iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 22.03.2011 8:30

i_edgars

Nu re - nekāds gals nav!! Trīs aptirsēji jau atmodušies. Tai skaitā tādi kas grib iestāstīt ka eļļa paliek šķidrāka to lietojot! Nevajag benzīnu liet klāt, tad šķidrāka nepaliks.

=================

Visas eļļas lietošanas procesā kļūst šķidrākas, jo bāzes

šķidrums novecojot zaudē viskozitāti. Citas ātrāk, citas

lēnāk, bet visas. Kā nekā eļļu analīzes bija viena no svarīgākajām mana iepriekšējā darba sastāvdaļām

Izņēmums ir dīzeļdzinēju eļļas, to viskozitāte ekspluatācijas procesā aug, bet ne uz bāzes šķidruma

rēķina, kas starp citu, ļauj spriest par eļļas kvalitāti. Viss.

Crankshaft 22.03.2011 8:15

rudens68

Nu kautvai degvielas daudzuma ierobežojumi vienam autiņam naftas lielvalstī ... par ko tas liecina , pat totāli korumpētu , slikti funkcionējošu valsts aparātu .

--------------------------

Jā, tāda īpatnība Irānā ir. Patiešām (tiem laikiem) modernu un jaudīgu rafinēriju savulaik uzcēla tie paši

nīstie kolonizatori (BP) vēl šaha Reza Pehlevi laikā. Tā arī palika vienīgā - pie varas ieradušies bārdaiņi šo jautājumu ignorēja. Tad nu tagad Irāna vālē eksportam jēlnaftu, bet lielu daļu benzīna, DD un citu degvielu ir

spiesta importēt. Lūk tev arī ierobežojumi. Identiska situācija ir Irākā, kur Huseins tik būvēja pilis un pirka

ieročus, toties tagad arī tur jāieved degviela, jo pašpatēriņam nespēj saražot, ne tugrika Huseins neieguldīja naftas nozarē, tik pumpēja, pumpēja, pumpēja ... Nu un Lībijā ir tieši tas pats. Vispār tiešs

pretstats Kuveitai vai AbuDabi, jeb Saūda Arābijai...

Crankshaft 21.03.2011 8:54

i_edgars

Nu tad ieskaties kāda tā ATF paliek pēc 5 - 10 gadu ekspluatācijas samaisoties kopā ar nodilušā alumīnija korpusa sīkajām daļiņām! Ar kaudzi ar karoti var paņemt!

===============

Zini, man nav jāieskatās, esmu tik daudz strādājis ar ATF,ka , atvaino, nereaģēšu uz muļķībām par "nodilušo

alumīnija korpusu".

Nu tikai nesāc mācīt ka ATF ir jāmaina katru gadu vai pie katriem 15 - 25 km nobraukuma!

=============

Tādi, kā tu nav mācāmi Par 15-25 kkm neviens nerunā, man gan MB gan Volvo bija parakstīti 60 kkm,

kas arī tika darīts, un nekad tur nekāda "karote" nebija vajadzīga - glīti sarkans šķidrums, vienīgi viskozitāte kritusies par procentiem 20. Viss. Vērtēšanai tika izmantots portatīvais salīdzinošais viskozimetrs.

Crankshaft 20.03.2011 16:08

i_edgars

Kādēļ eļļa jāmaina??? Vecajiem vāģiem ar mehānisko piedziņu tieši pēc eļļas maiņas stūres pastiprinātājs bieži vien sāk tecēt un tad tas ir jāmaina vai jāremontē un eļļas maiņas izmaksas pa tirsu! Kamēr vecā puscietā eļļa ir iekšā tikam tas netek.

Ne vienmēr ir akli jāseko rūpnīcas instrukcijai, dažreiz ir jālasa starp rindiņām, jo rūpnīca nav ieinteresēta lai vāģis mūžigi kalpotu!

===============

Puscietā eļļa? Hmm, pasaules mēroga atklājums, jo

līdz šim vienīgās zināmās eļļas, kuru viskozitāte

ekspluatācijas procesā pieaug, bija dīzeļmotoru

motoreļļas ...Visām citām viskozitāte SAMAZINĀS,

tās kļūst šķidrākas, tostarp ATF, PSF un CHF šķidrumi.

Jautājums vienīgi cik ilgā laikā katrs to dara ...

Crankshaft 14.03.2011 10:01

Tjā ...laikam būšu kļūdījies ...bet, kā šodien atminos,

skolā sāku iet 1961. gadā, un tad mani uz nedēļas

nogalēm mēdza atstāt pie tantes Mežparkā. Un tad

es braucu ar 9. trolejbusu līdz Universālveikalam ("ekītim"),

gāju uz Radio ielu un kāpu 11. tramvajā uz Mežparku ...

Nuja, precīzi neatminu, kurā vietā kāpu tramvajā, bet vispār atminu, ka pēc iekāpšanas tramvajā tas brauca

apkārt milicijas mājai, tad griezās pa labi uz Rihthofena/

Šūmahera ielu un tad jau vilka uz Mežparku. Brasas

tilts gan jau bija... Nu hvz, var jau būt, ka kaut kas

jaucas bērnības atmiņās

Crankshaft 09.03.2011 7:05

ga.mashke.org/...

Tagadējais Z.A. Meirovica bulvāris. 11.maršruts, kurš toreiz eksistēja no Mežaparka līdz Drāmas (tagad Nacteātrim). Galapunkts tam bija Muitas ielā.

.................................

Nebija! 11. tramvaja galapunkts bija RADIO ielā,

nekādas Muitas ielas! Un brauca viņš ap veco

Radiomāju līdz 1991. gadam! Nekad šis maršuts

nekursēja no Drāmas teātra!!!

Crankshaft 28.02.2011 9:14

modena

par mūsu minimālo diez vai kāds spēj par auto aizdomāties... līdzīgi kā Ēģiptē... bet ja divi miljoni tikai Kairā spēj apmaksāt mobilos un mobilo internētu - tad nu diez vai tur it tik traki.

---------------------------

Vispār viņiem tur ir interesanti - mobilie sakari jau pasen

ir izvēlēti par prioritāro virzienu, jo vadi / kabeļi izmaksā

dārgi, jāapkalpo utt.. Mans kādreizējais kolēģis tur vairākus gadus nostrādāja vietējā autorūpnīcā, ne jau par "ēģiptieša algu", protams. Tad nu viņš stāstīja, ka lietots telefons tur maksājot vidēji 5-8 USD, pārdodot burtiski visur. Vietējās SIM kartes arī neesot dārgas,

zvans uz Eiropu maksājot vidēji 7-8 santīmi par minūti,

vietējie zvani un uz kaimiņvalstīm ap 2x lētāki. Tā ka

droši, ka turienes "vidusšķira" mierīgi to var atļauties

2 miljoni ... apžēliņ, Kairā vien ir ~7 miljoni iedzīvotāju, kopā ar piepilsētām kādi 17-18 miljoni, praktiski 1/4

valsts iedzīvotāju. Gan jau pāris miljonus no tā pūļa var savākt Un tie diez vai ir tie, kuri prasīja minimālās algas un Mubaraka padzīšanu

Crankshaft 24.02.2011 8:50

druknais1

Kādu ķīmiju varētu lietot, lai dīzeļdegviela iet caur degvielas filtru. It kā pildamies oficiālā iestādē, bet tai degvielai ir tieksme biezēt

...........................

Degvielai biezēt vai parafīnam "krist" ārā? Tās ir divas

dažādas lietas vispār

Chankaishi

Pielej benziinu kaadu litru, pusotru uz baaku. Varbuut nedaudz vairaak. Vasaras degviela tavaa kantorii, taapeec ar biezee.

............................

Vispār jau benzīna klāt liešana nav tā labākā doma, ir

dīzeļos sastāvdaļas, kurām tas benzīns ne visai patīk

Drīzāk jau petroleju, tas ir daudz drošāk attiecībā uz

dzinēja detaļu saudzēšanu.

Crankshaft 21.02.2011 10:11

modena

Crankshaft

zinot mūsējos, cena būtu +20... 25 santīmi klāt...

------------------------

Nezinu, tāpat, kā nezinu, kam tā "pilnizmēra Arktika"

mūsu platuma grādos būtu vajadzīga

var redzēt, ka tauta skolā nav gājusi. ja tādu sviestu var mierīgi iebarot no ekrāna.

------------------------

Gluži sviests nav, tehnoloģija ir zināma, vienīgi

prasa iejaukšanos DUS degvielas padeves sistēmā no pazemes Izgudroja shēmu krievu emigranti ASV 1990. gados, tāpat, kā veidu stabilas ūdens / benzīna emulsijas iegūšanai. Sekoja dažu miljonu nopelnīšanai

vairākas skaļas tiesas prāvas ASV. "Sēras Braitonā" tā sacīt Par šito triku "LPG benzīnā" arī Krievijā jau ir bijušas tiesas padarīšanas, tāpat, kā par MTBE un pirolīzes (tiešās pārtvaices) benzīniem

Crankshaft 20.02.2011 16:25

modena

Tad jau sanāk kā tādu pašu suslu viņi tirgo Zviedrijā? Vai arī zviedri nespēj samaksāt? cik liela tā cenas starpība ir?

----------------------------

To pašu droši vien gan. Vismaz mans labs draugs, kurš strādā "uz līnijas", kura ved no Benelux uz Zviedrijas un

Norvēģijas "augšgalu" tā arī saka, ka ziemā DD cena ir krietni "augšā". Citur jau nav jēga "tīro arktiku" tirgot.

Cena? Tagad nezinu, bet, kad vēl strādāju kantorī, tad tīra arktika "-45" maksāja ~8 santīmus litrā vairāk par "parasto" DD, vairumā, protams.

Crankshaft 19.02.2011 11:40

modena

būtu interesanti uzzināt, kāpēc atkal dīzelim cena pieauga... atkal mega-arktisko atveda no mažeiķiem? Vai grib no tiem, kuri pildās ar kreiso dd, pa īsu brīdi noraut visu 9 mēnešos neiegūtu peļņu...

---------------------

No Mažeiķiem ziemas degvielu normāli neved - par dārgu.

Labu ziemas degvielu ved Statoil un Neste, "mega-arktisko"

ved tikai Lukoil, bet to tīrā veidā nerealizē - nespēs publika samaksāt. Tāpēc tur atsevišķi un jauc klāt "parastajai" atkarībā no prognozētās temperatūras. Dabiski, gala produktu tas nepalētina

Crankshaft 04.02.2011 12:26

Kad gadās draņķīgs garstāvoklis, mēdzu kādu tekstu

ievadīt dajebkādā tulkotājā dajebkādu tekstu "Man par tevi smiekļis nāka" garantēts 100% gadījumu

Crankshaft 02.02.2011 20:21

sarashkins

a nafig mums ražošana ar minimālu pievienoto vērtību, bet ar lielu tai nepieciešamo saistīto importu (izejmateriāli, detaļas/mezgli, ko uz vietas neizgatavos).

--------------------------

Nu vispār daudzas valstis tāpēc izvēlas organizēt ražošanu uz vietas pie , montāžu, pēc CKD vai SKD metodes. Iemesls parasti ir tās, ka gatavus transportlīdzekļus utt. ievedot valstī , tie tiek aplikti ar lielu ievedmuitu, kas savukārt nenotiek, ievedot auto pa

daļām. Turklāt galaprodukta izgatavošana dod darba vietas, nodokļus u.c. valsti interesējošus labumus. Un ir iespēja "piemērīties" ražotnei, ražot komplektējošās daļas, sākot, protams ar vienkāršākajām un tā tālāk. Tā , piemēram, top automobiļi Krievijā un vēl lērumā valstu.

Arī Jelgavas AMO - Plant darbojas pēc CKD principa, ja tā padomā, kāpēc nevarētu tā būvēt arī tramvajus vai vilcienus - tā dara skandināvi šai frontē, ne 1005 gadījumu, bet dara

Jāņem vērā, ka Latvija ir maza valsts, tādā sakarā, ka diez vai visus izejmateriālus pie sevis iegūsim un visas detaļas te izgatavosim, tāpēc vajadzētu rūpīgi izvērtēt, vai tiešām nav ekonomiskāk turpināt lietot vecos vagonus.

Crankshaft 31.01.2011 10:28

TDIOTS

vecajiem merša dīzeļiem ,ķipa OM616 laikam , bij pilnīgi pie tirzas tas sēra saturs utt.pfigņas ņiuxja gan 'nelidoja' tie traktori , bet 'mūžīgi'' gan bij

----------------------------

Sērs DD vispār pilda eļļojošas funkcijas augstspiediena sūknī, tāpēc jau bija brēka un panika dīzeļu ražotāju vidū, kad ieviesa LSD un pēc tam ULSD degvielas Degvielas ražotājiem steigā nācās ieviest t.s. eļļošanas uzlabotājus - piedevas dīzeļdegvielai meršu rindas plunžersūkņiem gan tas bija pie kājas - tur viss organizēts no dzinēja eļļošanas sistēmas. Sēra satura drastiskais samazinājums ir tīri ekoloģiskas problēmas

risinājums.

Chankaishi

Interesanti, kurā brīdi un kur tas jēldīzelis pārtop par dīzeļdegvielu? Neteikšu kā, bet zinu, ka to dīzeli no trubas mierīgi lej arī samērā jaunās mašīnās un nekādu problēmu īpašu Vismaz pazīstamam piegādāja, tas tik lēja savā bembī un slavēja! Par kuģiem - nu tur vesela fabrika, kamēr no tanka tiek līdz sadegšanai!

-----------------------

Jēldīzeli aizgādā "uz turieni" un rafinērijā pārstrādā vēlreiz - attīra no piemaisījumiem , mehāniskajiem un ūdens, un jo īpaši no sēra - Krievijā praktiski neražo mazsēra degvielas (ne DD ne benzīnu). Sēra satura samazināšana ir visdārgākā sastāvdaļa kondīcijas DD

ražošanā. Ar to trubas degvielu - kā paveicas, tāpat, kā ar lokomotīvēm un kuģiem. Ir redzētas nogulsnes, kuras paliek pēc centrifugēšanas, diezgan iespaidīgi izskatās ...

monteros

Kas tā ir par riebeklibu?

--------------------

MTBE? Vari plašāk palasīties webā, bet būtībā tas ir attāls spirtu radinieks, kuru pievieno benzīniem lai

paaugstinātu oktānskaitli Nu, un ja ar pievienošanu pārcenšas (MTBE / ETBE ir krietni lētāks par benzīnu),

tad benzīnam stipri krītas vārīšanās temperatūra un vēl

daži parametri.

Ir gadījies arī pašam novērot ka benzīns uzvārās, pilnigi burbuliši dzirkstī karburatora pludiņkamerā.

----------------------

Nu burbulīši pludiņkamerā nekāda avārija vēl nav - tur benzīns kā reizi "atstāvas" un atbrīvojas no gaisa.

Kad manam fāteram bija GAZ-69, tam regulāri vārījās benzīns benzīnsūknī - sūkņa novietojum dēļ Manā

gadījumā bākā bija pamaz degvielas, vien daži litri, nācās karstā dienā stāvēt Valdemārielas korķos un beigās

tas arī notika Pielēju pirmajā tankā 10 ltr klāt un problēma izbeidzās. A par MTBE man Grabnera kungs pastāstīja Ķipa www.grabner-instruments.com

Crankshaft 30.01.2011 12:36

Chankaishi

Varbuut tas ir zagtais diizelis no dzelzcelju cisternaam, vai naftas vada. Tankshtellees tak pievienojot dazhaadas vielas dazhaadu procesu uzlaboshanai, ne nu gluzhi tankshtellees varbuut, bet diez vai d-fortis naak dzelzcelju cisternaas

-------------------------

Nu , šķidrums, kuru eksportē, nav dīzeļdegviela, bet t.s.

"jēldīzelis", "ģiztopļivo - sirec" krieviski. Tajā ir nereglamentēts sēra daudzums, tāpat cieto daļiņu un citu

atkritumvielu saturs Vistuvākais radinieks jēldīzelim ir kurināmā degviela Es vēl saprastu, ja tas būtu domāts no lokomotīvēm zagtais - dzelzceļam un kuģiem drīkst izmantot DD ar sēra saturu līdz 0.5% , auto parakstīto līdz 0.05% vietā. Praksē parasti ir ne vairāk par 0.2%. Citādi normāla vasaras DD, vien ar tīrību ir problēmas - pat dižapjoma lokomotīvju degvielas filtri mēdz aizsērēt Zini, kāds izskatās lokomotīves degvielas filtrs? Uz kuģiem arī tādus izmanto

Crankshaft 29.01.2011 16:12

Ak jā, "Liepiņš" bij tas kantoris, uz kuru savulaik ponta pēc zvanījām, bet neko vairāk par "čavo, čavo?" nevarējām

izspiest, viņiem laikam pat neviena "profesija - latvietis"

pilsoņa nebija Un: Liepiņbenzīns 95 ir vienīgais, ar kuru

man ir apstājies auto, jo karstajā laikā benzīns uzvārījies

iemesls bij vienkāršs - zēni ar MTBE bij pācentušies. Bet nu sanāca pa ceļam un pabieži tur lējos ...

Crankshaft 29.01.2011 16:10

Bucefals

Cik es te no "visādiem tantukiem" esmu saklausījies, tad vienīgais dīzelis, kas kaut ko nodara motoram ir ta sauktais vagonu dīzelis, kas esot motoram nepanesami sauss

---------------------

Aaa, atvainojos, bet par šito gribējās tuvāk uzzināt! Kas

tas ir "vagonu dīzelis"? dafiga esmu strādājis ar LDz, bet

šādu tautas terminu netiku dzirdējis ..."Sausa" vispār ir aviācijas petroleja, reaktīvā degviela ...

Crankshaft 28.01.2011 11:02

Ozz

kartera ventilācija parasti tiek pievadīta gaisafiltram, nu un attieciigi eļļas tvaiki (un ne tikai) iet caur karburatoru atpakaļ dzinējā. tas ir tāpēc lai droseļvārsti neiesaltu pie retinājuma (vakuuma).

================

Vispār mūsdienās to dara aizvien retāk, īpaši, ja gaisa filtrs nav tieši uz motora Iemesls - maksimāli neļaut kartera gāzēm kopā ar ūdens un eļļas tvaikiem pa ceļam

līdz ievadīšanai atdzist! Tāpēc arī ir visādi risinājumi šo gāzu "atsūkšanai" tukšgaitas un mazas slodzes režīmos.

Ar droseļvārstu iesalšanu / neiesalšanu tam nav nekāda sakara, priekš tam ir citas metodes!

jo vecaaks un padilušāks dzineejs, jo vairaak atgaazu nonaak karburatoraa. no turienes arī tas asfalts (nav jau arii taalu no patiesiibas)

-----------------------------

Tā ir, pareizi.

ar degvielas kvalitaati tam nav nekaada sakara.

-----------------------

Dziļi maldies - degvielā (benzīnā) dzīvo vielas, kuras

apkopojoši sauc par "sveķiem" (resins). EN standarti stingri limitē šo vielu klātbūtni benzīnos. Ja to ir par daudz, pirmie, kas cieš, ir vārsti un virzuļu gredzeni.

Krievijā un citās NVS valstīs tā ir labi zināma problēma, kad zemas kvalitātes benzīna dēļ "mirst", un smagi,

pavisam jauni importa auto, īpaši "daudzvārstnieki"

Un Krievijā veiktās pārbaudes liecina, ka nereti visādu

draņķu klātbūtne benzīnos pārsniedz viņu vietējo normu PAR KĀRTU!

Crankshaft 28.01.2011 10:41

Palaidniex

Droši pie Bama citāta jāpiemin, ka, ja uzņēmums kurš specializējas tieši tramvaju ražošanā, savu jaunāko modeli laiž ekspluatācijā ar šādām problēmām

-----------------------

Vispār jau tas nav nekas jauns - daudzi ražotāji, pat lieli,

saduras ar šādām problēmām. Piemērs ir Rīgas zilbaltie

autobusi Pirms Rīgas lielu Mercedes autobusu iepirkumu izdarīja vairākas Krievijas pilsētas. Viss bija

ažūrā, līdz pirmā bargā ziema "parādīja zobus", izrādījās, ka virkne elektrokomponentu, hidraulisko un pneimatisko sistēmu sastāvdaļu , pat vadu kūļu un kabeļu nepanes "īstu ziemu + neapvaldītu ķīmiju"

Mersisti operatīvi reaģēja, rezultātā Rīgai jau tika busi ar nepieciešamajām izmaiņām Tā ka gan jau viss būs OK arī ar tramvajiem.

Crankshaft 28.01.2011 10:27

Palaidniex

Droši pie Bama citāta jāpiemin, ka, ja uzņēmums kurš specializējas tieši tramvaju ražošanā, savu jaunāko modeli laiž ekspluatācijā ar šādām problēmām

-----------------------

Vispār jau tas nav nekas jauns - daudzi ražotāji, pat lieli,

saduras ar šādām problēmām. Piemērs ir Rīgas zilbaltie

autobusi Pirms Rīgas lielu Mercedes autobusu iepirkumu izdarīja vairākas Krievijas pilsētas. Viss bija

ažūrā, līdz pirmā bargā ziema "parādīja zobus", izrādījās, ka virkne elektrokomponentu, hidraulisko un pneimatisko sistēmu sastāvdaļu , pat vadu kūļu un kabeļu nepanes "īstu ziemu + neapvaldītu ķīmiju"

Mersisti operatīvi reaģēja, rezultātā Rīgai jau tika busi ar nepieciešamajām izmaiņām Tā ka gan jau viss būs OK arī ar tramvajiem.

Crankshaft 28.01.2011 10:20

Bams

Kāds varbūt pateiks, kas tas ir? transphoto.ru/...

------------------------

Izskatās pēc vecā 1970. gadu sākuma ZIU trolejbusa

"kokpita" Rīgā arī tādi bija, bet šitā bilde ir uzņemta

Kazaņā, Tatārijas galvaspilsētā

Palaidniex

Nevar tik saprast, kāda iksa pēc tas betonbruģis tur ir? Uzsist pa kādu releju, kad neiet, lai negrab paneļa bleķi, atgaiņāties no agresīviem pasažieriem vai pasveicināt kādu citu satiksmes dalībnieku?

----------------------

"Rokas bremze" tā ir! ))))))

Crankshaft 24.01.2011 10:34

Chankaishi

Pilniibaa ticu, ka lielie eljlju razhotaaji neshmaucaas, tas vinjiem nav vajadziigs un pat ir ljoti biistami, taatad jaunaa eljlja noteikti ir labaaka. Lai iekonomeetu degvielu uz labaakas eljljas reekjina, vieniigaa iespeeja - samazinaat berzi dzineejaa.

---------------------------

Tieši tā, eļļu ražotājam problēmas nav vajadzīgas. Izņemot t.s. " mazjutīgos" (low sensitive) tirgus. Viena

kompānija arī bijušās PSRS teritorijā šādu praksi piekopa Par berzi - pareizi, turklāt EC tipa eļļas efektu sasniedz

pamatā uz samazinātās "šķidrās berzes" rēķina, eļļas iekšējās berzes un plūstamības.

Vispaar jau daudz uzskataamaak un pareizaak buutu saliidzinaat pilniigi jaunas mashiinas, pietiekoshi lielu skaitu. Tas pat buutu daudz vieglaak izdaraams un kljuudu krietni mazaak.

--------------------------

Pirmkārt, kur gan varētu atrast autoparku, kurā visi auto būtu pilnīgi jauni? Otrkārt, eksistē tāds jēdziens, kā "stabilizējušies dzinēja parametri", būtībā dzinēja stāvoklis pēc piestrādes ekspluatācijas apstākļos. Atkarībā

no dzinēja tipa, izgatavošanas tehnoloģijām, "piebraukšanai" izmantotajām eļļām mūsdienās šis nobraukums tiek uzskatīts kā 5-15 000 km. Pēc tam dzinēja parametri paliek nemainīgi / mainās maz vismaz

100 000+ km auto nobraukuma (vieglajiem auto). Balstoties uz šiem faktoriem, arī tiek veidoti izmēģinājumu plāni, maksimāli tuvinot izmēģinājumus reālajiem apstākļiem.

anonimikis

RAFus savā laikā pilnīgi visus tā testēja. Jo atdod varēja tikai pēc obkatkas, tās laikā gandrīz puse palika uz ceļa. Kaimiņš savā laikā strādāja par testētāju, daudz interesanta izstāstīja.

------------------------

Pilnīgi visus testēja RAFus, kurus būvēja Rīgā, Eksperimentālajā un Mazo sēriju cehā. Jelgavā viņi

pa taisno no pieņemšanas tika nogādāti "mērkaķniekā" un to izmēģināšana jau bija laimīgo saņēmēju sāpe

Vienīgā rūpnīca, kur tika izmēģināti visi no konveijera nākošie auto, bija VAZ - 3 apļi pa treku, viens no tiem pa treku + bruģi

krishus

Pievienojies: May 06, 2006

Sūtījumi: 798

No:

Iesūtīts: 2011-01-23 23:20

anonimikis rakstīja: RAFus savā laikā pilnīgi visus tā testēja. Jo atdod varēja tikai pēc obkatkas, tās laikā gandrīz puse palika uz ceļa. Kaimiņš savā laikā strādāja par testētāju, daudz interesanta izstāstīja.

Nu gan jau MB, BMW, vai spļAUDI testētājiem ar būtu daudz stāstu, ko stāstīt varbūt nedaudz mazāk, kā RAFam, bet būtu

Arī par eļļām runājot- diez kādā veidā rūpnīcas nosaka tās prasības, kuras jāizpilda eļļai konkrēta mezgla/ agregāta eļļošanai? Protams visādi aprēķini ut.t., bet noteicošākais faktors tomēr ir testu/izmēģinājumu rezultāti

-----------------------

Apmēram 90% prasību var izrēķināt , piemēram, autoražotājs, kurš uzstāda tās eļļu ražotājam. Vai cita organizācija Palikušos 10% tiešām var "piedzīt" izmēģinājumos, gan stendu, gan "field test"os reālos apstākļos. Tas, starp citu, attiecas uz visām eļļām / smērvielām / antifrīziem / bremžu šķidrumiem.

Crankshaft 22.01.2011 15:56

Chankaishi

es taa arii nesapratu, kaads tad bija tas atskaites punkts, no kura sareekjinaaja to 3 cik tur procentu degvielas ekonomiju

=================

Degvielas vidējais patēriņš konkrētiem auto ar t.s.

"references" jeb atskaites eļļu dzinējā un ar izmēģināmo eļļu dzinējā.

Crankshaft 22.01.2011 12:19

adsjautues

rijīgs traktors

-------------------------

Grūti spriest, pašam tāds īpašumā nav bijis, bet 1990.

gadu sākumā gadījās ar tādu braukt no Rīgas uz Maskavu

un atpakaļ. Pa Volokolamku visu laiku tā ap 100 - 110,

plus vēl nedēļu pa Maskavu braukājām, mājās nonākuši

sarēķinājām, ka vidējais knapi 7 litriem pāri bija Ekonomiskāks identiskos braucienos bija tikai VW Passat

Variant 1.6TD - tas pat līdz 7 litriem nedavilka

nazurbajev 2.5D - 10l pilsētā un 7 pa štrāsi nemaz nav tik rijīgs. (automāts).

-----------------

Par ko es arī runāju

Neesmu dzirdējis, ka loga mehanisms būtu kaut kada baigā problēma... iesmērē i sjo.

------------------------

Diemžēl ir bijusi darīšana ar šito (un 190 W201) mehānismu tīri mehāniskiem bojājumiem, kuru dēļ

nācās mainīt.

Un tie amīši arī nav nekas katastrofāls. Ja no beidzas, uzliek jaunus (~260Ls/pāris) un mačī vēl 15 gadus.

----------------------

Arī pareizi, kaut lielu daļu ļaužu summa 260,- Ls noved

komas stāvoklī, jo viņuprāt amortizatoram vajadzētu maksāt max 25,- Ls Pats savulaik vairākkārt vedu tādus no Vācijas, šeit vēl nebija dabūjami. Atminu, ka par

pāri jaunu "Mercedes Niederlassung`ā" pie Frankfurt / Main samaksāju (ar atlaidi 10%, jo maksāju skaidrā naudā) 178,- DEM (EUR tad vēl nebija), toreiz likās baisā nauda Pasūtītājs Rīgā bija iedevis 250 DEM ar piebildi "vajadzētu pietikt, ja paliek pāri, tas tēriņam"

Crankshaft 22.01.2011 11:53

tadsjautues

tāds lēnīgs bet ja velk virsū tad arī ēdelīgs

==========

HVZ, mūsu mājas pārvaldniekam tāds ir, laikam

kāda 1993. gada, pusmiljonu toč jau noskrējis, kā viņš pats saka, atkarībā no braukšanas manieres un sezonas (ziema / vasara) dzīvo tas daikts starp 7 un 9 ltr/100. Normāli IMHO, vismaz silts salonā ziemā Bildē redzamajam ir vismaz viens pluss - nav piekabes āķa! Rietumos, īpaši

Vācijā, Austrijā, vēl šur tur, āķis litotai mašīnai ir mīnuss un jūtami samazina tās vērtību

Lasītākie raksti

Jaunie raksti