iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
jaaanis 20.03.2009 13:13

cybercannibal rakstīja: Sveiciens!!

Tātad, ir jaunas cenas (lētāk), ir jauna adrese (RĪGĀ, sadarbībā ar NORDE), ir jauna mājas lapa: autoaprupe.lv/...

Ir jauns pakalpojums (krāsošana)

Ir jauni kontakti.

Šeit īsti nebūs laika atbildēt. Zvaniet uz kontaktiem un visu runāsim.

Pēc pāris nedēļām būs skaidra klubu un Iauto lasītāju atlaide u.t.t.

vienvārdsakot - pie D**sas tā krīze

Lai Jums jauks pavasaris!

Esmu pie tevis izmēģinājis ķīmisko salona tīrīšanu.

Neliels salīdzinājums starp tavu ķīmisko tīrīšanu un parasto salona tīrīšanu auto mazgātavā:

1. pēc parastās tīrīšanas salons nepaliek slapjš, pēc ķīmiskās salons vēl nedēļu bija slapjš;

2. parasto tīrīšanu vaic 30min., ķīmiskā veselu dienu;

3. parastajā tīrīšanā notīra arī paneli un logus, pēc tavas ķīmiskās logi bija tā nod**rsti, ka bija jābrauc uz parasto tīrīšanu;'

4. pārējā salona tīrīšanas kvalitātē nejutu atšķirību starp parasto un ķīmisko tīrīšanu;

5. par parasto jāmaksā 15Ls, par tavu ķīmisko 80Ls.

Ieteikums citiem: ja tomēr izvēlaties taisīt ķimisko tad pēc mašīnas brauciet kad ārā ir gaišs, lai uzreiz varētu saskatīt padarītā darba kvalitāti, jo pēc tam var arī nesazvanīt cītīgo darboni.

jaaanis 13.03.2009 8:40

Она: НАДО УЖИН ПРИГОТОВИТЬ... УСТАЛА... С РАБОТI ПОЙДЕШЬ КУПИ КУРИЦУ, ПЛИЗ... ПОУЖИНАЕМ ВМЕСТЕ.

Он ей в ответ: ХОРОШО...

спустя некоторой время ей на телефон приходит СМС от него: ЦЕЛУЮ

Она в шоке - 8 лет в браке... страсть уже прошла... а тут такие слова...

Пишет ему ответ: МИЛЫЙ Я ТЕБЯ ТОЖЕ ОЧЕНЬ ЛЮБЛЮ И НЕЖНО ЦЕЛУЮ ...

Он перезванивает: ТЫ ДУРА ????....Курицу спрашиваю ЦЕЛУЮ брать?

jaaanis 12.03.2009 8:23

farruhs rakstīja: CSDD inspektors tirš? vai arī nezina noteikumus?

CSDD inspektors tirš, jo nezina noteikumus

Paprasi, kas viņam uzdāvināja tiesības:

P.S. uupja galerijā tāpat nekādu shēmu neredzu, tikai sniegotos vilcienus, bet no rakstītā tāpat skaidrs, kas tajā shēmā ir uzzīmēts.

jaaanis 11.03.2009 14:14

farruhs rakstīja: Uz 1 jāgriež, jo jāturas labajā pusē.

Tobiš pagrieziens no 2. uz 2. un no 3. uz 3. ir aizliegts. (bez šaubām arī 2>3 )

Jāturas pēc iespējas tuvāk brauktuves labajai malai ir tikai ārpus apdzīvotām vietām, CSN 98. Apdzīvotās vietās braudz pa kuru joslu vēlies ievērojot CSN 99.

No 3 uz 3 nav aizliegts (ievērojot 99.p."kreisajā malējā var iebrukt tikai ja pārējās aizņemtas").

Cik sapratu uupis kautkādu shēmu bija uzzīmējism, bet man tikai viņa sniegotos vilcienus rāda tāpēc nevaru komentēt.

jaaanis 11.03.2009 12:21

uupis rakstīja:

jaaanis rakstīja: Noteikumi neaizliedz Tev no 3 joslas iegriezties 1 joslā , tāpat noteikumi neaizliedz vienlaicīgi citam transporta līdzeklim no 2 joslas griesties 2 (vai 1) joslā, tikai šajā gadījumā krustojas braukšanas trajektorijas un priekšroka šajā gadījumā saskaņā ar CSN (nevis uupja noteikumiem) 92. punktu ir tam, kas atrodas pa labi.

Tur jau tā sāls ka trajektorijas nekrustojas.

Uz šo attiecas pārkārtošanās pa joslām.

www.iauto.lv/...

Ja Tu tā vēlies var to traktēt kā pārkārtošanos pa joslām: Tu no trešās pārkārtojies uz pirmo es no otrās uz otro tātad vienlaicīgi pārkārtojamies CSN 81.punkts, priekšroka tam, kas atrodas pa labi.

Vai arī vienlaicīgi tu no trešās un es no otrās pārkārtojamies uz pirmo, tāpat 81.p.

jaaanis 11.03.2009 11:58

uupis rakstīja:

farruhs rakstīja: Domāju, ka kreisajam pagriezienam no Pērnavas ielas nav nekāda sakara ar Zemitanu tilta 1. joslu... vot tad kad beidz savu kreiso manevru, tad sākas jauns storijs par to ka tu tiksi no 3. uz 1, joslu.

Kur noteikumos rakstīts ka man veicot pagriezienu tas jāpapedz 3. joslā?

Noteikumi aizliedz iebraukt trešā joslā, ja uz tilta tajā brīdī nav intensīva satiksme.

Kurš noteikumu punkts man aizliedz No Pērnavas ielas 3 joslas iegriezties 1 joslā uz Zemitānu tilta?

Noteikumi neaizliedz Tev no 3 joslas iegriezties 1 joslā , tāpat noteikumi neaizliedz vienlaicīgi citam transporta līdzeklim no 2 joslas griesties 2 (vai 1) joslā, tikai šajā gadījumā krustojas braukšanas trajektorijas un priekšroka šajā gadījumā saskaņā ar CSN (nevis uupja noteikumiem) 92. punktu ir tam, kas atrodas pa labi.

jaaanis 11.03.2009 8:47

uupis rakstīja:

farruhs rakstīja: Nestrīdēšos, jo CSN nezinu... bet izklausās mega stulbi.

Principā sanāk, ka krusta vidū jau vari sākt tēmēt, kā no savas 3ās joslas pa diagonāli plst pāri uz 1mo ? ... un poxooi dim?

Domāju, ka tāds šoferīts līdz policijas atbraukšanai jau būs krietni paspārdīts.

Ne gluži tā. Sanāk tā ka es no trešās varu plēst taisni līdz kamēr pretim šofera durvīm atrodas Zemitāna tilta 1. josla un tad strauji pa 90 grādiem ietrāpīt 1. joslā.

Un tie kas no trešās velk taisni pāri krustam - tiem ir pofig (galvenais lai aiz krusta nav mentu, kuri piesies bumbas par rīkojuma zīmi), tie var močīt pēc šiem noteikumiem, jo gadījumā ja otrās joslas braucējs apskādē sānus 3. joslas braucējam vainīgs ir otrās joslas braucējs. Jo pēc definīcijas tas notiks krustojumā kur joslas ir iedomātas un taisnvirziena kustība obligāta.

