iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 23.05.2012 10:55

Bams

Nav gadījies dzirdēt par patstāvīgiem izgatavotāju crashtestiem.

Ir gan lokāli crashtesti, šo linku jau biju agrāk te iemetis:

----------------------------

Tieši tā arī to ražotāji dara, katrs pēc savas brīvas gribas, jo vienotas metodikas pilsētas transportam nav. Toties, ja ir labi testa rezultāti, tie var palīdzēt dažādos konkursos utt.

Bams

Приказ управления МЭТ до 1 мая выкрасить все облупившиеся и выцветшие вагоны. Денег на краску естественно не дали, поэтому её покупали всем парком. Для этого вагона краску покупали его водители, схема окраска ихная...

------------------------------

Oi, par šito tēmu man savulaik stāstīja pilsonis, uzvārdā Minnahmetovs, tas pats, bija nevājš autokrosa / rallijkrosa braucējs par sabiedrisko transportu viņš stāstīja, ka jamie Tatarstānā izsludinājuši konkursu par sabtransa izkrāsošanu, pirmajam sešiniekam katrā kategorijā bija paredzētas balvas amurikāņu rubļos, nuļļu

nebija mazāk par 2 ...

Crankshaft 23.05.2012 10:38

GB12

Zini, tas par to Krievijas degvielu patiesībā ir mīts...

===================

Zini, ja gana ilgi es nebūtu darbojies degvielas frontē, tostarp analīžu jomā, un ja viens otrs no maniem kādreizējiem kolēģiem tagad nestrādātu Krievijas

izdevumos "Za Ruļom" un "Avtorevju", kuri regulāri

nodarbojas ar ekspertīzēm par "degvielas tēmu", es

varētu pat piekrist tev Diemžēl neko nezinošam un nesaprotošam ļautiņam es piekrist NEVARU!

Crankshaft 22.05.2012 9:02

Jā, labs darba zirgs, ko tirgo joprojām un arī neslikti pērk... Tikai dēļ tā paša iemesla - neatbilstībām ES prasībām šī modeļa dienas jau ir skaitītas.

=====================

Njā, it kā šitas pats auto tagad ir dabonams arī ar "common rail" dīzeli un kvēpu filtru + diesel kat, jauda un citi parametri it kā tādi pat. Mani piesaistīja tieši tas VE sūknis - būtiski, ja ir nodoms izmantot kaut kādu no Krievijas vestu degvielu, no kuģa, vai vēl trakāk, no "trubas" Nja, būtu līdzekļi, toč nopirktu kaut kādu lietotu, paskatījos, ar relatīvi nelieliem noskrējieniem par visai patīkamā'm cenām dabonami. Interesanti, ka vairumam šito uz foto pakaļā ir piekabe ar ZIRGU

Crankshaft 22.05.2012 8:55

i_edgars

nevaru atrast foto, bet gribēju piedāvāt - divas stūres, ar ķēdi savienotas... Kuru nevajag, to noņem, pedāļi ar kā mācību auto.... Varēsi pie reizes apmācīt!

=====================

Šitādas bija ielu slaukāmās mašīnas, Gazoni krievu laikos Kurā ielas pusē gar bordjūru vajadzēja slaucīt, tajā šoffers arī sēdēja pa sānlogu izkāries Savukārt mūsu atkārtotās neatkarības pirmsākumos man sportisti ar ķēdes pārvadu taisīja "īsās" stūres i rallijā, i krosā, i šosejā. Diezgan ilgi bija jākaro, kamēr viens otrs saprata, kas ir aizliegtie lokanie elementi stūres pievadā

Crankshaft 21.05.2012 10:02

Pirmais

Crankshaft rakstīja: tramvajiem, tāpat, kā jebkuram citam transporta līdzeklim, ir jāiztur EuroNCAP testu ....

par šito PIECAS ZVAIGZNES

=====================

Ja pameklēsi webā, atradīsi šādus testus gan lielajiem autobusiem, gan trolejbusiem un tramvajiem, pat t.s.

"komunālajām mašīnām", ķippa tādiem daiktiem, kā senos laikos VDR Multikāri Vāciešiem viņš tā arī saucas, "Fussgaenger-Test".

Crankshaft 21.05.2012 9:08

Gauss

Opelis jau nemāk dzinējus ražot, liek iekšā citu ražotāju pārpalikumus.

