Pirmais
atzīstās kāds, kuram pēc avarijas ir prasījuši bākas sertifikātu
---------------------------
Ja apdrošinātāju eksperts pamanīs, ka nav "sava bāka",
noteikti paprasīs Mans labs paziņa šādi zaudēja apdrošināšanas atlīdzību (nebūdams vainīgs), jo auto
nebija oriģinālā stūre, tiesi, oficiāli pirkta ar visiem papīriem, bet papīri bij pazaudēti kaut kur. Dabūja tos štrunta pāris tūkstošus maksāt par remontu pats...
anonimikis
klau, jūs servisā arī jebkurai nomaināmai detaļai prasiet sertifikātu izdrukāt un tos visus kraujiet čupiņā?
-----------------------
Ja maina servisā, ir iespēja pēc apliecinošiem dokumentiem vajadzības gadījumā vērsties tur, ja tas, protams, nav "Vasjas šūnītis" Parasti jau uz svarīgākajām daļām ir marķējums, kas apliecina to "sertificētību", piemēram ABE numurs Vācijā un tml..
anonimikis
vai ta uz bākas grūti uzheračīt to marķējumu? kā kitajozas dara ar CE
--------------------------------
To nav grūti pārbaudīt, ja rodas vēlme
anonimikis
šitā ir kretīniska padjobka un tādas attieksmes dēļ apdrošinātājus vajag jāt. jo konkrētām faktam nav nekādas cēloņsakarības ar negadījumu.
--------------------------------
Puisis bija paskaidrojumā ierakstījis, ka esot rokas paslīdējušas uz stūres. Sekoja apdrošinātāja kontakts ar
stūres izgatavotājfirmu, nosūtīts sērijas numurs , un atnāca atbilde: šī modeļa stūres nav atestētas atbilstoši ECE standartiem, jo to virsmas ir pārāk slidenas, kas
savukārt pieļauj vadīšanu TIKAI ar speciāliem cimdiem.
Stūres tiek ražotas eksportam uz ne-ES valstīm.
Viss, kur te var vainot apdrošinātāju? Pats esmu līdzējis sameklēt paziņam - vērtētājam "cūkas" uz cietušajiem auto
Gadījās tādas, ka mati stāvus cēlās ... 