Ja kas, tad "rezko" par auto tēmu:
На горе стоит машина,
У машины шесть девчат!
Две смеются, две ебутся,
Две поёбаны лежат...
Ja kas, tad "rezko" par auto tēmu:
На горе стоит машина,
У машины шесть девчат!
Две смеются, две ебутся,
Две поёбаны лежат...
Mja, veco rallistu paaudze aiziet ... Vispirms Šneps,
tagad Gundars... Es vēl no pusaudža gadiem atceros
leģendāro Latvijas (PSR, protams) komandas uzstāšanos
PSRS komandu rallija čempionātā ar ...ZAZ 965 Bet tā jau ir vēsture. Starp citu, Liberts ar Šnepu bija pirmie, kuri Latvijā radīja amatieru autosacīkstes (ne tikai rallijus). Vispār leģendārs cilvēks, allaž smaidīgs, patiesi erudīts un loģisks ...diemžēl bija
Vieglas smiltis, Gundar!
Līdzjutība radiniekiem!
R.I.P.
zhuks
Vai kādam ir gadījies uzstādīt pašam papildlukturus tālajām gaismām, kādi ir sakarīgākie cena/veiktspēja salīdzinājumā? Kurus noteikti nevajadzētu pirkt, bet kuri ir tie labākie?
=================
Savulaik uz Volvo 240 , kad 1994. nopirkām jaunu un atvedām, tika šeit uzstādīti Bosch Big Knick 225 tālās
gaismas papildnieki. Ekselentāki nav gadījušies mūžā!
Pat Carello papildnieki, ko savulaik lietojām rallijauto, neturētu līdz. Viss komplekts tika pirkts APE Motors -
lukturi, kronšteini priekš V240 jau gatavi, atsaites, relejs. Nekas papildus nebija jātaisa, izņemot vadus, kaut V240 varēja nopirkt arī jau gatavu vadu komplektu No Zviedrijas taču nāca, starp citu, arī Zviedrijā tie Bosch bija ražoti. Ar 100W spuldzi spīdēja tik tālu, cik nemaz redzēt nevarēja
Tolaok tiem 225niekiem bija ļoti patīkama cena. Nezinu, kā ir tagad un vai var dabūt.
DekstersFF rakstīja: Pajautāšu rīt kādam, kurš zin, kā IR precīzi.
Latvijā katrs datorists un katrs tulkotājs ir īstenie servismeņi
---------------------
Tur jau tā lieta, ka nav vis, ar tulkotājiem reizēm vispār var krampjus dabūt, jo terminu un teksta tēmas nepārzināšanas dēļ tie tulkojumi reizēm atgādina, teiksim, Googles mašīntulkojumu, īpaši par tehnikas tēmām
Ar tiem amortizatotiem ir tā, ka gan autoražotāji, gan amortizatoru ražotāji, nemaz nerunājot par visādiem ADAC,AvD utt., cieši iesaka mainīt ABUS vienas ass amortizatorus, ja vienam no tiem kaut viens no parametriem atšķiras no otra amortizatora parametra vairāk par 10%. Kaut čomi - izmēģinātāji savulaik teica, ka pieredzējis ļautiņš aktīvi braucot sajūt jau 5% atšķirību
kāda amortizatora darbā, turklāt var pateikt, kura vadāmība, saproties ...
DekstersFF
Lai konkurētu tirgū, auto ražotāji ir gatavi darīt jebko, lai aizbāztu savus baltos plankumus modeļu rindā. Tad nu sanāk kaut kas dīvains ik pa laikam.
Nez būs BMW minivens ?
================
Ja vajadzēs un būs prognozējams un pietiekams noiets, ražos kaut vai kravas auto vai autobusus Galu galā, ja PORSCHE savulaik varēja ražot traktorus, kāpēc lai BMW nevarētu
Pilnīga taisnība par tiem baltajiem plankumiem
Man Vācijā vienreiz baisi iepatikās šitas
A-Klasse ar uzrakstu uz sāniem "BMW Niederlassung Nordrhein - Westfal"
Žēl, nebija fotoaparāta pie rokas
sarashkins
Vai ta PSRS laikos bija aizliegts pārvākties uz citu soc republiku? Tagad jau tas pats ar EU.
------------------------------
Nūūū... iedzīvotāju migrācija PSRS laikos bija visai sarežģīta tēma, turklāt tika regulēta un vadīta. Tā uz
savu galvu nemaz nevarēja pārvākties, kur acis rāda
Daudzos PSRS reģionos iedzīvotājiem pat pases "uz rokas"
neizsniedza - lai neaizlaistos
aizvermuti
Imka rakstīja: Augšā pie eļļas korķa un eļļā uz ščupa parādījušies kaut kādi gaiši dzelteni un balti puņķi ...izskatās tā it kā eļļa sajaukusies ar ūdeni, jo aukstā laikā kad motors nav darbināts tie puņķi sasalst. No kā tādi var rasties? Vai tas varētu būt kaut kāds kondensāts no aukstā laika? Kādu brīdi nebiju pamanījis ka nost viena no kartera ventilācijas caurulēm.... vai pa turieni varēja saraut karterī mitrumu iekšā?
Dzesēšanas šķidrums nezūd.
..................................
Interesanti, vai vēl kādam ir šāda pieredze?
=================
Normāla parādība aukstā laikā , turklāt pārsvarā braucot
īsus gabalus. Kondensāts pie vainas, un tikai. Braucot
garākus gabalus un kārtīgi "izsildot" dzinēju, tie "puņķi"
pazūd. Diemžēl ir virkne auto, kuriem tie "puņķi" spēj
daļēji vai pilnīgi bloķēt kartera ventilāciju, bet tad jau iestājas citi sū.i Parādība pazīstama jau desmitiem gadu
Tiešām, kas tas ir, "ceļa nodoklis"? Bet laikam jau šo tēmu
var līdz spēku izsīkumam tirināt, vienalga, atkal parādīsies
iz tumsas tēls, kurš vaimanās par "ceļa nodokli"
Kas attiecas uz S-MAX, IMHO vislabāk interesentam iesist
gūglā "ford s max problems" un "ford s max owner rewiew", un palasīties, kādas problēmas (iespējams) vajā
īpašniekus attīstītajās "kapvalstīs"
dekster- izlasi.
www.naktineica.lv/...
Un šis, ir tas, ko teicu, ka pie mums ideja realizēta izcili sū-īgi un no FR var iegūt vairāk labuma, ja tos izmanto pareizi
-----------------------------
Vispār jau rakstiņš ir patruls, tāpat, kā lielākā daļa komentāru. bet daži komentāri ir ļoti loģiski un pareizi Tatiesi, NAV jāizvieto FR pirms "melnajiem punktiem" u.c. potenciāli bīstamām vietām, FR jau nav ātruma ierobežotāja zīme. Tieši otrādi, autovadītājiem ir jāapzinās, ka FR var stāvēt JEBKURĀ vietā, jebkuros krūmos, tātad atļautais ātrums irjāievēro VISUR, ne tikai posmos, kur atrodas FR
Vispār jau vēl ir kategorija, kuri vēlas +15 km/h toleranci, kas ir galīgs
stulbums. Tad jau drīzāk varētu būt procentu princips, kā
daudzās valstīs - +10% līdz 50 km/h, +8% līdz 100 km/h,
+5 % virs 100 km/h. Un viss, problēmu nav, normālam vadītājam nav arī jablenž spidometrā nemitīgi. Ja viņš to nemitīgi dara - tas ir draņķīgs vadītājs!
Mja, pirmais turku metālapstrādes iekārtu ražotāja
DURMAZLAR un vispār pirmais turku tramvajs
Šito "Zīdtārpiņu" konstruējuši un būvējuši divarpus gadus,
tagad grib mesties cīņā ar tramvajbūves "dūžiem" ...
Pieļauju, ka nav slikts Un varētu būt lētāks par Škodām
www.todayszaman.com/...
Chankaishi
DDR diizeljdzineeju razhotaaju produkciju galiigi nevajadzeetu noniecinaat!
-------------------------------
Mjā, 1970. beigās un 1980. sākumā VDR palaida veselu
virkni projektu, jo valstij praktiski bez resursiem krimināli vajadzēja cieto valūtu Automobiļu frontē VW sakarā ar auto ražošanas pieaugumu, kopā ar firmu LÖBRO, uzcēla tiem laikiem vismodernāko CVJ šarnīru rūpnīcu, pirmās kārtas jauda bija 600 000 "granātu" gadā. Pietika VW un Wartburgiem, vēl eksportam pāri palika
Plus vēl, lai būtu kvalitatīvs metāls, kopā ar Nippon Steel totāli modernizēja vienu no metalurģiskajiem kombinātiem. Tā ka jau tolaik komuņaku valdība VDR sāka apjēgt, ka "pesec podkralsja ņezametno", un kaut kas jādara ... Rezultātā bija apmierināti gan Rietumi, gan "dzelzs priekškara" otrā pusē
Mja, incanti un loģiski - "apstrāvotais" elektrības pievadsliedes posms allaž ir zem tramvaja. Vien mūsu klimatā IMHO varētu būt problēmas ziemas / sniega /ledus
gadījumā, principā tur kartē parādītās pilsētas visas ir reģionos, kur tādu normālu ziemu nemaz nepazīst ...jeb to strāvas sliedi jāapsilda, lai neapsarmo / neapledo
sarashkins
Bams rakstīja: Tramvajs Mendozā, Argentīna.
transphoto.ru/...
Vagoni Vācu Siemens–Duewag U2.
Līnija atvērta pirms pāris mēnešiem, bij. dzelzceļa vietā.
======================
Kam domāts tas "tramplīns" ielas vidū?
--------------------------
IMHO sava veida barjera, lai ar auto pa sliedēm nebrauktu :=)
DekstersFF
TAd izrādās, ka tā detaļa Vācijā ir atjaunotā, nevis jauna. Bet Latvijā jauna.
---------------------------
Nea, Vācijā, un ne tikai, jau ļoti sen eksistē tirdzniecība ar
rūpnieciski atjaunotām detaļām un agregātiem. Sava klientūra ir, viss notiek, tā ir vesela rūpniecības nozare
Vai vai vai
es sen nebiju šitā pārņirdzies
===============
Ko nu tur pārņirgties Kad "dederoņi" izdomāja būvēt
dīzeļdzinējus, viņi vienkārši nopirka no Rietumvācijas licenci jau no ražošanas noņemtā visai arhaiskā DEUTZ
dīzeļa ražošanai, ieskaitot BOSCH rindas sūkni, kuru, starp citu, lika arī Mercedes produktiem. VDR šito dzināju visādas versijas lika gan Multikāriem, gan Robur autobusiem, gan VDR traktoriem un "zaļās masas" E tipa kombainiem. Tiesa, atminu, kā NAMI veči teica -
ar BOSCH sūkni tas E- kombains rija vismaz par trešdaļu mazāk. Ja kas, IKARUSS arī ar BOSCH sūkni gāja vismaz par 10 km/h ātrāk, un rija arī jūtami mazāk
Palaidniex
+1
--------------------
Pluss vai mīnuss ... viss viens, ar "pauri" vajag braukt, man
personīgi, ieraugot tiltiņu ziemā, "spalvas ir gaisā automātiski", varbūt tāpēc, ka jaunībā, ap 1970. gadu, nēsājāmies ar močiem arī ziemā...Kaut kā laikam izkopjas
tā ...kā tur bija? "Snorres jaunkundzes sniega sajūta"?
ak
Es arī nesapratu, par ko te kasās. Katram ir kaut kāda daļa cilvēcīgas taisnības. Pats pārkāpju, kad tieku pieķerts, tad maksāju kā prasa. Reizēm kaut cik pārkapju, reizēm nemaz nepārkāpju.
---------------------------
Varu vien piekrist, kaut pats pārkāpu vēl padomjlaikos, kad lauku miličiem tādu radaru nemaz nebija Ar žiglo JAWU, protams, ar piļīto ...
Principā neesmu pret fotoradariem arī, tikai gribu, lai pērk valsts uz apsaimnieko policija, lai viss ir legāli, nevis korumpēti.
----------------------------
Te tevi jāapbēdina, jo praktiski nekur fotoradaru sakarā policijas apsaimniekošanu neveic, es domāju fizisko! Policijas no radarfirmām pērk pakalpojumu, policijai nekādi radari nepieder, bet vērtē "klientu" gan tikai un vienīgi policija vai valsts īpaši deleģēta institūcija
Bet tie, kas brauc par mani ātrāk, parasti netraucē, jo manu ceļu nekādi neietekmē. Bet tie, kas brauc lēnāk, vietās, kur ir aizliegts apdzīt, traucē visiem, kas aiz muguras.
------------------------
Pāris reižu nomidžināt labo pagriezienu, ja redzi, ka priekšā ir brīvs, un "žiglais" var droši nesties garām, ja
tālāk kas notiks, tā, visdrīzāk, būs viņa paša vaina. Par lēnākiem ...nezinu, man nekad visā vadītāja mūžā nav
sagādājusi problēmas "atmešana" uz pāris minūtēm, līdz redzu, ka varu droši apdzīt ...
Mja, nu panesās diskusija ne pa jokam ... Atslēgvārds varētu būt "tiltiņš", par tiltu slidenumu pat temperatūrās ap 0 ir stāstījuši visos laikos, pats senlaikos neticēju, kamēr braucot ar fātera 2106 no Kūrlandes šitādu joku pats neizmēģināju Skrundā uz Ventas tilta Pirms un pēc tilta bija vienkārši slapjš ceļš, uz tilta ar 4. pārnesumu brīvi spolēja
Tāda nu ir tiltu, estakāžu un citu no zemes atrautu būvju īpatnība
Un liktenīgs var izrādīties viens vienīgs km/h par ātru ... Sensenos laikos autoskolas instruktors teica zelta vārdus: labāk 3 km/h par lēnu, nekā kaut vienu par ātru
, un jocīgi, ka tieši tāpat teica mūsu treneris autorallija laikos
Pirmais
Un kas jamiem pēc tam bija??? Pasēdēja pāris stundas mentenē un palaida jamos vaļā... Nākamo traktoru jamie fizģīja jau pie pilnas veselības..... Un ja būtu iesūdzējuši tevi tiesā, tad tu maksātu vēl par riepām.....
-----------------------------------
Nebūt nē!! Ja esi idiots, tad paliec!!! Vismaz paaudzies ...
Več9, tocc nepiiek
Pirmais
a lauzt vaļā māju ir normāli? ja tādus zagļus noķer, tad tajā gadījumā jamo sašņorēšnana vienkārši ir "to nabadziņu sišana barā"
...................................
Nuja ... tas man atgādina mūsu brāļu lietuviešu vizīti mūsu ģimenes fazendā Viņi ta domāja, ka fazendā neviena nav
Bet tur izrādījos es, turklāt ar autobusu atbraucis, auto pagalmā nebija
Pietika ar trim četriem šāvieniem no medību bises, un divām tukšām kravas auto riepām, lai bāleliņi paklausīgi gulētu zemē līdz policijas atbraukšanai. Traktoru, maitulēni, gribēja! Nedabūja!
taaneko
Nē tas nav jušēns- šitas izskatās pēc cilvēka- jušēns pēc pilnīga suņa izkārnijuma. Plikpaurains 1.90 tizlenis ar brillēm, plānprātiņa smaidu un siekalām lūpu kaktiņos.
-----------------
Klau, biedru kungi, vai tiešām jums neapnīk nemitīgi gānīties un "braukt" personālijās? Kaut kā galīgi "ņi aļļo"
tas viss izskatās ... Nesaprotu, kam un kāpēc šitādas izdarības baudu sagādā ...
Pirmais
tiklīdz čomam ekskavatoram nosipģī dažus litrus soļaras tā uzreiz ir pasaules gals klāt
=========================
Mja, negribāju tai jūsu dzimumriešanā piedalīties, bet nenoturējos - atcerējos, kā 1990. sākumā plātījās daži mūsu bāleliņi, kuri bija nolējuši DD no ceļu būves tehnikas Vācijā, tur tak nevienam nekas tāds tolaik prātā nenāca. Un uzrāvušies bāleliņi tik bravurīgi bija, sak, kā mēs tos stulbos vāciešus ...pat prātā tiem padomju subproduktiem neienāca, ka ZAGT nav īsti labi
Vispār savu laiku pabraukāju ar Alfu, ķippa ar "Junior",
ar 2 ltr motoru ... Superagregāts, bet ikdienā braukt ...
Izrēkt vaļamdienās - ojĀAAAAA
Jāāāā... labie servisi tur tamā D-landē ... Ja pat mehāniskais degvielas sūknis problēmas sagādā
Tieši tā! Nomainīt degvielas sūkņa diafragmu un problēma
izsmelta! Citādi tā mūsdienu "inžektoru paaudze" jau ZAKOĻEBALA!