iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 15.03.2012 9:29

msh

tak tie taksisti saregule un mauc ar lieso ka ta mashina knapi kust, viss taupibas noluukos. tad ari izdeg varsti.

Šīri, tie takši ir ražoti šajā gadsimtā un diez vai kāds tiem liek reduktorgāzi...

==================

Liek, godaatais msh, un kā vēl liek Tai pašā daudzpiesauktajā Vācijā LPG auto skaits pēdējo ~3 gadu laikā ir dubultojies, dīleri un DFA partnerfirmas liek iekārtas bezmaz visam, kas kust Briti platiem soļiem

cenšas viņus iedzīt ...Es te tā paskatījos, kā tai pat Reihā

ir ar LPG uzpildi. Aina apmēram tāda - ja pirms kādiem 3 gadiem Reihā bija ~800 LPG uzpildes staciju, tad 2011. beigās bija jau ~6000! Plus vēl ap 1200 LPG staciju, kuras ir t.s. korporatīvajā valdījumā, kalpo konkrētām firmām, pašvaldībām, organizācijām. CNG ķerras savā izplatības dinamikā stipri atpaliek ...

msh

Kā tu to uzzināsi, pie noteikuma ka drīkst izskrūvēt tikai sveces un nav sadalītāja vāciņš, pēc kura pašpikot?

============

Nuu...es senos laikos izmantoju gumijas korķīti sveču caurumam Metode tīri elementāra, bet darbojās

Crankshaft 14.03.2012 9:14

i_edgars rakstīja: Krievijā liktajiem Fokusiem pusasis kā ar nazi griež nost un masveidā. Nez kādēļ Latvijā no Vācijas ievestajiem šīs pat pusasis kaut kā pat dzirdējis neesmu ka plīstu.

Ceļu kvalitāte nu jau jāsaka ka Latvijā ir sliktāka par Krievijas ceļiem!!

Pēc VIN koda nevar atšķirt.

==================

Nu vispār var jau gan ...

WF0 - WF8 Ford Werke A.G. (D)

WF0 Ford Motor Company (RU) - izmantoja, kamēr

Vsevoložskā nebija pilna cikla ražošanas un ražoja no

no Vācijas vestajiem "mašīnkomplektiem".

X9F Ford Motor Company (RU) - izmanto kopš "pilna cikla" ražošanas uzsākšanas.

XLC Ford Nederland NV (NL)

Nu un vēl ir 7. un 8. cipars VIN numurā, kurš nosaka valsti - izgatavotāju un izgatavotājrūpnīcu. Principā Krievijā ražotajiem tur jābūt "EE"...

Nezinu, kādā no pēdējiem ZR numuriem bija intervija ar

Krievijas Forda bosu, viņš tā arī pateica, pirmkārt kompānijas stratēģija neparedz eksportu no Krievijas uz ES valstīm, otrkārt, nafig eksportēt, ja pašā Krievijā jāgaida rindā Tā ka iespēja satikt Latvijā Krievijā ražotu Fokusu ir ļoti maza, finansiāli tas nu nekādi nav izdevīgi

Crankshaft 13.03.2012 18:52

Seene

DekstersFF rakstīja:

Nu un ?? Esi salīdzinājis tos 2 BMW- vienu, kurš ir Vācijā ražots, otru, kurš ir ražots Kaļiņingradā?

Ir sanācis - X5. Salīdzinājums apmēram kā Lada pret Opeli (teiksim Kalina vs. Astra). Auto pēc labākajiem PSRS standartiem ir sakomplektēts konstruktors - saņemot jaunu, vari visu pārskrūvēt, lai nekrīt nost. Šis un tas aizmirsies... u.t.t.

