tvaika tramvajs kaut kur nav bijis?
.................
Ir!
Yetti
DekstersFF rakstīja: Ja par Naseru- malacis.
...........................
kā ta... pilns internets ar jamajiem... lielāko plinti, lielākos pupus, spīdīgāko kamieli...
saprotams, ka tev ar gribētos, kas vairāk par humusu..
-------------------------
Runa jau ir par to, ka jams nevis sēž , pīpo opiju un blenž uz hūrijām, bet kaut ko reāli arī dara
Turklāt man ļoti patika šitā prinča žests pagājušā gada Dakārā, kad vāca līdzekļus labdarībai
Atmini, cik nuļļu bija uz viņa ziedotā čeka? Tā ka padalās viņš ar
"gāzes naudiņu" arī ar citiem, kam naftas / gāzes nav ...
Hmm, visas abas acis varu izskatīt, bet nekādas sakarības
tekstiem ar Range Rover tēmu nevaru ieraudzīt ...
Laikam ar redzi slikti, jeb kādā netradicionālo tēmā būšu
iemaldījies...
Nu, vispār jau Valmet (tagad laikam METSO, bet brends Valmet tiek saglabāts) ir tāds kantoris, ka grūti iedomāties kaut ko no metāla, ko viņi neprastu uztaisīt Turklāt nekautrējas ražot pēc licencēm un tamlīdzīgi ... Cepuri nost!
Mums tik varena mašīnbūves uzņēmuma, diemžēl, nav bijis, nav, un diez vai kādreiz būs Bet tramvajs smuks!
tipiski, vai ne?
te nu arī atbilde iEdgaram un citiem padomju saules pielūdzējiem, kāpēc padomiskā rūpniecība latvijā izplēnēja!
=================
Neesmu piefiksējis, ka iEdgars būtu baisais Padomju Saules
pielūdzējs ... Varbūt neesmu pamanījis Bet principā jau
tā bija - jūs izliekaties, ka strādājat, mēs izliekamies, ka
maksājam. Par sevi gan nevaru teikt, jo "Minautoproms"
piemaksāja visiem izmēģinājumu nodaļu darbiniekiem,
tikai eksāmenus gan ik gadu bija jākārto ... Un tā bija vesela nedēļa "ibatorijas"
GB12
Atkal strādājošo skaits. nenoliedzu, daudz no ražošanas procesiem nesaprotu, esmu kupi-prodai, bet kaut kā pat man - ražošanas analfabētam ir skaidrs, ka ne jau strādājošo skaits nosaka ražošanu, bet saražotā apjomi.
===================
Mjā, par strādājošo skaitu un apjomiem man atkal jāatceras savu kādreizējo darba vietu - RAFu Kad
uz rūpnīcu brauca visvisādi "varjagi", gribēdami ražot,
Mercedes pārstāvis vaicāja, cik tad īsti RAFā ir darbinieku. Saņēmis atbildi, ka ap 4500, viņš izskatījās tik apjucis ... Pēčāk viņš teica, ka, ja pie viņiem Vācijā 4500 ļaužu saražotu max 15 000 auto gadā, tā būtu
vienkārši kataastrofa, viņiem šāda izmēra ražotnē strādājot maksimāli 800 darbinieku ... Divās maiņās, protams.
Bams
RVR bija labas iespējas uzsākt kopražošanu ar Bombardier. Nesanāca. Redzēs kā būs ar CAF.
=====================
Bombardieris gan neko īpaši neparedzēja galamontāžu šeit,
visaptverošāko projektu lika priekšā taisni CAF. Tas tā, cik
dzirdēts, jo dzelzceļa tehnika īsti nav mana sirdlieta.
CAFam gan patlaban nav neviena analoga Čehu trambūzim.
=====================
Kaut kas jau viņiem tur ir, ķippa CAF Urbos, taisīja i serbiem, i skotiem (Edinburga), tikai skoti kaut kā nevar
sliedes līdz galam uzbūvēt laikam Tramvaji ir, bet kur
braukt ta nau
DekstersFF
Kaut ko jau ir uzlikuši Engine: V60 Magnesium four stroke longitudinal 60° V twin. Liquid cooling with three way pressurised circuit. Double overhead camshaft with mixed gear/chain drive; four valves per cylinder. Patented AVDC (Anti Vibration Double Countershaft).
======================
Ā, nu redzi, šai gadījumā konstruktori ir "nodzēsuši" vibrācijas ar balansa vārpstu palīdzību - jau visai sen
izplatīta metode gan auto, gan moto būvē. Tā ka viss ir OK - konstruktors zin, kas sagaidāms no iecerētās dzinēja konfigurācijas un laicīgi paredz maksimumu iespējamo "mēru", lai to apkarotu jau "saknē"
"Aprilia", vai?
Man liekas, ka labi vien ir, ka RVR tur nekādu iniciatīvu neizrādīja, jo ja tos tramvajus taisītu tepat pie mums un bez kaut kāda ārzemju partnera, tad tie gan jau būtu līdzīgi Belkomunmaš trolejbusiem.
--------------------------------
Apmēram tā, bet Belkomūnmaššam bija gan ārzemju partneris, ka tikai ne ta poļu Solaris , a varbūt cits kāds.
Tikai baltajiem krieviem ne visai iet no rokas pat salikšana no gatavām detaļām - viņu trollejs ir vienīgais , kurā sēžot man lietus laikā uz galvas ūdens ir tecējis
Kā nekā Forda rūpnīcu viņi arī pie sevis pad...sa , tieši līkrocības un poh...sma dēļ!
Ir tomēr lietas, kur vajag kaut kādu pieredzi un knowhow. Tas, ka viņi prot renovēt pašu taisītus vilcienu vagonus no iepriekšējā gadsimta gluži nav garants tam, ka varētu uzprojektēt un uzražot normālu trambuli.
---------------------------
Genau, Parteigenosse Rxx! Tas galīgi nav garants. vajadzīgs:
a)Piemērotas telpas;
b) Piemēroti izejmateriāli un nepieciešamās iekārtas / instrumenti;
c) Apmācīts un zinošs darbaspēks.
Telpas tagad tā kā būtu, bet abas pārējās pozīcijas gaidāmas dabā tikai tad, kad beidzot tiks skaidrībā ar to CAF. Starp citu, man ienāca prātā, ka tā pati tauta varētu mierīgi likt kopā arī CAF tramvajus, ja turpmāk vēl tādi būs vajadzīgi
Gauss
Ziniet kas tpatiešām ir smieklīgi!!!
Kad benzīntankā pie kases PONTIAC FIREBIRD RACING TEAM pārstāvis klusi noburkšķ:"Gāze...".
==================
Kas nu tur smieklīgs, vienkārši cilvēks savu naudu skaita
Es arī Reihā pabrīnījos, kad pie gāzes uzpildes ieraudzīju
2 gab. S-Klasse Meršus un mirdzošu BMW laineri, bet laikam jau ļaudis saprot, ka kas netaupa sīkumos, tam arī lielumu neizdosies sataupīt Itālijā vispār tas ir masveidā jau sen - nodokļu politika auto jomā novedusi pie tā, ka bezmaz katrs otrais auto ar dzinēja darba tilpumu virs 1600 - 1800 ccm ir aprīkots braukšanai ar gāzi, tā man itālis klāstīja, vizinot mani ar savu "antīko"
MB 450 SLC 5.0, protams, ar gāzi darbināmu Vācijā
arī mans paziņa , kurš pārvietojas ratiņkrēslā (motocikls!), ikdienā braukā ar šitādu 450 SLC, un arī ar gāzi, aliņiem vairāk paliek
DekstersFF
Es saprotu,ka lekcijas lasīt ir gari un sarežģīti un laiks ir dārgs, bet vai Crankshaft nevarētu mazu komentāru par mana motocikla 2 cilindru dzinēju? Tam leņķis starp cilindriem kāreiz ir 60 grādi , tilpums 998 cm3.
Japāņiem pārsvarā r4, manam V2 .
=====================
Nezinu, kas par konstrukciju tava moča motoram, bet dažādās V-2 konfigurācijās ar dažādiem leņķiem starp
cilindriem lieto dažādas metodes, sākot ar minimāliem
iespējamiem virzuļu un klaņu svariem, turpinot ar dažādiem klaņu kaklu savstarpējiem leņķiem un kloķvārpstu svariem / masām, un beidzot ar balansa vārpstām. Gan jau arī tavam dzelzim konstruktori izdarījuši visu iespējamo, lai "stūre rokas nekutinātu"
rudens68
Vai ludzu varēto kautko bilst par boksermotoriem 4 , 6 cilindru ( varbūt ir ar vairāk )
-------------------------------
Mja, te nu man biku jāatvainojas, jo visā tai R un V dzinēju biežņā galīgi piemirsu par "bokseriem". par bokseriem, nevis "flat-twin" dzinējiem Principā tie arī ir praktiski ideāli izlīdzsvaroti, pat H-2 dzinēji, bet H-6 vai H-8, nemaz nerunājot par H-12 - tā jau ir medusmaize
"Flat-twin" dzinējam, kuram abi klaņi
darbojas uz kopīgu kloķvārpstas kakliņu, balansētība ir apmēram, kā R4 dzinējam...
msh
Nu un V12 - tas nav divi kopā salikti R6?
---------------------------
Nea, vispār, kā jau teicu, V konfigurācijas dzinējiem tā balansētība ir bik sarežģītāka, nekā rindiniekiem. Bet, kā jau teicu, garas lekcijas es tomēr te nelasīšu Vispār
jau V dzinējiem, lai panāktu max līdzenu "gaitu", vēl nāktos stiept izplūdes trubas šķērsām dzinējam, bet tas
veido ļoti komplicētu konstrukciju, jo lielākoties viņām tur zem dzinēja vietas nav. Tam pašam ZAZ izplūdes sistēma saskaņā ar konstrukcijas likumiem bija galīgi garām, bet kā izvilkt trubu zem dzinēja? 12 cilindru dzinējam ideālā konfigurācija būtu R-12, bet tehniski tas ir nonsenss, svarīgi ir cilindru rindu izgāzuma leņķi - vislabākie ir 60, 120 vai 180 grādi. Bet nu tur atkal rodas
reizēm problēmas ar ievietošanu auto, un, tikko izmanto
citu izgāzuma leņķi, sākas problēmas ar II kārtas spēkiem, lai tos apkarotu, nākas izgatavot sarežģītu konfigurāciju kloķvārpstas utt.. DĀRGI!
msh
Ja jau tu reiz stāsti ko diezgan atšķirīgu no tā, ko es esmu garāmejot izlasījis wiki, tb ka par šito tēmu R6=V8=V12, tad pastāstī, kāpēc tur ir rakstīts, ka visas tās trīs konfigurācijas ir pilnībā izlīdzsvarotas, bet tu saki ka tā nav
======================
Vienkārši R6 ir izlīdzsvarots "automātiski", dabiski, V konfigurācijām to var panākt, bet ar papildus metodēm, kas ir sarežģītāk un, dabiski , dārgāk, turklāt papildmetožu
"dziļums" ir tieši atkarīgs no cilindru bloka izgāzuma leņķa.
V8 ir divi "četrinieki" savā būtībā, jā, tas ir neslikti izsvarots (es runāju par V-8 90 grādu "razvals"), aptuveni tādā līmenī , kā R4 ar balansiera vārpstām, bet R6 tas tomēr nav ...
DekstersFF
Droši vien tāds pat dzīves ļoti aizskartais.
================
Diez vai Drīzāk vinām pieder autoserviss vai automazgātava, varbūt maksas autostāvvieta vai aptieka,
benzīntanks. Bet varbūt viņš ir baņkieris vai dakteris, jeb
apdrošināšanas jomas darbonis
DekstersFF
Tātad OMONs bija tajā laikā jau bandītisks grupējums.
==================
Līdz neatkarības Deklarācijas pieņemšanai noteikti nē, taisni otrādi, kad uz AP sūtīja civildrēbēs pārģerbtu Alkšņa karaskolas kursantu pūli, skaidrs, ar kādu mērķi, tad tieši OMON bija tie, kuri "noturēja pozīcijas". Šķelšanās notika vēlāk, daļa kļuva par naturāliem bandīšiem ar Česlavu Mliņņiku priekšgalā, daļa pasūtīja viņu pupās un nostājās Latvijas Republikas pusē. Iekšlietu ministrijā un Rīgas Policijas (vēl milicijas) galvenajā Pārvaldē jau notika tas pats, Prokuratūrā arī...
Bet tas, ka Mliņņika grupējum komandēja "no ārpuses" ,
apstrīdams nav, pārāk daudz bija dažādu neatpazīstamu tipāžu vizīšu pat viņa bāzē, kura , starp citu, tika nemitīgi "pieskatīta"
msh
Kāpēc nekas labāks par R6 nav? Kas tad ir visu luksusa un eksotisko sporta mašīnu ražotāju izmantotais V12? Un kas vainas V8 ar 90 grādu kloķeni?
=====================
Atvaino, bet lekciju par dažādu konfigurāciju dzinēju līdzsvarojumu utt. es tomēr šeit nelasīšu. IIr man virkne grāmatu, tostarp arī foliants par dzinēju teoriju ...bet vācu valodā. Tā kā es grāmatas no rokām laukā nelaižu, varbūt lietderīgi pameklēt webā informāciju, mūslaikos tā noteikti atrodama. Bet , lai nu kā būtu, R6 ir etalons, V8 / 90 tam tuvojas, bet tomēr atpaliek, tāpat V12, situāciju glābj lielais cilindru skaits un attiecīgi relatīvi lielais darba gājienu skaits, kurš tīri sajūtu līmenī rada ļoti "līdzenas" dzinēja darbības iespaidu. Vārdu sakot, konstruktori sen ir apguvuši metodes, kā pasniegt visparastāko "zaceni" uz želta šķīvīša". Izņēmums ir 4-taktu 2 cyl dzinējs - tur nu pat teorētiski neko nevar padarīt, kā viņš bija "tpr, tpr, tpr...", tā ir, un tāds viņš paliks
Pirmais
audī tak ir ar pašu nepieciešamāko aprīkojumu - jamam ir PIECI KATLI
tas nekas, ka četrtaktu motoram tas piektais katls ir kā zaķim stopsignāls.... tieši balansēšanas dēļ... tas motors lēkā kā zaķis....
------------------------------
Nekas tur nelēkā, savulaik Audi inženieri ar Herr Hohenester priekšgalā aatrada veidu, kā izvairīties no pārliekām 2. un 3. kārtas vibrācijām Kā nekā R6
tur iebāzt nevarēja...
dabīgs izsvarojums ir 8cilindru... 4 cilindru motorā ir jāliek balansēšanai speciāla uzparikte.... bet 5katlu lūzni nobalansēt nevar (vai tas sanāk dārgāk par 8cilindru motoru)
-------------------------------
Dabīgs izsvarojums ir R6 dzinējam un visam , kas dalās ar 6. Diemžēl R12 dzinējs tehniski ir absurds, tāpēc nekas labāks par r6 izdomāts nav R4 un V8 dzinējiem ir vienāda vibroslodze, tas pats ar V6, tad nu notiek ķīmiķošana ar balansa vārpstām uz R4 un V6 dzinējiem,
spēlītes ar leņķiem starp cilindru rindām un kloķvārpstu
kloķu vērsuma leņķiem.
Iesaku palasīties kādu labu grāmatu par šo tēmu, konkrēti, par iekšdedzes dzinēju teoriju. Tur nekas nav
mainījies jau vairāk, kā 100 gadu
i_edgars
DekstersFF rakstīja:
Tieši tā, un OMONs bija okupācijas valsts karaspēka vienība.
----------------------------
OMON nebija karaspēka vienība , bet Iekšlietu ministrijai (it kā) pakļauta.
Jā, jā - tieši tas pat OMON, kas veikli izdzenāja demonstrantus pie augstākās padomes uzreiz pēc deklarācijas pieņemšanas.
--------------------------
Tur jau tā lieta, OMON tieši pēc tās deklarācijas pieņemšanas arī sašķēlās - ne visi bija vienisprātis ar Mliņņiku, un savā midzenī / bāzē viņš ierīkojās tikai ar uzticamākajiem līdzgaitniekiem. Kas viņus izrīkoja jeb kalpoja par "pastkastīti" - nav zināms, bet pēc uzbrukuma Iekšlietu ministrijai Mliņņiks ne jau velti ar saviem rīkļurāvējiem aizdrāzās uz LKP CK māju, iebruka pie Rubika, sagrāba aiz šlipses un veltīja viņam virkni siltu vārdu Ģenerālis Kuzmins , BKA pavēlnieks, bija gudrāks, viņš vienkārši sūtīja Rubiku uz poda, visos veidos un jebkurā diennakts stundā
Un tad
Rubiks saprata, ka draugi boļševiki viņu ir uzmetuši un ieņēma pozu, kurā atrodas vēl tagad
Pirmais
Un kā tad sauca to mirušo?
===================
Personīgi nepazinu un speciāli pēc uzvārda jau nu Bauskas
radiem neprasīšu. Viņi uz tās pašas ielas dzīvo , dažas
mājas starpā. Diemžēl tādi gadījumi ir notikuši arī citur
pasaulē, kad it kā vislabāko nodomu pārņemtie demonstranti izraisa traģiskas blakusizpausmes.
Pirmais
Bauskas pendžu dēļ gāja bojā cilvēks!
................................
Tiesa bija??? Kādu atzina par vainīgu???
==================
Loģiski, ka tiesas nebija...Ko tu tiesāsi , pūli, kurš tā arī
neizlaida cauri pār tiltu ātrās palīdzības auto no Bauskas,
nācās saukt no Rīgas... Kā ārsti teica pēc tam, pietrūka burtiski 15 minūšu Infarkts...
Pirmais
ahā..... Rubiks sliktais.... Bet lindiņa pāris desmitu bauskas peņdžu izdzenāšanai ko pasauca?????? Un jamā bija labā.... Pats vadonis šajā portālā (tākā noliegt nesanāks) teica, ka tā vajadzēja....
=====================
Bauskas pendžu dēļ gāja bojā cilvēks! Ja tie idioti nejēdza, ko dara, tad vispār nav "speciem" ko pārmest. Rubika plāni bija drusku savādāki - atmini viņa solījumu tautai sarīkot Staļintētiņa cienīgas tīrīšanas
i_edgars
Toties Rubiks nemet kažociņu otrādāk pie katras valdības maiņas! Viens domu grauds gan šim ir ļoti labs: "Visi skrēja balsoja par XXXXXX, sakot, ka tas jau ir sazadzies pietiekami un vairs nezags! Es centrālķurķī sēdot ielāgoju, ka šitādi bez zagšanas nevar dzīvot!"
-----------------------------------
Mjā, tomēr tas netraucēja Rubikam kažociņā vadīt omoniešu uzbrukumu Iekšlietu ministrijai un uz ceļiem
lūgties Baltijas KA pavēlniekam, lai ieved Rīgā tankus un citas labas lietas...Viņam jau nekādas jēgas vispār nebija mest kažociņu - būtībā viņš bija nulle, kam tāds vajadzīgs...
Shiirs
viena no tam ir neveiksmigaa origjinaalaa ruupniicas signalizacija, kas strada kautkada noteikta frekvence un uz kuru iedarbojas "wifi" tiikli utt. tadejadi tiek visu laiku uzmodinats borta dators, un akumulators tiek izsuukts sauss. un neviens serviss nevar to atrast, jo tas notiek novietojot mashinu tikai kautkadas noteiktaas vietaas.
====================
Vispār jau jess. Atgādina skandālu Japānā nu jau pasen, kad bez redzama iemesla Toijotas pēkšņi placināja savus īpašniekus pie sienām vai priekšā stāvošajiem auto
Izrādījās, ka bortelektronika reaģēja uz baisi "elektriski" piesārņoto ēteru, un, saņemot noteiktu signālu kombināciju deva signālu ātrumkārbai pāriet uz režīmu D, dzinējam, protams, bija jābūt iedarbinātam. Sākumā nevarēja tikt skaidrībā, bet, kad sāka pienākt sūdzības no samurajiem, kuru jaunās Toijotas bija pēkšņi "aizmukušas", visai ātri saprata, no kurienes kājas aug
Lūk, augsti industrializētas un tehnoloģizētas sabiedrības blakusizpausmes ...
Yetti
Ja viņam tā rūp labdarība, tad lai raksta tās daudzās nulles uz čekiem katru dienu un saviem ticības brāļiem... un tur pat blakus... nevis vienu reizi ar plašu žestu noziedoja sava spīdīgā kamieļa riepu komplektu....
===================
Ņifigā sev riepas ...nulles ta bija 6 ... 8-O Kaut, cik dzirdēts, jamais pilsonis un visa ģimene nemaz tik slinki uz palīdzēšanu nav, un ne tikai ticības brāļiem
Nupat pavīdēja ziņa, ka jams taisās Citroen Sport iegādāties, tiem esot finansiālais kolapss
Bija tiem brāļiem arī interese par LNG termināli šeit, bet mūsējie kaut kā atšuva, laikam juta, ka zagšana neiznāks 