju. Tūlīt būs 100tkm, 100% viss joprojām oriģināls (izņemot nupat nomainīto akumulatoru). Lūk, kā - VAG nīdēji

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 4 Atbildēt

130000 Dacia Lodgy, viss tas pats, ieskaitot vēl pirmos bremžu klučus. Lūk kā, jūs, tie, kam Dacia par prastu

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 3 Atbildēt

Tad kāpēc jāmaksā vairāk?

Man tā Dacītes ideja, ka auto kā kurpes -palieto un izmet, liekas novatoriska un biju domājis, ka aizies plāsāk. Jo kurpes, lai cik glaunas būtu, neviens nepērk apsverot humpalu iespējas. Līdz ar to pērk tik glaunas, cik var atļauties. Auto nē. Pilns Purvciems ar Lexusiem, Kajenēm un MB

msh Reģ.: 16.04.2007
5 1 Atbildēt

Kur tu esi šādu ideju izpīpējis? Es gan tur redzu citu ideju - mašīnu reku tādiem tur smaidīgajiem, kas grib jaunu tačku bet kam nevajag dažādus vipendronus, tādus kā automātiskais dildokrēsls un lukturi pa 2 pakām gabalā, bet tādu ko var saremontēt savā garāžā bez dažāda specaprīkojuma. Kvalitāte gan tur pieklibo, jā, bet nu tās ir sekas tam kā tur ražotājs ir ieseksojis kapeiku pa pilnu programmu, jo ja tā kaste būtu uztaisīta kvalitatīva, tad tā noteikti maksātu vienā cenā ar plikiem fofāgeniem.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 3 Atbildēt

nepareizi.

Ja dabūtu pliku fofāgenu, tad tas maksās +- kā tikpat plika dacīte, mīnus % par 'brendu', un par to, ka Dacīte tiek salikta Marokā vai Rumānijā.

Bleķi tonnā maksā tik, cik maksā, fofāgenists pārmaksā par ' automātiskais dildokrēsls un lukturi pa 2 pakām gabalā', un citiem LED mēsliem, ko viņam patiesībā nafig nevajag, un par nosaukumu. Par kvalitāti man 13 gadu laikā nav neviena slikta vārda sakāma. Nu, beņķu drēbe, tā gan ir prastāka, protams.

msh Reģ.: 16.04.2007
8 0 Atbildēt

Acīmredzot tu esi no tiem, kas nespēj atšķirt pirkstu no krāna. Paņemsim par piemēru to pašu manas muteres fābiju; galu galā fofāgena budžeta modelis tikpat vecs kā tas tavs izbijušais logans. Vai tu zini kāpēc tādas dacītes maksā trīsciparu skaitli, kamēr tādas fābijas - nu labi, būsim objektīvi; tik plikas fābijas kā vidējais logans - maksā ap pusotru - divas štukas? Kvalitātes dēļ. Tāda fābija ir nesen sākusi pūt, apakšā kaut kur ir rūsa, uz arkām un vēl tamlīdzīgās vietās kādi burbuļi parādījušies - tikmēr dacīte lielākoties prasa nopietnus metināšanas darbus, kas tas ir, ja ne kvalitāte? Tālāk, salons - bļin es iekāpju pāris gadus vecā dusterī un tieku pavizināts pa granti, ko es konstatēju? Ka salonā sajūtas ir apmēram kā 25 gadus vecā trešajā golfā - nav milzīgi skaļš, bet nav arī kluss, un šis tas grab - PĀRIS GADUS VECĀ MAŠĪNĀ! Iekāpjam tajā 13 gadus vecajā fābijā - jā, tur kaut kas zem paneļa grab, bet atšķirībā no dacītes, kur grab dabisku iemeslu [zemas kvalitātes] dēļ, tur man ir aizdoma ka kāds ir ņēmies pagātnē izšautu balonu sakarā un kaut kas nav piestiprināts kā vajag.Tālāk jau ir specifiskākas lietas, kuras, iespējams, parasts ķeblī pirdējs nepamana, bet es ņemoties bik zemākos platuma grādos redzu - tādus kā salona apdares kvalitāte vai kaut vai vadu resnums...

Vēl, protams, tāda nianse ka fofāgens vienkārši ir tehnoloģiski sarežģītāks, kas nozīmē dažādas lietas kuras dacītē gluži vienkārši nav, un līdz ar to nemaksā. Tajā pašā fābijā, kura priekš tāda gada VAGmobīļa ir patīkami primitīva mašīna, uz kompja saucienu atsaucas vismaz 10 vadības bloki + daži vienkāršāki bloki kuri neatsaucas, bet viņi tur ir; plikā fābijā joprojām ir kāds pusducis - tādā padsmit gadus vecā dacītē noteikti viens vai divi, jaunā iespējams vēl pāris trīs nākuši klāt. Ja fābiju nopērk ar kuļmašīnu zem haubes, VNT turbīna tur ir pašsaprotama lieta, dacītē tas ir papildaprīkojums par maksu... Tā vēl varētu paturpināt...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 4 Atbildēt

nu draudziņ, pats savā acī baļķi neredzi?

Man ir bijušas gan Škodas, gan Dacijas.

Bet tu spried pēc pasēdēšanas sava mācītāja loganā

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Pasēdēju es viena pazīstama cilvēka dusterī - ar tevis piesaukto loganu es nobraucu kaut kādus 80 km un pie viena bik padarbojos gar vadiem ar lodāmuru lai novērstu bojājumu kāds to gadu VAGmobīlī nemaz nav iespējams. Kā jau teicu - acīmredzams ka tu pirkstu no krāna atšķirt nespēj. Protams, vismaz daļēji tas ir izskaidrojams ar to, kādas mums ir attiecības ar dažādām mašīnām; es noteikti esmu vairāk visādas salona detaļas atskrūvējies nekā tu...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 2 Atbildēt

nu NEVAR cilvēks nobraucis 80 km novērtēt auto. Tam vajag ilgtermiņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kam tieši? Lai novērtētu kā pazīstamam cilvēkam ilgtermiņā kalpo mašīna?

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Man šķiet tā laika pirmās paaudzes Fabia ar apaļajiem miglas lukturiem, bija pamatīgas kabatas sliekšņos pie gumijas puļķu caurumiem, kur grubuļa gumijā krājās ūdens. Rezultātā līdzīgi kā octavia izrūsē sliekšņi. Tāpat diezgan čakarīgi samainīt logu trosīti, kas aiz kniedēm. Toties mega bonuss, bardačoka dzesēšana un glāzīšu turētāji atverot

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Sākotnējais cenas samazinājums bija tik ievērojams, ka neizskatās pēc dempinga cīņas, kas parasti norit maziem soļiem. Domāju, un man šķiet ka pareizi, ka Reno pēc minivena uzvaras sagribējās inovācijas laurus vēlreiz. Viņi diezgan regulāri mēģina izveidot jaunas klases. VelSatis, Twizzy, etc

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Dacia nav ne vainas, tikai jāsaprot, ka pērc lētāko auto, kāds pieejams.

Par pašu Renault agregātu un konstrukcijas izturību šaubu nav, bet uz tām vietām, kur tiešām ir ietaupīts jūtami.

Virsbūve ir daļēji cinkota, krāsojuma kvalitāte, dažādu rokturu un mehānismu kvalitāte salonā. Kā arī tas, ka vispār nav iespringts uz sīkumiem. Kādam tas var vispār netraucēt, bet ar laiku šis taupīgums liek par sevi manīt. Tajā pašā laikā šādu auto pircēju tas nav būtiski un daudzas Dacia autoparkos nobrauc 500k km bez problēmām.

Patiesībā, valsts autoparkos gribētos vairāk redzēt Dacia, jo tas ir izcils auto šādām vajadzībām un daudzās valstīs to var novērot. Pie mums izskatās, ka Renault īpaši neļauj Dacia piedāvāt iepirkumos vai arī kā parasti, iepirkumu prasības apzināti sagatavo pārcenotiem auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
6 0 Atbildēt

Nu bet tas ir tikai likumsakarīgi pie tā, cik tā kaste ir primitīva - es tai tavai kastei dotu kādu trešā golfa sarežģītības līmeni - nu labi, kuļmašīna ir bik modernāka, piektā golfa līmenī. Kā nav, vai kas ir primitīvs, tas neplīst.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 4 Atbildēt

Nu un vai tad šis nav acīmredzams ieguvums? win win?

IMO Darbība būtu jāvērš kvalitatīvas vienkāršības virzienā, ne stulbu grabuļu karināšanā. Man šķiet, ka Honda kādu laiku gāja tajā virzienā. Nu jau laikam vairs ne.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 2 Atbildēt

Kvalitatīvu vienkāršību tu vari atrast iekš B3 A80. Ja gribas kaut ko jaunāku, tad izvēlies - vai nu profesionālo japāņu kapeikpisēju 10 gadiem precīzi aprēķinātie mašīnu izstrādājumi, vai arī vāciešu mašīnu izstrādājumi, kam japāņu pieeja nepadodas, bet kam ar tiem ir jākonkurē cenā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 4 Atbildēt

Tas tak vecs hlams. Turklāt kkad sen pabaraucu līdz Jelgavai - mugura sāpēja. Draņķis!

Man kautkā šķiet, ka tas tāds zelta griezums - kvalitatīva materiāla auto bez liekiem bubnātājiem par vidēju cenu. Ja teksts būtu - 10 gadus galva nesāpēs, toč iestātos tajā baznīcā. Hondai pgdm redzu 9 gadus. Redzu ka pēc 2019 tā vairs nav

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tad nu lūk, tu redzi cik sen autoražotāji ir atmetuši "kvalitatīvās vienkāršības" ideju Parādi vēl kādu mašīnu kas bez īpašas kopšanas [vairāk gribētos teikt - bez kopšanas] 30 gadu vecumā rūsē ļoti negribīgi...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 2 Atbildēt

Skaties uz manu Volvo 240, ja gribi. (bija) mazliet rūsa pie spārnu lantēm, kur iepr. īpašn bija uzskrāpējis

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, droši - vecie volvo laikam bija vēl kvalitatīvāki par veciem aužiem; vismaz volvo esot bijis aprēķinājis savas tačkas esam labas priekš 18 gadiem, kamēr audī deva savām tačkām 10 gadu caurrūsēšanas garantiju. Jebkurā gadījumā tas kantainais volviķis ir vienu gadu ar to pašu B3 audī...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 5 Atbildēt

Nu nozares apskatnieki par VW DSG vēl arvien saka daudz sliktus vārdus. Stāsti, ka tas "iepriekšējai paaudzei" neesot taisnība. Tas vēl arvien turpinoties. Robeža gan esot ap 120k. Tā, ka tavs tūlīt būs 100k nozīmē, ka auto cena pašlaik kā bulta šaujas lejā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

DSG ar sauso sajūgu vai ar slapjo? tur tomēr liela atšķirība man šķiet

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 4 Atbildēt

Nezinu, bet cilvēki uzcītīgi ap 120k spiesti iegriezties remontēt DSG. IMO pietiek informācijas

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Par slapjajiem ir labākas atsauces. Un DSG eļļa jāmaina. 120K ir ok, garantija beigusies

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Problēma jau, ka šķiet vairums DSG tirgū ir ar sausajiem sajūgiem. Šķiet, ka visiem 1.0-1.9l motoriem ir sausie, kur palien apakšā vairums crossoveru, hečbeku utt. Attiecīgi slapjie būs tikai dārgākiem auto ar lielākiem motoriem.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Kur ir tā informācija?

Ja no austrumiem, tad cik pašam sanācis palasīties, sajūta ka tur tās mašīnas no citām rūpnīcām tiek piegādātas-ritošās sāk jukt ap 60k, pie 120k tā jau ir pilnībā pārlasīta, pie tāda paša nobraukuma kārbām pirmie remonti un pie 250k motoram kapitalka.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 4 Atbildēt

LV resursi.

Un kolēģe nesen pardeva dēļ čakara šajā jautājumā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 3 Atbildēt

Es gan klientu apmierinātības aptaujā pēc pēdējā Moller apmeklējuma uz jautājumu, vai esmu apmierināts ar savu VW, atbildēju ar 3 no 5 ☆

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Dalies

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Jo?

Danimars Reģ.: 19.08.2002
2 0 Atbildēt

Arī interesē... drīz būs jābrauc!

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
39 1 Atbildēt

kas ir tie trūkstošie mīnus divi punkti?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 1 Atbildēt

3 no 5 ir auto nevis servisa novērtējums. Ar servisu viss +/- ir ok.

Šāds vērtējums ir saistīts ar vairàkiem neplānotiem servisa apmeklējumiem, kas, manuprāt, nav ok auto, kura jauna cena ir 64 tūkst. un kura nobraukums vēl nav pat 115 tūkst.km.

Par to esmu jau iepriekš citā diskusijā rakstījis.

1) pie 2,5 gadiem un 70 tūkst.nobraukuma pēc dsudzkārtējiem servisa apmeklējumiem tika konstatēts, ka izplūdes gāzes nonàk dzesēšanas sistēmā. Rezultāts - mainīts EGR vārsts un motora galva. Paldies Moller, ka šo paņēma kā garantijas gadījumu (Multivan, kuru pozicionē kā ğimenes auto, ražotājs vienlaikus klasificē kā biznesa auto, garantija attiecīgi 2 gadi).

2) pie 105 tūkst. nobraukuma (4 gadi) nācās mainīt durvju blīvgumiju (apmēram 100 EUR). Rudenī nevis ziemā. Vienkārši atlīmèjās no virsbūves. Te gan bija vēl stāsts par to, ka servisā nomainīja tām pašàm durvīm tikai citu blīvgumiju, kas bija pilnīgi kārtībā. Bojāto pavirši pielīmēja un teica, ka viss salabots. Nācās pēc nedēļas braukt atkārtoti.

3) pie 115 tūkst. nobraukuma nācās mainīt cieto vielu daļiņu sensoru (ceru, ka pareizi nodefinēju). Attiecīgi vèl 500 EUR.

Tā arī anketā norādīju, ka no visiem auto, kas man bijjuši, Multivan ir visdārgākais ekspluatācijā tieši neplānotu remonta izmaksu dēļ.

Atgādināšu - VW Multivan Long 2.0 TDI (204 ZS), DSG, 2016

Danimars Reģ.: 19.08.2002
2 0 Atbildēt

Tad jau vw jāliek 3 no 5, nevis moller...

3x pa koku, 2016 gada beigas vw passat 20tdi 150zs - viens relejs bija nokāries, pret pārējo iebildumu nav, lej un brauc!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 1 Atbildēt

Es taču tà arī rakstīju, ka 3 no 5 ☆ ir auto novērtējums nevis servisa novērtējums.

Ja man aptauja būtu jàpilda pēc blīvgumijas maiņas apmeklējuma, es būtu novērtējis servisu ar 1 ☆. Aptaujas parasti ir par pēdējo apneklējumu.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Sorry, palaidu garām. Tad es liktu 4 no 5!

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Dsg 6 kārba, noskrējis tā pamazāk ar visiem covidiem 75000km

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

smagi forsēts dzinējs. Rekomendācija no uzticama meha bija - mazāk ZS, mazāk problēmu

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tak pie dirsas tas forsāžas līmenis - tas kas ir galvenais ir slodze. Te, protams, slodze ir, bet tai kastei vajag motoru kas to spēj pavilkt uz priekšu. Mūsdienās vismaz spiež kaut ko ārā no tiem motoriem, nav kā deviņdesmitajos, kad VW rīkojās tava meha gaumē - iekš busiem lika deforsētus motorus.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 2 Atbildēt

Lielāka jauda - lielāki spiedieni, lielāka slodze - ne tā? Protams, ja max jaudu nekad nenoņem, tad nav aktuāli.

145 zs motors manu busu kustina diezgan pieklājīgi - zem 11sek

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Nupat viens klients nopirka jaunu Traficu - pilnāko, arī kaut kas no Multivan tipa sērijas - ar komforta paku, galdiņiem, automātu (laikam arī divsajūgu) un bla bla... ne ar tik jaudīgu dzinēju, protams (kaut kādi 170 ZS laikam bija). Un maksāja 39000 euro!!! Es, protams, saprotu, ka VW jaudīgāks, labāki apdares materiāli, aprīkojums utt., bet 25000 euro starpība!!! Da nu na...!!!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Es savu iegādājos 2 gadīgu ar 67 000 km nobraukumu par 36 900 eur.

Komforts, aprīkojums, ietipība, dinamika, izskats u.c. Viss mani apmierina. Braukt ar Multivan ir bauda. Jo īpaši uz Eiropu. Degvielas patēriņš arī ir saprātīgs.

Bet uzticamības koeficients varētu būt augstāks.

Piekrītu msh, ka problēmas sakne ir ES noteiktās izmešu normas, kas spiež ražot maza apjoma, bet forsētus motorus, kas attiecīgi ir daudz niķīgāki.

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Tā kā pie mums nenāk atbilsoši aprīkoti japāņu analogi:

tad VW ir līdz šim labākais kas Eiropā ir.

Ir protams varianti ar MB kas šur tur ir pat labāki ( bet nezinu kā ekspluatējas ilgtermiņā), kaut ko veido Toyota uz PSA izstrādājuma bāzes ( bet nu tas vēl pavisam nesen bija diezgan gļukains verķis pēc atsauksmēm) utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Tavā gadījumā problēma ir ne jau tajā ka tev tur ir kuļmašīna no kuras izspiesti 100 zs uz litru, bet tajā ka tai jāierakstās EURO 6 normās. Ja problēma būtu forsāžas līmenis, tad tu nevis mainītu kaut kādus ķiņķēziņus, bet motora apakšu vai vismaz virzuļu grupu.

Salīdzinājumam - viens zināms TDR klubiņa cilvēks pa dižo pilsētu braukā ar mk4 1.9 PD TDI, no kura motora izspiesti kaut kādi 300 zs - kā viņš teica, virzuļgrupai resurss ir ap 20k km...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 2 Atbildēt

Neapšaubu Multivan komfortu. Bet 2 gadu laikā cena nokritusi par apm. 40%. Da nu na... tādu jaunu...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Pie tam kravas auto izcelsmi tāpat nenoslēpsi

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Tàpēc jau ņēmu mazlietotu. Jaunu tādu par 64 kEUR nekad nepirktu. Ņemtu labāk MB V-klasse.

37kEUR ir +/- adekvāti. Tikpat maksāja jauns, bet īsā (standarta) versija Family pakotnē, kur gaismas ir Xenon nevis LED, sānu durvis tikai labajā pusē nevis abās, nav Webasto u.c.sīkumi.

Īsajā variantā gan nesaredzu nekādas proekšrocības pret citiem miniveniem. Nu vismaz bagažnieka aspektā. Salonā vietas ir daudz. Tur strìda nav. Un vadāmība kā vieglajam. Toties pārredzamība ir super. Jo īpaši ar LED gaismām. Par tām noteikti ir vērts piemaksāt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Led gaismas iekš trafic arī burvīgas, xenon nobāl. Vadāmību neesmu pārbaudījis, bet noteikti nav kā vieglajam, uz slikta ceļa tukšs aizmugurē briesmīgi kratās. Īsajai versijai neredzu jēgu - tad tikpat labi ar sharan vai kabluku braukt. Pārredzamība - labi var redzēt pāri SUViem, pār plecu gan ļoti plata statne.

Man lētais celtnieku variants

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tikko tādu Trafic varēja nopirkt par 32. Biju, skatījos. Drusku noraustījos, atliku pirkumu uz pēcpandēmiju.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

pagaidām esmu apmierināts ar parasto Trafic. Tagad esmu starā par 3 ķebļiem 1. rindā - sīkajiem nav jākaujas, kurš sēdēs priekšā

Krotow Reģ.: 09.09.2008
6 1 Atbildēt

Chalenger rakstīja: iespējams, tā paaugstinātā cena par to ka pakaļējā sēdeklī regulāri bijis Aivars, bet pie stūres Belmers?

Lai taču pārdod kopā ar Aivaru un Belmeru.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

PN. tikko nopirku vecākiem divgadīgu Golfu ar 1.6 dīzeli, manuālo, universāli.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 2 Atbildēt

Jo ? Mazais nodoklis, salīdzinot ar jaunu Logan?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Jo 'patīk'

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 8 Atbildēt

Evakuatora telefonu iedevi?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 0 Atbildēt

evakuatoru piepirku komplektā

Konuss Reģ.: 10.02.2015
9 1 Atbildēt

VW Tiguan tūdaļ būs 5 gadi un 135 tūkstoši km, 1.4 TSI 125 Zs, 6 ātrumu manuālā kārba. Kopumā esmu ļoti apmierināts un nekas neplānots nav bijis jādara. Ir bijuši sīkumi, kas paša lietošanas bija jānomaina, piemēram, 2x stabilizatora atsaites, sasala logu šķidrums, 2 lampiņas izdega. Vēl telefona turētāja dēļ esmu sačakarējis ventilācijas atveres, bet tās ir nomaināmas.Vēl pagājšvasar mainīju bremzes. Par Moller servisu sūdzību nav, vienīgi pēc garantijas beigām apkopes veicu citur, kur tas izmaksā ievērojami lētāk vai atsevišķas lietas izdaru pats.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
11 0 Atbildēt

Mana G11 7 sērija arī joprojām turās! Nobraukums tuvojas 90K, sakarā ar pandēmiju man atkrīt PL braucieni, līdz ar to Kasinsh ir ar savu Passat mani apdzinis. Dabūju samainīt eļļu razdatkā, jo parādījās tāda kā neliela raustīšanās lēni ripinoties sastrēgumos, 50eur un ripoju tākāk, ieteica pēc dažiem tūkstošiem km vēlreiz samanīt, drīz mainīšu motoram eļļu, tad pie reizes arī to.

Otrs auto SQ5 mūsu ģimenē jau arī 2 gadus dzīvo, un šai laikā vienīgais kas darīts, saremontēts viens parking sensors, zaļais bija iemeties.

Laikam varu teikt, ka šie auto mums kalpo labi!

Kremt, ka netieku uz PL bāņiem, tur vismaz trubas varēju kārtīgi iztīrīt, šeit ar tiem 300+ Zs jūties kā zvērs krātiņā, nav kur atvikt!

650 Reģ.: 25.01.2017
4 2 Atbildēt

Kāds ta tur brīnums,tam sq taču ir viens no labākajiem motoriem, kāds vispār vag-am ir jebkad bijis.Galvenā problēma tam ir, ja pagadās saimnieks/lohs.Tuliņ apritēs 10g,kopš tas izgudrots,žēl ka mums nav bijusi iespēja to izmēģināt no nulles.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
5 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: PN. tikko nopirku vecākiem divgadīgu Golfu ar 1.6 dīzeli, manuālo, universāli.

Phe. 'nopirku' beidzās ļoti ātri. Boija sarunāc, ka pārdevējs sūta rēķinu un visas izdrukas par auto vēsturi. Rēķins ir, vēstures nav. Nevarot iedot. Nedrīkstot. Nu, tad lai ieskrienās ar savu dzelzi. Pirks citu, kad būs piedāvājums.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Kādas šausmīgas problēmas "gandrīz jaunu" mašīnu pircējiem ka to dēļ nedrīkst nopirkt mašīnu...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
5 0 Atbildēt

kur tu redzi šausmas?

Es redzu, ka ar tavu mīļo folksvāgenu ir problēmas, ka vārdā nesauktais dīleris, kas atrodas pie liela krustojuma un tirdzniecības centra Rīgā negrib iedot automašīnas vēstures izdrukas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 6 Atbildēt

Šausmas es redzu tavā iekārē pēc kaut kādiem papīra gabaliem - ko tu tur pērc, mašīnu vai vēsturi? Ja tu pērc vēsturi, tad neesi sevišķi gudrs - ar tādu golfu idejiski varēja arī gadā griezt pa 100 štukām un katru gadu pirms braukšanas uz molleri 90 atkruķīt nost, lai būtu tā tava "vēsture" un mašīnai kosmiski nekristos vērtība. Ja tu pērc mašīnu, to kārtīgi apskatot, tad priekš kam tev to vēsturi?

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Ir tāda lieta kā rūpnīcas atsaukumi, un servisa vēsture tam visam jābūt iekša, tāpat ja konkrētam auto 3x pa garantiju mainīta viena un tā pati detaļa, tad visticamāk auto ir problemātisks un visticamak jāšanās ar to ir garantēta - ta kā servisa vēsturei ir jebkura gadījuma zināma vērtība.

darklight Reģ.: 29.10.2013
19 0 Atbildēt

Msh, nu šoreiz gan tu tu tā kā izliecies! Ņemt divgadīgu auto tomēr nav tas pats, kas padsmit vai divdesmitgadīgu "tikko no Vācijas" pirkt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Vienīgā starpība ir cena, savādāk, pie noteikuma ka mērķis ir ilgi braukt, citas atšķirības nav.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Es savulaik vienu auto skatījos un kā izrādās, tad papīri uzrādīja, ka šis ir nošķilts, norakstīts un labots. Uz aci pateikt es to nevarēju. Protams, es jau neesmu speciālists, bet te būs piemērs, ka tie glupie papīri nemaz tik glupi var nebūt.

Un otrkārt - ja reiz ir solījis, tad lai dara. Tas tomēr arī attieksmes jautājums.

Lai gan attieksme ne attieksme, bet visdrīzāk tur ir kaut kas slēpjams.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Es tev pa pusei varu piekrist, sevišķi pēdējajām divām rindkopām, bet vienalga - ko tu pērc, mašīnu vai vēsturi? Man kaut kā vairāk rūp mašīnas stāvoklis, nevis tas, kas ar to ir noticis. Ja mašīna ir bijusi nošķilta, tad jautājums kā tā ir tikusi saremontēta, nevis tur krist panikā, šausmas, ārprāts, mašīna bijusi šķilta... Es arī uz tādām virsbūves lietām neesmu ar pārāk labu aci - tāpēc pērkot muterei fābiju, paņēmu līdzi čomu kas nodarojas ar mašīnu krāsošanu - tas tad tur uzreiz deva vaļā "te ir bijis šķilts, šitas ir pārkrāsots, te sāk krāsa burbuļot, šite šuvju mastika saplaisājusi un sākas rūsa...". Kā jau teicu - divus gadus vecam fofāgenam ar dīzeli vēsturi var būt samuhļījis pats īpašnieks, vienkārši tāpēc lai vērtība mazāk kristos.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Nu ja nav ko teikt, never muti vaļā! Ko Tu lien ar saviem šrotiem visur pa vidu! Ir svarīga vēsture 2 gadīgam auto, it sevišķi, ja vēlēsies ar viņu braukt ilgi. Nesen pirku Crafter 2 gadīgu, paprasīju vēsturi, smuki viss sarakstīts, kas pa garantiju mainīts, piem. Pusasis, kas viņiem vājā vieta (nebūs pašam jāmaina par saviem €), kādi atsaukumi veikti! Kad pērc padsmitgadīgu lūzni, tad ir jāskatās esošais stāvoklis, tad vari vilkt savu čomu līdz, lai vērtē krāsojumu utt, mazlietotam auto, kas tik pie dīlera bijis, papīros tomēr vēl visu var redzēt un murgot sazvērestības teorijas par atpakaļ tīšanu katram golfam ar nevajag zīmēt, gan jau ir tādi gadījumi, bet šī nav tās klases mašīna, kam to ļoti vajadzētu darīt, vērtības kritums no tā baigi nemainās, arī tā regulārā tīšana kko maksā, ja to grib izdarīt kvalitatīvi visos blokos, parasti, pat visur to punktuāli neizdara un paliek liecības par kruķīšanu!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Protams ka vēsture divgadīgai mašīnai ir svarīga - izdrukāta uz mīksta papīra tā var kļūt noderīga situācijā kur pēkšņi mājās beidzies tualetes papīrs...

Še palasies, vēsturniek... n53series.blogspot.com/2019/10/f10-auto-ka-jauns.html . Žēl, nevaru atrast; tur bija nopublicēts līdzīgs gadījums, arī - pēc "vēstures" mašīnai ikgadējs ~10k noskrējiens, faktiski tuvu 100k. Kā redzams - zinoša diagnosta apmeklējums ir daudz vērtīgāks par dīlera tualetes papīru.

Tevis apjūsmotajiem papīriņiem varētu būt kaut kāda nozīme tādā situācijā kā Ursim, kurš nopirka no vācijas 2 gadus vecu pastēti ar 200k noskrējienu, jo tāds noskrējiens tik vecai mašīnai diez vai būs kruķīts un attiecīgi vēsture patiesa.

P.N. Šajā forumā ir bijuši piemēri ar citām markām, kur cilvēks nopērk mazlietotu mašīnu kas "tik pie dīlera bijusi" un pēc vēlmes novērst kādu bojājumu pa garantiju dīleris garantiju amputē, jo patiesā vēsture ir bijusi bik savādāka...

core Reģ.: 03.01.2017
3 0 Atbildēt

Msh kā parasti gudri irš par lietām no kā nav sajēgas.

Par pēdējo rindkopu vispār tirgus bābu pasakas. Tieši tāpēc vajag vēsturi no dīlera. Ja tev dīleris pērkot iedod papīru ka viss ir kārtība, nez vai pēc tam var tik viegli garantiju amputēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Tirgus bābu pasakas? Kaut kur bija savulaik iemests viģiks no krievijas, ar kaut kādu kiju vai hujdaju kas, kā izrādās, bijis pa kluso, bez vēstures, ticis ļoti nopietni nošķilts un kaut kā saremontēts; mašīnu ieraugot dīleris uzreiz garantiju amputēja. Gābešņiks minēja līdzīgu piemēru, tik tur bija, ja pareizi atceros, xtreilis, gadu vecs, kas bija slīkonis. Gan jau tādus gadījumus var atrast kāliem.

Vienīgais iemesls kāpēc šādi gadījumi varētu būt samērā reti ir tikai tas ka lielākā daļa jaunas tačkas pērk pa bankas naudu, un banka prasa KASKO.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Kaškajs.

Bet ne jau dīleris amputē garantiju, bet gan importētājs - pēc ražotāja metodikas. Dīleris, tieši otrādi, ir ieinteresēts garantijas akceptēt, jo viņiem par garantijas remontiem nāk nauda.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

P.N, Acīgs cilvēks palīdis zem mašīnas labi papētot atrastu tam tavam krapterim notikušo pusasu maiņu un, iespējams, arī citas lietas.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 1 Atbildēt

Nah.. kādam tur jālien, ja ir izdruka, nu nav tā, ka nekam dzīvē nevar ticēt, jāuzmanās ir, bet izskatās, ka Tevi visur visi mēģina app...! Mašīna bija Vācijā un Es nevarēju zem viņas palīst! Ir tāda lieta, kā klientu atsauksmes, vērtējums, kam pasaulē pievērš lielu uzmanību, atliek piečakarēt pāris klientus, kad vari savam biznesam panākt 50% samazinājumu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Malacis, acīmredzot dažs labs tirgonis ir izlaidies, ja reiz sola tad lai arī izpilda.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

pie kā nevajag pirkt mašīnu - moller?

darklight Reģ.: 29.10.2013
15 0 Atbildēt

Tad jau velti to evakuatoru nopirki ;-)

Bet jocīgi gan, ka pārdevējs tā pēkšņi ieslēdz atpakaļgaitu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Iespējams, ka vēsturē kko TĀDU var izlasīt.

Tgd kautkāda varza ir tirgū, kas piedāvā auto ar 0 apskatē, bet uz servisu dzīt nedrīkst (neesot OCTA, etc).

Ļāvu visiem šiem doties seksuāla noskaņojuma pārgājienā.....

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Dirš. Tirdzniecības uzņēmumiem ir sarkanie numuri, uz kuriem tiek formēta OCTA.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Kad pirku savu egli tad autosalona īpašnieks iedeva sarkanos numurus lai varu aizbraukt līdz cssd jo nebija octa un tehniskā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
17 0 Atbildēt

Kad es pirku savu Leonu, pārdevējs pats atvālēja ar to auto uz bračkas garāžu (gribēju uz bedres uzbraukt), pēc tam uz CSDD. Tas nekas, ka mašīna bija no uzskaites noņemta . OCTA varbūt bija, nezinu. Cilvēks bija ieinteresēts darījuma noslēgšanā.

Hetere Reģ.: 17.01.2021
4 0 Atbildēt

Redzu, ka te daudz lietpratēju apgrozās. Palīdziet “blondīnei” apskaidrot domas par iespējamās mašīnas izvēli.

Līdz šim ir bijis tikai viens auto 2006.g Seat Ibiza, kuru pirku, vadoties tikai pēc diviem man saprotamiem parametriem - iegādāta Latvijā, nobraukums mazāks par 100K. Sešus gadus pabraucu un pirms dažiem mēnešiem pārdevu. Biju priecīga, ka tieku uz priekšu, ka daudz neēd, saremontēt arī varēja par salīdzinoši kapeikām.

Tagad esmu iedomājusies, ka man pienākas pārkāpt uz kaut ko jaunāku. Svarīgi ir lēta ekspluatācijā, benzīns (braucu maz), mazs motors, manuālā kārba, hečbeks.

Iedomātais budžets ir līdz 10K un 3-4 gadīga. Baidos no nelatvietēm (ievestajām). Vizuālā gaume man ir dīvaina, jo šobrīd ļoti iepaticies, kā izskatās citrons C3 ar plastmasas sāniem.

Reizēm pasiekalojos ap hibrīdiem un elektroauto, bet tas paliks aiznākamajam auto.

Dalieties nu, uz ko jūs skatītos un kāpēc. Praktiski argumenti uz mani strādā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 5 Atbildēt

Piemet vel 3 štukas un jauns c3,muša nav sēdējusi.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 3 Atbildēt

Atlikusī tirgus vērtība noteikti būs labāka kādam korejiešu auto. Ceed / i20/i30. Vācu brīnumiem būs slikta sākuma cenas / ieguvma attiecība. To c3 būs grūti pārdot.

Bet tā nav ne vainas tām egēm. Padsmit gadus redzu vienu C4. Pilnīgi nekādu problēmu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 5 Atbildēt

Piekrītu,tikai c3 klīrenss izskatās lielāks nekā i20.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 3 Atbildēt

Tas ir kautkāds ieguvums?

IMO lielāks klīrenss = caurbraucamība palielinās par 0,5%, noturība līkumos pasliktinās par 30%

Turklāt to klīrensu vajag ārkārtīgi reti, līkumus katru dienu. Klarksons teica, ka šis piegājiens ir kā visu gadu staigāt ar niršanas brillēm, jo 1x gadā brauc nirt. Man gan liekas, ka tas klīrensa iemesls ir tieī šis. Demonstrēt to 1x gadā

msh Reģ.: 16.04.2007
2 3 Atbildēt

Jā, tas ir kaut kāds ieguvums. Redzi, mūs pat CSDD aicina pierādīt sevi trasē, nevis uz ielas - par kādām stabilitātes problēmām tu te runā? Klīrensu vajag ārkārtīgi reti, bet tajās reizēs, ja tā nav, pēc tam var vajadzēt evakuatoru vai vismaz krāsotāja pakalpojumus.

Ja muteres fābijai pareizā augstuma riepas [esošās ir divus izmērus par zemu] nedos adekvātu klīrensu [mērķis varētu būt tas kas, viņas mk3 golfam], tad nāksies to mašīnu pacelt uz augšu. No pieredzes uz ielām un ceļiem - lowraideriem stabilitāte rodas no vilkšanās, nevis no augstuma; man ar savu 18 centimetrus augsto golfu [tas laikam bija izpūtējs, pusrāmis laikam bija kaut kādi 24 cm] manā stilā braucam pamatā gadās redzēt dažādus pseidodžipus, piemēram, Range Rover - lowraideri labākajā gadījumā spēj varonīgi pārkāpt atļauto braukšanas ātrumu uz šosejām vai platām ielām, bet kaut kā nemana ka viņi izmantotu tevis nosaukto līkumu stabilitāti...

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 1 Atbildēt

Turklāt to klīrensu vajag ārkārtīgi reti,

Ka tikai ne tā. Vienā no manām darba vietām, lai apmeklētu ēstuvi, katru reizi vajadzēja parkoties uzbraucot uz augstas apmales. Tātad, to klīrensu vajadzēja katru dienu. Vēl ir lauku ceļi, meža ceļi un grantenes, kur pirms tevis braucis traktors vai kravas auto.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 5 Atbildēt

Tipiski klirensioti neiedomājas, ka tā apmale pavisam mierīgi varētu būt par 3 cm augstāk un savu klirensu varētu ievietot dziļi dziļi.

Tipisks klirensiots iedomājas ka tas +3cm nezkapēc risina visu, bet tas risna tikai 3cm, 4cm tas jau vairāk nerisina. T.i. tas ir derīgs tikai celmam, kas ir tikai 3cm augstāks kā derīgs manam auto. Savukārt līkumos traucē vienmēr.

Attiecībā uz sēdinātu Range Rover - tam augsts smaguma centrs ir dizainā. Sēdināšana tur maz līdz. Miniveni ir tikpat nestabili

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Gaumes lieta. Man tagadējā CItroen dizaina līnija ar tām plastmasām uz sāniem un priekšējo lukturu formu pagalam neuzrunā. Toties ļoti patika pēdējais ne-parketnieks C5, DS5, C6, iepriekšējais C4/DS4...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Taisnība, ja 10k tad pieliek klāt un pērk jaunu. 2 gadus nav jāiet tehniskā, garantija , jaunas riepas.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 4 Atbildēt
imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Līzinga kompānijas atsavinātā automašīna :-/

Hetere Reģ.: 17.01.2021
0 0 Atbildēt

Jap, šī ir manā ierakstā pieminētā.

Hetere Reģ.: 17.01.2021
2 0 Atbildēt

Šobrīd izlobu divus praktiskus ieteikumus - skatīties uz KIA vai pielikt pāris K un pirkt jaunu citronu. Nezinu, kas ir klīrenss un ko tas dod.

Šodien noparkojos blakus un pamanīju, kā dzīvē izskatās Kaškajs - arī uzrunājošs, ko domājat par to? Tik tad laikam kāds 5-6 gadus vecs sanāk.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 4 Atbildēt

Tak čaļi te vakar sprieda par Dacia. Ja nav īpašu vēlmju, tad kas gan var būt lētāks un uzticamāks?

Reku, pieliec 800 naudiņas un ņem praktiski jaunu

m.ss.com/msg/lv/transport/cars/dacia/sandero/cxiide.html

Ekrāns gan nav. Mana sieva saka, ka vairāk bez tā ekrāna atmuguriski nemāk braukt. A kas par KIA, motors?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 3 Atbildēt

+1 par dacia, ja vajag pārvietošanās līdzekli, nevis krāna staipītāju. Benzīns+gāze=izmaksas kā dīzelim.

Gan jau var dabūt arī ar ekrānu par 200eur dārgāk.

tikai vajag aizbraukt uz salonu un izbrauk testu - var smirdēt pēc lētas plastmasas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

es ticu, ka dacia arī apdrošināšanas būs daudz labāka cena nekā 2-3 gadīgam VAGam, riepas lētas utt

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Dusterim pārāk lielas starpības nebūs, bet šādam Sandero gan.

Hetere Reģ.: 17.01.2021
2 0 Atbildēt

Dacia vienkārši nepatīk un viss. Nemāku savukārt neprotu izmantot ekrānu.

KIA neatradu uz aci neko, bet Hyundai i20 Active viens gan piesēja aci tikko kā: m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/i20/boihkb.html

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 3 Atbildēt

Piekrītu, man sieva to pašu teica. Šitas i20 jau izskatās glauns aparāts, par motoriem ar neko sliktu nevar teikt. Jāuzmanās no 1.7 dīzeļa un 2.0 benzīna motoriem. Mazie motori tiek slavēti.

Vienīgais vai tas i20 nebūs par mazu. Iesaku pasēdēt priekšā, aizmugurē. Alternatīva opcija varētu būt Suzuki mazie, jaunie boosterjet motori. Šobrīd gan nekas nav atrodams tavā cenu kategorijā, izpirkti. Kkad rudenī diezgan daudz tās vitasras, sx4 pārdevās. Tie varētu būt salonā lielāki, bet ne ar tik labu aprīkojumu, kā Hyundai. Var atrast 4x4 un tas pieminētais klīrenss arī būtu augstāks.

Hetere Reģ.: 17.01.2021
1 0 Atbildēt

Uz aci izskatās lielāks nekā mana Ibiza, man, somiņai un slēpēm varētu būt labi

Par Vitaru kaut kas vēl man ieminējās. Laiks līdz pirkšanai vēl ir daži mēneši, vismaz jau ir vairāki varianti, kas šķiet jēdzīgi un uz ko skatīties.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Un ja būs jāved kāds lielāks štuceris, ko tad? Padomā

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 5 Atbildēt

Smuks i20,labāk izskatās par c3.

Kas ar to benzīna vāciņu,izskatās briesmīgi,visu auto izskatu bojā.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

sludinājumā viena 'interesanta' lietiņa. Pārbaude servisā nav veikta.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nezinu, kas ir klīrenss un ko tas dod.

Klīrenss ir auto virsbūves atstatums no ceļa. Jo zemāks klīrenss, jo auto stabilāks uz ceļa, toties ceļa nelīdzenumi var radīt problēmas. Sākot jau ar guļošajiem policistiem veikalu stāvvietās. Daudzi zemo auto īpašnieki pat baidās parkoties, ja jāuzbrauc uz apmales.

Hetere Reģ.: 17.01.2021
3 0 Atbildēt

O, paldies! man labāk, lai augstāks, jo neuzmanīgi mēdzu pārbraukt gulošos

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 5 Atbildēt

Nu atradīsies arī augstāks gulošais. Attiecīgi jēga ir pārbraukt uzmanīgāk kā mēģināt iegādāties augstāku auto. Klīrensa augstumam ir saprātīgas robežas, šķēršļu augstumam nē.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 1 Atbildēt

Nu, ir dzirdēts ne reizi vien, ka vīri sievām /draudzenēm pērk parketniekus tieši tāpēc, lai pašiem retāk servisus nāktos apmeklēt.

