Vēl viena nianse esot šoreiz raķetes lidojošas zemāk, un arī tapēc tās bija grūtāk notriekt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vēl viena nianse esot šoreiz raķetes lidojošas zemāk, un arī tapēc tās bija grūtāk notriekt.
Batjka savilcis savus dazus lūžņu ,kas viņam palikuši kurus krievi viņam nav atnēmuši un nosūtījuši uz Uklrainu tā sējot demogoģiju, tas taču vuiņu propogandas plāns sēt paniku ,kur nekā nav. Vispareizāk būtu šādas ziņa vispār ignnorēt.
cik zinu tas bija dēl'j trauslā ekrāna, abolos izmantoja izturīgāku stiklu kādu pielieto medicīnā
Droši vien ,ka speciāli neviens nesēžas viņiem virsū, meitenēm daudz bistamāk kaut kam citam uzsēstuies virsū
Man puikam praktiskim jauns Samsungs ar vissu vāciņu aizmugurējā džinsu kabatā apsēžoties sasprāga aizmugurējais stikls, pat nepamani'ja ,ka apsēzoties būtu kāda slodzīte uz telefona, Cik dzirdēts tad tieši Samsungiem ir ļoti vārīgi ekrāni, bet varbūtās,ka jaunos modeļos kaut kas mainījies. Pats nu jau kādus 15 gadus lietoju tikai iphone, jo savulaik izbesīja androids ar saviem gļukiem un atjauninājumiem, un vairs nav nekāda velme pāriet uz androida. Lietotam telefonam tāpat nav nekāda vērtība, manējam laikam varbūt kādi 100 eiriki,jeb mazāk, lai gan septiņu gadus uzticami un labi ,kalpo, pat baterija nav mainīta.
Samsungs laikam bez vāciņa galīgi švaks un jēls, cik dzirdēts diezgan neizturīgs pret triecieniem un minimālas vērpes
Kapēc vajag blakus un pamatelefons? es saprotu ja ir darba telefons, bet tad tas nav tavs un kāda starpība kāds viņš ir
poidjot na front miuzicirovats
core rakstīja:
darklight rakstīja: Tas pats jau vien bija, ja par pašiem pirmajiem Žikiem runā.
Klāt neesmu fiatam stāvējis, bet ir lasīts, ka kapeikai diezgan daudzi mezgli bija pārveidoti, un ne uz to labāko pusi. Kā arī padomju montāžas kvalitāte arī domāju stipri atpalika, tā ka nebija gan tas pats.
Pirmos žikus itāļi palīdzēja taisīt, bija arī fiata detaļas, bet kad krievi pārkāpa norunu un žikus sāka eksportēt ne tik uz toreizējām soc valstīm bet arī uz to laiku devētām kapitālistiskām valstīm, tā sastādot konkurenci pašam fiatam, itāļi vairs nepalīdzēja krievam, un žika kvalitāte strauji kritās
Kā tad, Mirtantei feislifts
Mirtantei ar patika
salidzinui divas dazadas cenu atšķirības 20 gadus vecs audi maksā sākot no 1000, bet astoņus gadus vecs japānis būs ap septiņi tūkst, korejietis varbūt no pieci sakot, ta ka atskiriiba gandriz pieckarsa. bet nēmās ar veciem lūžniem diemzel aiz labas dzīves. Veu japāni un korejieti uztureet ir dargaak delj detaljaam, un tie briesmigaak sarusee , pat tik talu ka nav ko metinaat, 20 gadigu korejieti pat gruuti atrast ,kas veel kust. Nav jau tikai audi ,kas populāri tāpat ir vw, volvo, kurus ekspluatee ilgaak, bet tas katram jasaprot kad masina jalaiz naglās atpūtā, un kad tā vairs nav ekonomiski uzturēt, protams, 20 gadīgiem motora nobraukums tuvu miljonam, ko tur dižu vairs var gribēt, un arī uz vecumu apkopes netaisa kādas ražotājs paredzējis
Viencexpercs rakstīja: jebkurš vācu auto izstrādājums pēc 5 gadiem jānodot tolmetā, nevis jābrauc.
Daži sāk jukt jau pēc 3 gadiem.
Tikai praksē ir savādāk, vissilgāk tiek ekspluatēti tieši vācu auto ,kamēr citi 30-20 gadus veci jau parsvarā tolmetā.
jebkura reforma parasti nosledzās ar sadārdzinājumu
Kā jaun teici ietilpīgs minivens, ja nebūs nobraukts vai sarūsējis tad nekāda vaina diezgan izturīgs, mizā tik, ja kas notiek, nav dārgs ekspluatācijā un detaļas pieejamas.
spainis rakstīja:
imzz rakstīja: Es kaut kur lasīju labu padomu, ka mērot eļļas līmeni, tos eļļas pilienus, kuri nopil no štoka, ir derīgi uzpilināt motora pārsega slēdzējmehānismam. Tad tas vienmēr labi saeļļots.
Kas tie par dranduļetiem, kam eļļa ar taustu jāmēra?! Pat tam piecpadsmitgadīgajam folksvāgenam ir milzu lampa panelī, kas parād ir vai nav. Folksvāgena gadījumā gan ir opcija, ka katrā eļļas pieliešanas reizē, kas ir gana regulāra padarīšana, no kannas var kādu pilīti tur uzpilināt.
b5 modelis ir 27gadus nevis 15 gadus vecs. Nav teikts arī ka pat tik vecam b5 būtu jauzlej eļļa, protams tas atkarīgs no nobraukuma, jo pa tiem gadiem iespējams noskrējis tuvu miljonam.
visticamakais un visvienkaršākais ir pārbaudīt starteri, bet nav 100 proc. ka vainīgs starteris., ka nevar pagriezt dzinēju. Man vienam seatam bija līdzīgi, bet tā nebija startera vaina, diemžēl vainu tā arī nemeklēji, jo pārdevu to auto ar defektu
Vai tad ir bijis kāds Defender ar kuru nav problēmas?
tas ir tas laiks ,kad volvo piedereja fordam, šis modelis ir praktiski analogs focusam, Jā fords izmanto fraņču kā kurs sauc citroen jeb Peugeot motoru
imzz rakstīja: TVnetā ir rakstiņš par igauni, kurš iepirkās ar Audi A6 Allroad". par 4790 eiro. Servisu pārbaudēs konstatēja: no dzinēja tek eļļa, kā arī ir sarūsējusi apakša, bez tam piekares elementu nolietojums, sabojāta pārnesumkārba, bojāta pneimatiskā piekare.u.c. Pārdevējs stāstījis, ka labs auto, pāris sīkas problēmas tikai. Patērētāju sūdzību izskatīšanas komisija piespieda placi paņemt auto atpakaļ un atmaksāt 4790 eiras pircējam.
Atslēgas vārds Audi A6 Allroad par 4790 eiro, Auto ,kas jauns maksā 80tūkst, kādu kvalitāti var gribēt ,kura cena it 5 procenti no jaunas auto cenas. Ja būtu par 48 tūkst, tad varētu raudāt ,ja iemērēts. Tagad pa lielam nopirka šrotu , kas savu mūžu nokalpojis.
jā jā un pabrauc mēnesi un nožēlo, ka ar tādu grabuli nākās kratīties. Ja cilvēks meklē ,kā minimums a4, tad neticu ,ka viņam apmierinās kaut vai jaunas Dacītes konforts.
Viencexpercs rakstīja: Ir cilvēkiem dažādi hobiji. Viens zivis ķer, cits pērk vecus vācu hlamus un tad tos remontē. Ir arī par ko parunāt ar citiem tādiem pašiem- "zini, cik es vakar samaksāju par remontu? Par 100 eiro vairāk, nekā tu"
Kuri ir tie hlami kurus nevajag remontēt? wag grupas hlami ir vieni no vislētāk remontējamiem un uzturamiem, tas ir viens no iemesliem kapēc viņi ortreizējā tirgū ir tik populāri.
opelis rakstīja:
GTD2 rakstīja:
mefisto rakstīja:
GTD2 rakstīja: Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada. Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši
Ar DPF problēmas nebija?
nē nebija, ja ar dzinēju viss kārtībā, ar sprauslām. turbīnu. nelej nekādu kreiso degvielu, strādā izdedzināšanas process un nebrauc īsos gabalus tikai pa pilsētu, dpf vajadzētu kalpot bez problēmām. Parasti dpf aizsērēšanai ir kāda ar blakus apstākļiem saistīta problēma.
Pirms nedēļas atdevu iepriekšējo darba auto - Škoda Yeti ar 2,0 TDI 110kW 4x4 2016.g. Nobraucu 315 t.km. Dzinēja vienīgais remonts - pa garantiju ap 100 t.km nomainīja sprauslas, it kā degviela esot vainīga bijusi (lietots tikai Statoil/Circle dīzelis). Par dzinēju neviena slikta vārda nevaru teikt. Apkopes ik pēc 15000km, motora pārsegu atvērt vajadzēja tikai logu šķidruma papildināšanai. Par DPF ne reizi pat iedomāties nevajadzēja, nobraukums dienā virs simtiņa.
Oar Statoilcircles dīzeli no daudziem dzirdēts ne tās labākās atsauksmes
Mums darbā 2007gada nopirka divus cerato. Pēc desmit gadiem abiem bija norūsējušas un apskatē vienu dēļ slikšniem nelaida cauri, lai gan tai ie 300tūkst arī viss tehniski bija ļoti slikti, Otra bij mazāk nobraukusi un bija tikai aprūsējusi. Abas tika pārdotas vienu drusku virs lūžnu cenas, otru ar lielām grūtībām pārdeva, jo intrese par KIA nekāda.
Vispār telefons jatur nobloķēts tikai dēl sievas bet dēļ drošibas, vienīgi ja nelieto internetu , banku , u.t.t, tad gan tik dēļ sievas
, bet tā asprātīgi