iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 03.02.2012 9:47

CRDI

Pirmais rakstīja: vai nebija lētāk tajās vietās uzbūvēt nelielas sarga būdiņas? jo radari jau nav pāris menešu, bet gan (plānots) ilgtermiņa projekts

un radarus izvadāt/savākt ar vienu busu?

................................

Tak tai būdai vajadzēs prodžektu, saskaņošanu utt., resp. visu to pašu, ko stacionārajam FR, ja ne vēl vairāk.......

===================

Ja būda ir pārvietojama, tobiš nav kapitāla celtne, nav vajadzīgi nekādi prodžekti un saskaņošanas - statuss tāds

pat, kā , teiksim, celtnieku vagoniņam. Un stacionāro FR uzstādīšana lielākoties arī ne ar vienu nav jāsaskaņo.

Crankshaft 02.02.2012 8:55

Mja, i-edgaram var piekrist ...Varbūt jāpamēģina padarbināt to paļorku ar atvienotu gaisa filtru? Jo,

lai "sūciens" būtu tāds, ka caur blīvslēgiem gaisu

no ārpuses vilktu ... ceļamalas intīmserviss nobāl

Crankshaft 02.02.2012 8:40

IkdienasViesis

Mjā, labie braucamie - īsti kubiešu gaumē. Pirmajā bildē izskatās, ka tas pasažieru "furgons" taisīts uz ikarusa jumta bāzes... Vispār, vietējais tjunings viņiem izskatās radošs.

======================

Uiiii, šitie dizaini vēl nekas, 1980. beigās, esot Kubā pēc turienes valdības ielūguma, ne šitādus vien nācās redzēt Kronis visam bija cilvēku pārvadāšana pa maršrutu(!)

ārpus pilsētas ar Belarus traktoru, kuram piekabinātas

2 (!) divasīgās piekabes Izskatījās diezgan baisi, vietējiem tā liekas OK. Un kur tad vēl vecie amerikāņu 1950. gadu laineri - praktiski visi kā viens ar traktora T-40 dīzeļiem un hvz kādām ātrumkārbām Pat Moskvičā bij iestutēts kaut kāds divcilindru dīzelis

BET, kur tie visi laziņi pie mums tik fiksi pazuda, nudien brīnos. Kādreiz to bija tik daudz un visur. Varēja jau kāds kaut ko tādu restaurēt.

==================

Izgājšvasar es redzēju tādu LAZu, ķippa "Tūristu", uz

šosejas starp Vec- un Jaunpiebalgu, izskatījās pieklājīgi,

spriežot pēc aromāta, tā bija versija ar KamAZ dīzeli. Benzīnnieki ar ZIL un URAL dzinējiem gan iznīka mērkaķa ātrumā - pat pie pieņemamajām benzīna cenām tās benzīna kapsētas laikam bija bezcerīgi uzturēt ...

Crankshaft 01.02.2012 17:11

Bet kurā vietā tad tā skaņa rodas - nevar noteikt? Ja tur

tāds baiss vakuums / sūciens, varbūt tiešām, piemēram,

ielejamā korķa blīve draņķīga un tur sūc, pīkst utt.?

Crankshaft 01.02.2012 17:02

Centis_Nuudele

Akselerācija. Mūsdienu napoleoni ir divmetrīgi.

=============

God. Mr. Noodle, "akCelerācija" tā saucas!

Crankshaft 01.02.2012 8:56

v70

itkā tur nava nekāda vārst vienīgai kas tur ir zem ieplūdes kolektora tādas kā resiveriņš pie kura pieiet šļūtenes gan no vārstu vāka gan no motora bloka, gan no ieplūdes kolektora

ja to caurules galu kas ieiet ieplūdes kolektora aizspieš tad arī motors normāli strādā un visa svilpošana pazūd līdz ar to pazūd motora tasa vakums

-------------------------------

Hmm, kad paskatās V70 forumos, tad sanāk, ka tas "resiveriņš" ir kartera ventilācijas sistēmas eļļas atdalītājs, tjipa šlangs uz motora bloku piedalās. Var jau

būt, ka "sūciens" ieplūdes kolektorā ir tik spēcīgs, ka reālu retinājumu dzinējā rada, bet kas varētu svilpot 8-(

Principā jau visos forumos visādas nelaimes noraksta uz šo eļļas atdalītāju un iesaka to ik pa 50-60 000 km tīrīt,

nemāku teikt, man šāds auto nekad nav bijis

Crankshaft 01.02.2012 8:40

Seene

Kad teicu, ka Banka Baltija ir krāpšana un kad jau Parex kraha laikā teicu, ka Krājbanka ir nākamā sarakstā, arī tādi kā tu apgalvoja, ka man ir sarēgojies. Bet tik vien vajadzēja kā ar kaut minimālu ekonomikas izpratni paskatīties uz visiem redzamo

====================

Nu, banku sektors it kā nav iauto tēma...Par Krāpjbanku nepateikšu, nekad nav bijusi darīšana, bet Parex sakarā aizdomas pārtapa dzelžainā pārliecībā, kad noguldījumu procentu likmes sasniedza nereālus augstumus un ainava sāka līdzināties pazīstamajam MMM Nācās pielikt palielas pūles, lai pārliecinātu radus un draugus "tīt makšķeres", tostarp savu māmiņu, kurai Parex bija ievērojama naudas summa, kura jau bija teju dubultojusies. Process vainagojās panākumiem un aptuveni nedēļu pirms "burbuļa plīšanas" visa nauda tika

savākta, gan ar "rūkšanu". Vajadzēja redzēt visu šo ļaužu sejas pēc nedēļām divām

Crankshaft 01.02.2012 8:31

Seene

Nu var jau būt, ka esat labāki, bez ierunām atbalstot amatpersonu patvaļu un pat domās neapšaubot policista autoritāti. Var jau būt, ka jums ir mazāk problēmu vienkārši samaksājot un aizmirstot...

===================

Nu, tev acīmredzot ar "samaksāšanu" ir pieredze, man nekad nav nācies maksāt "uz ķepas", bet kasītē pēdējo reizi man sodu izrakstīja kādā 1995. - 1996. gadā, turklāt pretenziju nebija - tiešām pārsniedzu. Tā ka lieku līdzekļu valsts sponsorēšanai man nav, tad allaž cenšos piedomāt pie braukšanas un izrādās, ka ka neviens man "neuzglūn"

Un kā izpaužas amatpersonu patvaļa? Policista autoritāte? 100% varu teikt, ka, kā tu pret viņu, tā viņš pret tevi - tā ir praktiski visur, varu to teikt pēc kontaktu pieredzes ar ārvalstu policistiem visos iespējamos rangos

Crankshaft 01.02.2012 8:23

i_edgars

Man vieni umņiki vecai Javai gribēja sašūt lietu par to ka es pa pilsētu braucu ar 200 km/st!!!

-----------------------

Aha, ir piedzīvojumi šitais pasākumos, tiesa, vēl no krievu laikiem. manam čomam bija ZAZ 965, kurš nemitīgi atradās "tehniskās jaunrades" stadijā, principā tas auto bija ļoti piemērots tam Tika pārbūvēta gan priekšas

piekare, ieskaitot torsionu pārciršanu, gan aizmugures piekare, bet galvenais - dzinējs, ieskaitot galīgi nederīgās izplūdes sistēmas pārveidi. Visu manipulāciju rezultātā tika iegūts visai braukšanā patīkams aparāts, kurš taisnā

gabalā spēja braukt ar ~ 135 km/h, kas apliecinājās, kad uz Pleskavas šosejas pie Garkalnes mūs apturēja milicis un uzrādīja radaru ar šādu rādījumu Mēs savukārt viņam uzrādījām papīrus, kuros skaidri un gaiši rakstīts, ka dotā auto max tehniskais ātrums ir 105 km/h, max ekspluatācijas ātrums 100 km/h. Milicis uz to reaģēja, iesviezdams savu radaru moskvičā, un ar bagātīgu "matu" žēlojās, ka kārtējo reizi pribors esot nosprādzis. Protams, ka viņš mūs atlaida, diez, kā pašam gāja ar radara "remontu"

Nākamais solis jau bija ZAZ-966 ar VAZ-2106 dzinēju, bet tas jau ir cits stāsts ...

Crankshaft 31.01.2012 17:07

Pirmais

huļiš iņčiņeram ir jāsaka cilvēkam "izmēri skrūvi" ja neviens (tajā skaitā pac septiņpagastu kurinātājiņčeņers) nav spējis nedz norādīt kādu linku vai pastāstīt kas un kā iz jāmēra

=====================

Kas tur jānorāda, tak teicu, ka ir lērums linku, plus burvīgā tante google, ja jau manuāļa nav Vācu auto labāk googlēt vācu valodā

a par spiedienu vai tā trūkumu karterī....

kaut gan tu varētu būt lielāks eksperts motoros kā i-iņžiņers, tomēr tavs ieteikuma ābols nekrīt īpaši tālu no i-iņčenera skrūvju ābeles...

paskaidrot kāpēc? nu labi - lasi....

tavs aprakstītais PCV no kartera IZLAIŽ gaisu. konrētajā volvo problēma ir tāda, ka karterī gaiss tiek caur eļļas korķi SŪKTS IEKŠĀ un tālab arī svilpo...

==================

Caur AIZVĒRTU korķi? Es sapratu, ka caur atvērtu, un ka braucot tas svilpiens nebūt nenāk no korķa, bet citurienes, ķippa no tā PCV vārsta varētu būt ... nu labi.

Lancia Delta Integrale turbomotoram (sacīkšu) bija tāda

ventilācija ar kārtīgu ciklonu (eļļas atdalītāju) un PCV vārstu tādu, kā šprotu bundža Droši vien, ja kas, tad nevis svilptu, bet kā pionieru taure aurētu

Crankshaft 31.01.2012 8:58

Pirmais: vēl nevari nomierināties? Tak tika noskaidrots, ka ir vesela "vēju roze" ar ceļiem, kā nepieciešamos izmērus noskaidrot! Cik var bezjēgā dzesēt par izsmeltu tēmu?

Aizko, kas attiecas uz to nelaimīgo VOLVO V70 - vai viņam

gadījumā kartera ventilācijā nav t.s. PCV vārsts? Dažādos

režīmos iespējamie spiedieni karterī var būt dažādi, gan pozitīvi, gan negatīvi. PCV vārsta uzdevums ir laist cauri tikai spiedienu, retinājuma gadījumā tam uzreiz jāaizveras, ko tas var nedarīt, ja ir "piecūkāts". Vajag viņu sameklēt (ja ir) un mēģināt iztīrīt / izmazgāt, varbūt pat nomainīt ... Tas

tā, tikai manas privātās domas

P.S. PCV = Positive Crankcase Ventilation).

Crankshaft 31.01.2012 8:40

Gauss

Master_D rakstīja: Ar dzelzs stieni ir nesmuki un negaršīgi. Tikai pieņēmums.

...........................

Garša no tā nemainās. Un var paņemt pārtikas ņeržaveikas (316) stieni, ja grib smuki.

===================

Ooo, jess, padarmijas pieredze, īpaši tiem, kuri dienējuši

PSRS aukstajos apgabalos un īpaši aviācijā

Crankshaft 28.01.2012 12:41

Bams

HIPPY rakstīja: Un kad tramvajiem būs dīzeļvagons?

Tramvajiem vispār vai tramvajiem Rīgā? Ja Rīgā, tad iespējams, kaut kad nākotnē un iespējams, ka ne ķīseļmotors, bet kkāC ūdenradis vai kondensators.

====================

Tādi tiešām ir, un ne tikai Nordhauzenē. Bet tur tas

tramvajs reāli brauc ārā no pilsētas, turklāt šur tur brauc

pa parastā dzelzceļa sliedēm. Diez, kur viņš pie mums Rīgā varētu izsprukt laukā no tīkla?

Pieļauju, ka labāks risinājums tādam DUOTramvajam būtu nevis Diesels, bet dzinējs, kurš iet ar spirtu, biogāzi / dabasgāzi vai ko tamlīdzīgu...klusāks, bioloģiskāks utt

Crankshaft 28.01.2012 12:13

Centis_Nuudele

Gauss rakstīja: Vai tādas nevar uzlikt arī par fotoradariem.

Leišos ir pirms katra radara vai radara mulāžas.

=======================

Nujā, bet tā ir tikai leišu brīva griba - nevienā valstī likumdošana neregulē šādu pirmsradaru zīmju uzstādīšanas obligātumu vai neobligātumu. Tāpēc populārs ir paņēmiens, kad uzstāda zīmi, tad seko mulāža, gāze grīdā

un ...vēl pēc 200 metriem ZIBSNIS! Asprātīgi, maitulēni ...

Crankshaft 16.01.2012 9:09

Palaidnieks

kaut ka vairak sadalu so viedokli, jo reālās zupas atšķirības ir tik niecīgas, ka to atšķirību var noteikt tikai ilgstošostestos kontolētos apstākļos - laboratorijā... Da i to atšķirību varēs sajust tikai manometri un menzūras, nevis laborants uz sajūtam...

---------------------------

Dziļi un totāli maldies "Paprovēšana" nebūt nenotiek

laboratorijās, bet "flītos", kur ir reāls degvielas patēriņš ...

No pieredzes to saku!

Crankshaft 14.01.2012 10:09

Slinkais

vel automats ir unikalas konstrukcijas, bez bremžu lentām, iet daudz ilgak par klasiskajiem.

===================

Nekā unikāla tur nav - no lentu bremzēm masveidā sāka

atteikties tad, kad radās vēlēšanās šķērsmotora automobiļos

iebāzt aizvien lielākus (garākus) dzinējus un klasiskajai

konstrukcijai vienkārši nepietika vietas, reizēm kārbu vispār

nācās novietot citur, nekā ierastajā vietā (atmini Ford Taurus) ...

Crankshaft 12.01.2012 12:52

smaidiigais

Principā pilsētai vaig transportu, kam ir savs, no ceļu tīkla neatkarīgs koridors, un līdz šim nesaprotu, kāpēc dzelzceļu tīkls Rīgā nav attīstīts lai tas labi iekļautos pilsētas satiksmē

====================

Vajag, tas tiesa, principā Rīgā dzelzceļa sliežu tīkls ir tāds,

ka ideāli būtu visos virzienos laist t.s. automotrises, sevišķi, ņemot vērā to, ka parasto elektro / dīzeļa vilcienu kustības intensitāte ir visai zema ...Lēnāk par tramvaju jau nu nebūtu Es no agrīnām bērnu dienām vēl atceros, kā pasažieru vilciens gāja uz Bolderāju Pēčāk nez kāpēc nolikvidēja... Un tolaik Bolderājā nebija nekādas daudzstāvu apbūves utt., principā vilciens kalpoja vien Bolderājā izvietoto militāristu ērtībai. 4 vagoni bija, t.s. "akumulatornieks" -

līdz Zasulaukam gāja "pa drāti", tālāk uz akumulatoriem, vagoni vēl ar veramām durvīm bija

Crankshaft 11.01.2012 11:07

Dark_Side

nekad nesapratīšu kam vajadzēja šo autobusu n-mio maiņu... Maltā kursē n-desmitus gadus veci autobusi - tur tas tiek uzsvērts kā vēstures pievienotā vērtība... veci, smirdoši, forši bet nē - mums viss foršais jālikvidē...