==================

Tev ir arī kāds arguments, lai pamatotu šitādus nezinātniskās fantastikas sasniegumus? Opel allaž ir ražojis visai "robustus", izturīgus dzinējus, savukārt dīzeļu konstruēšana (ne obligāti ražošana!) GM koncerna ietvaros sen ir "nogrūsta" Isuzu apakšvienībai. Nu un, kā visai daudzi autoražotāji, OPEL nelaiž garām izdevību bāzt arī kāda cita ražotāja dzinējus, ja tas ir komerciāli izdevīgi.

Ja par vecām ķerrām - vakar nācās veikt drusku vairāk par 450 km ar tādu auto, kā Nissan NP300 pikapu ar dubultkabīni, 2009. gads, turbodīzelis. Jāsaka, man šie pikapi vispār visai labi patīk, regulāri izmantoju sievas darba vietas Mitsu L200 2.5 turbodīzeli. Šitas Nissan vispār man ļoti patika - ērts, kluss, nezvalstās...nekāda sacīkšu mašīna nav ar tiem saviem 135 (laikam) ZS, bet ļoti labi pielasīti pārnesumi 5-man kārbā un nav problemu ne mierīgi ripot, ne pie vajadzības apdzīt Bet vislabāk man patika tas, ka zem haubes rēgojas nevis

kaut kāds "komonrails", bet klasiskais VE tipa sūknis. Un nav nekādu kvēpu filtru un citu pribambasu, tikai EGR.

Autiņam, kad iesēdos uz šiltes bija jau 197 000 km, kā teica pilsonis, kurš ar viņu diendienā brauc, vienkāršs, kā 3 rubļi, un attiecīgi izturīgs - pa šiem gadiem nav bijis nekādu problēmu, kuras būtu prasījušas jūtamus finansiālus ieguldījumus, regulārie apkopes darbi un šādas tādas sīkdaļas. Pat stūres pirksti vēl dzimtie no rūpnīcas... Man tas auto patika

Crankshaft 21.05.2012 9:07

Gauss

Opelis jau nemāk dzinējus ražot, liek iekšā citu ražotāju pārpalikumus.

==================

Tev ir arī kāds arguments, lai pamatotu šitādus nezinātniskās fantastikas sasniegumus? Opel allaž ir ražojis visai "robustus", izturīgus dzinējus, savukārt dīzeļu konstruēšana (ne obligāti ražošana!) GM koncerna ietvaros sen ir "nogrūsta" Isuzu apakšvienībai. Nu un, kā visai daudzi autoražotāji, OPEL nelaiž garām izdevību bāzt arī kāda cita ražotāja dzinējus, ja tas ir komerciāli izdevīgi.

Ja par vecām ķerrām - vakar nācās veikt drusku vairāk par 450 km ar tādu auto, kā Nissan NP300 pikapu ar dubultkabīni, 2009. gads, turbodīzelis. Jāsaka, man šie pikapi vispār visai labi patīk, regulāri izmantoju sievas darba vietas Mitsu L200 2.5 turbodīzeli. Šitas Nissan vispār man ļoti patika - ērts, kluss, nezvalstās...nekāda sacīkšu mašīna nav ar tiem saviem 135 (laikam) ZS, bet ļoti labi pielasīti pārnesumi 5-man kārbā un nav problemu ne mierīgi ripot, ne pie vajadzības apdzīt Bet vislabāk man patika tas, ka zem haubes rēgojas nevis

kaut kāds "komonrails", bet klasiskais VE tipa sūknis. Un nav nekādu kvēpu filtru un citu pribambasu, tikai EGR.

Autiņam, kad iesēdos uz šiltes bija jau 197 000 km, kā teica pilsonis, kurš ar viņu diendienā brauc, vienkāršs, kā 3 rubļi, un attiecīgi izturīgs - pa šiem gadiem nav bijis nekādu problēmu, kuras būtu prasījušas jūtamus finansiālus ieguldījumus, regulārie apkopes darbi un šādas tādas sīkdaļas. Pat stūres pirksti vēl dzimtie no rūpnīcas... Man tas auto patika

Crankshaft 21.05.2012 8:50

Vispār jau šodien VIDĒJĀ DD cena Spānijā ir 1.345 EUR/ltr, bet nu tā ir vidējā cena REPSOL DUSos Madridē.

Principā var uzdurties arī DD cenai 1.329 EUR / ltr kaut kur provincē, un arī 1.430 EUR uz noslogota autobāņa, kur sniedzamā attālumā nav "lauku DUSa" Vācijā un citur ir tieši tāpat - "augšā" uz bāņa vienmēr ir visdārgākā degviela, bet turpat "lejā" iztālēm redzamajā "dorfā" jūtami lētāka

Crankshaft 21.05.2012 8:30

Kindzulis

ne ne tā skaitīsies pasīvās drošības umparikte

====================

Vispār jau nu nē - tramvajiem, tāpat, kā jebkuram citam

transporta līdzeklim, ir jāiztur EuroNCAP testu kompleksa sadaļa, kura attiecas uz "gājēju drošību", šai gadījumā "sliede priekšā" var nu nekādi neļaut sasniegt tajā apmierinošus rezultātus. Ne velti arī auto konstruktori matus no pauriem raudami ķīmiķo ar bamperiem, kapotiem, priekšstiklu slīpumiem, stikla tīrītājiem utt.. Tas šodien ir diezgan smags punkts ...

Crankshaft 20.05.2012 12:21

M77

vecais blīvslēgs nemaz tik slikti neizskatījās, nekādus īpašus bojājumus uz tā neredzēju, vien izdilusi rieviņa uz skriemeļa saskarsmes vietas. Vai jādomā, ka pie vainas eļļas noplūdei ir blīvslēga gumijas sacietēšana, t.i. tas ar laiku kļūst neelastīgs kā vecas riepas netur ceļu? Vai tomēr problēma tajā, ka izdilst skriemeļa saskarsmes virsma?

======================

Vispār tas galīgi nemaz nav labi, ka ir iedilusi rieva - var gadīties, ka var mainīt blīvslēgus vienu pēc otra, bet kā

tek, tā tek. Slīpēt to vietu parasti jēga maza, samazinās diametrs, kas nav vēlams. Savulaik lāpījāmies, likdami vai nu šaibu zem blīvslēga, vai pat nogriežot nedaudz no paša blīvslēga ārējās aptveres nedaudz - lai pārceltu blīvslēga darba virsmas un vārpstas / skriemeļa kontaktvietu kaut pāris mm uz āru vai iekšu. parasti līdzēja, bet nu drusku jāpačakarējas ir

Crankshaft 18.05.2012 8:11

Shiirs

Vairāk neko nemācēji satirst?? Nu ta kurā filmā teica ka tas nav šahs - te domāt vajag?

Gājējs uz kinoteātriem ibio.

nu kaa lai es zinu kuraa filmaa. tikpat labi es tev varetu piesipties ar jautajumu vai tu zini kura filma ir sleptais kadrs ar pliku pipeli?

=====================

Nūūū, vecīt, tā taču ir žanra klasika, tāpat, kā Terminatora "es atgriezīšos!" Tādas lietas jāzin, jo vairāk tāpēc, ka uz auto attiecas

Crankshaft 16.05.2012 8:50

Palaidniex

Painteresējies cik privatizēto dzīvokļu īpašniekiem izmaksāja, nevis parexam un tad muldi - Tiem paterica - vairāk nemaksāsim, jo nemaksāsim.

=======================

Es nemuldu, jo ļoti labi zinu to procesu, kurš tur darījās Mans labs paziņa, arhitekts, tur bija iegādājies dzīvokli, neko nedarīja (dzīvokļi tur bija pabaisā stāvoklī), pēc tam pārdeva Parex par nesliktu summu, uzvārījās par procentiem 300

Un davai no Tevis saglabāsim kreiso plaukstu, un pusi no pakaļas, pārējo kremēsim. Baigi forši, ne? Galvenais tak saglabāts

===================

Tagad muldi tu - pasaules praksē tā ir ļoti izplatīta metode, kā rīkoties ar ēkām, kuras nav iespējams saglabāt pilnībā, bet ēka nav tik vērtīga, lai to nojauktu un saliktu kopā citā vietā Tad saglabā tikai vērtīgākās detaļas, kuras vēlāk izmanto citai jaunceļamai ēkai. Bieži

izmantota metode Vācijā, kur aiz šķietami bagātīgas fasādes mēdz slēpties , piemēram, lielveikals vai daudzstāvu autostāvvieta

Crankshaft 16.05.2012 8:39

Rxx

Rekur Jelgavā it kā skrūvē kopā šitādus autobusus... Tur ziņās pie 2011. gada rakstīts, ka šis un tas jau ir saražots un nodots testiem dažādās Latvijas pilsētās.

Kāds no klātesošajiem jau ir nonācis saskarē ar šo izstrādājumu? Viedokļi?

=====================

Vislabāk apvaicāties kādam tēlam no Jelgavas - pulciņš šito skraida tur. Pašam gan nav nācies braukt, bet nekādi baisi stāsti šito sakarā nav dzirdēti. Varētu nebūt slikti, jo VDL specializācija / niša ir autobusi vietām, kur ceļi / ielas nav ideāli, izņemot lielos tūristu kuģus, protams. Tāpēc jau tad, kad te gāja vaļā kaislības ar skolu autobusiem, šveicieši - naudas devēji norādīja konkrēti uz VDL, jo viņiem bija pozitīva pieredze ar šiem izstrādājumiem. Bet mūsējiem vajadzēja dalīt un pārdalīt ...

Crankshaft 16.05.2012 8:26

Palaidniex

Neviens jau vēl nav rēķinājis, CIK izmaksātu privāto zemju atpirkšana

Nu kā kuram - ja jāceļ pibliotēka nojaucot kultūras pieminekļus - tad grašus

==========================

Nu, kultūras piemineklis tā nojauktā ēka bija diezgan nosacīts, turklāt vērtīgās arhitektoniskās detaļas tika

saglabātas. Bet graši ...uz to brīdi, kad ēka un zeme bija

jāatpērk valstij, viss tas kaut kā pilnīgi nejauši jau piederēja "Parex" bankai, tā ka vārds "graši" manī raisa

dibinātas šaubas

Crankshaft 15.05.2012 8:45

Shiirs

i-edgar. ka tas ir ar varu? aluminija caurulites metinas ar varu? jaaa, laikam kautkadas jaunas tehnologjijas

=====================

Principā iespējams ir un process ir zināms. Praksē, par cik

čakars, vai nu metina vai nomaina. Ērtāk Al trubas lodēt

ar lodēm uz cinka bāzes, tieši šim mērķim...Bet vienalga,

ķēpa!

Crankshaft 13.05.2012 12:24

IkdienasViesis

nākotnē varētu padomāt par Juglas tramvaja līnijas pagarināšanu līdz pat....Siguldai. Vietu sliedēm tur varētu atrast itin viegli, pamatā tikai taisnie gabali... Nu, Lorupes gravā varētu palaist pa apakšu - caur veco tiltu. Būtu savdabīga romantika . Tad atliktu palaist līnijā ātrgaitas specialu jaunu 4-sekciju škodiņu - un pēc pusstundas jau Siguldā.

====================

Neiru tramvainīks, bet manuprāt viss jau būtu jauki, tikai nolaidiens / pacēliens Lorupes gravā gan nekādam

tramvajam, tāpat, kā dzelzceļam, sagremojams nav.

Ja nu vienīgi sliedes / riteņi "ar zobiem"

Palaidniex

esi bieži novērojis kungus ar džimbuli gāzējam?

==================

Es Rīgā neesmu, bet šur tur Vakareiropā gan

Crankshaft 26.04.2012 9:26

msh

Un kāpēc nevispārināt? Audī B3 arī ir kupeja - arī tehniski diezgan atšķirīga, bet var uzskatīt ka viss purns, ja aizmirst par spārniem un buferi līdz pat vadītājam ir identisks ar sedanu, atšķiras pakaļa un jumts - tāpēc uzskatīt to par citu platformu? Mezgli arī tie paši... Fiats vēl piedevām tiem modeļiem pat saglabāja modeļa numuru.

-------------------------------

Kā reizi 124 virsbūves atšķiras sedaniem, kupejām un spaideriem, kopīga ir vienīgi "platforma". Mezgli nebūt nav tādi paši - kupejām bija tikai "full aluminium" dzinēji, toties nebija "čugunnieku", sedaniem vienīgajiem bija OHV dzinēji un nebija 2.0, utt., utt.. Bet ar indeksa "124" piešķiršanu visiem šiem auto bij lieta, kuru es atminu ļoti labi - šo indeksu FIAT, lai netaisītu putru, iedeva visiem auto, kuriem vēl bija paralēlo sviru piekare priekšā - kā atceries, 124 sedana mantiniekam 131 jau bija McPherson statnes visos stūros... nu tad tas vilkās līdz 1985. gadam, kad 124 spaideru beidza ražot...

Es neesmu aizmirsis kāda bija žiķeļa funkcija, bet nu kaut ko normālāk aprīkotu priekš kādiem partijniekiem jau nu varēja izlaist... Pieņemu ka ar pakaļas disku bremzēm bija tas pats, kas ar mūsdienu mašīnām, tb ekonomija?

------------------------------

VAZnis nekādā veidā netika pozicionēts kā "valsts auto",

vēl jo mazāk, kā partijnieku pārvietojamais Bet ar pakaļas disku bremzēm stāsts bija elementārs - kad izmēģināja F124, vēl pirms sāka rūpnīcu celt, bija vairāki gari braucieni pa visvisādām vietām un klimata zonām, kur varēja paredzēt darbaļaužu braukāšanu ar gaidāmo masu auto. Un tad noskaidrojās, ka aizmugures disku bremzes normāli dubļainos ceļos pat kaut kādā Rjazaņas apgabalā kalpoja ļoti īsu laiku - reizēm uzlikas pat 10 000 km no maiņas līdz maiņai nenovilka. Automātiska reakcija un kā viena no 800 izmaiņām F124 konstrukcijā bija vecās, pārbaudītās "bungu" bremzes no iepriekšējā modeļa F1300/1500 - tās kalpoja labi arī uz draņķīgiem ceļiem

Crankshaft 25.04.2012 11:17

msh rakstīja:

Kaut gan - pajāt par audī - pietiek tikai pielikt žiķeli blakus savam izcelsmes objektam - fiat 124. Tas fiats bija pieejams ar motoriem līdz pat 2.0, ar normālām disku bremzēm visiem četriem ripuļiem, bremžu pastiprinātāju un noteikti vēl šādām tādām lietām kādas manam audī nāca bāzītē, bet žiķelim nekad. Ā, un vēl tas fiats bija pieejams kā kupeja un kā kabriķis. Un visu to beidza ražot jau septiņdesmito vidū. A žiķelim kur tas viss? Es neatteiktos no žiķeļa kupejas, bet tādas nav...

====================

Tu vispār stipri vien vispārini jēdzienu "124 Fiats", sedans, kupeja un spaiders (kabrio) NAV viens un tas pats "124", tie auto tehniski diezgan stipri atšķiras, kur nu vēl izlaides gadi utt.. Un disku bremzes visiem 4 riteņiem ... biju domājis, ka zini, kāpēc tās anihilēja 2101

žigulim, toties aizmugures piekarē 2101 ieviesa detaļas, kuras FIAT jau pēc žiguļa parauga ieviesa, un arī tikai spaideram Žiguļa kupeja? Tu aizmirsi, kāds bija mērķis VAZu ceļot: ražot MASU AUTO DARBAĻAUŽU VAJADZĪBU APMIERINĀŠANAI Kādas tev tur vēl kupejas un kabrio ... Un vispār, labi franču komuņjagas saplēsās ar padomju komuņagām - par 90% jau viss bija gatavs, lai mēs hvz cik gadus visi sukātu ar Renault 12 replikām, kā tādi rumāņi

Crankshaft 23.04.2012 13:56

Šitādu viņam vajag:

savok.name/...

Es atminos, mums skolā radiomezglā tāds bija + stipri

līdzīgā korpusā stipreklis \"МАГ-8М11\" saucās...

Jeb viskrutāk būtu auto skaņuplašu atskaņotājs

Crankshaft 19.04.2012 19:49

Bams

Jā, Pirita, protams, ir štelle un katrreiz Tallinā atrodoties, es ar baltu latviešu skaudību noskatos kā eesti tur labiekārtojušies ;D BET NU TĀ SMAĶELE, kas nāk no jūras atsit visu vēlmi tur uzturēties. Vēl tagad vēmiens nāk to atceroties... brrrr

====================

Kaut kā nekādu " smaķeli" neatminos ...vispār jau īstā

Piritas smaķele bija degošu rīciņeļļas un riepu aromāts

Bet nu tas bija sen ... Piritā pēdējo reizi biju tad, kad brits Joey Dunlop nositās

Crankshaft 19.04.2012 19:30

Bams

Jā, Pirita, protams, ir štelle un katrreiz Tallinā atrodoties, es ar baltu latviešu skaudību noskatos kā eesti tur labiekārtojušies ;D BET NU TĀ SMAĶELE, kas nāk no jūras atsit visu vēlmi tur uzturēties. Vēl tagad vēmiens nāk to atceroties... brrrr

====================

Kaut kā nekādu " smaķeli" neatminos ...vispār jau īstā

Piritas smaķele bija degošu rīciņeļļas un riepu aromāts

Bet nu tas bija sen ... Piritā pēdējo reizi biju tad, kad brits Joey Dunlop nositās

Crankshaft 19.04.2012 18:40

Palaidniex

Mežakapu (kāds vēl mežs... ) un Čierīša Ūdenstornis...

----------------------------

Vai tad neesi kaut palasījies, kā ierīkoja Pirmos un Otros Meža kapus?

Jā. Un kas ir interesanti, cik ir gadījies skatīt Rīgas vecos foto, visa ār-Rīga praktiski viens pliks lauks, koku tik pat kā nav. Čierī esot gan bijuši arī kalni ar lielām priedēm, bet tie esot norakti vēl 18-19gs.

--------------------

Jā, tā bija gan, es gan neesmu aplam vecs, bet labi atceros, kā, piemēram, Pārdaugavā pa veco Slokas ielu brauca, no centra braucot aiz Kandavas ielas sākās tāds riktīgs "lauku" rajons - mazas mājiņas, ģimenes dārziņi..

Esplanāde - baigais klajums utt...

Interesanti vai tikai dēļ TV torņa elektromagnētiskā starojuma, izdzina iedzīvotājus no Zaķusalas, vai tas bija sasitībā ar Pugo vai Vosa neparakstīto ideju, ka 80 gada olimpiādes notikumus vaeºja rīkot Rīgā - Burāšanu, Airēšanu utt?

---------------------------

Šitais pasākums nebija dēļ TV torņa - toreiz tieši Rīga bija galvenā kandidāte Olimpiskajam ūdenssportam, bet toreiz Rīgas pilsētas vadonis bija tāds Mečislavs Dubra, un viņš bija "pret". Un Augusts Voss neko nevarēja izdarīt pret Dubru, kura sieva bija Pugo sievasmāsa Kas bija Pugo, visi zinām Toreiz Dubra būtībā izčakarēja Rīgu - uz Olimpisko Spēļu rēķina pilsēta varēja nevāji "pacelties". Bet Dubras pozīcija bija "ko nu mēs te lēkāsim", finālā paši zinām, kur Pirita atrodas

Crankshaft 17.04.2012 7:56

Labākais šai tekstā ir "desmisti" pirmajā rindiņā, izrādās, ka tagad tā sauc sutenerus! Nu jā, laiki iet un laiki paiet... Agrāk teica "suteners", tagad saka "menedžers"...

Crankshaft 17.04.2012 7:25

Mjā, bet reku tai pat "Škodovāku" izdevumā viņu žurnaļugas raksta, ka SIEMENS izstrādājumiem lūstot

rāmji... kā gan viņiem to atļauj? SIEMENS tak nevar lūzt

pēc definīcijas

Crankshaft 12.04.2012 9:41

Bams

Kaut kas tur neštimmē. Jo tas ir fakts, ka "Pasažieru satiksme ar Bolderāju tika pārtraukta pirms Latvijā parādās akumulatoru e-vilcieni."

Tāpēc gribētos uzzināt kaut ko vairāk, kad tie akumulatornieki Bolderājā redzēti, kādos gados, cik bieži kursēja, vai pats brauci, kur pieturēja uc sīkumus.

====================

Vispār līdz 7 gadu vecumam es dzīvoju Bolderājā, tikai tolaik nepievērsu uzmanību vilcienu sortimentam Bolderājas stacijā Dominēja jau kravas vilcieni... Uz Rīgu, kā toreiz teica, pārcēlāmies 1961. gadā, dzīvoju tur,

kur tagad blakus 2. tramvaja galapunkts. Un tieši acu priekšā bija Bolderājas dzelzceļš. Tur es arī piefiksēju pa reizei tos akumulatorniekus, tiesa, pati Nordeķu stacija vairs nedarbojās. Pieļauju, ka tādi bāņi tika norīkoti tad, kad Bolderājā notika kādas nebūt armijas / kara flotes mācības - militāristu transportam Pa reizei Bolderājā

viņu saradās nemērā daudz, ar kuģiem un kuģīšiem bija viss Buļļupes gals pilns, vēl arī Daugavā stāvēja, acīmredzot, mācības...pat komandanta stunda Bolderājā bija Atminu, kā pēdējā vasarā, kad dzīvojām Bolderājā, šitie vojakas kopā ar miliciju izdemolēja cienasta galdu mūsu dārzā un pie kaimiņiem - gatavojāmies svinēt tolaik aizliegto Līgo vakaru, tā klusiņām , protams ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti