DekstersFF
Nezinu gan, man parasti visi auto uz ziemenēm ir bijuši ar mīkstāku gaitu. Ziemai paredzētās riepas ir mīkstākas ,jo -20,30 grādos kas notiks ar jau tā cietu gumiju? Un kas notiks ar mīksto vasareni + 30 grādos?
Var jau būt,ka es kaut ko nesaprotu.
======================
Zini, man arī, bet iemeslu es zinu - ziemas riepas es vienmēr izvēlos kādu mēru šaurākas par vasaras riepām ,bet ar augstāku profilu. Un jāsaka, ka starp profila augstumiem "65" un "70" starpība ir jūtama pat ar notirpušu sēžamvietu Vienkārši es esmu speciāli čamdījis vienādu izmēru riepas un ziemenēm sāni allaž bijuši stīvāki. Ja augstāks profils, tad "mīkstums" braucot saprotams. Bet riepu sānos ar mīkstākām / cietākām gumijām īpaši nemēdz operēt - to dara protektora daļā, un tur jau ir iestājusies pilnīga izvirtība
Veiga
Nezinu, cik daudz tur patiesības, bet arī vēlajos padomju gados esot bijusi doma atjaunot pasažieru vilcienus uz Bolderāju, taču viss esot ieciklējies uz sekojošu problēmu:
1) pasažieru vilcienus var laist tikai tur, kur ir izbūvēti atbilstošui peroni
2) atbilstošus peronus var izbūvēt tikai tur, kur iet pasažieru vilcieni
======================
Būtībā jau pāri Buļļupei bānis arī varētu pārvilkt, ja vadoņa kabīnes abos galos, nav pat jāgriežas riņķī, mierīgi varēja kaut vai kādu automotrisi palaist