iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
jaaanis 31.10.2018 15:42

Ja par ekrānu plīšanu tad īsti neesmu sapratis vai tā plīšana vairāk atkarīga no konkrētā telefona modeļa vai krišanas apstākļiem. Vairāk sliecos uz pirmo variantu. Pašam ir bijuši 3 Samsungi, 1 HTC un 1 Sony, krituši n-tas reizes - neviens nav saplīsis . Bērnam lietošanā ir bijis LG un Huawei arī nekas nav saplīsis . Sievai bijuši tikai iphoni un diviem no tiem ekrāns saplīsa .

jaaanis 25.10.2018 17:16

Mana pieredze

Passat B8 1.8TSI 180zs, nepilni 2 gadi, nobraukums virs 50 kkm.

Degvielas patēriņš pirmajā gadā bija 9-9.5, tagad 8.5-9

Eļļas maiņa bija pie 22kkm un pie 42kkm. Papildus nav bijis jāpielej.

Vienreiz nācās papildināt dzesēšanas šķidrumu.

Pēdējā apkopē Molleram prasīju, lai pārbauda DSG, jo reizēm nepatīk kā pārslēdzas uz leju strauji paātrinoties. Molleres neko neatrada, bet esot pārprogrammējis DSG un teica, ka noraustīšanās pārslēdzoties esot ok priekš DSG.

Pa garantiju vēl esmu piekrāsojis aizmugurējās durvju ailes, jo bija nelieli skrāpējumi.

Nekas cits pa garantiju nav darīts.

Bet jau vairākas reizes ir gļukojis multimediju displejs. Paliek melns ekrāns, noslāpējot un iedarbinot pa jaunu viss ok.

Grabēšana, kas mani tracināja pirmajā gadā, vai nu ir samazinājusies vai arī esmu jau pieradies.

Visādi citādi lielisks, dinamisks auto - braucu un baudu!

jaaanis 19.10.2018 10:26

insekc rakstīja: LABU auto parasti nepārdod. Pārdod, ja draud dārgs remonts (jau ir problēmas, bet var vēl "iesmērēt") vai arī "mācītāja atraitnes" auto "tikko no Vācijas", kurš sagatavots "na prodažu".

Nespried pēc sevis un pēc Rumbulas "mācītājiem". Manā paziņu lokā automašīnas parasti tiek pārdotas tad kad tās ir apnikušas un gribas kaut ko jaunāku, modernāku. Es savu pēdējo mašīnu pārdevu, jo gribēju jaunu, neskatoties uz to, ka dzinējam bija uztaisīts kapitālais remonts un arī automātiskās kārbas kapitālais remonts. Abiem remontiem no servisa bija garantija uz 50 t.km un 60t.km. (pārdošanas brīdī garantija dzinējam vēl bija 30t.km un kārbai 50t.km).

Protams ir bijuši gadījumi kad pārdodu ne iedeālā stāvoklī, bet pircējs par to ir informēts, piemēram, pirms 10 gadiem sieva nokāv dzinēju iebraudzot dziļā peļķē, tādu arī pārdevu- ar beigtu dzinēju, jau sludinājumā tas tika norādīts.

jaaanis 11.10.2018 10:10

Bet ja pareizi atceros EE un LT ceļa nodoklis ir iekļauts degvielas cenā, tāpēc tās pēc būtības nav salīdzināmas.

jaaanis 03.10.2018 12:36

Piekrītu, ka "automāts" iegādes brīdī ir dārgāks par "manuālo", bet varētu padiskutēt vai ir būtiska atšķirība uzturēšanas izmaksām, jo parasti, salīdzinot šo abu kārbu izmaksas, "manuālās" kārbas gadījumā netiek ņemts vērā sajūga remontu izmaksas, kā arī vēsturiski ir palicis priekšstats, ka "automāts" vairāk patērē degvielu.

jaaanis 03.10.2018 12:18

boliks rakstīja: Bērniem vietas pietiek. Ja tiešām grib normālas sēdvietas, tad Multivans, Voyagers vai ari Vivaro, Primastar un vēl kā viņus tur sauc. Bet kārbas nevienam na tik labas kā Priusa variators.

Esmu braucis ar RAV4, Avensis un Auris ('16-'17) variātoriem un visi bija vienādi gausi. Strauji paātrināties nav iespējams. Man nav informācijas cik ilgi tie kalpo un cik bieži jāremontē, bet braukšanas bauda ar tiem nav nekāda!

Vai Priusa variators ir savādāks nekā RAV4, Avensis vai Auris?

jaaanis 20.09.2018 10:10

Piekrītu par visiem 100%

jaaanis 13.09.2018 16:55

Un tavs stulbums uzplauka pilnā krāšņumā

jaaanis 13.09.2018 13:59

Es pieturos pie principa, ka noteikumi ir jāievēro, bet ja gribi pārkāpt tad dari to tā, lai neapdraudētu citus.

Savukārt tos, kuri uzskata, ka ir pārāki par citiem un ir tiesīgi pākāpt noteikumus apdrodot citus, vajadzētu kastrēt, lai nevairojās tādi . Par cik tiesiskā valstī nevienu nekastrēs tad vismaz sodīt par agrsīvu braukšanu.

jaaanis 13.09.2018 13:13

Kad sakars pieminētajām 108.p. ar pretīmbraucošo?

jaaanis 13.09.2018 13:03

Apdzīšana nav likumpārkāpums līdz brīdim kad ar savu apdzīšanu tu sāc apdraudēt citus ceļu satiksmes dalībniekus.

Godīgi sakot es laikam esmu mazliet apdauzīts un baiļu slieksnis ir krietni augstāks nekā citiem. Tādi "komfortablie" apdzinēji n-tas reizes jau man ir mirkšķinājuši ar gaismām un paši ar pieliktām biksēm lekuši nost no ceļa, jo es nevācos nost no ceļa dēļ tādiem "komfortablajiem" apdzinējiem.

Agri vai vēlu, gan jau satiksi pretī savu fūri, kura komfortabli tev nevāksies malā.

jaaanis 13.09.2018 11:25

... Varu tikai ieteikt mazāk uztraukties par citiem un pašam iemācīties papist malā....

Šis ir viekārši ekselents teksts! Kaut kāda post padomju domāšana, ka likuma pārkāpējam ir jāatbild tikai milicim un nevienam citam nav tiesību aizrādīt vai iebilst pret likumpārkāpumu (atlik tikai "papist malā").

jaaanis 07.09.2018 11:05

Es varu iedomāties kāds bezpriģels būtu uz mūsu ceļiem ja max sods par atruma pārsniegšanu būtu 60EUR.

jaaanis 03.09.2018 15:43

Es piekrītu viedoklim, ka pilnpiedziņa visbiežāk nav obligāta nepieciešamība un bez tās var arī iztikt, bet neuzskatu to arī par super dārgu ekstru, kura būtiski sadārdzina 1km izmaksas. Tik pat labi var teikt, ka arī kondicionieris ir lieka ekstra bez kuras var iztikt un kondicionieris palielina degvielas izmaksas utt, bet ļoti daudzi tomēr izvēlās maksāt par šādu ekstru, tad kāpēc nepiemaksāt par pilnpiedziņu.

Pilnpiedziņas priekšrocības nenoliedzami ir ziemā, it sevišķi uz grants ceļiem, jo tos netīra tik operatīvi kā asfaltētos ceļus.

jaaanis 03.09.2018 9:44

jaaanis 31.08.2018 13:28
jaaanis 31.08.2018 13:26
jaaanis 31.08.2018 13:13

Tieši tādu pašu tekstu var teikt arī iepriekš publicēto video varoņi - Pežo un Volvo vadītāji, jo viņi jau arī konkērtajos gadījumos neiesaistījās CSNg! Tātad tādi paši "profiņi" kā Tu! Apdzīšanu veica tieši tā kā Tu uzskaiti par pareizu, bet vai tas liecina, ka viņi izprot savas "pareizās" apdzīšanas iespējamās sekas?

jaaanis 30.08.2018 21:48

Visā eiropā glābšanas dienests ir 112

jaaanis 30.08.2018 16:44

Nezini gan (ja zini tad vispārīgi)!

Varu pateikt priekšā ka atbilde ir 13.nodaļā, bet labāk izlasi visus CSN, jo esi napamatoti augtās domās par savām CSN zināšanām

jaaanis 30.08.2018 14:48

Aculiecinieka video kārtējo reizi pierāda, cik degradējusies ir sabiedrība - pēc avārijas pirmkārt tiek spaidīts videoreģistrators, nevis sniegta pirmā palīdzība un zvanīts ātrajiem

jaaanis 30.08.2018 13:53

Ja neatceries tad ieteiktu parlasīt pašam visus noteikumus, daudz ko jaunu uzzināsi

jaaanis 30.08.2018 13:49

Visticamāk aizmiga vai apreibinājies

jaaanis 29.08.2018 13:28

Palaidniex rakstīja: Nu redz kur gaiša diena, laba redzamība, taisns ceļa posms, filmētājs ievēro distanci, brauc gar ceļa labo malu...

bet tad:

twitter.com/breakinglv/status/1034409045212442625?s=21

Portāla "Delfi" rīcībā esošā informācija liecina, ka šis "Peugeot 307" ir reģistrēts uz 1955. gadā dzimušas sievietes vārda, kura pati ar to arī dodas uz tehniskajām apskatēm. Iespējams, ka arī šajā gadījumā 63 gadus vecā sieviete bija pie stūres.

jaaanis 29.08.2018 12:03

Brezmēt jau sāka, bet stipri par vēlu! Un piekrītu viedoklim, ka pie stūres bija dāma, kurai ļoti bail no fūrēm. Iespējams, vadītājai pārāk maza pieredze vai 99% pārvietojās tikai pa lielpilsētām.

Droši vien CSDD varētu ieviest eksāmenos savus video jautājumus: drīkst vai nedrīkst apdzīt. Kā rīkoties ja redzi, ka nepaspēsi apdzīt. Kā rīkoties ja redzi, ka tevi kāds nepaspēs apdzīt utt.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti