rudens68
Nu kautvai degvielas daudzuma ierobežojumi vienam autiņam naftas lielvalstī ... par ko tas liecina , pat totāli korumpētu , slikti funkcionējošu valsts aparātu .
--------------------------
Jā, tāda īpatnība Irānā ir. Patiešām (tiem laikiem) modernu un jaudīgu rafinēriju savulaik uzcēla tie paši
nīstie kolonizatori (BP) vēl šaha Reza Pehlevi laikā. Tā arī palika vienīgā - pie varas ieradušies bārdaiņi šo jautājumu ignorēja. Tad nu tagad Irāna vālē eksportam jēlnaftu, bet lielu daļu benzīna, DD un citu degvielu ir
spiesta importēt. Lūk tev arī ierobežojumi. Identiska situācija ir Irākā, kur Huseins tik būvēja pilis un pirka
ieročus, toties tagad arī tur jāieved degviela, jo pašpatēriņam nespēj saražot, ne tugrika Huseins neieguldīja naftas nozarē, tik pumpēja, pumpēja, pumpēja ... Nu un Lībijā ir tieši tas pats. Vispār tiešs
pretstats Kuveitai vai AbuDabi, jeb Saūda Arābijai...
i_edgars
Nu re - nekāds gals nav!! Trīs aptirsēji jau atmodušies. Tai skaitā tādi kas grib iestāstīt ka eļļa paliek šķidrāka to lietojot! Nevajag benzīnu liet klāt, tad šķidrāka nepaliks.
=================
Visas eļļas lietošanas procesā kļūst šķidrākas, jo bāzes
šķidrums novecojot zaudē viskozitāti. Citas ātrāk, citas
lēnāk, bet visas. Kā nekā eļļu analīzes bija viena no svarīgākajām mana iepriekšējā darba sastāvdaļām
Izņēmums ir dīzeļdzinēju eļļas, to viskozitāte ekspluatācijas procesā aug, bet ne uz bāzes šķidruma
rēķina, kas starp citu, ļauj spriest par eļļas kvalitāti. Viss.