=======================

Hmm, jocīgi, kurš X5 būtu ražots Vācijā? Kaut kāds X5M? Vispār jau gan "veco", gan "jauno" X5 ražoja / ražo ASV un Meksikā. Kaļiņingradā tieši liek kopā auto,

kurus piegādā kā SKD komplektus no ASV...Za Ruļom bija bildes, kā šos lādē laukā, neko īpaši izjaukti neizskatās ... Rūpnīcas kodam Kaļiņingradā ražotajiem

auto būtu it kā jābūt "X4X" ...

Jocīgi ...

Crankshaft 29.02.2012 15:12

uupis

Visīstākā vieta kur izvietot fotoradarus ir DUS teritorijas, kurās ātruma ierobežojums ir 5 līdz 10 km/h…

================

Vispār loģiski, tādā Reihā, piemēram, ātruma pārsniegšana vietā, kur ir zīmes/ plāksnes "Schrittgeschwindigkeit" vai "Wohnzone" vai "Ruhezone", ir bezmaz vissmagāk drāžamais pārkāpums

ellnino

A tie radaristi drīkst uzstādīt radarus citā vietā nevis, kas norādīta VP - fotoradaru kartē? Konkrēta vieta - uz Lubānas ielas pie kapiem - kartē tā vieta nav atzīmēta - uz Lubānas ielas vispār nav radaru punktu :/

=================

Ne LV, ne dajebkur citur zem Saules nekādiem CePIStiem NAV pinākums informēt dulburus par radaru mītnes vietām Visādas kartes utt. ir tikai "mentozauru" labas gribas izpausme, ne vairāk, turklāt pēc principa "ko gribu , to rādu" Tā ka uz zīmēm / kartēm paļaujies, bet kustini arī "prāta locekli", bet ne to,

kurš ir "ciltskoks"

Crankshaft 11.02.2012 20:00

IkdienasViesis

Piebildīšu, ka pie mums pilnībā ir aizmirsti 60 gadu beigu pilsētas ikarusi, kas kursēja Rigā. Ar priekšējo motoru, ļoti platām aizmugures durvīm. Izmēros ,iespējams. pat mazāki pa laziņu.

======================

Tie arī bija tie Ikarus 620, ko es pieminēju. Ap to pašu

laiku celtniecības vietās parādījās arī ungāru "dumpcar" -

tādi nelieli pašizgāzējiņi, "dumperi" Laikam Csepel, a varbūt Raba ...

Crankshaft 10.02.2012 9:21

Seene

Nesapratu gan, kas ir loģiski, nepieminot to pie iedarbināšanas, bet tieši par šo vārstu arī runāju.

==================

Dīzelim ir vajadzīgs maksimums gaisa, ko saspiest, lai gaiss

iegūtu vajadzīgo temperatūru un degviela uzliesmotu

Jo mazāk gaisa, jo temperatūra zemāka, turklāt pretestība dzinēja griešanai mazāka. Tā ka var izmantot to gaisa vārstu (droseļvārstu) iedarbināšanas atvieglošanai, efekts

ir līdzīgs dekompresoram, tikai nekad dīzeļiem, kuriem tādi ir, neesmu sadūries ar rekomendācijām iedarbināšanas sakarā. Bet to jūs visi jau iepriekš pilnīgi loģiski izsecinājāt Vadāmi droseļvārsti mēdz būt vissmodernāko dīzeļu ieplūdēs, bet nu tur jau lietas notiek smalki - elektronika "seko" gan degvielas, gan gaisa piegādei un dozācijai

Crankshaft 10.02.2012 8:27

Cik tad tur maksā? Par degvielām vari pastāstīt pats, es rakstītu krievu valodu saprotu vēl sliktāk nekā runātu Vēl sliktāk nekā pie mums?

-------------------------------

Ja ņem vērā vidējo ienākumu līmeni, kurā iekļauj arī oligarhu ienākumus, tad īpaši rožaini nav , turklāt cenas ceļas burtiski visam un Krievijas masas nebūt nav apmierinātas ar lietu virzību ...

Mācīties nekad nav par vēlu, noder katra valoda, kuru proti! www.vesti.ru/...

Vidējās cenas , protams, ir vidējās, ir reģioni, kur degvielas cena vēl pagājušogad pārsniedza 30 RUR / ltr, turklāt ir vietas, kur ir hronisks degvielas deficīts, un nebūt ne \"mūžīgā sasaluma zonā\"

Oficiālais kurss pašlaik ir laikam 1.0 LVL = 56.47 RUR.

Crankshaft 09.02.2012 10:17

Vispār jau to detaļu MTZ-80/82 sauc par \"dzinēja

avārijas apturēšanas vārstu\" ... HVZ, ja paskatās

krievu saitos, un to ir nemērā daudz, tad iedarbināšanas

procedūrā šis vārsts nekur netiek pieminēts, kas ir tikai loģiski! Tiek pieminētas vien 2 iespējamās iedarbināšanas

sistēmas - ar \"puskaču\" vai elektrostarteri + t.s. \"elektrolāpas\" verķi ieplūdē, kas ir ņēmies ar AVIA kravas

mašīnām, zin, par ko ir runa bet nu HVZ ... Var paskatīt zemāk redzamo saitu...

traktor-mtz82.ru/...

Crankshaft 09.02.2012 9:58

DekstersFF

Pirmais rakstīja:

Kamazam ir tāds vārsts.... Pat divi... Tikai jami ir IZplūdē

......................

Un tiem ir bremzēšanas funkcijas.kad parastās bremzes pārāk noslogotas, piemēram-kalnos.

---------------------------------

Tieši tā, tā ir tā sauktā "motora bremze", sastopama praktiski visos lielajos dīzeļos un dīzeļautobusos, kopā

ar retarderu / intarderu visai patīkama lieta braucot

kalnainos apvidos

Crankshaft 09.02.2012 9:49

DekstersFF

Savukārt šie ar jumta logiem jau skaitījās veci un bija samērā reti sastopami

www.sovavto.net/...

======================

Ojā, manā bērnībā bija tikai šitādi LAZi + vēl vecie ZIL un ZIS autobusi Plus vēl bija tādi IKARUS 620 pilsētas busi ...

Atceros Ikarusu ar pakaļas izbīdījumu, kur dzinējs bija ievietots.

www.orszagalbum.hu/...

======================

Aha, IKARUS LUX - kad bija kaut kur jābrauc tā tālāk,

tad visi centās dabūt biļetes uz reisu ar šito Likās baisais kosmoss. Pa maršrutu Rīga - Daugavpils vēl kursēja arī tas baisais ZIL autobuss ar gāzturbīnu!

Crankshaft 09.02.2012 9:37

HIPPY

130 ZILos bez problēmām iet traktora motors – visi stiprinājumi pas.

====================

Tieši tā, tie arī ir tie Minskas Motoru Rūpnīcas MMZ

245 un 260 sēriju dīzeļi, ar un bez turbo, ko liek gan

traktoros, kombainos un bezceļu tehnikā, gan jau no

rūpnīcas dažādos PAZikos, GAZELĒS utt.. Principā visi šie dzinēji tiek ražoti uz 1990. gadu beigās iepirkto vācu firmas DEUTZ licenču bāzes. Tiesa, licences atļauj šos dzinējus pārdot tikai NVS valstīs ... ko MMZ arī dara

Crankshaft 09.02.2012 9:12

msh

Starp citu, tas varētu tagad būt viens labs tūrisma paveids - aizbraukt uz kādu valsti, kur degviela ir sevišķi lēta, un izbraukāties no sirds līdz nelabi metas!

.............................

Tad ir vai nu jābrauc uz krieviju, vai arī vajag jaudīgu mašīnu...

==================

Krievija diez vai ilgi būs haļavas zeme - ar 1. janvāri jau

pacēla degvielas cenas, ar 1. jūliju cels vēl - uz akcīzes rēķina. Valdība tur redzot lielas rezerves, tāpat, kā dzīvokļu īres maksās un komunālajos pakalpojumos

Ko viņi par šo mūsu izpratnē lēto cenu dabū - pameklē krievijas saitos, Za Ruļom un Avto Revju regulāri taisa

tirgū sastopamo degvielu testus

Crankshaft 08.02.2012 11:37

Nu tas, ko darīja dajebkur "uz vietām", galīgi nav kritērijs Būtiski ir sērijveida, kaut mazsēriju ražošana. Tepat netrūka visādu "krūmu" konstrukciju, kā gazoni un Ziliņi

ar visvisādi pielāgotiem vieglo un mazkravas auto dīzeļiem Ja paskatās, kādus monstrus Krievijā pamanās sacerēt,

vispār mute paliek vaļā Mums RAFā pirms Olimpiādes

bija tāds LAZ "Tūrists" ar "urāla / ZIL131" dzinēju, pēc olimpiādes to atdeva atpakaļ uz Ļvovu un vietā atdzina

jaunu, ar KamAZ dzinēju. nebija ne vaina verķim. kad KamAZā nodega motoru ražotne, vienu brīdi pat ar Cummins dīzeļiem esot nākuši, tāpat, kā KamAZi

Crankshaft 08.02.2012 11:27

Nu , iespējams, ka esmu kļūdījies par kapeiku šur vai tur ...galu galā tas bija tik sen Centim taisnība, AI-93

maksāja 9.5 kap. par litru, 10 kap. litrā maksāja AI-95

"Ekstra", kuru pa blatam varēja dabūt DUSā tagadējās

Brīvības un Miera ielas stūrī ...

Aizko Olimpiādes iespaids bija manāms jau pirms Olimpiādes arī - visu iespējamo resursu, ieskaitot finanses,

pārtiku un vēl sazin ko jau labu laiku pirms. Turklāt gadu

pirms Olimpiādes notika ģenerālmēģinājums, Tautu spartakiāde, kur izdevumi bija nevājie ...Pēc Olimpiādes savukārt iestājās "Tautsaimniecības atjaunošanas piecgade" , kad taupīja visu un visur

Crankshaft 08.02.2012 9:31

HIPPY

JaMZ motorus lika

=====================

Eksperimentālie pirmie bija ar JaMZ dzinējiem, bet sērijā

pirmie aizgāja LAZi ar KamAZ dīzeļiem. Pēc JaMZ dīzeļu

modernizācijas lika arī tos, 1980. beigās un 1990.ajos lika

arī Minskas MMZ dīzeļus, pat ungāru RABA (lasi:M.A.N.)

un franču RENAULT dīzeļus, bet tie vairs uz LV nenonāca

Crankshaft 08.02.2012 9:01

IkdienasViesis

Vēl jautājums Bamam, attiecībā uz jaunajiem tramvajiem - kā jaunajiem vagoniem pagāja aukstuma periods ? Vai bija kādas būtiskas problemas ? Sabiedrībā bija dzirdamas diskusijas, ka jaunie vagoni esot aukstāki par vecajiem vagoniem. Cik atceros, pagājušogad, sniega dēļ, problemu bija daudz.

====================

Hmm, vispār var teikt, ka stipri pavēss bija visos RS transporta līdzekļos - tāda sajūta, ka brīvprātīgi vai piespiedu kārtā vadītāji taupīja DD/elektrību. Varbūt

šos materiāli stimulēja par ekonomiju?

Crankshaft 08.02.2012 8:55

msh

Un vēl viens jautājums - nakuj speciāli ieviest kādu sašaurinājumu ieplūdē?

======================

Vispār šādi vārsti, principā droseles, bija vecajiem mercedes dīzeļiem ar rindas sūkņiem, droseļvārsts bija gaisa trubas diametrā un tā arī saucās "Motor - Notstopklappe", dzinēja piespiedu apturēšanas "klape" Nav gan nācies izmantot Toties ir redzēti lielie dīzeļi, kuriem galvā ir nolaužami vārsti ieskrūvēti - ja dzinējs aiziet "raznosā", ar āmuru vienkārši "nosit" vārsta galu un kompresijas spiediens aiziet "gaisā"

Crankshaft 08.02.2012 8:41

markss

Uz kāda pamata LV visu laiku ceļ cenu? :hvz:

DE visu laiku stāv cena ~1,55EUR (benzīns), ~1,45EUR (dīzelis)

========================

Tur, kur tirgus ir gana liels, var atļauties tirgu un cenas

"neraustīt", bet darīt to reti vai ar nelieliem "solīšiem". Starp citu, benzīnam "Mineraloelsteuer", degvielas akcīze, ir 0.7 EUR par litru, visi nodokļi kopā sastāda praktiski 1.0 EUR. Tā ka no tiem pircēja samaksātajiem ~1.55 EUR bruto peļņa ir ~0.55 EUR ...Aptuveni 0.38 ...0.39 LVL.Principā apmēram 2x vairāk, nekā LV, un tā ir bijis vienmēr...

Crankshaft 08.02.2012 8:32

sarashkins

80.tajos gados 76.tais pa 16 kap. litrā or so..

..................................

Mjā, cenas pacēla kā Maskavas Olimpisko spēļu sekas

Pirms cenu pacelšanas cenas bija par litru A-66 = 6 kap.,

A-72 = 7 kap., A-76 = 8 kap. , AI-93 = 10 kap.. Kā atminu,

mocim normāla tankošana bija 10 litri par 1 rubli Eļļa ta

allaž bija savējā, vienmēr un tikai MS-20...

Crankshaft 06.02.2012 9:32

Seene

Noliec savu pārvietojamo būdu uz manas zemes un uzzināsi, kas un ar ko ir jāsaskaņo Un kā jau teicu - jebkurš objekts LVC apsaimniekojamajā teritorijā ir jāsaskaņo pavisam nopietni - arī pārvietojams.

===================

Kāpēc man būtu jāliek uz tavas zemes, ja varu bez jebkādas saskaņošanas likt uz savas, tāpat, kā tu uz savas.

Kas ir izdarīts Savukārt LVC vienkārši "velk gumiju",

grib izrādīties baisi svarīgi savas "atsavināmās joslas"

sakarā. Pazīstu daudzus no LVC, tostarp ceļiniekus ar

40 gadu stāžu, jāsaka, ka "jaunie" lielā daļā jautājumu ir

absolūtas nulles, kuras savu "nulliskumu" cenšas izrādīt ar visiem iespējamajiem līdzekļiem

Crankshaft 05.02.2012 12:12

DekstersFF

Gan Kraz gan MAZ sākuši dīzeļdzinējus pielietot 1951. gadā, protams, zagtus un nokopētus. Kā jau vaņkām pieņemts, paši ne pūt ne palaid nejēdz.

======================

Tais gados jēdzieni "zagšana" un "kopēšana" nebija definēti, tā rīkojās neskaitāmi tā laika autoražotāji. Licences pirka tikai gadījumos, ja vienlaikus pirka arī aprīkojumu attiecīgā produkta ražošanai, tā bija ar autorūpnīcām GAZ, KIM (vēlāk MZMA, AZLK). MAZ sākotnēji saucās JaAZ - 200,vēlāk auto ražošanu pārcēla uz Minsku, Jaroslavļā palika dzinēju ražotne JAMZ.

MAZ-200 (JaMZ-200) izstrāde ar klusu Sabiedroto piekrišanu sākās jau 1944.-45. gados. Par pamatu ņēma

amerikāņu tiem laikiem "lielkravas" 10-tonnīgo kravas auto GMC NR-15 ar GMC "71" sērijas divtaktu dīzeļmotoru. Tagad šādus dzinējus aizvien vēl ražo, pazīstami kā "Detroit Diesel 71 series". Paši tie NR-15 tika

piegādāti lendlīzes ietvaros, tā ka paraugu netrūka

KrAZ sāka kravas auto ražot tikai 1958. gadā, sākotnēji ar to pašu divtaktu dīzeli un MAZ-200 agregātiem. Starp citu, vecā labā NR-15 ātrumkārba bez būtiskām izmaiņām tika izmantota vēl kravas auto MAZ-500 un tā modifikācijās, arī KrAZ auto

Pirmais

bet zinu, ka armijā lielākā daļa BENZĪNmašīnu ir aprīkotas ar "predpuskavijiem padagrevaķeļiem"

=====================

A tas ir rakstīts jebkuras militārtehnikas "tehniskajā

uzdevumā" jau sākot konstruēt dajebkādu auto, tanku vai ko citu armijai Klimats, zinies, bijušajā PSRS bija

tāds, kāds nu bija ...

un tagad padomā kādas ir iespējas iedarbināt to pasākumu.... vai arī pamēģini iestumt tanku (to jau tāpat nemaz tik viegli nav piešķilt)

====================

Ja viss ir OK, ieskaitot degvielu, tad tā paļorka iet. Galu galā ar dīzeļiem braukā arī polārpētnieki utt.. Var palasīt

to pašu polārpētnieku atmiņu stāstus, kā viņi pielāgojās

superzemām temperatūrām

vispār jau normālās armijmašīnās būtu jāliek dzinēji, kuriem ir pokuj ko liet iekšā, ka tikai deg....

========================

Vispār jau ir tādi "multifuel diesel" dzinēji, iet ar visu ko,

tikai bez kaut nelielas devas DD iztikt nevar, "pilotlādiņam", tad var gāzt kaut vai ar gāzi - arī tādi dzinēji ir. Diemžēl tādi dzinēji ir dārgāki un normāli tiek izmantoti , piemēram, tankos - tad tanks var tankoties ieņemtajā teritorijā ar to, ko atrod

Crankshaft 05.02.2012 11:12

Seene

Ja būda ir pārvietojama, tobiš nav kapitāla celtne, nav vajadzīgi nekādi prodžekti un saskaņošanas - statuss tāds

pat, kā , teiksim, celtnieku vagoniņam. Un stacionāro FR uzstādīšana lielākoties arī ne ar vienu nav jāsaskaņo.

Ir, ir jāsaskaņo - pirmkārt ar LVC vai jebkuru citu ceļa īpašnieku, kuru apsaimniekojamajā teritorijā tie atradīsies un kuru apkalpojošajai tehnikai būs jārēķinās ar šādiem traucēkļiem. Otrkārt ar zemes īpašnieku - ceļa servitūts nedod tiesības šajā teritorijā būvēties bez atsevišķas atļaujas. Un tad vēl tiem ir nepieciešama elektrība - tur katru projektu ar Latvenergo jāsaskaņo u.t.t.

=======================

Ar saskaņošanu nebija domāts zemes īpašnieks, teiksim LVC vai cits zemes īpašnieks (privātais), bet saskaņošana

"vispārējā kārtībā". Elektrība pa lielam tiem stacionārajiem FR nav vajadzīga - cik esmu papētījis braukājot Rietumos, normāla konfigurācija ir AKB + ļoti bieži Saules baterijas, kuras saulainā laikā papildus palādē AKB. Kur tas nav iespējams, AKB tiek nomainītas pret uzlādētām, kad tukšas.

Ar LVC rudenī vispār neko nebija iespējams sarunāt, jo visi tur un SM dzīvoja gaidās, ka nu tik atkal mainīsies valdība un atkal būs tīrīšanas utt.. Pie mums nez kāpēc ir iegājies, ka, mainoties kārtējai varas / siles partijai,

"kadri" tiek mainīti až līdz autostāvvietas sargam, lai vietās būtu "īstie" rezultātā nopietni profesionāļi sen

ir izēsti no vietām vai aizgājuši paši. Vienīgais, kurš zināja "tolku" profesionālos un pieredzējušos darbiniekos,

bija Krištopans. Visi citi vālēja / vālē "šofera dēlu" profilā.

Crankshaft 04.02.2012 10:49

Pirmais

precizēt vēlējos - nav tāda URAL dzinēja - tajā mašīnā dzinējs ir ZIL-375

======================

Tautā viņu vienalga sauca par "Urāla dzinēju", visdrīzāk

tāpēc, ka daļa "Urālu" nonāca arī civilajā "dienestā", bet ZIL-131 ļoti reti, tas bija pamatā tīri armijai paredzēts rīks.

atbraucis esot bijis kautkāds irāņu dižšeihs un jamai delegācijai tas pasākums esot prezentēts

jamais esot uzreiz gribējis 100 eksemplārus paņemt, bet tad šim padomnieks esot teicis, ka jamais iet uz 93 bencīna, vadonis teicis, ka *******, viņiem esot arī benzīns, bet tad padomnieks piebildis, ka patēriņš esot 100litri...

un īsāk sakot tāpēc darījums norāvies

rezultātā tapa urāls ar kamaza 740 dzinēju

===================

Var jau būt kaut Irānai patiesi nekad nav klājies un neklājas spoži ar degvielu, tāpat, kā Irākai Toties partijas un valdības saukli par vispārēju "dīzelizāciju" es

gan labi atceros Tiesa, negāja ar to dīzeļošanu un neiet šodienas Krievijā vēl aizvien ...

_____________

Crankshaft 03.02.2012 10:37

Pirmais

kas ir URAL dzinējs???? motocikla?

=================

Nu dabiski, ka auto, tā paša tevis tālāk piesauktā URAL 375 / ZIL 131 7-litru benzīnnieka

Bija tāda LAZ versija "Tūrists", 699, tam lika 375 dzinējus, tiesa, kas neslinkoja, iebāza arī savos "pilsētas"

LAZos tādus dzinējus Tak jau 93 benzīns lieks neskādēja ...

ja tu domā URAL-375 gruzoviku, tad jamajam ir zil dzinējs... (astoņcilindru zil-375) armijā ar tādu braucu... medusmaize - norakstījās 100litri 93 benzīna uz 100km... ja pareiz atceros bija 72litri + visādi augstkalnu, bezceļu uttt koeficienti.

dēļ lielā parētiņa sāka ražot urālus ar kamaz dīzeļiem...

=================

Vispār tur ne tik daudz patēriņa problēma bija, kā iekš

ZaĻurom rakstīja savulaik viens ex-URALAZ darbonis, kādam Aizsardzības ministrijā bija ienākusi prātā "ģeniāla" doma: a nafig mums vadāt uz karalaukiem i DD i benzīnu? Davai, visu pārtaisīsim uz dīzeļiem Nu tad viņi pārtaisa līdz šai baltai dienai

Crankshaft 03.02.2012 9:53

Vairs nečivina.

Šķiet,ka pie vainas bija viens no krustiem kardānā, jo,kā izrādās, tie ir smērējami un pēc iesmērēšanas pazuda čivinātājs ar.

Tā kā, viss ok,pagaidām.

===================

Tas var būt, dzirdējis par tādiem jokiem esmu, bet dzīvē sastapies gan nē Tiesa, ja viņš (krusts) až līdz "čivienam"

nonācis bija, tas varētu nozīmēt , ka viņš kādu brīdi ir rībinājis praktiski "pa sauso" , ar visām no tā izrietošajām

sekām Tā ka paseko, ko šis tagad darīs Jācer, ka pie viena arī pārējos sasmērēji!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti