iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
jaaanis 07.02.2018 14:29

Ne tikai no 90. Manuprāt šie aizspriedumi ir arī tāpēc, ka naivie cilvēki vēl joprojām tic , ka 10 gadus vecs auto ar dīzeļdzinēju var būt ar nobraukumu līdz 100-150.t.km un nez kāpēc ir pat lētāks par tādu pašu auto ar benzīna dzinēju.

Nopērk tādu un tad stāsta, ka dīzelis remontos ir mega dārgs.

jaaanis 07.02.2018 13:30

Prognozēt izmaksas var tikai kamēr ir jauna auto garantija. Pēc garantijas prognozēt nevar neko.

"Mazlietotam" teorētiski salūzšanas varbūtība ir mazāka, bet ja salūzt tad pilnīgi noteikti remonts būs dārgāks.

No šī aspekta skatoties, ja negribās vecu auto tad jāskatās uz KIA, tam ir 7 gadu garantija.

jaaanis 07.02.2018 12:23

Savā ziņa var piekrist, ja ar auto nav jāpelna nauda, tad viss lētāk ir braukt ar vecu auto, kuram rezerves daļas var nopirkt jabkurā šrotā un kuru var saremontēt jebkurā garāža. Bet nekad nevarēsi būt drošs, ka galamērķī nokļūsi plānotajā laikā.

jaaanis 07.02.2018 12:17

Konkrētai modelis ir ļoti lēts, jo ir bijis taksometrs. Attiecīgi nobraukums ir stipri lielāks nekā norādīts. Pirmajā gadā nobraukums bija 72 t.km., tagad varētu būt 130t.km, bet visticamāk, pārdošanas iemesls ir cits, piemēram, avārija un pa lēto salabots.

Bet kopumā Škoda varētu būt labs variants

jaaanis 26.01.2018 13:15

Vēl agrāk sods bija 1 lats, bet mašīnu veda uz stāvvietu un par stāvvietu jāmaksā bija 10 Ls (par vienu nakti), bet tas bija pirms gadiem 20. Vienreiz samaksāju, otreiz nevēlos, tāpēc izvēlos dokumentus vedāt līdzi.

jaaanis 26.01.2018 13:10

Bet ideja par reģistrācijas apliecību kredītkartes izmērā ir atbalstāma.

jaaanis 26.01.2018 13:08

Iepriekš ir bijuši gadījumi, kad tehniskā nedaudz jāapgraiza, lai varētu dabūt makā. Tagad esmu uztaisījis nedaudz samazinātu ielaminētu kopiju, kuru bez problēmām varu ielikt makā.

jaaanis 24.01.2018 16:20

ezis71 rakstīja: Ļoti elementāri var aizsērēt jo ienākošā un izejošā truba ir vienā pusē radiatoram.Ja kāds kurkulis ir iesprūda radiatorā pa vidu tad šķidrums meklēs vieglāko ceļu.Radiatora kanāli esot ļoti smalki.Ja ienākošā un izejošā truba būtu abos galos radiatoram tad praktiski nebūtu iespējams izveidoties aizdambejumam.Pēc nedēļas nomainīšana radiatoru tad arī pastāstīšu rezultātus.

Jau vairākas nedēļas pagājušas - tātad radiators nomainīts- kādi rezultāti?

jaaanis 24.01.2018 9:32

Vai Tev ir bijis Santa Fe ?

jaaanis 04.01.2018 15:52

No keyless varēja atteikties. Man ir HL bez keyless.

Start/stop gan nevarot atteikties, tādas esot ES prasības.

jaaanis 03.01.2018 16:49

Kā waze var saslēgt ar auto ekrānu?

Kaut kad iepriekš meklēju un googlē atrdu kautkādu nepieciešamo programmu, bet telefonā uzrādijās, ka konkretā programma mūsu reģionā neesot pieejama.

jaaanis 03.01.2018 12:09

Ierakstīšu arī savas atsauksmes par savu VW Passat B8 1.8TSI Highline komplektācijā.

Šobrīd auto ir gadu vecs un nobraukti nepilni 30t.km.

Automašīna ir ļoti ērta, tā ir pietiekoši dinamiska, viegla vadāmība, stabils auto. Ērta sēdēšana, nenogurst arī garākos braucienos. Regulāri lietoju un izbaudu adaptīvo kruīzkontroli. Ļoti patīk, ka atpakaļskata kamera ir paslēpta zem VW emblēmas, jo tas nodrošina jebkuros laikapstākļos vienmēr tīru kameru. Kā arī izbaudu labu mūziku un daudzus citus patīkamus sīkumus.

Bet ir arī šādi tādi trūkumi, jeb varbūt piekasīšanās, jo no jauna auto vienmēr gaidi kaut ko vairāk nekā no lietota. Kā jau iepriekš esmu minējis, jau no pirmajām dienām nepatika ritošās daļas skaļums braucot pa bruģi vai citu ne pārāk kvalitatīvu ceļu, kādi pie mums netrūkst. Sajūta tāda, ka tuvojās beigām kaut kādas stabilizatora bukses. Pie 25t.km grabēšana ir parādījusies arī aizmugurē. Varbūt pārāk stingra piekare, varbūt jāliek R16 riepas, nezinu.

It kā DSG kārba strādā perfekti, bet reizēm, kad ilgāku laiku ir braukts mierīgi un pēkšņi strauji jāsāk paātrināties uz trešo pārnesumu pārslēdzas ar sitienu, vai arī ja nav trieciens tad vispirms ir sabremzēšanās un tikai tad sākas paātrināšanās. Bet tas ir tikai pirmajā reizē pēkšņi paātrinoties pēc ilgstošas “sēņošanas”, ja visu laiku brauc dinamiski tad DSG strādā perfekti. Esmu mēģinājis mainīt braukšanas uzstādījumus eco, comfort vai sport rezultāts ir tāds pats.

Šorīt parādījās vēl viens gļuks, skārienjūtīgajā ekrānā melna bilde. Kaut kad vasarā līdzīga situācija bija, bet tad pietika ar auto noslāpēšanu un iedarbināšanu no jauna. Šorīt nekas nelīdzēja, ne izslēgšana ne arī auto noslāpēšana. Ja līdz vakaram gļuks nebūs pārgājis būs jābrauc uz moller.

Apmierina arī auto vidējais degvielas patēriņš, kas manā gadījumā braucot pārsvarā pa Rīgu ir ~9 l, un uzskatu, ka tik jaudīgam benzīna dzinējam tas ir adekvāti, bet kaitina, ka ražotājs tehniskajos datos norāda nereālus 7l.

Kopumā ar auto esmu apmierināts.

jaaanis 21.12.2017 9:49

Manuprāt, otrajā bildē esošais sedans izskatās daudz labāk par unversāli.

jaaanis 12.12.2017 11:14

Kanibaals rakstīja: Pēc CSN pagriezieni nav jārāda ja tas ir maldinoši, tu taču līkumā nerādi?

Es nerādu arī iebraucot apli, bet regulāri redzu idiotus, kas veicot labo pagriezienu ielsēdz kreiso virzienrādītāju.

jaaanis 11.12.2017 11:06

Tiešām? Manuprāt, idiots ir tas kurš iebraucot aplī rāda kreiso pagriezinu nevis labo. Pēc CSN iebruacot aplī visiem ir jārāda labais pagrieziens.

jaaanis 11.12.2017 10:59

Kaut kad esmu dzirdējis skaidrojumu, ka cenas zemākas ir ziemā, jo jauno auto tirgotāji visbiežāk atlaides piešķir gada beigās. Attiecīgi palielinās piedāvājums uz lietotiem, kā arī ja iznāk jaunāks modelis attiecīgi vecākiem modeļiem samazinās cena.

jaaanis 11.12.2017 10:52

Arī es esmu tieši šādu skaidrojumu dzirdējis no personu datu aizsardzības speciālista. Fiziska perosna savām vajadzībām var filmēt bez reģistrēšanas arī pie mājas uzstādīt videonovērošanu drīkst, bet nedrīkst nekur publicēt (ieniegt iestādēm tikai pēc to pieprasījuma).

Juridiska persona bez reģistrēšanas nedrīkst filmēt, fotogrāfēt utt..

jaaanis 29.11.2017 13:55

Zinu kādas ir sajūtas kad nozog auto (un nav kasko) un personīgi esmu izbaidījis regulāru čakarēšanos ar imobilaizeru (skybreak). Tāpēc labrātāk, ja ir iespējams, izvēlos kasko bez imobilaizeriem.

jaaanis 27.11.2017 17:08

Par drošību ir jārūpējās, bet negribās aiziet galējībās. Pērkot mašīnu tieši izvēlējios bez keyless go, lai mazinātu nozagšanas risku. Lai arī Tu apgalvo ka zog arī bez keyless go, man tomēr liekās, ka 95% no nozagtajiem būs tieši ar keyless go un domāju, ka apdrošinātāji pamatojoties uz negatīvo statistiku pašrisku piemēro visiem.

Vai Tev ir piejema detalizēta statistika par nozagtajiem ar un bez keyless go?

P.S. Piemēram 2016.g. jauni nozagti VW nebija vairāk par 3 gab. www.iauto.lv/zinas/latvija/23865-sogad-biezak-zagtais-automasinas-modelis-toyota-rav4

jaaanis 27.11.2017 16:16

Priekš manis auto ir pārvietošanās līdzeklis nevis atšķirības pazīme.

P.s. Sakrāsot savus auto patīk Praidistiem, jo ļoti gribas izcelties.

jaaanis 27.11.2017 11:26

Ar to imobilaizera uzlikšanu ir divas problēmas:

1) par uzlikšanu ir jāmaksā;

2) pēc tam ar to imobilaizeru ir lieka čakarēšanās.

jaaanis 27.11.2017 10:00

Dēļ "foršās" keyless-go sistēmas, KURAS MAN NAV, neviens normāls apdrošinātājs vairs nepiedāvā kasko bez pašriska zādzībām

p.s. man nav BMW, man ir VW

jaaanis 24.11.2017 13:49

No personīgās pieredzes varu teikt, ka ne vienmēr policisti uzliek "plāksteri". Pēc tam atrunājās, ka "visticamāk kāds garāmgājējs paņēmis".

jaaanis 23.11.2017 14:52

Pie labām lietām ātri pierod un ātri aizmirstas kā bija. Un tad visi saka, ka agrāk zāle bija zaļāka.

Šobrīd, pa laimi, Ulbrokas virzienā jabrauc ļoti reti, bet kad brauci tad max sastrēgums ir 10-15 min. Kamēr nebija Dienvidu tilts katru dienu sastrēgumos bija jāpavada 30-60 min, lai tiktu pāri slāvu tiltam.

Bet, protmas, ka bažas rada topošā Akrapole.

jaaanis 21.11.2017 9:36

Slikta gan tā neste- nedod pa velti, m...a, vēl liek maksāt...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti