iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
jaaanis 14.04.2011 16:17

Palaidniex rakstīja:

jaaanis rakstīja:

Piekrītu, ka daži ir par to sašutuši, bet topika autors sūdzējas par nepamatoti uzliktu sodu

99% cilvēku nezkāpēc miliči "neko nepiesien"...

Neskiet aizdomīgi?

Nešķiet aizdomīgi tāpēc, ka 99% miliči ir "godīgi" un prasa pateicības par reāliem pārkāpumiem.

jaaanis 14.04.2011 14:10

Palaidniex rakstīja:

jaaanis rakstīja: Palaidniex, tam ko tu raksti pēdējos komentos pa lielam var peikrist, bet topika būtība ir par to, ka pie patreizējās sistēmas policists bez jebkādiem pierādījumiem drīkst sodīt jabkuru mirstīgo. Un šinī gadījumā nelīdzēs cīnīšanās ar "cēloņiem", jo policistam galvenais, lai būtu cilvēks, pantu piemeklēs.

Kad tevi par izdomātu pārkāpumu sodīs un tu nespēsi pierādīt, ka neesi kamielis, tad sapratīsi par ko te tiek diskutēts.

Atjautības uzdevums tieši Tev - jaaani

Tev slēgtā telpā viens kekss ieivilks ar kāju pa žokli!

Kā pierādīsi, ka Tev ievilka tieši šis pilsonis, tieši Tev un tieši pa žokli? Un ka žokļa trauma ir tiešī šī incidenta rezultāts?

Moš pats sadzēries, nokriti un pēcāk kādam mēģini piesiet bumbas...

Video tak nav nofilmēts, ka tieši viņš tev iesita, kā pierādīsi?

Un tev liekas, ka tu esi baigi asprātīgs ?

jaaanis 14.04.2011 14:09

anonimikis rakstīja:

jaaanis rakstīja: Palaidniex, tam ko tu raksti pēdējos komentos pa lielam var peikrist, bet topika būtība ir par to, ka pie patreizējās sistēmas policists bez jebkādiem pierādījumiem drīkst sodīt jabkuru mirstīgo. Un šinī gadījumā nelīdzēs cīnīšanās ar "cēloņiem", jo policistam galvenais, lai būtu cilvēks, pantu piemeklēs.

Kad tevi par izdomātu pārkāpumu sodīs un tu nespēsi pierādīt, ka neesi kamielis, tad sapratīsi par ko te tiek diskutēts.

Kur jebkuru? problēma, par ko daži ir sašutuši ir pavisam cita. Ka policists no lielā pārkāpēju bara subjektīvi izceļ un soda vienu no daudziem. No pārkāpējiem.

Piekrītu, ka daži ir par to sašutuši, bet topika autors sūdzējas par nepamatoti uzliktu sodu

jaaanis 14.04.2011 14:07

GB12 rakstīja:

jaaanis rakstīja: Palaidniex, tam ko tu raksti pēdējos komentos pa lielam var peikrist, bet topika būtība ir par to, ka pie patreizējās sistēmas policists bez jebkādiem pierādījumiem drīkst sodīt jabkuru mirstīgo. Un šinī gadījumā nelīdzēs cīnīšanās ar "cēloņiem", jo policistam galvenais, lai būtu cilvēks, pantu piemeklēs.

Kad tevi par izdomātu pārkāpumu sodīs un tu nespēsi pierādīt, ka neesi kamielis, tad sapratīsi par ko te tiek diskutēts.

Interesanti gan, kāpēc lai viņš to darītu? Poliča alga nav atkarīga no iekasētajām soda naudām, līdz ar to papīru smērēšana par neesošu pārkāpumu viņiem ir vairāk neizdevīga, nekā no tās ir kaut kāds labums.

P.S. Un tikai nevajag tagad te sākt pļūtīt par kaut kādiem soda naudu plāniem. Tādi bija pirms gadiem 15-20...

Nu bet tu taču esi blondīne...

Tas izskaidro kāpēc tevi policisti visbiežāk atlaiž nesodot.

Paskaidrošu blondīnēm, ka policistu mērķis nav sastādīt protokolu, policistu mērķis ir "pateicības". Un ja neizdodas izspiest pateicības tad sastāda protokolu. Man personīgi 3 rezes ir prasīta nauda par izdomātu pārkāpumu, divās reizēs policists sastādīja protokolu. (abus apstrīdēju un pierādīju savu nevainību)

P.S. Piekrītu, ka nav soda naudu plāna, bet, kā jau jebkurā uzņēmumumā vai iestādē, arī policijai ir BUDŽETS, kurā ir plānotie ieņēmumie soda naudām

jaaanis 14.04.2011 13:54

Aizmirsu pierakstīt, ka mans fricis tika atdzīts no Francijas, ko uzskatīju par būtisku plusu pie iegādes, dēļ bāņu neesamības Francijā.

jaaanis 14.04.2011 13:53

Es savējo pirku 3.5 gadus vecu uz spidometra bija 115t.km, reālais nobraukums pēc dīlerservisa datiem ~320t.km. tagad esmu nobraucis jau 5 gadus, ~150t.km. Tātad kopējais nobraukums tuvojas 500. Līdz šim kalpoja ideāli un mainītas ir tikai ritošas daļas detaļas (šaras, kļuči, diski). Nu bet pēc šīs ziemas sācis diezgan pamatīgi grabēt un jauda arī sāk pazust, iespējams jāsāk domāt par jaunāku auto

jaaanis 14.04.2011 13:17

Palaidniex, tam ko tu raksti pēdējos komentos pa lielam var peikrist, bet topika būtība ir par to, ka pie patreizējās sistēmas policists bez jebkādiem pierādījumiem drīkst sodīt jabkuru mirstīgo. Un šinī gadījumā nelīdzēs cīnīšanās ar "cēloņiem", jo policistam galvenais, lai būtu cilvēks, pantu piemeklēs.

Kad tevi par izdomātu pārkāpumu sodīs un tu nespēsi pierādīt, ka neesi kamielis, tad sapratīsi par ko te tiek diskutēts.

jaaanis 13.04.2011 16:48

Palaidniex rakstīja: Jāni TU LASĪT māki???

Es runāju par to, ka šādi ienākumi no viena cilvēka mūža tiek rēķināti LIELBRITĀNIJĀ! Un nevis viena gada laikā, bet visa viņa mūža laikā!

Es ne tikai māku lasīt, bet arī rēķināt un man nevar iebarot šitos tukšos saukļus par zaudētajiem miljoniem utt.

Pieminot Lielbritāniju Tu rakstīji par miljardiem. Bet Tu tagad sāc izlikties, ka rakstot par zaudētajiem miljoniem biji domājis par Mozambiku! No tava u

Norādot nopelnītos latus gadā es atstāju iepēju katram pašam izrēķināt cik gadsimtus jānostrādā, lai Latvijā nopelnītu tavus pieminētos miljonus.

jaaanis 13.04.2011 15:24

Palaidniex rakstīja:

jaaanis rakstīja: Kādus vēl miljonus un miljardus zaudē?

Gribētos redzēt aprēķinus kā šie cipari tiek iegūtu.

Pieņemot, ka viens vidējais darspējīgs dzīves laikā nostrādā ~40 gadus, lai valsts iegūtu 4 miljardus tam nabadziņam gadā nodokļos jānopelna 100 miljoni , ja vēl pierēķina cik šim miljonāram būs jāizmaksā pensija tad nodokļos jāiekasē vēl vairāk, tāpēc valsts interesēs labāk palīdzēt viņam priekšlaicīgi nomirt

Katrs cilvēks ne tikai nomaksā nodokļus no savas algas, bet ar savu eksistenci rada citas darba vietas, citas preces veicina patēriņu utt...

Nevajag domāt ka normālas valstis rēķina tikai sava pilsoņa IIN un samaksāto PVNu...

Tukši vārdi neredzu nekādu pamatojumu.

2010 gadā budžeta ieņēmumi bija 4484. milj.Ls savukārt strādajošo skaits 951 tūkst. Tātad uz vienu strādājošo tikai 4715Ls gadā. Ja šis strādājošais ies bojā viņa vietu ieņems kād no esošajiem 200 tūkst. bezdarbniekiem. Skarbi, bet tāda ir patiesība.

jaaanis 13.04.2011 14:58

nomiks rakstīja: ...Nedomāju, ka šodienas CP vienkārši tāpat bez pārkāpuma uzliktu sodu....

Personigi man 3 reizes ir bijusi saskarsme ar negodīgiem policistiem, kuri ķer uz muļķi un izdomās jebko, lai tikai iekasētu "pateicības", bet ja tas neizdodas tad bez jebkāda pamata izraksta soda protokolu par izdomātu pārkāpumu. Un tas bija vēl treknajos gados. Ņemot vērā, ka tagad automašīnas uz ceļiem mazāk un atlikušās brauc godīgāk, kā arī to, ka algas CP ir samazinātas pieļauju, ka būtiski pieaugs negodīgo CP skaits.

jaaanis 13.04.2011 14:31

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: No šī skatu punkta raugoties, Tu tipa drīksti nepiesprādzējies, …

Atgādiniet man soda punktu sistēmas jēgu un mērķi…

Pārējo demagoģiju izlaižam – nekur neteicu par šmigošanu un vēl jo vairāk ka tas nav pierādāms fakts… (histērija no jūsu puses viennozīmīgi)

uupi...

neredzu starpību braukt pārkāpjot ātruma ierobežojumu pa tukšu šoseju vai nepiesprādzēties...

Abi noteikumu pārkāpumi no indivīda viedokļa ir formāli.

No valsts viedokļa - zaudējot viena ekonomiski aktīva pilsoņa darbaspējas, vai vēl vairāk dzīvību, valsts gala rezultāta neieņem vairākus miljonus latu ilgtermiņā...

Ja neko nejaucu, Lielbritānijā viena ekonomiski aktīva pilsoņa zaudēšana valstij neienes netiešos ienākumos 4 miljardu (viena LR budžeta) apmērā skatoties uz atlikušo mūžu...

Kādus vēl miljonus un miljardus zaudē?

Gribētos redzēt aprēķinus kā šie cipari tiek iegūtu.

Pieņemot, ka viens vidējais darspējīgs dzīves laikā nostrādā ~40 gadus, lai valsts iegūtu 4 miljardus tam nabadziņam gadā nodokļos jānopelna 100 miljoni , ja vēl pierēķina cik šim miljonāram būs jāizmaksā pensija tad nodokļos jāiekasē vēl vairāk, tāpēc valsts interesēs labāk palīdzēt viņam priekšlaicīgi nomirt

jaaanis 10.02.2011 17:23

sarashkins rakstīja: Mājas lapa katrā ziņā ļoti līdzīga markus.lv/...

Ar markusu man nekādu problēmu nav bijušas un uzskatu, ka tas ir krietni labāks par Krasta ielā esošo volksvāgen servisu. Tāpēc pieļauju, ka arī Frankam nebūs ne vainas.

jaaanis 02.02.2011 8:25

modena rakstīja: labi dzīvojām

šito www.kulturaskarte.lv/...

par ļemonu....

www.iub.gov.lv/...

interesanti, kuri tad toreiz, pie pēdēja, lielāka kumosa izsniegšanas bija pie varas...

"ļemons" kādā valūtā? es saskaitīju tikai nepilnus 800t.Ls

jaaanis 31.01.2011 10:48

TDIOTS rakstīja: 5gadu laikā , nau nomainīta neviena A6q svira niuxja ar gan nau nobraukc mošš kādi 80kkm sapuvušas kalodkas un safisti bremždiski gan ira mainīti diulāgi

Man ir līdzīgi ar Passat B5. Pa sešiem gadiem nobraucis esmu ~150t.km, bet nevien svira nav mainīta. Laikam pārdevējs pirms pārdošanas visas sviras nomainīja un salika super dārgās, izturīgās

jaaanis 06.01.2011 16:40

kanna rakstīja: bla bla bla

Vistisamāk, neko tas džipists nepārmācija, bet policis tiekai pasmējās par to kā džipists izpildās.

Vairākas reizes uz ceļa ir redzēts kā kāds kādu cenšas pārmācīt ar bremzēšanu, braukšanu sānos utt. Visbiežāk tas kuru pārmāca tikai pasmejās par mācītāju izlecieniem un brauc mierīgi tālāk, bet mācītājs vēl vairāk tikai uzvelkās.

Secinājums viens: ja nevari nostumt malā, izkāpt arā un "izskaidrot" :8 cilvēkam viņa pieļautās kļūdas, tad nav jēgas izpildīties.

P.S. Vakar man arī viens mūļķis ar volvo gandrīz iestūma kupenā un pēc tam vēl izpildijās bremzējot un nelaižot garām, diemžēl viņam bija jaudīgāks motors tapēc man nebija nekādu iespēju izrunāties ar viņu kā vīram ar vīru.

jaaanis 03.01.2011 12:46

Slinkais rakstīja:

Palaidniex rakstīja: interesanti gan - kā šāda ziema (vai ziemas, ja tādas sāks notikt eiropā biežāk) ietekmēs autoražotājus un to, ko tie ražos.

Jo izrādās - "wannabe bobiks" izrādās tikai augstāka un pircājam dārgāka konstrukcija, bet tik pat iesēsties spējīga/izbraukt nespējīga konstrukcija kā parasts vieglais auto...

es esmu tikai par tadaam ziemaam. kvatra iepirkta, tik jasagadaa sniega putejs nakamai ziemai ar ko seetu tiriit, un viss pofig.

Viens kaimiņš tāds pats pofigists. Nevienu reizi nav piedalījies ceļa atbrīvošana no sniega, jo redziet viņam ir džips. Patiesībā PARAZĪTS, kurš var izbraukt tikai tāpēc, ka pārējie kaimiņi ar saviem vieglajiem "nogreiderējuši" sniegoto ceļu.

jaaanis 09.11.2010 10:08

robchix rakstīja: Nu it kaa jaa, bet es gribeetu redzeet kaadaa veidaa to vareetu formuleet juridiski.

Ir jaabuut bildei, kur uz panelja nav ziimiites vai pulkstenja. Te vari bildeet kaut visu dienu, bet pulkstenis raadiss pareizi. Kaa to formuleet? Jebkuraa tiesaa bilde buus pieraadiijums ka ir pulkstenis un ir nesen novietots auto. jaaicina kaut kaadi liecinieki utt, vispaar hvz kaa to juridiski korekti pieraadiit. Lai sodu nevareetu elementaari apstriideet.

Nu ja es būtu plāksterlīmētājs, redzot šādu viltnieku, visticamāk, pirms bildēšanas fotoaparātā piekoriģētu uzstādīto laiku

jaaanis 08.11.2010 16:21

brmbrmm rakstīja:

Seene rakstīja: Nekavējoties uzaicināja uz savu auto

Man arī besī šitā aicināšana uz savu auto - tas tak ir nepārprotams mājiens par kukuļņemšanas gatavību!

Neesi slinks, piezvani un izstāsti savu gadījumu:

Valsts policijas Iekšējā drošības biroja anonīmais uzticības tālrunis (automātiskais atbildētājs) - 67075456

www.vp.gov.lv/...

Ja neaicina arī nav labi. Pēdējo sodu (pirmo brīdinājumu) saņēmu par izdeguši vienu tuvo gaismu. Policis apturēja, paņema dokumentus, apstaigāja mašīnu un bez kādiem komentāriem aizgāja uz savu auto. Par cik uzskatīju, ka neko neesmu pārkāpis padomāju, ka pēc kompja pārbauda datus, bet pēc kāda laika šis atnes jau uzrakstītu protokolu. Tāpēc labāk, lai uzaicina, ir iespēja aprunāties, izskaidrot ietas apstākļus, pārliecināt par attaisnojošiem iemesliem, noteikumu neatbilstību konkrētais situācijai utt.

jaaanis 08.11.2010 16:03

Kārtējo reizi pierādās, ka daudz vadītāju kuri nezin ceļu satiksmes noteikumu un pat nezin kur tos meklēt

CSN 307.17. 833.papildzīme \"Stāvēšanas ilgums\". Šo papildzīmi lieto kopā ar 532.zīmi. Vadītājam, kurš novietojis automobili ar šīm zīmēm apzīmētajā stāvvietā, automobiļa salonā pie priekšējā stikla jānovieto informācija par laiku, kad transportlīdzeklis novietots stāvvietā; www.likumi.lv/...

jaaanis 08.11.2010 15:57

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja: Ja,par degvielu.

Nafig man satraukties un pret kaut ko mistiski protestēt,ja- mani degvielas kvalitāte apmierina, nevienai tehnikai ( CAT, Yanmar,Sumitomo, OK, Deere,Lamborghini, Same,FIAT ) nav bijušas problēmas ar to ?

Ja fiats patēºē 5 litrus uz 100 ?? Mazāk nebūs.

Plus vēl MINI un Aprilia darbojas bez problēmām. Kam man sūdzēties un par ko??

Cik braukāts uz DE un Austriju,nav novēroti tādi Seenes brīnumi.

Vēl šogad martā slēpot biju...un nekas.

Eh,man neveicas...

Nu smagie ne v s4et... paziņam Subaru ar zem 50 tkm... jau no mūsu ekselentas degvielas bija garantijas darbi...

MINI pirki te vai ārzemes?

Klausies varbūt tev un taviem paziņām uz pieres rakstīts "ielejiet man sliktas kvalitātes degvielu", vai vinekārši negribat atzīties, ka "kreiso" degvielu lietojat.

Problēmas ar degvileas kvalitāti man pēdējo reizi bija apmēram '97 gadā, kad kaut kādā lauku tankštellē iepildijos. Kopš pildos daudz maz pieklājīgos benzīntankos (galvenokārt Statolā) nekādas problēmas nav bijušas.

Dīzeļiem ejoat TA lielākais K ir bijis 0.9, parasti ir robežās no 0.2-0.7, arī ar 0.5milj.km nobraukumu.

Ar dīzeļiem nedrīkst sēņot, tad nebūs problēmas ar atgāzēm un nebūs jāvaino degvielas kvalitāte.

jaaanis 08.10.2010 11:42

jugasvilli rakstīja:

jaaanis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

uupis rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Tev labāk patiktu, ja šo pusgadu uz mašīnu būtu liegums, ka nevar nopirkt octu un piedalīties ceļu satiksmē.

A ju nu iespējamajiem mantiniekiem ir pretenzijas uz šo auto – ko tad?

Policijiska ierēdņa teksts – zinu…

Atbildi konkrēti, nevis ar pretjautājumiem. Ja tev tēvs nomirtu, tev patiktu, ja tu pusgadu nedrīkstētu viņa mašīnu izmantot, dzīvot viņa mājā utt.?

Lai pārreģistrētu nav jāgaida pusgads, tiklīdz ir miršanas apliecībā tā var braukt uz CSDD un pārreģistrēt ar liegumu pārdot.

Nu, par pusgadu tik precīzi nezinu, bet uzreiz to izdarīt arī nevar. īpaši, ja uz mantojumu var pretendēt vairāki. atceros, ka sievasmāte apmēram pusgadu kārtoja doķus, lai sava mirušā tēva mašīnu uz sevi dabūtu.

Bet, lai nu kā, šeit ir viens neapstrīdams fakts - cilvēks brauca ar nepārrakstītu mašīnu un uz miruša cilvēka vārda slēdza polisi-līgumu, tātad maldināja apdrošinātāju.

Jā, sistēmā ir nepilnība, ka LTAB neņem arī datus no PID. Tikai, vai tā ir tik šausmīga problēma? Te jau stāsts vairāk par to, ka cilvēks nepirka jaunu octu, kad mainījās īpašnieks. Bet nezināšana no atbildības neatbrīvo.

No personīgās pieredzes saku vēlreiz, ka pārreģistºet vari kaut miršanas dienā, tiklīdz ir miršanas apliecību. Tehniskajā pasē būs ierakstīts, ka esi valdītājs, ar aizliegumu pārdot. Un kad būs sakārtotas mantojuma lietas (pēc pusgada, gada, kaut pieciem) varēsi pārreģistrēt uz jauno īpašnieku.

jaaanis 08.10.2010 11:36

jugasvilli rakstīja:

jaaanis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

jaaanis rakstīja:

uupis rakstīja:

Reiz jau par to rakstīju, tāds variants varētu būt un pastāv daudzās valstīs, tikai tajās valstīs apdrošināšana ir dārgāka. Un tad nu iedomājies, ka tev pieder mašīna, kuru izmanto arī sieva un kāds no bērniem, tad ko - pirksi visiem octu?

Es viemēr esmu bijis par to, ka katram jāmaksā par to ko viņš patērē un tavā pieminētajā gadījumā tas būtu tikai normāli, ka gan sievai, gan bērnam, gan mazbērnam utt. katram ir sava octa. Un tas būtu tikai normāli, ka šādai ģimenei octa izmaksātu dārgāk, jo risks, ka kāds izraisīs avāriju ir daudz lielāks. Savukārt tai pat laikā pensināram, kurš viens pats brauc ar savu veco žiguilīti octa kļūtu lētāka, jo tiktu apdrošināta tikai viņa atbildība, nevis iespējamo sievu, bērnu utt.

jaaanis 08.10.2010 11:24

jugasvilli rakstīja:

uupis rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Tev labāk patiktu, ja šo pusgadu uz mašīnu būtu liegums, ka nevar nopirkt octu un piedalīties ceļu satiksmē.

A ju nu iespējamajiem mantiniekiem ir pretenzijas uz šo auto – ko tad?

Policijiska ierēdņa teksts – zinu…

Atbildi konkrēti, nevis ar pretjautājumiem. Ja tev tēvs nomirtu, tev patiktu, ja tu pusgadu nedrīkstētu viņa mašīnu izmantot, dzīvot viņa mājā utt.?

Lai pārreģistrētu nav jāgaida pusgads, tiklīdz ir miršanas apliecībā tā var braukt uz CSDD un pārreģistrēt ar liegumu pārdot.

jaaanis 08.10.2010 11:10

jugasvilli rakstīja:

jaaanis rakstīja:

uupis rakstīja: Nu vo un pasaki ka apdrošinātāji ir godīgi un apzinīgi cilvēki nevis likumpārkāpēji…

www.tvnet.lv/...

vislabāk patīk šis teikums: "Tai pašā laikā LTAB vadītājs minēja - ja automašīnas juridiskais īpašnieks ir miris un vēl nav veikta transportlīdzekļa pārreģistrācija uz jauno īpašnieku, iepriekš noslēgtais OCTA līgums ir derīgs. Pēc likuma ar šo līgumu ir apdrošināta ne tikai īpašnieka, bet arī jebkura tiesīga lietotāja atbildība, protams, ar nosacījumu, ja transportlīdzeklis drīkst piedalīties ceļu satiksmē."

Līgums ar mirušu cilvēku ir spēkā Neesmu jurists, bet no rakstītā izriet, ka arī mirušiem cilvēkiem ir civiltiesiskā atbildība

jāni, reizēm liecies daudzmaz gudrs džeks, bet raksti kā pilnīgs pajoliņš. tev labāk patiktu, ja tu rīt nomirtu un, basta, no rītdienas vairs tavu auto neviens izmantot nedrīkstētu, octu nopirkt nevarētu. pats rakstīji, ka zvani apdrošinātājiem, raksti e-pastus utt. gribi, lai ar tevi apdrošinātājs runā tikai klātienē, kad uzrādi personas un īpašumtiesības apliecinošu dokumentu? jāni, vismaz tu nesāc degradēties ūpja un kakša līmenī.

Tu neuztvēri ko es gribēju pateikt. Es jau daudz reizes esmu teicis, ka ĪPAŠNIEKA civiltiesiskā adrošināšana ir pilnīgs murgs. Šajā gadījumā, cik es sapratu likumīgi, ir nopirkta īpašnieka (miruša cilvēka) civiltiesiska apdrošināšana. Vai tas nav pilnīgs murgs?

Visas šīs problēmas varētu novērts ieviešot transportlīdzekļa VADĪTĀJA civiltiesisko atbildību. Un nebūtu vairs problēmas ar mirušajiem, kā arī ar to, ka pēc auto pārrakstīšanas jāpērk jauna polise, bet nevar nopirkt jo vecā vēl nav anulēta utt.

jaaanis 08.10.2010 10:10

uupis rakstīja: Nu vo un pasaki ka apdrošinātāji ir godīgi un apzinīgi cilvēki nevis likumpārkāpēji…

www.tvnet.lv/...

vislabāk patīk šis teikums: "Tai pašā laikā LTAB vadītājs minēja - ja automašīnas juridiskais īpašnieks ir miris un vēl nav veikta transportlīdzekļa pārreģistrācija uz jauno īpašnieku, iepriekš noslēgtais OCTA līgums ir derīgs. Pēc likuma ar šo līgumu ir apdrošināta ne tikai īpašnieka, bet arī jebkura tiesīga lietotāja atbildība, protams, ar nosacījumu, ja transportlīdzeklis drīkst piedalīties ceļu satiksmē."

Līgums ar mirušu cilvēku ir spēkā Neesmu jurists, bet no rakstītā izriet, ka arī mirušiem cilvēkiem ir civiltiesiskā atbildība

Lasītākie raksti

Jaunie raksti