Lai cik dīvaini tas arī nebūtu ( ņemot vērā Rietumeiropas ceļu kvalitāti ), klīrensam ir tendence pieaugt. Audi 80 ( atkarībā no izpildījuma ) tas bija apm. 12,5 cm, un tas vēl ne tuvu neskaitījās zemākais auto, tagad pat vienam otram Golfam esot parketnieka cienīgs klīrenss : 18 cm. SUV , klīrenss, savukārt, sākoties no 20 cm.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ko tu te murgo, kādi 12 cm? Kad nākamreiz [hvz kad] kolēģa A80 iebrauks manā garāža, pamērīšu, bet noteikti ir jūtami vairāk. Un jaunās golfa klases mašīnas ir zemas, nekādi 18 centimetri tur nav, + vēl buferi ir tizlas formas un tizla materiāla - manam golfam ir 18 centimetri.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Vispār jau ir tieši otrādi - šķēršlu augstumam ir saprātīgas robežas bet klīrensam nē. Uz ceļiem un ielām dažādiem šķēršļiem ir noteiktas robežas, un viss ko vajag - lai mašīna būtu adekvātu augstumu augstāka par normālos apstākļos sastopamajiem šķēršļiem. Tu te augstāk vāvuļoji par dažiem centimetriem šurp un turp, nesaprotot ka problēmas ir radušās jo tāš mašīnas ir pazeminātas tos dažus centimetrus, un līdz ar to palikušas zemākas nekā augstākie uz ceļiem sastopamie šķēršļi. Kāds ir rezultāts? Rezultātā es ar savu golfu, kam zemākas punkts ir 18 cm [laikam izpūtējs tas bija] un sliekšņi ir 24 cm no zemes, varu braukt ar mierīgu sirdi, jo vairāk tāpēc ka man nav no trauslas plastmasas taisīts buferis ar izvirzītu kanti, un karteris ir no tērauda, kamēr ar mūsdienīgiem lowraideriem ir ļoti jāpiedomā nelīdzenākās vietās - ne par velti man pirms pusotra gada gadījās vienam mk4 pārsist karteri, vietā kuru es ar savu golfu šķērsoju bez iespringuma ar jūtami lielāku ātrumu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 2 Atbildēt

es nezinu, ko te kāds ir samurgojis, bet žiguļiem, audi80 un mk2 trusim klīrenss ir lielāks kā mūsdienu pilsētas SUV

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Musdienu pilsētas SUV. 2020.g. kaškajs nissan qashqai 2020 ground clearance:

Nissan Qashqai Ground clearance unladen 188mm

Audi 80 Avant B4

GROUND CLEARANCE5.3 in (135 mm)

www.autoevolution.com/cars/audi-80-avant-b4-1991.html#aeng_audi-80-avant-b4-1991-20-4at-115-hp

Es domāju, tev vajadzētu kritiskāk vērtēt pašam savas "bioloģiskās datu bankas" darbību ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Varbūt tā arī ir, bet tas tāpat ir kāds izpūtējs. Tikmēr mk4 golfa platformas mašīnām aumīnija kartera mala atrodas 12 cm virs ceļa...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 3 Atbildēt

Atkal muldi. Liepājas rajonā ir stipri daudz ceļu, kur neviens no esošajiem parketniekiem vasarā cauri netiks. Attiecīgi ja tev klīrensa paaugstinājums neatrisina 100% ceļu, bet sabojā stabilitāti 100% līkumos, vai ir vērts vadāt līdzi daudz metāla (SUV ir krietni smagāks), vilkt daudz vakuma (gaisa pretestība SUV ir milzīga), maksāt dārgus remontus (modes un svara dēļ SUV ir dārgāki remontā kā vidējais parastais).

Un esmu redzējis kā Range rover ar vēderu trāpa pa guļošo. Tāpēc ka vadītājs idiots. Attiecīgi domāju, ka klīrenss nekādi nerisina galvas vājumu. Un otrādi - ja ar galvu viss labi, klīrenss nav vajadzīgs

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nu, ko tu tikai tos smagos SUV piesauc. Klīrenss, saprotams, nenosaka visu, īsāka bāze un pārkare arī pārgājamības ziņā ir derīga. Šajā ziņā labs auto ir Fiat Panda 4x4

Attiecībā uz līkumiem, Latvija nav īsti kalnu zeme ar ceļu serpentīnu un asi līkumi no vienas vietas nemaz daudz nav. Un, ja tādi arī ir , tad ieteicams tādos nenesties.

Auto pielietojumi ir dažādi, ne jau visiem vajag zemās šosejas jahtas simtiem kilometru kreisēšanai ikdienā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 2 Atbildēt

Latvijā ir daudz padumjo laiku ceļu, kur ass līkums uzrodas bez brīdinājuma uz citādi atslābinošas šosejas. Piem Kuldīga> Jūrkalne vai Smārdes ceļš, kur ir viens līkums ar nepareizu sagāzumu. Un tur šo atšķirību jūt labi. Ar SUV gandrīz uzzināju kur adrenalīns izdalās. Kur ar vieglo tur var pat nesamazināt ātrumu. Ir arī jauka vieta - Ziepniekkalna iela no Ķekavas šķērsojot Bauskas ielu.

Man patīk braukt nebremzējot. Un tam SUV @LV ir vāji piemērots

Savukārt izmuļļātos lauku ceļos nekāds SUV nepalīdzēs. Īstenībā SUV ir vienīgais auto, kuru jebkad esmu iesēdinājis. Jo likās: ir klīrenss, značit var. Izrādijās, ka arī nevar

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

"Man patīk braukt nebremzējot. Un tam SUV @LV ir vāji piemērots " - lowraideris vēl mazāk. Es ta vēl dabūnu bremzēt tikai līkumos [atsevišķos], bet tev bikses pildās un bremze izmisīgi spiežas taisnos gabalos...

Uzdosim kontroljautājumu - ar kādu ātrumu tu brauc pa Ozolciema ielu un Kazdangas ielu - ?

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Un es tev pretkontroljautājumu - ar kādu ātrumu tu brauc Akmeņraga ceļu?

Būvlaukumi, kuriem piešķirti ielas nosaukumi ir pilna Latvija, bet tas nenozīmē, ka prms būvniecības pabeigšanas tie kādam vajadzīgi lietot kā ielas.

Abas ielas kādreiz esmu izbraucis (neatceros iemeslu gan) ar lowraideri pilnīgi mierīgi. Ja tev liekas, ka tas ir kautkas šausmīgs, aizbrauc pabraukāties kādreiz uz Islandi. Būs stipri jautrāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas nav šausmīgi bet ir uzjautrinoši. Es pa tām ielām, ja tās ir sausas, mierīgi dudinu trešajā robā, tie varētu būt kādi 30 kmph.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 2 Atbildēt

VIŅA TEICA: Nezinu, kas ir klīrenss un ko tas dod....somiņa...slēpes..

Uz ko kāds/cits teica: klīrenss (ne)dod %

-ok, te galvenaiss būtu zināt kas ir Lohi,tad būs ok. Kapc ēbreji nenodarbojas ar fitnesu- tapc ka tas (viņiem)neko nedod.Jā.

Hetere Reģ.: 17.01.2021
5 0 Atbildēt

Ja smalks uzbrauciens, tad nesapratu.

Vasarā slēpju vietā varētu gadīties arī velosipēds.

Fitness patīk

rigged Reģ.: 08.04.2018
2 2 Atbildēt

Neņem vērā 650, ļoti tumšs, ass un nepatīkams cilvēks

650 Reģ.: 25.01.2017
3 3 Atbildēt

Tas bij veltīts "viņiem".Tev vienkārši info, "cc" tāteikt ;d

-vitara protams būtu ļotilabs variants,vienīgi ka pa 10nieku tev sanāks apm puse no tās.KKāds lietots xc jau būtu vēl labāks, bet tam vēlams lai ir kāds stingrāks "uzraugs" (kurš nav Lohs).

Velosipēdam tev drošvien ieteiks opcijas- izjaukt pa detaļām un daļu piesiet pie jumta (vai pie izpūtēja,kuŗš tāpat jau pa zemi velkās) ;p

darklight Reģ.: 29.10.2013
14 0 Atbildēt

Standarta hečā jau velo var bez īpašām problēmām ielikt, nolaižot sēdekļus. Tādos mazauto kā Ibiza vai i20 neesmu mēģinājis. Vitarai jau arī bagāžnieks laikam nav nekāds lielais, tik tas, ka augsts. Tikko Leonā vedu 2,60 profilus. Vēsi. Šķiet, ka 3m arī būtu iemocījis.

P.S. Šad un tad esmu novērojis jautru skatu, kā mans kaimiņš krāmē velosipēdu MG sedanā. Viņš tiešām jauc viņu pa daļām

core Reģ.: 03.01.2017
1 1 Atbildēt

msh rakstīja: Tirgus bābu pasakas? Kaut kur bija savulaik iemests viģiks no krievijas, ar kaut kādu kiju vai hujdaju kas, kā izrādās, bijis pa kluso, bez vēstures, ticis ļoti nopietni nošķilts un kaut kā saremontēts; mašīnu ieraugot dīleris uzreiz garantiju amputēja. Gābešņiks minēja līdzīgu piemēru, tik tur bija, ja pareizi atceros, xtreilis, gadu vecs, kas bija slīkonis. Gan jau tādus gadījumus var atrast kāliem.

Vienīgais iemesls kāpēc šādi gadījumi varētu būt samērā reti ir tikai tas ka lielākā daļa jaunas tačkas pērk pa bankas naudu, un banka prasa KASKO.

Es jau domāju ka pieminēsi krieviju tur ir cita pasaule.

Tas kaškajs tika pirkts pie dīlera?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Kasko neatjaunojamo tāpat pārdod izsolē. Ja nepērc no dīlera, tad vari nopirkt to mazlietoto sisto vai slīkoni

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Nu mums 2. CR-V ar 2 litru manuali ir tehniski tieši tāds, bet sameklējot info utt. + parunajot ar servisa īpašnieku dabūjam bildes un visu citu ko vajag ar avarijas sekām. Un to auto nopirkām. Galvenais ir faktā ka tu zini kas un kā, un par kvalitatīvu remontu pat itkā neatjaunojamam, var ari maksāt lielaku cenu ... Tur nav universalas receptes, reiz mans čoms pilnigi svaigu Venza ari nopirka dauzitu ieks USA - pačakarejas gan kamer salika visu tip-top, bet auto bija super, es ar to "pavadiju" kadus 2000 km pie ruļļiem.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Ja tas ir apzināts lēmums, tad viss bumbās

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Manuprāt, galvenā problēma ar sistiem auto var būt pārrakta un pavirši salikta elektroshēma. Un tās problēmas sāks līst laukā tikai pēc krietna laika, tad, kad uzpresētie savienojumi sāks oksidēties. Vai līdz pusei būs izslīdējis pavirši iesprausts spraudnis nostieptu vadu dēļ. utt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es par to nesaspringstu, jo sasists tas CR-V bija taja paša limeni ko mana sieva notriecot stirnu dabuja gatavu + spārns + rats + salona airbegi. Viss salikts un sakrāsots kā nakas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 1 Atbildēt

Nē, Rumbulā. Tas opis, kurš to naglu kasti nopirka, pēc tam esot bļāvis uz servisa džekiem: "Как, у меня нету заводцкой гарантии??? Мне продавец в Румбуле сказал, что у этой машины заводская гарантия, значит, у неё заводская гарантия. Делайте мне машину, или буду жаловатся заводу о вас!". Ironiski, ka viņš, to auto drošinot, man lielījās, ka esot dikti грамотный, jo jauns pie dīlera tādā kompektācijā maksājis ap 28000 euro, bet viņš dabūjis pusotrgadīgu par,,, vot neatceros tagad, kaut kas ap 15500 euro laikam bija... nolamājas vēl, ka visi dīleri esot spekulanti, kas "nenormāli uzcenojot" mašīnas.

Es to gadījumu labi atceros - dikti nepatīkams, es pat teiktu - toksisks vecis bija. Tur vēl bija gemarojs, kad viņam notika gadījums, ko man nācās risināt.

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Ak, tad rumbulā bet msh salīdzina ar pie dīlera pirktu mašīnu, un brīnās, ka viņu par tirgus bābu sauc

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Bija taču cilvēkam pārliecība, ka Rumbulā viņš "izdarīja"ar savu gudro pirkumu pilnīgi visu autotirgu Malacis! Nav žēl, ka tādi visgudrie aplaužas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Skauģis ibio

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Tika tomēr vieglā auto vietā nopirkts Reno Trafik ar SpaceClass komplektāciju. 3 gadi vecs, 50 tūkst. nobraukums.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Tas tā veselīgi tik ātri orientāciju mainīt?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

bija plānots šogad vai nu nomainīt vieglo, vai busiņu, kas abi jau ir gados. Sākotnēji izvēle bija uz busiņu, es vēl pirms pāris mēnešiem šeit pat forumā apjautājos par pieredzi ar Trafic. Vēlāk domas mainījās par labu vieglajam, bet tad, kad ar tāda eksemplāra atrašanu, kas apmierinātu visas iesaistītās personas, neveicās, uzradās piedāvājums Trafikam.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
5 0 Atbildēt

Katram savs auto, kā sieva ir vislabākais

Ir bijuši lietošanā dažādi auto. Kaut kā minivens patīk vislabāk, visērtāk. Ne velo jājauc, ne slēpes jāpako, simniecībā noder un sēdpozīcija ērta skats uz satiksmi pārredzams.

Par Trafic ar 1,9dīzeli/tur nu jāzin to dzinēju specifikas/ bet valējot uz eiropu slēpot ar garo bāzi un bagāžu neiesprigstot par ekonomiju neticami mazs vidējais patēriņš zem 7l

Tas klīrens IR svarīgs punkts. Bet tikpat svarīgs ir pārkares leņķis un garums.

Tai aktīvajai kundzītei būs grūti visu savienot vienā auto modelī. Eko, praktisks, bez modeļa ekspluotācijas niķiem un specifikām tad vēl dizains no visām pusēm. Arī kā uz viņu skatīsies kaimiņi, kolēģi... Kaut kas būs jāziedo...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Man patīk un ir patikuši daudzi Reno produkti, taču tehniskie risinājumi (kā piemēram lampiņu mainīšana atsevisķiem verķiem) mani ir diezgan atturējuši no Reno izvēles.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 2 Atbildēt

Es visp nestādos, kā gan var sievietei pieļaut auto bez klīrensa.Kur nu vēl, ja dzīvesveidā aktīvai.Tagad pat- paskat cik krustojumos sliedes un vidus ar mašīnu apakšām noslidināts gluds kā sviestmaize.Kā būs ar zemākiem auto, kad/ja tas suuds no rīta sasalis?

Ko darīt, ja jānoparkojas izdangātā malā? Kā ir tiem, kas kkur atstāj uz/nakti un no rīta izrādās ka lohs ar greideri tur pabijis un tikšanai uz brauktuves tagd jāpārvar ragā sasalis ledains valnis?

ps, Slēpes jāpako,,,jā,bet ka tik tie jebanāti nesadomātu tur kādu banu uzlikt pēc šo brīvdienu massveida bardaka

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Nepārdzīvo ir jau uzlikts...Lohu kalnu gals Varēs tag testus taisīt. Kam tā orientācija, varbūt pat patiks, viņi varbūt paši to grib

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Jaja,nu tas ir līdzīgi kā toreiz/pavasarī tie Lohi korī uz saulkrastiem brauca.Aizslēgt konkrēti to riekstu/pritonu ciet, ka nemāk uzvesties.Lai brauc 200km uz cēsīm un madonnu.To tikai kropļi var "izdomāt", ka "piepildījuma izlīdzināšanai" kalnus darbināt līdz 8vakarā.Šodien, pie šīgada brīnišķīgās ziemas.Pirms kādi 15g mums pie katras suudučupas bij pacēlājs- nav brīnums, ka pie šodienas dažiem atlikušajiem pēkšņi ir radies šāds "pieprasījums".

insekc Reģ.: 24.03.2003
3 1 Atbildēt

Nu patlaban pat Rīgā, nerunājot par laukiem, prasās auto ar klīrensu (~200 mm)un vēlams ar pilnpiedziņu. Piemēram Subaru - Outback/Forester/XV, izmērs pēc vēlēšanās un pēc vajadzības.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Varbūt Rīgā vajag, bet laukos (man) pietiek ar parastu auto bez megaklīrensa un pilnpiedziņas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

laukos tieši nevajag, vismaz mazpilsētās - pašvaldība visas sīkākās ieliņas izšķūrē pēc katra sniega, ne tā kā Rīgā, kur Staķis turpina Ušakova uzturēšanas tradīcijas.

Viensētā varētu būt problēmas, bet tur parasti ir traktors

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Piekrītu vesels lērums parkingu uz ietves daļēji vai pilnīgi. Krastmalā vispār megaborda kur normāli vieglie medī izbrauktuves, ja nav pēdējā vieta palikusi.

darklight Reģ.: 29.10.2013
12 0 Atbildēt

Interesanti būtu uzzināt - kuras ielas un ar kādiem auto jūs pašlaik Rīgā nevarat izbraukt? Es ar Leonu tieku visur - arī pa Āgenskalna un Čiekurkalna mazajām ieliņām, kur mūžā neviena šķūre nav bijusi. Nē nu ar džipu jau būtu bišķi vieglāk izbraukt un ērtāk kupenā parkoties, bet lai tikai tāpēc SUV pirktu?

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Annas iela, Mazjumpravas iela, iekšpagalmi ar bedrēm

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 2 Atbildēt

Es takpar to pašu. Turklāt sniega biezuma atšķirība SUV un lowraiderim nav nemaz tik liela. Vēl viena snigšana un arī ar SUV nevarēs izbraukt. Ko tad? Tanku meklēs?

Manuprāt SUV nerisina nolaidību (netīrītas ielas). Tas ir aptuveni tas pats, kas raut ārā zobus, lai atlikušo zobu zobakmenim būtu kur likties. Jārisina ir cēloņi, ne sekas. 3 d pēc sniegputeņa netīrīta stāvvieta? Zvans PP. Gan jau apniks ar laiku.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

it sevišķi tipiskais "pilsētas SUV" ir bez 4x4, ok 2cm lielāks klīrenss palīdzēs bez apakšas skrāpēšanas izbraukt pa vieglo izdzītu špūri

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Izbraukt gan jau var viskautkur, bet jautājums KĀ izbraukt. Piemēram, es reizēm mēdzu Liepājā braukt cauri vienai teritorijai, kur atrodas autoserviss, kuram man jābrauc garām; servisam priekšā grants segums kas, dabiski, vienmēr sabraukts dziļās bedrēs; sensenos laikos kad golfs bija zemāks un ar mīkstākām atsperēm, braucot ar trīs pasažieriem, gadījās tur atsist pret zemi SLIEKSNI Nu lūk, es ar savu golfu tur mierīgi tām bedrēm cauri dudinu otrajā robā, čoms, pie kura es cauri tai vietai braucu, ar savām mašīnām tā neriskē braukt; ar muteres fābiju es tur arī tā neriskēju, lēni vilkos cauri pirmajā. Un ir vēl dažādas citādas situācijas kur es varu atļauties vairāk, jo zinu - nebūs ne skaļš KRRRAK no bufera, ne BUMS un eļļas strīpa no kartera - teiksim, rudenī gadījās Bārtas apkaimes mežos bik pagreiderēt ar pusrāmi kaut kāda celiņa viduci; tavam Lauvēnam tā izdarot visdrīzāk buferis diezgan smagi ciestu, bet man vienīgais uztraukums - nenorakties tālu no iespējamiem izvilcējiem...

Un jā - mūsdienu lowraideru klīrensā ir tikai puse problēmas - otra puse ir tizlas [lasīt - modīgas] formas trauslas plastmasas buferos - kamēr pseidodžipiem buferu forma ir uz to modi kā man tuvajām mašīnām, lasīt - noliekot mašīnu stāvvietā ar skatu pret ielas malu, un ar augstāku bordu, var droši braukt līdz riteņi atduras pret bordu, zinot ka pirms tam neatskanēs krakšķis no bufera...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Zemais buferis ir pluss, braucot uz 180. Lv nav aktuāli

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Dīvainā kārtā veciem aužiem, kuri bija spējīgi uzgriezt virs divīša pa vācu bāņiem, buferi ar zemu un izvirzītu apakšdaļu nāca tikai kaut kādiem S2, jo tur bija jāiebāž kūleris...

650 Reģ.: 25.01.2017
3 2 Atbildēt

Es vakar konkrēti vienā itin ne-nomaļā vietā pārdaugavā pievakarē uz laiciņu liku auto un šķērsoju braucamo daļu turp/šurp- ABAS reizes pacietīg uzgaidīju, kamēr LOHI man degungalā čakarējās- centās izmainīties un noparkoties.Kā lunaparkā tur bija..Viens Lohs gadījās ar pakaļ orientācijass bwm118, tas knapi ierakstījās manā tolerances limitā..- te tie Varoņi,nu tak brauciet ko un kā kurš grib,pa saviem lohlaukiem un lohgrāvjiem kaut uz vēdera lieniet, bet nu vismaz nepsisiet citiem cilvēkiem smadzenes.Pzgec zeibal jau vienkarši shito suuudu katru gadu klausities,āksti ibeomatj.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Nu, kas te notiek? Lohi nevar SUVus nopirkt lai iebrauktu dižpilsētā

DonPedon Reģ.: 02.02.2021
0 4 Atbildēt
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 1 Atbildēt

imzz rakstīja: Nu, ko tu tikai tos smagos SUV piesauc. Klīrenss, saprotams, nenosaka visu, īsāka bāze un pārkare arī pārgājamības ziņā ir derīga. Šajā ziņā labs auto ir Fiat Panda 4x4

Attiecībā uz līkumiem, Latvija nav īsti kalnu zeme ar ceļu serpentīnu un asi līkumi no vienas vietas nemaz daudz nav. Un, ja tādi arī ir , tad ieteicams tādos nenesties.

Auto pielietojumi ir dažādi, ne jau visiem vajag zemās šosejas jahtas simtiem kilometru kreisēšanai ikdienā.

Viens no līkumotākajiem ceļiem šaipus Gaujas - Ērgļu šoseja. Visur var izbraukt ar max atļauto, un vairāk, ja gribas. Pa savu joslu, nelienot citā. Ar Lodgy, Volvo 240, vai Škoda Yeti. Ar Sprintera busu un 80. gadu Defenderi drusku lēnāk. Ar tādu pašu 80. gadu Mini vispār var dot čību grīdā.

Tad naff ko jādriš par to, ka parketnieks, lūk, esot kādstur nestabilāks.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Suv ir nestabilāks, bet atļautajos ātrumos pa lv taisnajiem ceļiem nebūtiski. Lv asfalts pie atļautā ātruma ir garlaicīgs.

Mini, TT u.c. kartingiem līkumos būs vismaz 20-30kmh kritiskā ātruma pārsvars. Tur kur dacīte sāks čīkstināt riepas, sportisks auto jutīsies ļoti relaksēti. Bet par to maksā ar sliktu ceļu nekomfortu, dārgākām riepām utt.

Vai to vajag-individuāls jautājums.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Nevajag dzīt teorijas sviestu Kadā Itālijas lauku rajona asfalta seguma kalnu celiņā man dacia stepwey aizmugurē sāka bakstīties bmw3 cupe un zaga nost distanci. Nepatīkami... Auto it nomas, tā ka iezemietis nevarēja zināt ka es un sieva ar dēlu esam nevietējie tūristi...varbūt tikai nr cita reģiona, nezinu. Piebildīšu ka man patīk šādi ceļi un braucu uz pasažieru komforta robežas, pa logu tur arī nebija īpaši ko redzēt jo apkārt krūmāji.

Bet nu mazums, varbūt cilvēkam vajag , palaidu garām. Bet pie sevis nospriedu pamēģināt cik tas rumāņu izstrādājums tur ilgi spēs noturēties līdzi. Trase, nē ceļš kartinga trases platumā un līkumi ar tādiem āķiem un kritumiem ka prieks Man par pārsteigumu nekur tas trijnieks tālu netika, tad nu viņš dabūja pajust kā ir ja tev sēž uz astes, nu riepas jau čīkstēja. Jāpiebilst, ka pasažieri arī... Tad gan nodomāju, kāpēc ņemot nomā nepapētīju riepu ražotāja brendu, tik uzmetu aci, ka protektors ir. Pēcāk gan piefiksēju Michelin. Piebildīšu ka Stepwey pozicionējas kā nedaudz paaugstināta klīrensa auto.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

itālijas mazceliņos mēdz būt daudz velosipēdistu, ja kāds slavens maršruts. nevajag dzīt sviestu, dacīte neturētu līdzi 20 gadus vecai 3series, ja tā būtu slēgta trase, kur var izmantot visu auto potenciālu

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Beha gan jau nobeigta bija.

LV ļoti vienkārši - sausā laikā pamēģini Mūkusalas ielas apli ar SUV pa iekšu izbraukt uz 80. Ar lowraideri var. Ar SUV neomulīgi paliek pie 60

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

tā varētu būt. bet ņemot vērā, ka ātruma ierobežojums ir 50, bet saprātīgi aplī braukt ne ātrāk kā 30, tad stabilitātes jautājums nav īsti aktuāls

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Būtu taisnība, ja visi ceļi būtu būvēti vadoties no max ātruma. Bet tā nav. Ir plats, taisns ceļš un pēkšņi 90 grādu elkonis. Un atkal taisns. Piem Murjāņu ceļš.

Padomju laikā tos ceļus sabūvēja vadoties no kartpeļu laukiem un 90 km/h tur jau ir par daudz.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 2 Atbildēt

Domājams, labākā daļa no LVijas m3 un x8 vadītājiem piekakkātu bikses, kad/ja viņiem sāktu braukt garām visādi itālijas fiati ar velosipēda riepām un dažādi komerctransporti ford tranzīta izskatā.Pie kam,atšķīrībā no LVijas pirdariem, tie līkumos spēj pabraukt pa savu joslu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šito joku ar CR-V - mierīgi, dēļ dīvainiem braucējiem pat diezgan bieži tā iznāk izdarīt ( cik nu bieži man tas aplis vispār pa ceļam), bet skaidrs ka ir starpība, labi atceros kā Lexus IS-F testēju lidostas viaduktā augšā ejot no Spices braucot - 100km/h mierīgi vēl nebija robeža, bet pasažieri gan jau sāka čīkstēt, ar FR-V un CR-V diži virs 60 km/h spiest tur negribas ar visām cietajām piekarēm. Bet nu savus 80km/h tur var paņemt braucot gudri, taču ar Lexi to varēja pilnīgā pofigā kur un kā.

1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..44
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti