Onslow
Somi ir spēcīgi. Gan 2.pasaules karā uzvarēja atbrīvotājus
====================
Vispār jau gan neuzvarēja ne t.s. "Ziemas karā", ne WW2,
pēc WW2 Somija, kā Vācijas sabiedrotā, dabūja maksāt
PSRS reparācijas, bet, tā kā no Somijas īsti paņemt nebija
ko, tad šī reparāciju maksāšana kalpoja par spēcīgu atspērienu Somijas rūpniecības, lauksaimniecības utt. attīstībai Turklāt somu prezidenti Paasikivi un Kekonens "ielīda p.a.k.aļā" PSRS un stipri ātri pārvērta "soda naudas maksāšanu" par ļoooooti ienesīgu biznesu
i_edgars
Crankshaft, nav nekāda sakara ar patērēto degvielu tukšgaitā un uzsilšanas ātrumu ziemas apstākļos!!
2,5 litri dīzelis tukšgaitā patērē daudz vairāk degvielas par 1,2 litru benzīnnieku, bet kā nesilst tā nesilst! Vecu vecie mehāniskie dīzeļi ar rindas sūkņiem patērē vismaz 2 reizes vairāk degvielas par tāda pat tilpuma modernajiem, bet nesila ne vecie, ne jaunie!
Tur degvielas patēriņam nav nozīmes!!
===================
Nezinu, teorija un prakse saka ko citu
Ir tāda degvielas patºiņa mērvienība, grams uz zirgspēku
stundā, tagad, protams grams uz kilovatu stundā. Kā tu domā, vai pārpalikušā siltuma ir vairāk, ja šis parametrs ir lielāks vai tas ir niecīgs, kā dīzelim tukšgaitā?
Jebkurā gadījumā MB 100D mikriņam vecais labais
primitīvais OM616 2.4 litru dīzelis ar visu rindas sūkni
ļoti normāli sila arī ziemā.
Un Micuks L200 arī
normāli uzsilst, kaut tā dubultkabīne tilpuma ziņā ir
salīdzināma ar normāla vieglā auto salonu, tilpuma ziņā. Pārbaudīts , arī šoziem, kad bija lielie sniegi.