iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
GTD2 27.07.2023 8:12

Davidich rakstīja:

GTD2 rakstīja: Vai pats tirgo to auto? un ja jā tad sanāk ,ka esi gatavs dot 50proc atlaidi, jo tēmas autors gatavs pirkt auto par 7-8tūkst.

Divreiz lasi, divreiz...

Var lasīt kaut četras reizes, posta autors ir plānojis auto par budžetu 7-8, nevis divreiz vairāk, Vai tiešām domā līzējot kāds to summu dāvinās, vēl jo vairāk līzējot, tas auto sanāks līdz pat 3 reizes dārgāks par plānoto budžetu. Vissu cieņu , ka māk rēķināt savu budžetu un iespējas, auto ir tikai neliela daļa no ikdienas izdevumiem, normāli ja tā izdevumi nepārsniedz aptuveni 10 proc. no Tava budžeta, ja vairāk tad jau auto sāk palikt par slogu, nevis ikdienas vajadzības lietu.

GTD2 26.07.2023 16:51

Man šķiet ka astrai jaunais modelis parādījās 2015 gadaa, leonam un golfam 2012 gadā , droši vien nav jēgas izskatīt vecākos modeļus ,ja budžetā iekļaujas jaunākie. Es ieteiktu brīvdienā uztaisīt plaču apmeklējumu un izbraukt ar šiem auto modeļiem kurus uzskati par iespējamiem pirkšanai. Droši vien ja plāno par leonu ir vērts izbraukt arī ar golfiņu tas principā ir tas pats tikai būs biki kvalitatīvāks salonā, kas nav mazsvarīgi. Un cenas ziņā golfs no leona nemaz daudz neatšķirās. ja izvaletos wag tad noteikti tikai dizeli, labāk 2l bus biki patikamaka brauksana nekaa ar 1.6. Par tā gada astru dzinejiem  isti neko nemācēšu teikt, kaut kad ir nacies biki pabraukt ar 1.6 dizeli, kaut ka neteiksu ka baigi patika, domaju ,ka golfinš ir konfortablāks

GTD2 26.07.2023 11:34

pieci gadi būtu tā ,kā drusku pa ātri rūsēšanai, tik ātri pat īsti Mazda nesāk rūsēt. Nobraukums arī 220 tūkst. priekš dīzeļa nav nekas daudz, tā knapi piebraukts. Par jauna tāda iegādi varbūtās vēl var izskatīt , ja nav prasības pēc konforta un braukšanas prieka, kad vienalga ar ko brauc, netraucē ,ka viņš paskaļš , ka tik jumts virs galvas. Sen tie laiki pagājuši ,ka jaunu Dacīti varēja nopirkt par 8 tūkst.  Bet lietotu auto tirgū noteikti par to naudu var nopirkt daudz intresantākus auto ,kas sagādās vairāk prieka un kalpos ilgāk, kaut arī būs pāris gadus vecāki par Dacīti.

GTD2 26.07.2023 7:54

spainis rakstīja: Kaut kā divaini izskatās. Daži stāsta, ka viņu vw norūsējis kapitāli, citi, ka motori pilni ar skaidām, vēl kāds to pašu saskatījies jūtubē, bet galu galā vienalga to sūdu nopērk, jo vw uber alles!

Vairākkārtīgi šeit esmu rakstījis, ka man darbs saistīts ar patiešām liela autoparka uzturēšanu. Lielāku sūdu par vw nav! Tāda paša gada kaut Mondeo, vai Focus, vai Avensis, vai Rav4 ir par kārtu lētāki un servisus apmeklē tikai apkopēm, nevis kaut kāda sūda čeku dzēšanai un visādu kasjaku novēršanai. Benzīntankā tas pats - visi citi pērk benzīnu un logu šķidrumu, vw uz katru otro bāku eļļas kannu. Gandrīz kā husītim, attiecība 1:50. Tā pat arī ar rūsu. Var jau stāstīt, ka Avensis vai Focus ir neredzami no apakšas norūsējis, bet tas vw ir norūsējis arī redzami, un pamatīgi! Kā var būt, ka nesistai mašīnai durvju vidū izrūsē caurums?!

nezin ,kadus vw esat iepirkusi,  ja tadas problemas, manejam tagad ir astoņi gadi vissu laiku pa Latviju rūsas nav nekur, arī ar dzinēju nekādu problēmu pie 240tūkst. nav bijis, laikam pa šo laiku samainīta viena kvēlsvece un kaut kāds temperaturas dačiks. Eļļa nav jauzlej līmenis no maiņas līdz maiņai. Apskates vissas pa nullēm. It ,kā pēc auto vecuma vajadzētu mainīt, bet kaut kā neredzu vajadzību to darīt jo viss kalpo lieliski. Vissticamāk,ka autoparkam tiek iepirkti auto pēc lētākās cenas , ar kaut kādiem 1.4 vai vēl mazākas kubatūras nemotoriem.

GTD2 26.07.2023 7:43

Vai pats tirgo to auto? un ja jā tad sanāk ,ka esi gatavs dot 50proc atlaidi, jo tēmas autors gatavs pirkt auto par 7-8tūkst.

GTD2 25.07.2023 16:59

dienesta auto personiskai lietošanai piešķir,  lai nav jamaksā tik liela alga.

GTD2 25.07.2023 16:23

skodām parsvarā tā ir visrspusēja vizuāla aprūsēšana, protams vizuāli nav pievilcīgi, un pārsvarā aprūsē maināmās detaļas. bet tas ir pārsvarā visiem, varbūtās ar frančiem biki labāka situācija. Vissapīgāk ar rūsu ir aziātiem, tur jau prasās metināšanas darbi ,ja vien ir ko vairs metināt.

GTD2 25.07.2023 15:38

sen nebiju skatījis kompaktklases man šķiet, ka tie palikuši lētāki, par Tevis iecerēto summu ja vēl biki pakaulē  sanāk jaunākas paaudzes 2015 g  leons,ka arī tā gada astras, un pat septīto golpiņu var sameklēt. Ja grib a3 tad gan laikam 12 gadu nekas jaunāks nesanāks.  Un ja gribas kaut kas ņipraksd tad laikam mazāk par 2l nav jēgas skatīties

GTD2 25.07.2023 14:21

Viņš taču neteica ,ka viņam vajag auto ar ko braukt sēnēs, Domāju ja izvēlās leonu, tad laikam ieteiktu 2.0 dīzeli, bendzīnieki ir wagam diezgan problemātiski. Sen atpakaļ bija leona analogs altea ar 2litru dīzeli un 140zs.6 pak. manualis,  par uzticamību neko sliktu nevarēju teikt, pirku demo auto pārdevu viņu ,kad bija aptuveni 205tukst, dzinējam bez apkopēm neko neatceros ,ka būtu bijis jadara, arī par transmisijas , ritosam arī kaut kādu man šķiet buksi vai pirkstu mainīju un protams bremžu diskus. Bet tā ,ka maz bij nobraukts tad tas laikam par ātru lai kaut kādas baigās vainas līstu ārā. ļoti žiperīgs,lai gan jāatzīst ka tomēr paskaļš, brālis golfiņš tomēr klusāks. Vēl neapmierināja konforts kaut kā baigi kratās , bet tas visām kompaktklases mašīnām, tas arī bija iemesls kapēc pārdevu jo pēc a6 tā arī nevarēju pierast un prasījās vairāk konforta. Es gan skatītos tomēr vidējas klases auto , degvielas patrērinš diži neatšķirsies ja izvvēlēsies vienādus dzinējus, un arī nodoklis pie vienādiem dzinējiem būs līdzīgs. tapēc es izvēlētos,ja jau opelis bijis kaut to pašu insigniju, superbu ,passātu, varbūtās mondeo,

GTD2 21.07.2023 10:24

vai nav labāk majas tv uzlikt laukaa, tad mājā būs iemesls iegādāt QLED

GTD2 21.07.2023 7:45

Lētāko, visiem  vienādas ķīniešu iekšas , varbūt tieši nīstais philips būs pat labāk salodēts par daudziem konkurentiem. varbūt ne samsungu tie viss kaprīzākie. bet mierīgi var ņemt pat kaut kādu lēto estar, nebūs diži lielas atšķirības no korejiešiem.  Bet ja vēlās rūpēties par dabu, tad labāk pirkt lietotu ,kādam tv dodot otro dzīvi, un pagarinot tā ceļu līdz zaļajam punktam

GTD2 18.07.2023 8:25

650 rakstīja: Visvairāk tracina tas, ka "visu cilvēku vārdā" parasti uzstājas visādi (parasti tieši ieinteresētie) demagogi.Tie ir viņi, kuri beidzamo gadu laikā sistemātiski degradēja jebkura lietota auto vērtību un mākslīgi radīja neiecietības vai pat izsmiekla situāciju attiecībā uz šādu auto lietotājiem.

Tajā pat laikā, jauno auto dīleru plači ir pilni ar šiem te lietotajiem, kuri tur pūst un rūsē zem klajas debess un kurus šie paši nonievātāji pēkšņi vēlas izdot par gluži labiem (pārbaudītiem, noderīgi derīgiem, ļoti uzticamiem, uttt).To tur lietoto suuda "prēmiumu" ar normālu komplektāciju tagad ne ar uguni neatradīsi.Kā arī, sen garām ir tie laiki, kad to savu "nolietoto" jebkurš varēja kādam loham itin viegli iesmērēt bojātā stāvoklī.

Tas taču normāli, ka ,ja ir placis tad viņš ir pilns ar mašīnām, jo vieta taču maksā naudu. Un ja vieta atbrīvojās tad dīlleris- perekups  pieved klāt lietotos, vai nu kā kurš sauc mazlietotos auto. Eiropā dīleriem to ir daudz. Īpaši aktīvi ar to Mollers darbojās.

GTD2 17.07.2023 17:06

Cik teicis nekādi milzīgie neplānotie remonti nav bijuši, pat mazāk problēmu ,kā ar jauno astru, viņam  A6 bija  ar mazu nobraukumu, zem 100tūkst, bet jarēķinās ,ka tāds maksās dārgāk par to pašu pieminēto jauno astru. protams daudzi arī izvēlās jaunu komplaktklases braucamo, kā jau teicu katram savs

GTD2 17.07.2023 16:37

droši vien tā arī pārsvarā ir. Laikam izņēmums ir tie ,kas par pēdējām kapeikām nopēr jaunu lētu sūdu un pēc tam tajā ir vīlušies, bet nekas jauns labāks nesanāk. man paziņa nu jau sen atpakaļ nopirka jaunu astru,kādus trīs gadus pabrauca nobraucot ap 30tūkst. km, tad saprata ,ka galīgi nav tas konforts ko astra sniedz, pārdeva to, piemeta vēl naudu un nopirka lietotu a6, nu jau ļoti ilgi ar to brauc laimīgi, kā saka katram savs.

GTD2 17.07.2023 15:03

Volx rakstīja: Es jau tur nestrādāju, bet ir gan pamatotas aizdomas.

Esmu prasījis kādu eļļu lej, pasudzējies par zudumu. Dīleris pats piedāvāja nopirkt labāku, bet tas tik būs dārgāk. Viņiem nāk lielās mucās, man speciāli nopirka kanniņā. 

Nu tā kkā

Mazdas un fordi nav tie dārgākie tapēc arī klienti vissticamāk grib vissu pa lēto ,kaut ar no vienas muces, kādu laiku tas motors darbosies, un varbut pat kādus 300tūkst ,jo pasrasti ar tiem auto vairāk arī nenobrauc

GTD2 14.07.2023 13:21

kas liedz pie dilera mainīt biežāk? mani kaut katru dienu eļļu dīllers tik priecāsies

GTD2 14.07.2023 11:14

man gan maz ticams ,ka tā dara tieši ar dārgajiem auto, cilvēks ,kas par auto samaksājis 100 un vairāk tūkst. nav ne laika un ne velme ar tādām mulķībām nodarboties, Drīzāk tur ir otra problēma, ka viniem biezi nesanāk laika to auto aizdzīt uz regulārajām apkopēm un kur nu vēl māžoties ar kaut kādu sūda odometru, nobrauks to auto un atdos dīlerim par tik cik novērtēs par tik būs labi

GTD2 05.07.2023 18:32

Pie bmw plussiem var minēt, ka tas ir diezgan konfortabls it sevišķi 5 un 7 sērija

GTD2 05.07.2023 13:08

Domāju ,ka liela daļa maina auto tieši tā iemesla dēļ ,ka ir kaut kāds defekts kuru nav delj meha nezinasanas nav bijis iespejams noverst, lai gan izmests kaudze naudas un samainits kaudze detalju un ipasniekam apnicis vairs tai auto guldiit ieksaa , vai arii atrasts defekts kas dargs bet pa leto saljipiits un talaak pardots, protams jaunais laimigais ipasnieks par to nav informets.

GTD2 05.07.2023 11:11

Lietotam auto galvenais trūkums ir ,ka vēl grūtāk prognozēt kā jaunam ,kas kurā brīdī saplīsīs. Ja normāli auto tad tie nemaz tik traki neplīst varbūt pat mazāk problēmu ,kā jaunam ,kuram bieži visādi elektroniski gļuki, Līdz 300 tūkst nobraukumam normālas markas auto lieli problēmu nevajadzētu būt. Pēc 500 tūkst gan auto parasti sāk sagurt, bet tas atkarīgs no auto modeļa daudzi ar pēc 300tukst vairs neatmaksājas ekspluatēt.

GTD2 03.07.2023 14:06

problema ar galvas blīvi , jeb ,kas vēl sliktāk ar pašu galvu

GTD2 03.07.2023 9:15

darklight rakstīja: Ok, pārcenots varbūt arī nav īstais vārds, jo viss maksā tik, cik maksā. Vienkārši: paņemot līdzvērtīgus, vienādā stāvoklī esošus dažādu marku auto - tas BMW būs krietni dārgāks. Pat Mersi vai Lexi var nopirkt daudz izdevīgāk nekā BMW. Nu bet es te par veciem autiņiem, līdz 5K.

toyot-lexis nevelk līdz BMW līmenim, Bet cena izsaka piedāvājumu. Bmw parasti skarba dzīve tapēc arī ir lielāks pieprasījums, pluss vēl populārs jaunatnes aprindās

GTD2 06.06.2023 17:11

husqvarna servissa mehs ieteica divtaktniekiem vispar tikai 98-to izmantot

GTD2 30.05.2023 8:35

Krokodils rakstīja:

GTD2 rakstīja:

WALA rakstīja: Ja būs iemesls pievērst tam uzmanību - pievērsīs, kā piemēram acīmredzami dūmojošs, vai deg check engine (tiem kuriem DPF jābūt, bet vēl laiž ar Check engine cauri).

Man 2017 auto jau vairs stabili ar check engine cauri nevar izbraukt, būs atkārtota. Un varbūt kļūdos, bet atmiņā palicis ka pēc 2015 gada ar "Check engine" vairs cauri neiet.

Bet nu kuriem DPF bauda - nav ne jausmas, Hondām ar to man nav bijušas problēmas t.i. neesmu manījis ka būtu kaut mazākais iemesls raut DPFu nost ...

tas tapēc ,ka Hondas nenobrauc virs 500,tūkst.

Tipiskais vācu marku mīļotājs? Kas ar putām uz lūpām saka ka viss parejais ir sū**?

 Japāņu motori parasti norbrauc daudz ilgāk par vāciešiem jo vienkārši motorā ir mazāk pārgudru inžiniertehnisko risinājumu.

  😉 Kamēr hondai no 2003- 2015 gadam bija 2 dīzeļu dzinēji, kas gāja visos hondas modeļos, tikmēr visiem vācu riņķiem šajā laika posmā bija vismaz 10(Normālos tilpumos neejot V8/V10/V12 galējībās) jo nav neviens tik stabils motora kods lai turētu buru neskaitamus gadus bez lielām problēmām. Tas jau parāda pārākumu.

 Japāņus ir vairak jāčubina un jauzpasē. Bet ja to dari tad problēmu nav un nobraukt bez motora pārbūves tevis minēto robežu var bez stresa i-ctdi un i-dtec motori.

Neesmu nekāds vācu marku mīlotājs, ir bijuši dažadi auto, diemžēl ar japāņu dīzeļiem nav bijusi tā labākā pieredze it īpaši ja nobraukums virs 300tūkst. Savukārt ar bendzīna dzinējiem ir ļoti laba pieredze ar japāņiem bet bēdīga ar fričiem. Par dzinējiem runājot arī riņķiem ir ļoti plaši pieejami arī parastie 1.6;1.9;2.0 dīzeļi,tieši dēļ veiksmīgiem dzinējiem p[ie mums ir vēl jopriojām pilnas ielas ar šiem auto un pat vēl vecākiem par 2003 gadu. tevis piesauktie dzinēji pārsvarā ir lielās un vidēji lielo klašu a8;a6 auto. Japāņi šīs klases pie mums ļoti maz piedāvā

GTD2 28.05.2023 19:42

WALA rakstīja: Ja būs iemesls pievērst tam uzmanību - pievērsīs, kā piemēram acīmredzami dūmojošs, vai deg check engine (tiem kuriem DPF jābūt, bet vēl laiž ar Check engine cauri).

Man 2017 auto jau vairs stabili ar check engine cauri nevar izbraukt, būs atkārtota. Un varbūt kļūdos, bet atmiņā palicis ka pēc 2015 gada ar "Check engine" vairs cauri neiet.

Bet nu kuriem DPF bauda - nav ne jausmas, Hondām ar to man nav bijušas problēmas t.i. neesmu manījis ka būtu kaut mazākais iemesls raut DPFu nost ...

tas tapēc ,ka Hondas nenobrauc virs 500,tūkst.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti