scope
Nja, mūsējie dažreiz līdzīgi darās.
Ieguvums no šīs tehnoloģijas tāds, ka pēc neilga laika tās bedres atkal varēs lāpīt un $$$ iekasēt...
-------------------------------
Nu vispaar jau eksistee arii Rietumos tehnologjijas,
ar kuraam asfaltu var ieklaat / bedres laapiit praktiski jebkuros laika apstaakljos, vieniigais shkjeerslis gan karstaa, gan aukstaa asfalta lietoshanai praktiski ir vieniigi speeciigas lietusgaazes vai snigshana.
Jautaajums, ciktaal muusu celjinieki / ielinieki pieturas pie tehnologjijas. Incanti, ko dara celjinieki, piemeeram, norveegju Bergenas apkaimee - tur ta lietus var liit pat 3 meeneshus no vietas
Sretsked
Atceros, bērnībā gar mājām arī šitādu te figņu taisīja. Tikai, protams ,nevārīja mucās neko. Nobēra šķembas, sagreiderēja pa vidu tādā valnītī, to salaistīja no mucas ar kaut kādu bitumu, tad tur vāļāja to sastāvu pa ceļu no vienas malas uz otru. Tad izlīdzināja, piebraukāja, vēl kaut ko bēra.
----------------------------
Ir ir taada tehnologjija, izmanto jau kosh seniem laikiem, tas arii ir aukstaa asfalta paveids. Shkjembu / grants valniiti salaista ar gudrona / bitumena maisiijumu un tad , kaa tu saki, vaaljaa no vienas puses uz otru. Beigaas noveltnjo un nokaisa ar granti vai siikaam shkjembaam, lai neliip. Parasti gan izmanto celjiem ar saliidzinoshi nelielu noslogojumu, jo segums nav tik izturiigs, kaa "klasiskais" asfalts.
Sretsked
Mums no lidostas līdz pilsētas centram biļete maksā 1 eur.
Un,ko Tu minēji,tas ir Air France transfēra buss un tam nav NEKĀDA sakara ar lidostas-pilsētas satiksmi. To nodrošina aviokompānija.
Pamēģini no De Golla lidostas līdz PArīzes centram aizbraukt tāpat, pa 1 eur.
------------------------------
Nu, par braucienu ar taksi es jau uzrakstiiju
Fishka tur, ka es uz De Gaulle neatlidoju ar Air France samaljotu
Vienalga, kaap un brauc
Liekas, to transferu nodroshina pashai lidostai piederosha transporta struktuura, Air France kraasaas izmaaleets buss jau ir tikai normaali 