----------------------------

Tu varētu pavaicāt kaut vai RS šoferiem - vai labāk bija braukt ar vecajiem "Ikarus", vai varbūt ar tagadējiem "Mercedes"

Man tagad nav koordināšu, bet ir tāds tēls Juris Jurkovskis, mans skolas biedrs, jaunāks, tiesa. Viņam ir / bija t.s. "koka RAF" , ar kuru visādas atrakcijas tika izpildītas. Varbūt viņa koordinātes var meklēt, piemēram, LAF, kā nekā bijušais sacīkšu braucējs

Crankshaft 11.01.2012 10:43

Vispār, ja tam auto ir motora spilvens arī pie motortelpas / salona starpsienas, patiesi pačeko to - ķiseni, kuri notur spēka agregātu no kūļāšanās uz priekšu / atpakaļ, parasti izbeidzas pirmie. Un tad, iespējams, kronšteina metāla daļas skaras kopā. Kādreiz pēc ilgiem meklējumiem šitā tika uziets klabiena avots auto "Mitsubishi 3000 GT", turklāt no malas viss izskatījās nevainojami, bet izjaucot mezglu izrādījās, ka spilvens ir vienkārši "lupatās" ...

Crankshaft 11.01.2012 10:32

Bams

Principā ideja kā tāda tika plaši pielietota ASV, kur virknē pilsētu metro laida pa estakādēm. Protams, tam visam līdzi nāca virkne problēmu kā neestētiskas metāla konstrukcijas virs ielas 3-4 stāvu līmenī, paaugstināts troksnis u.c. faktori. Tomēr tas bija lētāk neka rakt tuneļus. Taču neskatoties uz to, ļoti daudz kur estakādes nojauca un aizvietoja ar standarta metro tuneļiem.

=======================

Hmm, a šitie estakāžu vilcieni kaut kur pazemē arī diez

palīda? Tas gadījumam, ja ar jēdzienu "metro" vai "metropolitēns" mēs saprotam bāni, kurš pārsvarā lien pa pazemi. Šitos estakāžu bāņus paši amurikāņi sauc par

"L-Train" (EL-Evated Train), latviski varētu teikt "piepaceltais dzelzceļš" Paliekas no līdzīgiem veidojumiem ir vērojamas arī Parīzē, piemēram ...

Crankshaft 10.01.2012 10:20

taaneko

Nu ko la Tev pastāsta... Renault espace 3 nemaz nav renault. Ražotājs - Matra. Firma kas nedaudz ražoja auto (tajā skaitā, sacīkšu, sporta, ierobežoto sēriju, F-1 u.t. t.) nedaudz nodarbojas ar franču kosmosa programmu. Renault- tapēc ka motors un piekares elementi nāk no šiem.

====================

Ir, ir Renault, vienkārši kantoris izvietoja ražošanu tur, jo jau Espace I laikā pašiem brīvu ražošanas jaudu nebija, turklāt Matra ņēmās ražot pašu galveno - virsbūves karkasu pēc jaunas tehnoloģijas. Šāda ražošanas "izmētāšana" pa blakusfirmām ir diezgan populāra lieta autobūvē

Auto- nesošais rāmis, pilnībā cinkots, virsbūves elementi- +/- 3 mm (speciāli neesmu merijis) biezs stiklašķiedras paneļi, kurus pat neesmu dzirdējis ka kāds mainītu (kaut arī cik noprotu piestiprināti varbūt skrūvēm, varbūt kniedēm...

=====================

1989. gadā apmeklējām to rūpnīcu, bija interese par tehnoloģiju virsbūvju ražošanai. Vispār jau iespaidīgi - iedomā "vannu" ar 800 tonnām izkausēta cinka, kurā iemērc visus sametinātos karkasus Virsbūves ārējie paneļi tika stiprināti ar kniedēm un līmi + daži "samorezi". Kopumā skats bija iespaidīgs patiesi. Diemžēl

toreiz jau bija sākušies "juku laiki" un "tur augšā" nevienam vairs nebija intereses par kaut kā tāda ieviešanu pie mums, ieguldījumi šādas ražotnes izveidošanai arī spīdēja baisie

Crankshaft 16.12.2011 19:23

Pirmais

panesās krāniņu staipīšana

bet atbildes autoram par maksimāli pieļaujamo skrūves garumu joprojām nav

=======================

Ko var ākstīties, vai domā, ka autors neprot iesist googlē

"cylinder head screw" vai "Zylinderkopfschraube" un auto / dzinēja modeli, modifikāciju? Gan jau prot...

Crankshaft 16.12.2011 9:34

Pirmais

audī tak ir vēl trakāks par sābu ar slaveno "sarkano bloku"

-----------------------

Nav info, vai kāds ir nopietnāk pētījis, kas tieši beidzas nost

tiem SAAB "sarkanajiem blokiem" un līdzīgām ierīcēm citiem auto, bet tad, kad tvarstījām šitās "1/2 ejošās spoles",dažādiem auto, starp citu, atklājās interesanta likumsakarība - nomācošais vairākums bija ar eļļu pildītās, ar kompaundu (mastiku) pildītās sprāga nost ievērojami retāk. Vienīgais, ko varējām izprātot, bija tas, ka ar eļļu pildītajās tinumiem ir lielākas iespējas vibrēt, attiecīgi bojāt izolāciju un finālā kaut kur iestājas starpvijumu "īsais". Jo pamērot tinumu pretestību veselām un "sprāgušām" spolēm, aukstām un siltām tur arī dieva zīmes nāca laukā ...

Tā ka Audi nebūt nav labāks vai sliktāks par jebkuru citu

auto

Crankshaft 16.12.2011 9:19

Mnja, tiešām, cik var cepties par lietām, par kurām tiešām cepties nav ko

Var tikai piekrist "aisiicim" par sa....ās iespēju ar jebkādām skrūvēm. Nevaru saprast, ko te kasās ar to skrūvju garuma mērīšanu - ja dzinēja ražotājs norādījis max skrūves garumu, vismaz 99,9% gadījumu KOPĒJO, jo vieglāk mērīt, tātad paredz vairākkārtēju skrūvju izmantošanu. Ja nav norādījis - tātad neparedz, ir arī tādi.

Ja kas, dzinēju konstruktori normāli rēķinās ar to, ka dzinēja darba mūžā līdz kapremontam / izmešanai galva tiks noņemta max 3-4 reizes, vai visdrīzāk ne reizi vai vienreiz. Ja galvas noņemšana paredzēta daudzkārt, piemēram, sportam paredzētos dzinējos, tad izmanto

vai nu katru reizi jaunas skrūves, vai pāriet uz citu skrūvju tipu - nestiepjamajām, īpaši, ja maina galvas blīves tipu. Tā ka būtībā strīdēties nav par ko, Pirmais velti te nodarbojas ar dziestošās uguns uzpūšanas mēģinājumiem

Crankshaft 16.12.2011 8:57

Bams

Čehi biški veica uzlabojumus tramvaja Skoda 15T borta datorsistēmā un vienu nakti pie reizes veica arī tramvaja dinamiskos eksperimentus, atslēdzot šādus tādus ierobežojumus. Paātrinoties 10 sek. tika sasniegts ātrums 70km/h un tā kā bija atslēgts ierobežotājs tramvajs tika iedzīts līdz 101km/h.

--------------------------------

Hmm, vai varētu būt, ka arī senākos laikos tādas "ātrākas gaitas" versijas eksistēja? Es atminu no jaunības laikiem, 1970. gadiem, Kijevā ko līdzīgu redzēju. Paralēli

bulvārim, kurš veda ārā no pilsētas un pa kuru mēs braukājām uz/no sacīkšu trases, gāja tramvaja līnija. Liekas, tur vālēja tādi pat tramvaji , kā Rīgas T3, tikai trīsvagonu konfigurācijā. Tad nu, braucot blakus tramvajam ar tur atļautajiem 80 km/h, tramvajs neatpalika nu ne par metru Pāris reizes pat lēni bet droši apdzina Pieturas gan viņiem bija ik pa pāris km vismaz ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti