iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 11.04.2012 20:29

Veiga

Nezinu, cik daudz tur patiesības, bet arī vēlajos padomju gados esot bijusi doma atjaunot pasažieru vilcienus uz Bolderāju, taču viss esot ieciklējies uz sekojošu problēmu:

1) pasažieru vilcienus var laist tikai tur, kur ir izbūvēti atbilstošui peroni

2) atbilstošus peronus var izbūvēt tikai tur, kur iet pasažieru vilcieni

======================

Nja, manā bērnībā vēl atminu pa reizei uz Bolderāju kursējošu 3 vagonu akumulatoru elektrisko bāni ... No Ulmaņlaikiem vēl 1960. gados vēl bija saglabājies Nordeķu stacijas perons, tieši pirms Slokas ielas pārbrauktuves. Tāds glīts bija, ar slīpētām dolomīta plāksnēm klāts. kad nolikvidēja mazdārziņus un mazās privātmājeles rajonā un sāka celt 5-stāvenes, tad perons pazuda, kā ar mēli nolaizīts ...

Būtībā jau pāri Buļļupei bānis arī varētu pārvilkt, ja vadoņa kabīnes abos galos, nav pat jāgriežas riņķī, mierīgi varēja kaut vai kādu automotrisi palaist

Crankshaft 09.04.2012 20:40

DekstersFF

Nezinu gan, man parasti visi auto uz ziemenēm ir bijuši ar mīkstāku gaitu. Ziemai paredzētās riepas ir mīkstākas ,jo -20,30 grādos kas notiks ar jau tā cietu gumiju? Un kas notiks ar mīksto vasareni + 30 grādos?

Var jau būt,ka es kaut ko nesaprotu.

======================

Zini, man arī, bet iemeslu es zinu - ziemas riepas es vienmēr izvēlos kādu mēru šaurākas par vasaras riepām ,bet ar augstāku profilu. Un jāsaka, ka starp profila augstumiem "65" un "70" starpība ir jūtama pat ar notirpušu sēžamvietu Vienkārši es esmu speciāli čamdījis vienādu izmēru riepas un ziemenēm sāni allaž bijuši stīvāki. Ja augstāks profils, tad "mīkstums" braucot saprotams. Bet riepu sānos ar mīkstākām / cietākām gumijām īpaši nemēdz operēt - to dara protektora daļā, un tur jau ir iestājusies pilnīga izvirtība

Crankshaft 09.04.2012 10:09

DekstersFF

Nomik, apraksts labs, bet nu ziemas riepas gan ir mīkstākas par vasaras un ne jau to dēļ jūti ceļa segumu.

====================

Nu, nezinu , nezinu, ir čamdītas vienāda izmēra vasaras

un ziemas riepas (viena ražotāja), ziemas riepām "borti"

allaž likās jūtami "cietāki"...Protams, protektora daļas gumija ziemas riepām , loģiski, būs mīkstāka krievu presē bija testi, kuros mērīja arī gumijas cietību protektora daļā - tur arī bija starpība labi redzama starp ziemas un vasaras riepām ...

Crankshaft 09.04.2012 9:59

CRDI

Nu labi, nokļūdījos. Kaut gan VW vācu lapā un arī USA lapā neeksistē tāds FOX/ LUPO. Tas tiek ražots tikai vienam tirgum. Nokļūdījos, jo gadi ātri paskrējuši

Starp citu turienes tirgum VW ražo arī autobusus un vilcējus, bet tapēc neviens nerunā par VW kā kravas auto ražotāju.

=====================

Vispār jau nu runā gan kā par kravas auto un autobusu ražotāju - īpaši sekojošās valstīs bez Brazīlijas:

Abu Dhabi Angola Argentina Bahamas Benin

Cameroon Cape Verde Chile China Colombia

Costa Rica Cuba Curaçao Dominican Republic

Egypt El Salvador Ecuador Equatorial Guinea

Ethiopia Gambia Ghana GuatemalaGuinea

Haiti Ivory Coast Jordan Kuwait Mexico Morocco

Mozambique Netherlands Antilles Nicaragua

Nigeria Oman Panama Jau kopš VW pirms

gadiem ~20 sāka sadarbību ar M.A.N., vēl jo vairāk

kopš VW "pievāca" M.A.N

Un tie Fox/Lupo ir sastopami arī Eiropā, vien ražo/ ražoja Eiropas versiju Brazīlijā / Meksikā, kā vēl vienu otru VW vieglo modeli. Tagad IMHO viņa vietā tiek

pozicionēts "Up!"... jeb es maldos?

Crankshaft 08.04.2012 10:57

Shiirs

var noslegt ar mazaku likmi, es jau rakstiju, ka viss ir atkarigs no darba liguma satura. bet ta vispar apnika diskutet ar teoretikji un googles operatoru

===================

Nu jau vairs nevar, īpaši ar šī gada 01. janvāri Pat

pagaidu darbā strādājošiem vairs nedrīkst maksāt mazāk par 7.50 EUR stundā, tāpat, kā nepilnu darba laiku strādājošiem. Ir nozares, piemēram autobūve, kur minimālās darba algas nosaka attiecīgā arodbiedrība līgumā ar darba devēju. Vēl 1990. sākumā, kad EUR nebija ieviests, tās pašas Vācijas autobūvē minimālā stundas samaksa, piemēram darbā uz montāžas konveijera, bija no 14 - 18 DEM, atkarībā no izpildāmās operācijas un ...strādājošā izglītības līmeņa Cik ir tagad, slinkums meklēt, bet to algu es atminu no Ingolštates Audi rūpnīcas apmeklējuma laikam 1990. gadā... Un tā ir visās nozarēs - visur ir apvienības / arodbiedrības, kuras stingri seko minimālā atalgojuma ievērošanai. Mans labs paziņa (viņa firma) jau sen ceļ

vācvalodīgajās zemēs guļbaļķu mājas, arī krīzes laikos Tad nu, kā viņš saka, visbiežākie viesi būvlaukumā nav vis būvinspektori vai "dabas draugi", bet tieši darba inspekcijas un "strādnieku organizāciju" okšķeri. Un stingri seko, lai strādnieku atalgojums nebūtu zemāks par nozarē dažādām specialitātēm noteikto!

Crankshaft 05.04.2012 11:02

Pirmais

vai tev nešķiet, ka gards kumosiņš ir puskilo melno ikru brokastīs

=================

No pieredzes varu teikt, ka kas par daudz, tas par skādi. Ja tie ikri jārij 3x dienā ar ēdamkaroti un praktiski bez maizes, diez kas nav reiz bērnībā gadījās, kopš tā laika pret zivju olām esmu imūns, pat ja Neptūns uz Lieldienu mielastu aicinātu

Crankshaft 05.04.2012 10:56

Ja tomēr viss OK, būsi samaksājis tikai sodu .

-----------------------

Sorry, tikai par TUV Un neko nepīkstēsi, jo viņu "Ordnungā" ir arī jēdziens "speckontrole" (Sonderkontrolle),

resp. instrumentāra tīri fizioloģisku sajūtu pārbaude

Crankshaft 05.04.2012 10:52

Seene rakstīja:

Bet kāds pamats ir mani aizkavēt, ja vedu sievu uz lidmašīnu, neko nepārkāpjot. Vien tas, ka sestdienas rīts esot pamats tam, ka man pie stūres būtu jābūt dzērušam. Kādēļ jājautā vai vakar lietoju alkoholu, ja atbilde nē tāpat neliekas apmierinoša? Kādēļ jāatsakās uzrādīt savu dienesta apliecību?

========================

Vispār jau ir mazliet dīvaini prasīt dienesta apliecību policim, kuram "viss rakstīts virsū"...IMHO Un, ja tu zinātu, kas darās brīvdienu rītos uz ceļiem, kuri ved uz Rīgu un ieved tajā, tad apturēšanai vispār nekādus jautājumus izraisīt nevajadzētu ir pozitīva pieredze tieši šajā punktā

Kas traucēja šajā gadījumā pateikt to, ka tas ir alkoreids, nevis dokumentu pārbaude. Pataloģiska tieksme melot? Kas traucēja pārliecināties, ka neesmu dzēris un neaizkavēt mani, bet pārbaudīt citus autovadītājus. Pataloģiska tieksme uz garām diskusijām?

====================

Un kas no tā mainītos? Ja steidzies, ātrāk būtu ticis vaļā,

starp citu, IMHO pilnīgi veltīgi nav iekļauta "gadījumos" tīra dokumentu pārbaude - gan Latvijā, gan ES ir izķerti gana daudz ļautiņu, kuriem "papīri nav kārtībā"

smaidiigais

Vācijas piesaucējs... Tur arī ne viss ir perfekti... Piemēru? Pilsonim ir kaukāds japāņu spoooorta autoss, no tiem, ko jaunatne baisi šķūnē. Tikko nomainīc auspufs, bet likc oriğinālais. Pilsētā jamo aptur policists, un paziņo, ka auto esot par skaļu. Fakts, ka autoss tāds no dzimšanas, un ir pat rēķins par auspufu ir, kā saka, uz rokas, polici maz intersē. Tiek sacerēts protokols par 100 eur. Pilsonim, lai šito apstrīdētu, ir jāveic eksperīze par saviem €€...

====================

Šo tēmu, starp citu, es savulaik apspriedu ar labu paziņu - vācu sacīkšu braucēju, amatu apvienošanas kārtībā viņējo CPistu Redzi, ja tā lieta notiek, piemēram, mazpilsētā, tad policists lielākoties ir vietējais, turklāt viņu komandē ne tikai centralizētā policijas "valdība", bet arī vietējā pašvaldība, bezmaz kā "municipāli". Un, ja kāds, kam "pārāk skaļš" auto traucē gulēt vai strēbt zupu, uzrakstīs sūdzību, ka vietējais policists , lūk, atļauj braukāties trokšņainiem huligāniem, tad CPists dabūs mizā pa visām līnijām! Tad nu viņš / viņi nodarbojas ar naturālu "prevenciju" Par šo tēmu , starp citu, ir norāvušies viens otrs no mūsu "harlejistiem" Eiropas apceļojumu laikā No pieredzes varu teikt, ka "turienes" hārlisti tiešām lielākoties ir stipri klusāki ... Jo runa tur ir īsa - marš uz tuvāko TUV midzeni, pārbaudīt, un atgriezties ar oficiālu izziņu. Ja tomēr viss OK, būsi samaksājis tikai sodu . Ja nav OK, resp. trobels neatbilst pieļaujamajam max trokšņu līmenim, vēl naudu uz mucas un viss.

Crankshaft 05.04.2012 10:25

Palaidniex

Iespējams tas tur ir likumīgi un vai vācu policists pārkāpa savas pilnvaras.

====================

Viņu StVO un poliču darba nolikumos dokumentu kontrole

ir ierakstīta. Un, ja redzi, ka policis ir pievērsis tev uzmanību, automātiski rēķinies, ka vajadzēs "papīrus". Francijā tieši tāpat. Itālijā populārs apturēšanas iemesls ir jautājuma "vegetables?" uzdošana, tiesa, arī neiztiek bez papīriem, jo tu esi ārzemnieks

Ja Seenem Holandē bij problēmas ar kontaktiem - Holandē praktiski visur var runāt vācu valodā. Man savulaik pat nācās viņu policistiem (ne ceļu!) tulkot divu

poļu veikalu uzlauzēju pratināšanu - poļi drusku buldurēja krieviski

Un par kontaktu uzsākšanu ar CP ... HVZ, es vienmēr pirmais laipni sveicinu un VIENMĒR jūtu, ka bumba tiešām jau ir manā laukuma pusē

Un vispār, es CP uztveru kā bezmaksas pielikumu pārraidei "Dzīvnieku pasaule" (Ceļu satiksme), neizbēgamu, kā, piemēram pārbrauktuves šlagbomja nolaišanos deguna priekšā. Starpība vien tā, ka šlagbomim tu vari veltīt "vārdus", bet policim kaut kā nav vēlams

Crankshaft 04.04.2012 9:53

DekstersFF

Spriežot pēc tava satraukuma, topika nosaukumam būtu jābūt 'Ko es darīšu,ja soja maksās 400 eur/t ?'

