Domā tie nebinārie inficēs tevi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Domā tie nebinārie inficēs tevi?
Skaidrs tātad pēc Civillikuma drīkstu triekt nost visas lidmašīnas kas to pārlido, kā arī rakties līdz zemes centram.
II. Īpašnieka tiesības uz nekustamu īpašumu vispār
1042. Zemes īpašniekam pieder nevien tās virsa, bet arī gaisa telpa virs tās, kā arī zemes slāņi zem tās un visi izrakteņi, kas tajos atrodas.
1043. Zemes īpašnieks var, pēc sava ieskata, rīkoties ar savas zemes virsu, gaisa telpu virs tās, kā arī ar zemes slāņiem zem tās, ja vien viņš ar to neskar svešas robežas.
Tā jau tūristi lasa Civillikumu ierodoties Latvijā. Stāsti vien.
Interesanti kā negaidīti ciemiņi pie tevis ierodas privātīpašumā vai arī tu tos momentā nošauj kā Modra suņus?
Viss atbilstoši likumam.
Es nekādus līgumus neslēdzu esot pie stūres, ja braucu ar dienesta auto man pat nav paraksta tiesības ko tādu slēgt. Ja neesi pamanījis tie krāpnieki slēdz līgumus ar auto numuriem.
Nu nedarbojas šinī gadījumā nekāds distances līgums.
Pārsvarā lietoju Copilot Python scriptu ģenerēšanai un Google AI studio 3D modeļu veidošanai, tas gan darbojas teju izcili, ja pareizi virza jautājumus. Bet kopumā par to maksāt šobrīd ir bezjēdzīgi. Pie tam ar skaitīšanu tam švaki, prasu uzģenerēt 54 lejupielādes saites no weblapas, tas iedod 51 un apgalvo, ka tas esot viss. Excel salīdzinu un iedodu trūkstošās un joprojām apgalvo, ka visu ir sagatavojis. Copilot vēl sākumā uz kļūdu aizrādi pārtrauca sarunu, ka vairs nevēloties to turpināt.
Nez ko civilizētais bizness pēc PTAC ir atzīts par negodīgu komercpraksi. Vai nav absurds, ka atrodas komunisti kas to vēl aizstāv.
Noteikumi ir vienkārši, nedzīvi priekšmeti līgumus neslēdz un distances līgums nav piemērojams, ja abas puses fiziski jau atrodas adresē.
Latvijas stāvvietu bizness: Kā negodīga komercprakse ietekmē patērētājus
Ā tātad svešā īpašumā CSN nedarbojas, interesanti, interesanti. Tad jau kam OCTA prasa auto kas stāv publiski pieejamās teritorijās.
Tikai deģenerāts slēdz līgumus ar nedzīviem priekšmetiem. Šausmīgi nekaunīgi ir atbilstoši CNS novietot bezmaksas stāvvietā auto, toties pretlikumīgi ir savā privātīpašumā nolaist riepas visiem, kas tajā iebrauc, vēl jo vairāk uzticot to dzērājam no ielas.
Tieši tā tikai apsaimniekotāji, bet nez ko ar īpašnieku ambīcijām.
Nu tikpat labi var pieaicināt reketierus, kas riepām gaisu nolaiž, tikpat civilizēti. Kādam deģenerātam jābūt, lai ko tādu vēl aizstāvētu.
Man ar neliek, bet nekādus līgumus arī neslēdzu. Kā reiz tie līgumsoda līmētāji uzvedās kā deģenerāti, nav tiem nekādu tiesību pildīt policijas funkcijas un sodīt par CSN pārkāpumiem.
Palīgā aicina mafiju nevis apsaimniekotāju, nekā civilizēta tur nav, pie tam izvairīšanās no nodokļu nomaksas, jo no līgumsodiem nodokļi nav jāmaksā un visa sistēma ir balstīta nevis uz peļņas gūšanu, bet līgumsodiem.
Bet tas stāvvietas jau arī ir bezmaksas. Tas ka stāvvietu operatori nespēj klātienē nodrošināt pakalpojumu nav klientu problēma.
Samērīgums taču nav būtisks, redz kur konsumācijas ar bija labs peļņas veids, klients taču piekrita - https://www.db.lv/komentari/rigas-klubos-iztirot-turistu-kreditkartes-150011
Jēga jautāt mafijai, kas piemēro pretlikumīgus līgumsodus. Tikpat labi var pajautāt kā labāk sagatavoties peldei ar betona zābaciņiem.
Opā…kas tad tev noticis? Vairs pasauli mērķtiecīgi nevada PVE?
Tad jāmirst mājās, lai farmai nav peļņa. Ieriebs farmai.
No gripas pasargāties elementāri, jādzīvo meža vidū un ne ar vienu nekontaktējoties.
Atsaukumam ar garantiju nav nekāda sakara. Garantija 160k ir uz ko citu.
Super, tiks pie jaunas baterijas.
Šobrīd šo pieeju izmanto Krievija, bet rezultāts neatšķirsies, ekonomika pārkarsīs.
Dārgi viņiem esot. Kad sūta paziņojumus tad gan nav dārgi. Tad nu gan problēma ielikt tipa captcha.
Ķīnai cilvēks vispār nav vērtība, pērc un nekurni. Ja nodeg pat labāk, nebūs kam sūdzēties.
Nē pareizi laikam izruna ir Šauj-Pang 🤣
Konuss rakstīja:
Izbraucu īsā braucienā ar G6 modeli.
Xpeng G6 un G9 ražo Austrijā, tajā pašā rūpnīcā, kur ražo Geļikus, kā arī ir sadarbība ar VW. Dizaina ziņā, protams, var saskatīt līdzības un elementus no daudziem citiem tirgū esošajiem modeļiem, bet kopā sastellēts solīdi un rodas augstvērtīgs iespaids. Šis aparāts laikam maksā no 43 līdz 54 tūkstošiem, atkarībā no versijas - divu veidu baterijas, trīs dažādas jaudas (250-486 ZS) un RWD vai AWD.
Auto ir komfortabls, brauc pārliecinoši - vairāk orientēts uz komfortu, bet vidējā jaudas versija (296 ZS) tīri veikli skrien arī uz priekšu. Laba skaņas izolācija, daudz ekstru. Funkciju vadība caur skārienjutīgu ekrānu un pāris slēdžiem uz stūres - beigu beigās ar stūri var kontrolēt plašu funkciju klāstu, tikai tas jāapgūst. Pozitīvi, ka drošības asistenti izdara savu darbu pārliecinoši, neuzbāzīgi un bez liekas skanēšanas - citiem automobiļiem no Ķīnas tie ir pārlieku skaļi un disciplinēti. Xpengā tā nav - forši.
Katrā ziņā, par šo ražotāju radās iespaids, ka vēriens inovācijās ir līdzīgs tam, kāds tas bija Maskam - ne velti salona atklāšanā bija apskatāms pat lidojoša automobiļa prototips. Auto liekas saprotams, patīkams un šajā cenas diapazonā nāk ar labu piedāvājumu. Šaubos, vai Eiropiešiem tā īsti ir ko likt priekšā. Bet tas lielākais mīnuss ir neziņa par kvalitāti ilgtermiņā, rezerves daļu un speciālistu pieejamību, kā arī straujāku vērtības kritumu.
Magna Steyr? Production in Graz has been declining: after more than 105,000 vehicles in 2023, only 71,900 cars were built last year. Jaguar has already ended I-Pace production, while contracts with BMW and Toyota will expire in 2026. Fisker, which planned to have its Ocean SUV built at Magna, has since gone bankrupt. An order from Ineos to manufacture the electric off-roader Fusilier was withdrawn before the first car was even built. Magna announced that the electric drive for the all-electric G-Class has been in production in Lannach, Austria, since last year.
Tā kā Žpeņg nāk kā glābiņš.
Tātad tā saucamie mūsdienu palestīnieši ir vien skvoteri.
Bet Izraēla kopš pirmā kara ir mūžīgā kara stāvoklī un risinājuma tur nav. Arī divu valsts "risinājums" neko neatrisina.
Ak tad tomēr var atļaut iekļūšanu privātīpašumos, kaut vai tauvas joslas.
Bet nu tad AirBaltic, lai saturās, sūtīšu līgumsodus par gaisa telpas izmantošanu pār manu īpašumu.
>Patvaļīgu iekļūšanu normālam
Tas pats likums to arī atļauj:
1093. Ja kādas personas lieta nejauši nokļuvusi kādas citas personas robežās, tad pēdējai jāpacieš, ka tās īpašnieks atkal to paņem. Bet ja ar šo lietu zemes valdītājam nodarīts kāds zaudējums, tad līdz tā atlīdzināšanai viņam ir tiesība lietu aizturēt.
Kā gan tu vēl neesi badā nomiris neiekļūstot pārtikas veikalos(privātīpašumos) patvaļīgi?