taaneko
Uzreiz 3 nāk prātā- Krievija, Baltkrievija un Norvēģija nav ES valstis- tātad ar šiem nummuriem varēs izpildīties tālāk.
========================
Norvēģijas, tāpat, kā Šveices likumdošana par 95% ir sakārtoti atbilstoši ES likumdošanai, praksē tas nozīmē, ka norvēģis vai šveicietis ir 1:1 ar ES valsts pilsoni Pilsoņi, kuri sukā ar Krievijas , B-Krievijas, Ukrainas numuriem, vispār uzmanās, jo auto ar šiem numuriem jau tā izpelnās pastiprinātu uzmanību no kārtības sargu puses
Tāpēc jau viņu oligarhi reģistrē savas megaķerras šeit, nevis Krievijā
DekstersFF
Gan Krankšafts ko bildīs lietas sakarā.
==================
Vispār jau jā, par šito tēmu ir runāts. Tā lietiņa vispār ir ar nevis 2 , bet vairākiem galiem
"Mūžīgās" (Lifetime fill) eļļas patiesi pielieto jau sen, bet nekādi ne dzinējos, piemēram Opeļiem un Fordiem jau no 1970. gadiem pakaļtiltos un ātrumkārbās bija eļļa visam kalpošanas laikam, bet tie agregāti jau nebija mūžīgi, tiem arī bija savs resurss
Turklāt, kā daudzkārt pierādījās, kaut kur ap 100 000 km nobraukumu eļļas tur bija stipri vien deģenerējušās un, atskrūvējot, piemēram ātrumkārbas korķi, radās iespaids, ka tas ir asenizācijas auto cisternas korķis. 
Pēc nomaiņas i ātrumi labāk slēdzās, i kaste klusāk strādāja, tiltam arī maiņa nekādi par nāvi nenāca
Tiesa, nācās ierīkot korķus, kur tādu nebija ...
Bāzes eļļa , dabiski, noveco, deģenerējas, un tur nekādi hiper-nano-kosmo filtri nepalīdz, jo īpaši motoreļļām, uz kurām iedarbojas temperatūra, mitrums, sēra savienojumi no degvielas sadegšanas produktiem utt... Tāpat filtri nepalīdz pret eļļu piedevu "nostrādāšanos", tās tomēr paredzētas noteiktam nobraukumam, pareizāk sakot, noteiktam darba stundu skaitam
Vienīgais, kur redzu jēgu - īpaši rūpīgi filtrēt kvēpus no smago dīzeļdzinēju eļļām, kvēpi palielina eļļas viskozitāti, kas nav vēlams, bez tam darbojas kā abrazīvs. Tas arī jau pasen tiek darīts - jau 1990. gados dažiem Mercedes vilcējiem ar papildus eļļas filtriem SHPD klases motoreļļas nomaiņas intervāls sasniedza līdz 120 000 km, ar noteikumu, ka citi parametri bija normā. Tā ka šitie brīnumfiltri nekāds universālais "pagarinātājs" nav, ko , starp citu, apliecināja arī RTU
specu dotais slēdziens
Redzu šādu filtru jēgu tikai lielizmēra smagajos dīzeļos ar lieliem noskrējieniem / daudz darba stundām, un lieliem motoreļļu tilpumiem, kuri, starp citu arī radikāli samazinās, īpaši pēdējos 10 - 12 gados. Tāds ir mans viedoklis, ņemiet par labu 