domāju ka būs labākā kārtībā kā miljonu noskrējušam automātam, bet pa lielam nekas vairs labs nebūs nevienā gadījumā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
domāju ka būs labākā kārtībā kā miljonu noskrējušam automātam, bet pa lielam nekas vairs labs nebūs nevienā gadījumā.
+ ir lētā cena, vairāk plussu vissticamāk nav.
Tapec man visspiemerotakair videjas klases vagons var daudz ko salonaa iekraut, bet ja nevar salonaa tad uz jumta bagaznieka var uzmest
530 touranam ja dizelis tadv tas nav nekas traki daudz, ies vel kadi 200tukst. bez lielam problemaam, ar nosacijumu ja auto kaut cik normali apkopts un nav baigi dziits.
530 touranam ja dizelis tadv tas nav nekas traki daudz, ies vel kadi 200tukst. bez lielam problemaam, ar nosacijumu ja auto kaut cik normali apkopts un nav baigi dziits.
Laikam tomēr tad labāk braukt ar veco auto , jeb pirkt kādu mazlietotu, būs kadrā ziņā konfortabllāks ,un arī ilgāk kalpos par dacīti, dasters tas vispār kaut kāds vājprāts ne mašīna,
Iekšdedzes dzinēju auto cenas nemaz tik daudz nav augušas, Protams ja neskaita pseidodžipus
nu gan muļķības sarakstīji , paskaties uz ielām, tās pilnas ir ne tik ar 2005gada , bet 90-to gadu beigu wagiem. Salidzinot ar citaam markām tieši tās vēlāk tiek pārkausētas naglās. Dīzeļi 700tūkst. nobrauc bez lielām problēmām, un arī šo problēmiņu gan jau atrisinās.
GB12 rakstīja:
Kāds iedrukās to slaveno Klarksona teicienu par Volvo braucējiem?
tas teiciens nav aktuāls ,kopš Volvo pārgāja pie Ķīniešiem. Kopš tā laika Volvo cits stils, diemžēl arī prestižs un kvalitāte
tourans ir kompaktvens nevis minivens, pa lielam golpa ar paugstinatu jumtu, vietas tajā maz , tapat ka carens, lai gan pielauju ka biji domajis no kia carnival, bet tav minuss ,ka nav populars ar ierobezotu izveli, drosi vien ir arii iemesls kapec nav populars, no franciem ,kas naak prataa vieniigi grand espace, bet taa arii varetu buut masina ar dazadaam problemaam
Liela izvēle ar miniveniem tagad nav ,jo modē tikai krossoveri. visspopulārākais ,kas arī takšu iecienīts ir sharans, jeb tāds pats tikai ar seat bembu un nosaukumu alhambra, vecie modeļi arī ir tādi paši analogi no forda ar nosaukumu galaxy, jaunakie modeli fordam laikam tomeer atskiriigi no vw. Pārējie voyager izmera modeļi maz izplatīti pie mums. tie auto pieejami gan piecu gan septinju vietu variantos
Jā franči mēdz pārsteigt, tapēc jau tie ir franči ar savu šarmu un tos auto tik grūti pārdot. Valeo laikam arī ir tas sūdīgākais variants. Lai gan šķiet ka tur būs cita problēma visticamāk,ka ģenerātors kaut kādā veidā pieskrūvēts drusku šķibi un tā rada papildus slodzi uz gūltņiem, domāju ,ka par gūltņu ķīlēšanos valeo nevajadzētu vainot
kasinsh79 rakstīja: Octavia ir kā Passat daudz vietas aizmugurē.
tie;si dēļ ierobežotās vietas aizmugurē izvēlējos octa'vijas vietā super b, lai gan passatam biki mazaak vietas ka super b, čehi to pastiepu;si biji garāku kā passat
varbūtās esi kaut ko tai fabijai pārtaisījis un aizmugurējo rindu aizvirzijis vairāk uz aizmuguri. noregulee prieksejos sedeklus lidz galam uz aizmuguri un megini tai fabijas aizmuguree iekapt un vai tiiesam tev celgali neskaras pret priekšējā sedekļa atzvetni?
domāju, ka kādu auto piedāvā darba vietta nav noteikti noteicošais darba vietas izvēlē. Auto ir tas ir bonuss bet cik viņš jauns un glauns ir otršķirīgi, galvenais tomēr darba specifika un attalgojums, bet darba auto privātām vajadzībām tik mazs bonuss. Drīzāk lielāks mīnuss ja ierobežo cik drīksti braukt ar to auto, desmitgadīgam darba auto ar ir plussi, tad nevajag satraukties ja darot savas saimnieciskās lietas kaut ko vedot sasmērē vai saskrāpē
gribi tekikt ka tur vairāk vietas par octaviju? ,jo tai pat nav daudz vietas aizmugurē
golfs ir lielāks par scala, golfs(jetta) ir octavijas izmērā, scala biki pastiepta fobija jeb polo. octavijai tapat kaa golfaa diezgan saspiesti aizmuguree, ja tev ģimene javadā tad tomēr prasās vidējās klases auto passat (super b no škodas)
scala tā pat kā fabija mazās klases auto , ar stipri ierobežotu salona ietilpību, varbūt par kadu milimetru lielaka par fabiju combi variantaa, tapec jau tieši octavija ir tik populara, ka ir daudz kompaktlašu piekritēji. lai gan es izvēlējos vidējās klases super b , tajā vismaz ir vietas aizmugurē sēdošajiem
ja vew sauc par lauksaimniecības tehniku, tad intresanti kā nosauksi piemēram toyotu, kurai konforta līmens krietni zenmāks?
gāja runa par octāviju , starpība starp dizeli un bendzīnu 2tūkst. Bija domāts kurš firmai izdevīgāks, ja gadā noripina 30tūkst km. Auto cenu ar degvielas strapību, kas sastāda aptuveni 25proc(degv.cena plus patēriņš) vajadzētu nosegt divos gados. Firmas parasti dzen savas mašīnas piecus gadus, Dīzelis nav dārgāks ekspluatācijā. No pieredzes minētās octavijas noteikti noripinās bez lielām problēmām
Reāli starpība ir 2litri un vairāk, starpība lielāka ja mīcās vairāk pa pilsētu vai lauku ceļiem. Kā arī ziemā būs lielāka . Kā arī izemā stāvošu dīzeli reti kurš atšķirībā no bendzīnieka, lai nesaltu salonā slāpē nost.
dīzelis ir arī ekonomiskāks, un arī dzinēja resurs lielāks, bet pie 30 tūkst gada nobraukuma laikam vērts parēķināt. Aptuveni divu gadu laikaa auto starpība vajadzētu atmaksāties. Jo dīzelis ir par kādi 2tūkst dārgāks, un par 25proc. ekonomiskāks
DIZELIS ARII IR EKONOMISKAA
Un ko tad tas Ilja tādu unikālu dara? cik zinu pārsvarā nodarbojās ar mašīnu skaņas izolāciju uzlabošanu, domaju ka ar to pietiekami daudz arii pie mums nodarbojas, jasaprot ,ka ma;s;inas ckrievijas tirgum ir zem;akas kvalitates kas tiek ražotas piemēram eiropas tirgum. Tautai tur nekas nav jadara viņiem praktiski auto tirgus k;a tāds ir pilnībā apstājies, Auto ir bet tos nepērk, dēļ cenām un pirktspējas, Arī ķīnieši saviem brīnumiem uzskrūvējuši cenas, bet pierkstspēja tur strauji krītās. pie viņiem pat diskutē par vaz ražošanas atjaunošanas lietderību jo nav noiets auto tirgū
Ja kādam intresē un patīk aktīvāka skatīšanās, varu piedāvāt vienu stāvvietas biļeti uz to pašu RX