Sandis_UR
ja ar 2.7 merša tīzeli un Overland komplektācijā - dikti labs.
A kas ar 2,7 dizeli? Kartejais VM briinums?
===================
Chrysler no alianses ar Mercedes palika mantojumā vairāki
dzinēji, tostarp 2.7 ltr dīzelis. Man te kaimiņam tāds Grand Cherokee ir, jau labu laiku, parunājamies, kad satiekamies, viņš jau nu dikti apmierināts Principā uz to motoru paskatories es neko citu, kā Mercedes, arī neredzu
Vien uz vāka uzraksts cits.
DekstersFF
Jautājums speciālistiem- vai TECi ir vienīgā vieta Latvijā, kur kaut ko dedzina?
=====================
Kā tas ir domāts?
Vai Latvijā TEC ir vienīgā vieta, kurā varēja izmantot vietējo kurināmo kaut daļēji.
Nja, ko nu es te runāšu, jo man jau 'baigi vajag' pārdot kurināmo kūdru
==================
Nu, TEC-1 vispār bija lielākais kūdras patērētājs Latvijā,
"zelta gados" kūdras patēriņš bija ap 1 miljonu tonnu gadā. Bet, ja atmiņa neviļ, jau 1970. gadu beigās - 1980. sākumā tur TEC-1 apkaimē vairāk bija redzamas mazuta cisternas, nekā kūdras vagoni...Tā ka no kūdras nebūt nesāka atteikties tikai "bāliņu laikos"
No bērnu dienām atminu tādu lietu, kā kūdras briketes - mūsmājās bija krāsns apkure, un tika kurināts ar malku un tām briketēm
Un gan jau dažu labu vietējo katlu māju kurināja ar kūdru, kaut vairāk no cietajiem cieņā bij ogles ...
Es gan no paša sākuma te gribēju pasmaidīt par latvijas 'tūdaliņiem' , kuri ,ieguvuši teikšanu par savām darbībām, visu iepriekšējo izmeta miskastē, un palīda vēl dziļākā atkarībā no krieva gāzes.
==================
Mana māmiņa bija TEC-1 "jaunās" mājas projekta vadītāja, reizēm nācās izpalīdzēt kā transportam vai tulkam. Atceros, prasīju tur vienam 'čiekuram" , vai nevarēja kapitalku vecajai TEC uztaisīt, ka jāceļ jauna. Viņš man toreiz teica, ka kapitalka bija jātaisa pirms gadiem 15-20, tagad tā izmaksāšot tik dārgi, ka izdevīgāk celt jaunu. Nu, un jauno , dabiski, projektēja darbam ar gāzi ...