===================

Viņš lepni un pašapzinīgi dosies rīt sojas delikateses pie Mārtiņa Rītiņa! dārgs un ekskluzīvs produkts taču!

Aizko vispār jau dažnedažādām labībām un taml. kultūrām ir raksturīgi, ka viszemākās cenas ir ražas laikā un laiciņu pēc tam, bet sāk celties tad, kad liela daļa iepriekšējas ražas jau apēsta Mūsu fazendas kaimiņš ar savu labību tā dara jau kuro gadu - par cik pašam ir arī savs elevators, viņš pārdod graudus pavasarī, nevis rudenī, kad "visiem ir". Saka, ka tas esot

izdevīgi Turklāt pārdod uz ārzemēm ...

Crankshaft 04.04.2012 9:45

Tu pats labi aprakstīji kāda ir situācija pie mūsu Austrumu kaimiņiem, bet pats turpini aizstāvēt tos, kas labprāt šādu sistēmu redzētu arī pie mums... Izlasi vēlreiz - es minēju TIEKSMI pēc policejiskas iekārtas, nevis to, ka šeit tāda būt. Bet būs, ja sabiedrība aizstāvēs varas pārstāvju likumpārkāpumus.

=======================

Nebūt neaizstāvu, jo , paldies Dievam, šādas sistēmas pie mums nav un pat netaisās būt! Poliča un autovadītāja attiecībām nav jābūt "azbests pret ņerezu" garā, galu galā abi ir cilvēki , un tikai. Es uztveru ceļamentus tikai kā cilvēkus , kuri dara savu darbu. Un kasīties par sīkumiem IMHO nav racionāli, nav jau aizturēšanas vai aresta procedūra

Crankshaft 04.04.2012 9:40

Seene

Jā ir daudz sanācis braukāt pa R-Eiropu un kontaktēties ar viņu policiju. Tieši pēc tā šausmina mūsu mentu attieksme un visatļautība. Vēlreiz saku - man nekas nav pret draudzīgu sarunas veidu, bet arī tas ir iespējams ievērojot likuma prasības. Kādēļ to var R-Eiropas policisti un arī daļa mūsējo? Kādēļ tev un citiem nav pieņemi, ka šāda kārtība varētu būt arī Latvijā?

======================

Klau, nevajag sacerēt pasaciņas! Te pilsonis Palaidniex jau aprakstīja , kādi bij kontakti ar poličiem - precīzi, turklāt es gan neatminu, ka policis , formā tērpts, būtu baisi stādījies priekšā - viss viņam "virsū rakstīts", vēl jo mazāk nosaucis apturēšanas iemeslu Ģermāniski runājošie īsi bet laipni palūdz "Papiere", visādi itāļi, francūži un spāņi taisni tāpat. Kas ir tikai loģiski - jebkura pārbaude tak sākas ar dokumentiem Turklāt

bija laiks, kad turēja visai bieži - īpaši Vācijā, Austrijā, Itālijā, Francijā Iemesls vienkāršs - viņiem auto numuri jau bija ar ES simboliku, mums "sveši", ar LV karodziņu Francijā vispār až pakaļ dzinās, lai apturētu - izrādījās, ka vadītājpolicim blakus sēdēja imigrācijas ierēdnis, un tieši numuru dēļ nolēma pārbaudīt. Tas gan stādījās priekšā, jo bija privātā tērpies,

bet viss pārējais atgādināja vairāk sen neredzējušos čomu sarunu

Tu pats labi aprakstīji kāda ir situācija pie mūsu Austrumu kaimiņiem, bet pats turpini aizstāvēt tos, kas labprāt šādu sistēmu redzētu arī pie mums... Izlasi vēlreiz - es minēju TIEKSMI pēc policejiskas iekārtas, nevis to, ka šeit tāda būt. Bet būs, ja sabiedrība aizstāvēs varas pārstāvju likumpārkāpumus.

Crankshaft 03.04.2012 19:23

Seene

Nespēju es saprast tavu tieksmi pēc policejiskas iekārtas.

==================

Dārgo mikolog (sēņu specs), tevis aprakstītā situācija ir visai tāļi no īsteni policejiskas iekārtas, kuras pie mums, ak paldies tam Kungam, vairs nav ... Ir pie mūsu Austrumu kaimiņiem, teikšu, pārdzīvojums neaizmirstams, kad, apturētam uz Maskavas Loka autoceļa 5:30 no rīta, tev vispirms starp acīm caur pavērto logu iebaksta AK-47 stobru un uzbļauj "bumagi, bļe!", tikmēr cits AK-47 jau lūkojas caur pakaļrūti ...un nedod Dievs stomīties vai nesakarīgi skaidrot kur brauc, kāpēc brauc, cik ilgi būsi tur utt.. Rokas uz kapota un turēt muti! ))) Kasīties dēļ sīkumiem neredzu iemesla - daudz ir braukts Rietumos , un tur policisti un citi uniformētie, ja viņiem ir darīšanas ar tevi, tad taisni cenšas runāt tādā kā draudzīgi-ģimeniskā stiliņā, ja to tā var nosaukt. Un viņu uzmanības objekts arī uzreiz nejūtas kā iespējamais "noziedznieks" Un viss notiek caur "lūdzu" un "paldies", tiesa, arī LV, ja es , piemēram, esmu sācis kontaktu ar "lūdzu", nekad nav bijis tā, ka beigās iztrūktu "paldies". Starp citu, arī padomjlaikos, kad bija jādomā, kā nedabūt "caurumu talonā"

Crankshaft 03.04.2012 16:54

Seene

Kurā vietā izskaidroja? Apstiprināja tikai to, ko es jau

Vēlreiz - CP inspektors aptur auto, sasveicinās, nosauc apturēšanas iemeslu (alkohola, nevis dokumentu pārbaude!) un neveic nekādas liekas darbības, kas bez iemesla aizkavē autovadītāju. Kas tev šajā risinājumā nav pieņemams?

================

Nja, a vai nava vienalga, kādu iemeslu cepists nosauc? Neesmu psihologs, bet varbūt pilsoņiem "uz purna" rakstīts, ka "papīri nav kārtībā" Turklāt kaut vai TA uzlīmes, numurzīmes utt. aplūkošana arī būtībā ir dokumentu pārbaude ...

Sakarā ar šmigstūrēšanu es atcerējos tādu hohmu: bija padomjlaikos tāds pazīstams autobraucējs un pie viena autoremonta rūpnīcas vadošs darbinieks Valdis Belmers.

Iespējams, kāds no foruma dalībniekiem viņu vairāk vai mazāk pazīst. Nu un Valdim bija viena īpatnība , tīri fiziska - man nezināmu iemeslu dēļ viņš praktiski vienmēr izskatījās kā nedaudz, bet jau jūtami "iekampis".

Lieki teikt, ka tas viņam regulāri sagādāja problēmas ar ceļamentiem, kuri viņu nepazina vaigā vai vispār tādu nezināja Tā ka tikai uz "paskatīšanos" balstīties vien nevar... No otras puses, varu teikt, ka, kontaktējot ar cepistu, vajag skatīties viņam acīs - tas cilvēku , var teikt atbruņo Savukārt vairīšanās no acu kontakta rosina aizdomas ...

Crankshaft 03.04.2012 10:38

Kanibaals

Malači un apjājāt paši sevi. Halogēnās nopirkt būtu bijis izdevīgāk, atmaksātos. Lai gan tās laikam ES arī taisās aizliegt, paliks tikai miroņgaisma.

==================

Kādā ziņā apjājām? 100W lampiņas tiek izmantotas tikai

vienā vietā dzīvoklī, virs galda viesistabā Un ieslēgtas

tiek nebūt ne katru dienu un pat ne katru nedēļu Aizko kaut kādu halogēnlampu sistēmu vēl būtu jākonstruē utt.. Kur tu dzirdēji, ka halogēnlampiņas taisās aizliegt?

Crankshaft 03.04.2012 10:30

Seene

Laikam nav gan. Nespēju uztvert, kā pēc dokumentu pārbaudes var noteikt, vai vadītājs ir pālī. Paskaidrosi beidzot?

====================

Vispār tēma interesanta - ir man daži labi pazīstami cepisti, i bijušie, i esošie, ir apspriesta šī tēma kādreiz, tā teikt, pie klāta galda. Biju drusku pārsteigts, ka galvenais motīvs apturēšanai 'dokumentu pārbaudei" ļoti bieži mēdz būt cepista vēlme ieskatīties ...vadītāja acīs Principā ar ļoti lielu ticamības pakāpi varot noteikt - ir kampis vai nav Nu un vēl dažas pazīmes, kuras novērot viņus vispār apmāca, ķippa psihologi utt.. Šitās "psihomotoriskās" metodes esot populāras visā pasaulē, tā teikt, poliči ieskatās, vai ir kaut kas , kas liktu ķerties pie nopietnākas pārbaudes. Tas ir apmēram, kā pie izmeklētāja - tie arī ļoti bieži tieši zemapziņā jūt, ka pratināmais vai liecinieks muld, kaut ārēji stāsts ir ļoti pārliecinošs Līdzīgus piegājienus es savulaik novēroju uz vienas otras robežas, piemēram, Franfurtē / O, kad robežpoliči apturēja, paņēma papīrus un ... nekas nenotiek Kamēr vienreiz ievēroju, ka mūs no gabaliņa vēro robežnieks ar binokli, acīmredzot vienkārši vērtē mūsu uzvedību, stāvot "uz ugunslīnijas". Pēc brīža atdeva dokumentus un laipni novēlēja "Gute Fahrt!"

A mēs pa to kontroles laiku vienkārši ... ĒDĀM

Crankshaft 30.03.2012 9:03

sarashkins

Tur mimēts "Gumbolta", nevis Humbolta - tas vien jau liecina par avota intelekta līmeni.

===================

Avots acīmredzot ir "pans Gimalaiskis" , bija kādreiz padomju TV tāds personāžs

Vispār jau interesanti, vienai otrai nācijai, kura dreb par savu veselību un dzīvību, pēc šāda raksta izlasīšanas vajadzētu organizēti nogādāt visas MVkrāsnis bīstamo atkritumu krātuvē ...

Pirmais

To torgašu var izdupsēt jebkura eirokomisija

================

Iespējams, ka "otmazka" izdomāta ... Kā jau teicu, expadomju ļautiņš uz to nav mācāms

Crankshaft 29.03.2012 13:16

Gauss

Da pokuj par to suni, runa ir par to, ka ja bildējot tevi bildē ir redzams cits kustošs objekts (ar vienalga kādu ātrumu), tad vitroniks nav spējīgs konkrēti pateikt kuram tad bijas pārkāpums - man vai sunim (ķipa vienam, otram vai trešam auto).

---------------------------------

Mjā, problēma ir globāla, diemžēl Bet nu vairumam fotoradaru ir "tēmeklis", kurš projicējas uz konkrētā objekta.

Citādi es iedomājos gara acīm auto īpašnieku, kurš saņēmis kvīti par 2 vagoniem ar naudu + foto, uz kura viņa auto fonā redzams F-16 , no kura tikko atdalījušies pārītis "Sidewinderu"

Crankshaft 29.03.2012 13:08

Palaidniex

Diemžēl tā tas ir - Policim ir ne tikai jāstādās priekšā, bet arī jānosauc likumīgs apturēšanas iemesls. Iemesls - lūdzu dokumentus, tāpat vien utt nav likumīgi apturēšanas iemesli.

=================

Tāpat vien - muļķība no poliča puses "Lūdzu jūsu dokumentus" - pilnīgi likumīgs apturēšanas iemesls, dokumentu pārbaude, pie reizes uzlīmīte

Ja kas, man nekad nav gadījies, ka policis nebūtu stādījies priekšā Toties apburīgs "Labrīt!" noved pie tā,

ka "bumba ir tavā laukuma pusē"

Crankshaft 29.03.2012 11:10

Gauss

Vakar pa ilgiem lakiem izbraucu ar vello, bļe un sanāca tieši gar to fotoradaru nobraukt, un šis suka nozibsnīja. Kā tagad būs???

Sodu piesūtīs man vai vello īpašniekam? Vai Džeriņam ir cenrādī arī pozīcija vello soda atcelšanai? Vai ja bildē būšu redzams es un blakus skrienošais suns, tas ir uzskatās par pamatu atcelt sodu, jo viķroņiks nemākot šķirot pārkāpējus?

p.s. pats neticēju, ka varu tik ātri pamīties

===============

Teikšu tev atklāti: štrunts par tevi, bet to savu suni, kurš ilgstoši spēj skriet ar 50 km/h, tu gan varētu par bargu naudu pārdot / iznomāt vai nu zinātniekiem, vai vismaz Ginesa rekordu grāmatā ierakstīt Un būtu i gandarījums, i piķis, ko "vitroniķiem" nobleķot Negarantēju 100%, bet vienīgais dzīvnieks, kurš ilgstoši spēj desot ar tādu ātrumu IMHO ir ...kamielis Tad galu galā bija suns vai nebija? A varbūt polšs / ripas / šprice/ zāle vairumā ...

Crankshaft 29.03.2012 10:59

Pirmais

100vatenes vairs eirožopā nevar nopirkt

un atbilstoša mēra/spīdīguma "taupībnieces" nav izgudrotas ;(

----------------------------

Jā, es arī par to biju pārliecināts, bet pirms nedēļas sieva atnesa no bodes (kuras? neatminu ) pusduci, marka "Iskra", ražotas Ukrainā. tā ka jebkuru likumu var apiet ar līkumu, kā tas ex-padomjcilvēkiem gadu desmitiem mācīts

Crankshaft 29.03.2012 10:47

Nevajag uzdot liekus un muļķīgus jautājumus, tad savs un poliča laiks tiks mazāk kavēti Un, lai tu turpmāk zinātu, jautājumi "kas noticis?", "vai man kaut kas nav kārtībā?" un tamlīdzīgi policistus kaitina visvairāk un viņam NAV uz tiem jāatbild! Ja būs kas sakāms, pateiks pats, pārbaudīts neskaitāmas reizes , gan 'šeit", gan "tur", vislabākais ir iespējami laipns "labrīt","labdien", "labvakar", atkarībā no diennakts stundas, bet nekādā gadījumā "ar labu nakti"

Crankshaft 26.03.2012 10:11

smaidiigais

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Bet tas nenozīmē ka visi braucēji būs vienādi! Citam galva sāp, cits vienkārši nesteidzas, cita varbūt ir stāvoklī, vēl kādam ir dusmas uz šefu un tas ir uz ceļa lai dusmas izgāztu. Viens brauc ar kamazu, cits ar spoooorta auto, vienam pilna mašīna ar bērniem kas ēd saldējumu, abet vēl kāds tikai vakar nolicis tiesības.

Nu kā šitā varza var braukt 'vienādi'? Nevar!

=================

Pie mums nevar... Nez kādēļ VAR Polijā, Čehijā, Austrijā un Vācijā, bet kolīdz sķērso Lietuvas robežu (jā arī tur smaidiigie nevaruļi savairojušies), tā vairs nevar

Tikko aizvizinājos līdz Alpiem un atpakaļ. Lietuva atgriežoties atgādināja, kādā murgā dzīvojam, un Latvija pārliecināja.

tu daiļdirsēj aizmirsti, ka uz Alpiem brauci pa maģistrāliem ceļiem. Nobrauc no tiem, un arī redzēsi brīnumus. Pie kam Polijā arī netrūkst visādu traktoru, un citu poļu brīnumu uz ceļiem, tā ka nevajag irst vasku.

===================

Nu te "smaidīgajam" var tikai piekrist - tai pašā Austrijā

pietiek iegriezties kādā šrotā blakus autobānim un tu var ieraudzīt tādus brīnumus ...Liela daļa ir tādu auto, kādus

nekad nenopirks tīnis vai galīgs auns, arī pat vidēji pārticis cilvēks nē. Tā ka šķiļas arī "varuļi"

Un par Polijas vai Čehijas "nemaģistrālēm" vispār nav, ko runāt - tur tādus brīnumus ir gadījies redzēt, ka saprast nevar, kā to vispār paveikt var, ja vadītājam pauris kaut drusku vāra

Crankshaft 16.03.2012 8:52

brmbrmm

smaidiigais rakstīja: Tak tev saka, ka galva bija uz galda! Vai nav vienalga kas šai vainas?

Šķiet ka kkas ar vārstiem...

Japāņiem ir švakāks bleķis galvās, tāpēc ar gāzi kopā jāliek vārstu eļļošanas sistēma, savādāk vārstu sēžas ar laiku izdeg.

====================

"Bleķis"? Vispār tāda lieta ir, saistīta ar nu baisi moderniem materiāliem vārstu un ligzdu izgatavošanai,

tāpēc tiesa par to papildus eļļošanu. Bet, kas interesanti,

tās pašas vārstu ligzdas viņiem dega arī , braucot ar benzīnu - dzinējiem, kuri atsevišķos režīmos darbojas ar

īpaši liesu degmaisījumu - temperatūra ta strauji aug! Bija tai pat Toyota'i pasākums ar mašīnu atsaukšanu un

ECU pārprogrammēšanu, bet ne visur pasaulē... Tā ka laikam jāpievērš uzmanība savas Toyota dzinēja modelim un modifikācijai, ja grib "taksēt" ar gāzi

Crankshaft 16.03.2012 8:44

msh

Ko? Vācieši liek reduktorgāzi?! Braukā ar lielāku degvielas patēriņu un kad atskan kārtējais pukšķītis no motortelpas, nosaka "isch sexen die santīmen"?

=====================

Liek, dārgum, un kā vēl liek Un nekautrējas arī nobraukt no autobāņa uz lejā redzamo "Dorf", lai uzpildītos par divu alus pudeļu cenas tiesu lētāk Palasies www.autogastanken.de , daudz jauna uzzināsi Nu nav viņi izsenis bijuši īpaši mudināmi uz "den Eurozent (agrāk Pfennig) ficken (vai bumsen)"

DekstersFF

bet protams, ka ražotāja garantija nebūs spēkā, jo tiks izmantoti ražotāja nesertificēti materiāli... piemēram renaultam grāmatā ir ierakstīts, ka nedrīkst maukt ar biodīzeli - maukt jau var, bet tad pazūd garantija

Tad jau garantijas laiku neizturēs Pārgudrais vēl viens

==================

Mjā, ar tiem francūžiem ir tā jocīgi - savulaik tieši viņi bija pionieri biodīzeļa tirdzniecībā, jau ap 1990. gadu Francijā lējām B5 un B10 DD, tagad vispār tikai tāda tur iz nopērkama. Pašlaik notiek stīvēšanās ap nākamo "latiņu", B30. Un, ja , piemēram VW ir akceptējis šito visai dīzeļdzinēju rindai, tad abi lielie francūži vēl aizvien vilcinās, kaut arī tam pašam Renault ir daži dīzeļdzinēji , bet nez kāpēc konkrētos auto, kam arī tas BioDD "pa jaunam" ir akceptēts. Cik tur no viņiem var saprast, tad

probzz ir ar kvēpu filtru izdedzināšanu, viņiem tur ir sava metode un neizdodas tikt pie 100% rezultātiem...

Bet, ja par saulespuķu eļļu, tad tādai eļļai , kuru var nopirkt bodē, vispār ir par zemu viskozitāte, lai normāli strādātu lielākajā daļā dzinēju, tas pats attiecināms uz, piemēram, rapšu eļļu BET! Ar visādu ķīmiski / termisku manipulāciju palīdzību , teiksim, rapšu eļļu padara stabilāku viskozitātes ziņā, atbrīvo no nevēlamajiem piemaisījumiem un iegūst galaproduktu dažādām motoreļļām, tostarp 2-taktu dzinēju "bioeļļām" Eļļošanas īpašības kā tādas rapšu eļļai jau ir ļoti augstas, arī stabilitāte augstās temperatūrās ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti