Kā man patīk, ka sabiedrība nevar rimties un vēl
aizvien šūmējas par būtībā sen zināmām lietām
Nu ir dažādi galvas blīvju tipi, savukārt kopā ar katru no tiem izmanto savus skrūvju / tapskrūvju tipus. Un, ja runa ir par konkrētu auto, vai tad grūti sameklēt pievilkšanas momentus / leņķus, pieļaujamos skrūvju garumus, ja tādus
ražotājs noteicis, un citu info? Nav, bet laikam patīkamāk ir
izvērst domu apmaiņu par tēmu "Kurtizāņu spožums un posts"
Vispār jau jebkurā aizdedzes sistēmā ir detaļa vai detaļas,
kuras maina savus parametrus darbošanās laikā
Tā (tās)
ir indukcijas spole! Tai uzsilstot ir iespējami ai , kādi gļuki...
Savulaik ne mazums tādu 'pusstundu iet, pēc tam ne" spoļu ir izķerts, tiesa, diagnosticēšanai tika izmantots stends, aizdedzes imitācija. Un gadījās, ka pat pēc stundas darba dzirkstele pēkšņi teica "čau"
Pusstundiņu padzesē - atkal viss OK. pēc ilgāka darba - "čau". Un tā neskaitāmas reizes ... Varbūt tiešām eksperimenta dēļ derētu samainīt, kaut ar kaimiņa auto? 