Tu visulaiku visus sauc par nezinīšiem (muļķiem), bet pats tā arī neesi spējīgs konkrēti atbildēt kurš CSN punkts nosaka, ka krustojumā var braukt pa trešo joslu līdz krustojuma (Pērnavas / Zemitānu) galam un tev ir priekšroka attiecībā pret citiem. Kautkā neatceros nevienu tādu punktu, no kā secinu, ka tas ir tiekai tavs izdomājums vai velmes, bet citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tas nav saistošs. Tad kad pierunāsi Lukstiņu tādu punktu ierakstīt CSN tad arī brauksim pēs "taviem" noteikumiem, bet kamār CSN nenosaka kurā joslā jāiebrauc pēc nogriešanās krustojumā tikmēr jāievēro 81. vai 91.punktu (kurš labāk patīk).

jaaanis 10.03.2009 15:50

uupis rakstīja: Nezinīšu bars te novācies. Izlasiet tak vienreiz tos CSN. Autoskolā tik redzējuši CSN grāmatiņu un pēc tam iglesias kas ir mainījies kas nē...

Tavs teksts vislabāk raksturo tevi pašu. Es tev labāk ieteiktu paņemt vismaz šī gadsimta CSN grāmatiņu un izlasīt tos www.likumi.lv/...

Jo nesaprotu kā no 81.punkta var izlasīt tevis rakstīto

uupis rakstīja:

Ja krustojuma vidū (kaut vai pret Zemitānu tilta pirmo joslu) nogriežoties automobilis no trešās joslas saduras ar labo pusi auto kas ir otrā joslā kreiso pusi 100 % vainīgs ir auto kurš mēģināja uzgriezties uz Zemitāna tilta no otrās joslas.

Tie, kas veic nogriešanos no attiecīga malējā stāvokļa var braukt kā 1. tā 2. joslā. Vidusstāvoklis gaida kamēr attiecīgā malējā josla atbrīvojas 81. punkts. Un tā nav vienlaicīga pārkārtošanās.

CSN 81.\"Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.\"

CSN 83. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz bezsliežu transportlīdzekļiem paredzētās brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, kad jānogriežas, lai iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku (409.ceļa zīme).

Tāpat nespēju saprast kura 83.punkta daļa tev liek domāt, ka

uupis rakstīja: [Galējā nogriešanās josla iedomāti iet līdz krostojuma beigām un no vidējās joslas trešajā drīkst iebraukt tikai tad kad kad trešā ir brīva.

CSN nav tāda termina \"Galējā josla\", kā arī nevienā punktā nav teikts, ka kāda josla \"iet\" līdz krostojuma beigām.

Ja tev tik ļoti nepatīk 81.punkts tad lūdzu ievēro 91.p.

CSN 91. \"Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta, ceļu dod transportlīdzekļa vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no labās puses.\"

Mans ieteikums Tev:

Izlasi CSN un ievēro tos, kamēr neesi kādam iebraucis sānos. Necenties CSN izlasīt to kā tur nav.

P.S. Nekad nesapratīšu tādus cilvēkus, kā uupis, kuri nav lasījuši LR spēkā esošos noteikumus, bet par katru cenu cenšās citiem (tādiem kā farruhs) iestāstīt paša izdomātus noteikumus.

P.P.S. Drošvien bērnībā spēlējot kādu spēli, spēles laikā mainīji noteikumus, lai tev tie būtu izdevīgi

jaaanis 09.03.2009 12:44

Kaksis rakstīja: Kreiso pagriezienu var veikt ieņemot kreiso malējo stāvokli. Bet, ja nav iezīmētas braukšanas joslas, tad braucēji paši sadala brauktuvi iedomātās joslās. Nu kautkā tā.

Karoče, ja viena josla ir tik plata, ka pa to var paralēli braukt divi auto, tad es tomēr uzskatu ka tur ir viena josla (nu tā sadalījās... ) un kriežu pa kreisi no kurienes gribu.

Pats pareizi sāki rakstīt, ka jāieņem malējais stāvoklis. Malējais stāvoklis nav tas pats, kas josla un tieši tāpēc CSN ir rakstīts, ka jāieņem malējais stāvoklis nevis malējā josla. Jo no kreisā malējā stāvokļa (ja nav zīmju) var baukt arī taisni, šī stāvokļa ieņemšana neuzliek par pienākumu veikt pagriezienu.

jaaanis 09.03.2009 12:39

uupis rakstīja:

KSI rakstīja: Muļķības te bija sarakstītas par giešanos no Pērnavas uz LatvijasBalzamu. Ja Tu esi trešajā (kreisā galējā) joslā un gribi trāpīt pirmajā joslā uz balzamu, tad ir jāgaida, kamēr izbrauc visi otrā (pa labi esošajā) joslā braucošie. Ir pat jāpalaiž tādi kretīni, kas no otrās joslas gribēs izcelties un trāpīt "tavējā" trešajā joslā....

Nē Te ir nevis labā roka bet sadalījums pa joslām.

Galējā nogriešanās josla iedomāti iet līdz krostojuma beigām un no vidējās joslas trešajā drīkst iebraukt tikai tad kad kad trešā ir brīva.

Kurš CSN punkts nosaka, kas ir "galējā" josla un kur joslas beidzas. Varbūt kautkas tāds bija 50-60-o gadu CSN, bat tagad nekas tāds nav. Tātad priekšroka tam kas atrodas pa labi

jaaanis 06.03.2009 10:59

adatuvilks rakstīja: BTW grafiita gumijas liku vecajiem autiem, sensenos laikos. Kalpoja apm.1.5 gadu. Tagad nu jau 2 gadi vizinos ar chempi.Tomeer labaak.

Nevaru iedomāties cik sliktas ir grfīta gumijas ja champions ir labāks par tām. Vienreiz statoilā nopirku to champion, nākamajā dienā izmetu, jo tīrīja vēl sliktāk nekā 2 gadi vecās original slotiņas.

jaaanis 03.03.2009 13:15

recluse rakstīja:

Dark_Side rakstīja: ... brauc bez avārijām un maksā mazāk bonus malus ideja un devīze...

Tā ideja ir galīgi garām, nopērc šrotu, iemauc mersī un dabūn 4 klasi, ko pēc 2 gadiem atjauno uz sakuma 6, taja pat laika no 17 klases (iegūtas 11.g. laika bez avārijām) uz 12 var nokļūt iebuktejot savu bamperi kadam uz farkopa. ******* tā sistēma galīgā. Kamēr avārijas sekas tiek kvalificētas kā -30% no apdirsināšanas klases, nevis pēc reālās situācijas, tā devīze un ideja ir klaja ņirgāšanās par autovadītājiem.

Pilīgi piekrītu, ka Bonus Malus sitēma ir pilnīgi garām un vienīgais mērķis ir papildus naudas iekasēšana, jo BM klase tiek noteikta auto + īpašnieks. BM sitēma varētu normāli darboties tikai ja BM klases piešķirtu tikai un vienīgi vadītājam.

Tieši tāpat nesaprotu kapēc OCTA polise jāpērk uz transporta līdzekli nevis vadītājam, varētu padomāt, ka auto pats bez vadītāja brauc pa ceļu un izraisa avārijas.

Vismurgainākais OCTAs apdrošināsanā ir tas, ka aprēķinot polises cenu tiek ņemts vērā auto izlaiduma gads un tā vērtība, kas liek domāt, ka jaunāka un dārgāka atomašīna, avārijas gadījumā, nodarīs lielākus zaudējumus nekā piemēram moskvičs vai vecs volvo

jaaanis 03.03.2009 8:32

ValdisM rakstīja:

Uudensputns rakstīja: Var jau,bet,kā pats saki,ka tiešām bez gaismām-nu nespļauj dievam acīs...

nu blin, katram taču ir gadījies aizmirst ieslēgt gaismas.Ja brauktuve ir redzama, tas nav tas lielākais grēks.

Es vispār pagājušo gad novembra baigās 19,00 vakarā no t/c Alfa līdz Augšlīgatnei aizbraucu ar gabarītiem, un tikai kad pagriezu uz Līgatnes tukšo šoseja, pielēca, ka nav ieslēgtas tuvās.

Cik labiem ir jābūt gabarītiem (vai cik sū... jābūt tuvajiem), lai nobraucot 50 km nepamanītu atšķirību. Bet varbūt vainīgas bija pārlieku daudzās promiles

jaaanis 27.02.2009 0:02

jugasvilli rakstīja: Kas attiecas uz tēmu, domāju, ka tie 10 gadi it kā ir OK, jebkuram šādam pārkāpējam jādod iespēja laboties, protams, pie nosacījuma, ka viņa dēļ neviens nav cietis.

To 5000 Ls sodu gan atbalstu, tikai kādi būs instrumenti, lai šo sodu piedzītu.

Būs lielākas pateicības, lai tikai nevajadzētu maksāt sodu, bet tie kam nebūs pa kabatai samaksāt pateicību, nespēs un nemaksās sodu

jaaanis 23.02.2009 15:52

Kaksis rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Jau divi gadi

Kā laiks skrien....

Ceru ka tai cacai vismaz advokāts noplēsīs kārtīgu piķi.

Advokātus abām pusēm apmaksās vainīgā puse.

No šitām lietām neko nezini, bet ja jau pierādījumu trūkumu dēļ "Cacu" atzīst par nevainīgu tad jau arī to pašu pierādījumu trūkumu dēļ arī otru vadītāju jāatzīst par nevainīgu. Un kurš šajā gadījumā maksā tiesas un advokātu izmaksas?

jaaanis 23.02.2009 15:26

Sretsked rakstīja: Redz, lūk tādu pilsoņu dēļ kā kaksis mums arī valstī bardaks ir. Policija var citus par stāvēšanu aplī sodīt, bet paši to dara un viņiem par to nekas.

Tāds kaksis darīs tikai to,kas viņam izdevīgi , stāvēs klusu,kad laupīs kaimiņa dzīvokli un tā tālāk...tādus laikam par mīzalām sauc...

Starpcitu, lai cik tas dīvaini neliktos, bet "aplī" drīkst stāvēt.

jaaanis 23.02.2009 13:39

Ozz rakstīja:

Seene rakstīja:

Ozz rakstīja: nedris, kaksi...

ja atmiņa neviļ, pie iebraukšanas ALFĀ no Briivibas ielas, pa kreisi aiziet uz staavvietaam, bet galvenais ceļš aiziet pa labi, pa megaizdangaatu ceļu bez seguma garaam tai skolai un uz teiku...

Un cik daudzos jaunajos (un arī vecajos) privātmāju rajonos starp mājām ir vienkārši zemes ceļi? Pašam ir sanācis iekulties tādos, ka mašīnu pēc tam pa taisno mazgāties jāved. Ar ko šāds zemesceļš ir "lietojamāks", par grantētu ceļu mežā?

par to arii ir raidiijums:

ceļš ar segumu nekaadi nav galvenaaks par ceļu bez seguma...špūre ir- varam braukt...ja kaadam kas nepatiik- lai liek ķieģeļus vai citas ziimes, ka braukt aizliegts...

Par galveno ceļu Tev nav taisnība

Ceļš ar segumu (arī grants ceļš) jau padomju laikos bija galvenais attiecībā pret ceļu bez seguma , bet nu jau kādu laiku ceļš ar asfalta segumu ir galvenais attiecībā pret grantenieku.

jaaanis 05.02.2009 16:52

Girc44 rakstīja: Nafig kaut kādus skybreikus vajag? galvenais tak lai kasko var dabūt, un vsjo. Ja gribēs tāpat aizdzīs, sīko huligānismu tāpat neaizsturēs

Pilnīgi piekrītu. Jāliek viss lētāka signalizācija, kuru akceptē apdrošinātājs.

jaaanis 05.02.2009 8:34

Foley rakstīja: Par tiem eļļas patēriņiem. Normāli mašīnai eļļa nav jāpielej no apkopes līdz apkopei. Nedaudz savādāk ir ar svaigu mašīnu, kam jāpaseko līdzi patēriņam, jo kamēr dzinējs tiek piebraugts, eļļas līmenis nedaudz krītas. Mans VOLVO D5 uz 15k km nav jāpapildina un MBA160 līdz kārtējai apkopei arī ir OK. SAABS ar opel 2,2tdi gan neizvilka, bija jāpielej 0,5l!!

Saskaņā ar VW un Audi centrā teikto 1l eļļas uz 1000km esot normāli un ja eļļas patēriņš ir mazāks tad nav vērts meklēt iemeslu.

jaaanis 05.02.2009 8:24

Sandis_UR rakstīja:

Ozz rakstīja:

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja: Kas par zvēru ir "karburatora elektromagnētiskais vārsts" un ko tas ziemā ēd?

tu tak točna esi vēl bērns

******* man zināt par kaut kādiem nevajadzīgi sarežģītiem karbuļiem? Visvienkāršākais K-jets ir galvas tiesu pārāks par sarežģītāko karbuli un n reizes vienkāršāks Labi, turpinājuma KE-jeti gan tādi vairs nebija

ar karbuli ir kaifs braukt....iespied, un juuti kaa otra kamera atveras, atsauciigaaks arii ir...

špriceniekiem man nepatiik tas moments, kad iespied- un juuti ka nav...par maz degvielas padod.karbulis panjem tik, cik vajag un veel bišķi vairaak, šprice savukaart dod mazliet mazaak .

OK, ekonomija, ok ekologjija, ok pareizaaks maisiijums.bet karbulim ir savs šarms.

mans viedoklis.

Pilniigi piekriitu, nevar buut nekaa labaaka kaa sveetdienas dienaa tiirit karbuuzi, paareguleet atkal visu pa jaunam un cereet ka tas viss pasaakums beigaas arii aizies.

Cik no tiem laikiem atceros, tad normali VAZ 2109 karbuuzi sareguleet nebija iespeejams, jo vai nu leca labi siltaa laikā via arī pretēji un tad veel tas juviliera darbs ar coku katru reizi palaizot autinju.

BTW ja topika autors tiesam ir noleemis iegadaties 2109, tad seit buutu minimuma saraksts, kursh katru reizi jaavadaa liidzi:

Generators, Starteris (ja ir speeks, tad var iztikt), Elektromagnetiskie vaarsti (labaak viaraaki, jo nevar zinaat, kursh darbosies), sadalitajaa vaacinjs un paaaris svechavi, komutators arii nenaaktu par ljaunu. Paris sljaucinjas, 1 l elljas, 1 l bremzhu elljas, tosols 2 l.

Varbuut vel ko piemirsu piemineet???

Aa vele kaada kaudze ar vadinjiem un lukturu elektrosheema.

Tu laikam savu VAZu šrotā pirki, jo tā var izteikties par jebkuru auto, kurš ir nojāts nejēgā un nododts jau šrotā.

Atkārtošu vēlreiz :....Bija man kādreiz 21093 un varu teikt, ka nebija pilnīgi nekādas problēmas. Vienīgā problēma 1.5gadu laikā (70t.km) bija izbeigusies viena miroņgalva...

Lielai daļai ar nopirktajiem jaunajiem vācu, japāņu utt. auto garantijas laikā (2.g. vai 100t.km) ir vairāk problēmu nekā ar man VAZ.

jaaanis 05.02.2009 8:18

Sandis_UR rakstīja:

jaaanis 28.01.2009 12:24

Sandis_UR rakstīja: Izskatās, ka kādam sen nav bijušas galvassāpes. Lielāka murga par 2109 pasaulē nav izgrudota, tad jau labāk 2107.

Kas tieši tev radīja galvassāpes? Ja nu vienīgi skaļais un īpaši ietilpīgais salons . Bija man kādreiz 21093 un varu teikt, ka nebija pilnīgi nekādas problēmas. Vienīgā problēma 1.5gadu laikā (70t.km) bija izbeigusies viena miroņgalva, kuru nomainīju pie autorizēta dīlera LatLadā

jaaanis 16.01.2009 13:48

hacis rakstīja:

kolumbs rakstīja: Ja vajadzīgo info neatrodi, norādi savus argumentus, ka novietoji auto pirms zīmes uzlikšanas un lūdz pieprasīt no atbilstošajām iestādēm attiecīgo informāciju.

Kamēr RD atbildēs, var beigties apstrīdēšana termiņš...

Pinteresējos, RD ir jāatbild 30 dienu laikā. Tikpat ir arī apstrīdēšanas termiņš, noteikumi ir sastādīti visai pārdomāti, lai nebūtu jēgas prasīt

Principa pēc kasīšos.

... un pēctam brīnās, ka pa viņiem met ar akmeņiem un dauza mašīnas.

Esmu iesniegumu par plākstera anulēšanu raksījis arī 2,5mēn. pēc plākstera izrakstīšanas un pieņēma, un izskatīja, un anulēja, un atmaksāja jau samaksāto naudu. Tikai iemesls anulēšanai gan bija cits.

jaaanis 06.01.2009 13:39

Kaksis rakstīja: Da tagad zog jebko kas nav piesiets. Ir pat redzēti kadri kas lasa akmeņus no zemes ceļiem un pēcāk pārdod.

Pirms pāris nedēļām pie veikala divi brašuļi (brauca ar bmw X5) piedāvāja nopirkt mobilo tel. un dažādus instrumentus.

jaaanis 11.12.2008 17:19

Kanibaals rakstīja: 1. Jep par to lokveida vēlreiz padomājot atcerējos tādu lietu, ka ja pirms loka nav zīme "dodiet ceļu" tad pa loku braucošajiem ir jālaiž visi no labās puses braucošiem "labās rokas likums" - attiecīgi loks ir iela. Tā kā laikam parasti ir arī vēl zīme apstāties aizliegts.

2. Bet saproti vienlaicīgi pārkārtojoties pa labi viens auto otram netraucē un griežoties pa labi nemaz nepārkāpjot CSN nevar vienlaicīgi pārkārtoties pa kreisi, jo pirms manerva ir jārāda signāls. Lai pagrieztos pa labi un vienlaicīgi pārkārtotos pa kreisi ir jāslēdz avareikas tad var braukt abos virzienos Attiecīgi visi nogriežoties brauc pa savām joslām un TIKAI TAD, kad ir manervs veikts var pārkārtoties, tad arī darbojas tās priekšrocības. Dzīvē gan tā nenotiek un reāli griežoties laižu visus ko vajag skatoties no situācijas.

Tu neuztvēri, ko es gribu pateikt. Tatad CSN nav pateikts kurā joslā jābrauc nogriežoties krustojumā piemēram pa labi (izņemot 98.un 99. punktu). No tā izriet, ka ja es braucu pa akmens tilta labo malējo joslu un griežos pa labi uz 13.nov.krastmalu es varu

pirmajai joslai pabraukt garām un nogriezties otrajā (vai pat trešajā ja nepieciešams apgrizties braukšani pretējā virzienā), CSN to neaizliedz. Ja pa otro rindu braucošais auto tajā pat laikā arī vēlas nogrizties otrajā joslā tad viņam jādod ceļš tiem, kas brauc pa labi.

Droši vien esi iedomājies, ka "vienlaicīgi pārkārtojoties" attiecināms tikai uz taisnu ceļa posmu, bet neredzu nevienu pamatojumu kāpēc to nevar attiecināt arī uz krustojumiem

Lasītākie raksti

Jaunie raksti