iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 16.05.2010 14:21

Ozz

motovelosport.ru/...

principaa cik var spriest- normaals 4 taktu šālinieks. pa manam vieniigais kas var buut slikti ir ja eļļas ir par maz (1 litrs karterii).ziemaa riktiig labi ir ar šķidru eļļu, bez tam šķidraa labaak arii pa manam ir kad motors tikai saak straadaat, nav jaagaida kameer eļļa uzsils un paliks gana viskoza un visur kur vajag.

-----------------------------

Dzineejam ar "shaaleem" dikti nepatiik, ja, esot apstaadinaatam, ella no "shkjirbas" shaale / klokjenes kaklinjsh iztek aaraa. Tas arii ir pamatiemesls shito

SAE 30 ellu lietoshanaa - apmierinosha elloshana gan aukstam motoriitim peec iedarbinaashanas, karstam arii.

Zinu ljaudis, kam ir sniega tiiriitaaji ar visaadiem B&S motoriishiem - nu neko, vinji ziemaa lej , piemeeram, 10W-30 mineraalellu un taa jau gadiem. Tiesa, nekaadas baisaas motorstundas tur savaakushaas nav. Vasaraa to motoriiti paarvieto uz zaales pljaaveeja, tad gan lej parakstiito SAE30 mineraalellu. Kaa nekaa mineraalellaam ir vislabaakaas ellojoshaas iipashiibas

Crankshaft 15.05.2010 19:19

sleepnis

Kā ir, policija bieži aptur, interesējas par braucamo, ja neko īpaši nepārkāpj.

Ir doma mopēdam ielikt moča motoru. Lai var iekļauties plūsmā Tik nesaprotu, vai tas nebūs līdz pirmajai reizei kad apturēs CP? Pēc skata jau neko daudz nepateiksi, pēc skaņas gan

---------------------------------

Oooo, powertunings Padomjlaikaa bija taadi eksemplaari, kad mopeeda Riiga-4 raamii iespeera

dzineeju no "minskinjas", veco 3-aatrumu dzineeju.

Skraideleeja jau taa neko sev

Kronis visam bija viens no "SZ" izmeegjinaataajiem braaljiem Krebiem - vinjam bija t.s. "cuuka", motorollers Tula-200. Nu tad "cuuka" tika apgaadaata ar kaartiigi "sapiljiitu" dzineeju no IZh-Jupiter un gaaja kaa nelabais Teh apskate motorolleriem ta jaaiet nebija ...

Nu un Jelgavas kadrs, kursh salika kopaa 2 gab. CZ 250 dzineejus un uztaisiija IELAS motociklu ČZ-500 ... vispaar psc

Crankshaft 15.05.2010 19:06

Zoo

Nu tad jautājums Ruu-tādam krievu motoblokam parasto 5w40 sintētiku liet iekšā kas kanniņā no auto pāri paliek-gutt vai negutt?

------------------------

Kaa likums , tiem dzineejiem, kuriem elloshana ir ar

izshlajakstiishanu vai "ar laapstinju", ne visai patiik ellas, kuras ir shkjidras aukstaa staavoklii. Taapeec jau vairumam mazdzineeju (4-T) ir paredzeeta ella SAE 30, nevis , teiksim, SAE5W-30 vai kas tamliidziigs. Tur ir savi iemesli, kuros ne mazaako lomu speelee klanja apaksheejaa gultnja tips. Kaads tam krievu motoblokam ir? Sliides gultnis vai rites gultnis?

Crankshaft 15.05.2010 12:27

WALA

Nekas jopcik es ar izcēļos mazlietiņ - strādājošam motoblokam (B&S dzinējs) izdomāju palūrēt eļļas līmeni - atskrūvēju korķi, kurš loģiski tīri labi aizlidoja pa gaisu, un savukārt eļļa skaisti tik izsmidzināta pa manu darba jaku.

---------------------------

Njaaa, shitaadi skati ir redzeeti dziivee, tostarp,

kas notiek, kad puskautam auto dzineejam ielejamo korkji attaisa, pie tam kartera ventilaacija aizdrista

meemi ... Vut tas bija kas liidziigs tam islandieshu

Ejakulaacijas vulkaanam

Jo ja pareizi saprotu tad visiem šiem mazajiem dzinējiem eļļosana notiek ar "šļakstīšanas" metodi - bet nu secinājums viens - vairs nebrīnos ka arī šādi tas viss tīri labi tiek eļļots

------------------------

Saliidzinoshi nelielu apgriezienu dzineejiem shitaadu elloshanas metodi lieto ljoti biezhi. Bez tam arii shaadiem taadiem kompresoriem, suknjiem utt.. Vieniigi ellas viskozitaatei jaaseko - ja parakstiita SAE 30, tad taada arii jaalieto - par shkjidru ir slikti, par biezu - arii slikti.

Crankshaft 14.05.2010 14:30

Sretsked

MONTANA jau ir arī tagad, re kur, visādi dīķi uzpeld un Leo...

...............................

Kas, luudzu, pie Joda, tie taadi ira? Un kaads

sakars vinjiem ar ellas liimeni, konsistenci (konsistence vispaar ir ziedeem, smeervielaam. Shkjidriem produktiem ir viskozitaate!)?

Crankshaft 13.05.2010 8:56

Sretsked

Pirmais

nu tu gan

tu jau ar šito komentāru pārspēji pašu Vadoni

.........................................

Atklaati sakot, nesapratu

Nav nekas jauns, Viedais viņš ir,sava poņa.

................................

Aaaaaa! Poņa, čujs, ņuhs un hvats? Kruta, jeb,

kā vecos laikos teica, MONTANA! ))))))

Crankshaft 12.05.2010 10:23

Pirmais

nu tu gan

tu jau ar šito komentāru pārspēji pašu Vadoni

.........................................

Atklaati sakot, nesapratu

Crankshaft 12.05.2010 10:12

Bams

Bams rakstīja: Kāds grafīts??? Ar to tak gadus 20 neviens nebrauc. Sen jau liek metāliskās oglites. Ar grafītu var nobraukt vienu apli, lietus laikā/ziema pat tam nepietiek...

No tām pašām oglitēm (neatceros, kas tur par sakausējumu bija) + labi daudz solidola + elektrība(kā zināms, elektrība tumša lieta, redzēt to nevar, bet sajust gan var DD) = melnas drātis.

-----------------------------

Krievu laikos, cik atminu, bija preseeta ogle, taas toch galapunktaa mainiija peec katra aplja laika Peechaak saaka izmantot daudz izturiigaakas ogles / grafiita kompoziita "ogliites" - labaak sliid, mazaak deldee vadus. Iespeejams, ka tagad, kaa visur, kur izmanto sliidoshus straavas nonjeemeejus (ne tikai tramvajiem!) izmanto "ogliites" vara / grafiita pulvera kompoziita - labi vada straavu, grafiits paliidz nedeldeet vadus.

HIPPY

Es ar par to lai tramvajs kursē pa vecrīgas šaurajām ieliņām

------------------------------------

Nujaa, tu neatmini, kaa tramvajs sukaaja pa tagadeejo Marijas / Chaka ielu, griezaas iekshaa pa Avotu ielu un pa to vaaleeja liidz Sarkanaa Krusta slimniicai (J.Asara iela?) Bet tad es arii veel biju mazs

Toties to, kaa 8.,9. un 12. trolejbusi naaca no Oktobra (Akmens) tilta, paari tramvajsliedeem shkjeersoja Komjaunatnes krastmalu, taalaak pa Im. Sudmalja (Greecinieku) ielu vilka liidz Universaalveikalam, griezaas pa kreisi uz Valjnju ielu, pa to liidz Ljenjina (Kaljkju) ielai, atkal pa kreisi un atpakalj uz Oktobra tiltu - atceros labi Dafiga ir braukaats

Crankshaft 11.05.2010 17:55

andzha

Kāpēc tad bija jāgāž uz sānu, lai kkur nepaliek gaiss sistēmā?

----------------------------

Nu izlasi tak veelreiz; viens viirs rosiijaas pa apakshu,

jaasecina, ka savaadaak vinjsh zem auto paliist nevareeja. Pasji savulaik esam paari graavim braukushi, katrs gals savaa pusee, lai apakshaa klaat tiktu

Nu a otrs izdomaaja izmantot momentu, lai eerti "ielietos"

Crankshaft 11.05.2010 10:51

Dark_Side

PPS gāze vairs nav aktuāla, jo sazinājos ar dažiem speciem, un tie pateica, ka virs 5000 a/m tā gāze sajās visu ko var sajāt...

...............................

Gaazes sadegshanas temperatuura tieshaam ir augstaaka, bet tas galvenokaart attiecas uz lietojamo motorellu - nevajag lietot "haljavnijas" shkjirnes. Citaadi taa starpiiba buutiska nav. Kaa nekaa, Vaacijaa un Austrijaa jau gadus 20 notiek saciikstes autinjiem ar gaazi - gan rally, gan shoseja. Un tur tie auto meedz buut visai nopietni

Ja ir ieshprice ar izpluudes gaazu temperatuuras kontroli (taada bij, piemeeram, Delta Integrale Weber-Marelli), tad vispaar probleemaam nevajadzeetu buut, jo viss notiek peec principa "920 - par maz, 980 - par daudz", bet nu tas pamataa ir , lai turbiinu nepiebeigtu.

Crankshaft 11.05.2010 10:25

Kanibaals

Nu ir redzēts kadrs(servisā), kurš BMW eļļu ielēja līdz vāciņa augšai.

--------------------------

Nu vispaar ir redzeeti kadri ieksh rally, turklaat nevis

kaukaadi puikas, bet nopietna izskata viiri, kuri riikojaas

peec sekojoshas metodikas;

auto pacelts un novietots ar pusmetriigaam stuteem zem

kreisaa sliekshnja - bij tur i kjiegjelji i deelju gali i veel sazin kas. Viens viirs rosaas pa auto apakshu, pa briizham izgruuzdams neartikuleetas skanjastjipa

"bljaaaaaa", "naaaaaaah" un taml.. Otrs tikmeer paleenaam lej motoraa ellu, pabriizham pavelk schupu,

pakrata galvu un arii izdod skanjas , tjipa "rij bljaaaaaa".

Protams , turpina liet, liidz , liekas, ir apmierinaats ar liimeni. "Bljaaaaaaaaa" duetaa atskaneeja tad, kad

auto nolaida uz visiem 4 un iedarbinaaja. Skats vispaar bija par rubuli! )))))))))

Crankshaft 10.05.2010 10:22

Sretsked

Eļļa jau jebkurā gadījumā tiek sakulta ar kloķeni. Var gadīties, auto ilgi stāvējis, kondensāts, tas putojas.

--------------------------

Nuuu...vispaar jau klokjene neko tur sakult nevar - klokjenes pretsvari kategoriski nedriikst skart ellas liimeni - ja tu to domaa. taadaa gadiijumaa rezultaats momentaa ir "uz sejas". IMHO tie ir gaisa burbuliishi, jo iespeeju ellaa "iekulties" gaisam ir gana taapat. Shitas efekts gan ir raksturiigaaks dzineejiem ar maziem ellas tilpumiem, kuros ellai ir paaraak maz laika karterii "atstaaveeties" un no gaisa atbriivoties. Taapeec jau ir sisteemas ar "sauso karteri".

Nedomāju,ka tas ir kas sevišķi grandiozs. Ja siltam motoram dzeses sistēmā nav spiediens, izplešānās bačokā nenāk atgāzu burbuļi, nekas sevišķi traks nevarētu būt ar to dzinēju.

--------------------------

Tas jaa, bet sheit jau potenciaalajam pirceejam ir aizdomas par dzeseeshanas shkjidruma iekljuushanu

ellaa. Tam gan arii uzreiz buutu jaaparaadaas uz shchupa, ielejamaa vaacinja iekshpusee ...ja tur nav paarmeeriiga daudzuma "ziepju", jaasecina, ka viss OK.

Starp citu - a kas par auto?

Crankshaft 26.04.2010 9:06

Hmmm... Auksts - straadaa "palaishanas" sprausla, karstam dzineejam, dabiski, nestraadaa. Karsts -

vieniigais, ko varu iedomaat, ir:

1) Dzineeja temperatuuras deveejs fault;

2) Mazaak ticams - "praata loceklis" nojuudzies;

Ak, cik vienkaarshi bija K-Jetronic laikos,

elementaari, "vadiibas spiediens" peseccccc ...

Crankshaft 26.04.2010 8:53

Pirmais

Tam ir viena nepatīkama lieta - zemsprieguma ķēdes defoltā nāca ar 42V spriegumu. Nezinu, kapēc RVR tā uzkonstruēja. Dēļ kā ir problēmas ar kaut kādām tur elektroietaisēm.

par šito fiģnu es esmu dzirdējis skaidrojumu, ka tā esot pārrakstīšanās kļūda

prasību dokumentācijā tā esot bijis netīšām ierakstījies un tad jamie sazimējuši kaudzi ar projektiem, kurus arī norealizējuši

------------------------------

HVZ, padomjlaikaa bik savaadaak staastiija Ir Krievzemee taada pilseeta Muroma. Nu , un tamaa Muromaa bija (mok ir veel) "elektroietaishu" ruupniica,

kuraa pamataa razhoja "ietaises" aviaacijai. Un 42V ir aviaacijas standartspriegums ...liekas, driiz arii auto taads buus Nu , un tajaa ruupniicaa razhoja bez militaarpribambasiem arii virkni visaadu prichendaalu PSRS laika elektrovilcieniem, tramvajiem, trolejbusiem. Un ne tikai - Jelgavas RAFaa uz konveijera (jau neatgriezeniski salauztaa) bija vesels leerums 42V uzpariktes - pat rokas urbjmashiinas. IMHO saknes tiem voltiem aug tieshi no PSRS militaarruupnieciskaa kompleksa .

Crankshaft 24.04.2010 14:58

Ak jaa, kaadreiz perfekti klokjvaarpstas sliipeeja un dzineeju blokus apstraadaaja kantoris, kuraa vadonis

bija Shneps -juniors, Vitolda deels. Bet kur vinju tagad

mekleet? Varbuut caur veco?

bobcat

Nekas labs ar aizvēsturiskām iekārtām nevar būt.

-------------------------

Iekaarta, ja labaa kaartiibaa, ir galiigi njiprichom! Operatora ieguldaamaa darba apjoms nu galiigi nemainaas. Savulaik pashi uz vaacu trofejvirpaam Tehnikju stacijaa "sotkas" kjeeraam

Crankshaft 24.04.2010 13:58

brmbrmm

Crankshaft, varbūt atklāsi, ko tad mūsdienās dara ar galvām? Kas tā ir par metodi?

-----------------------------------

Nu vispaar var jau sliipeet, var, vien vajadziigas speciaalas sliipripas un emulsijas, bik daargi maksaat meedz. Turklaat sliipeejas labaak cietaas alumiinija sakaiseejumu shkjirnes, galvas galiigi netaisa no taadaam. Vislabaakaa vienalga ir metode, kaadu piekopaam savulaik saciikshauto - freezeet dazhas simtdaljas (bet ne ar diska freezi), un peec tam "triit" galvu vai jebko citu uz plates. Rezultaats bija vienkaarshi ideaals, ar minimaalu nonjemtaa metaala daudzumu. Arii blokus taa apstraadaajaam, bet bloka augsheejaas virsmas "sameshanaas" ir nu ljoti reta paraadiiba ...Svariigaak bija "pamatniekus" sadziit

Crankshaft 23.04.2010 12:53

))))) Man patika taas runas par "alumiinija sliipeeshanu" )))) Dazhu apstaaklju vadiits , varu

apgalvot, ka peedeejo 15 g. laikaa NEVIENS neko

te NESLIIPEEJA! Turklaat dzineeju dalju apstraade

ir pavisam cita lieta, ne prieksh "dragraisistiem"

Bik vairaak smadzenju vajag!

Crankshaft 23.04.2010 10:55

Maija_Eskuella rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: SPECIAALI SEENEI,

Es nerakstu no mobilaa, bet no parastaa.

No parastā, saki? Tas ir kā - ar ripu uzgriez tos burtus? Tas tak vēl trakāk!

-----------------------------------

Kas tur traks? Paprasi jebkuram shpijonam no WW2 laikiem un liidz kaadam 1969=0, g. vismaz - variantu nebija! Secinaam: Sandis_UR ir te iesuunojis spiegs vai spiega peectecis ... vienkaarshi nav dzirdeejis par kara beigaam, kaa viens otrs japaanis )))

Vismaz viens cilveeks mani beidzot saprot.

-------------------------

Ahh, cik zheeli ... KLJUVI SPIEGS,TAD CIET! Skaidrs, a to visi tikai "Ja Bond, ja Bond..." (((((

Crankshaft 22.04.2010 9:57

Dzonijs_007

ļoti vienkāršs tests:

Atskruuvee tosola vaaku un uzgaaze taa normaali nu uz kaadi 4K apgriezieni varbuut pat tad ja motors ir silts.

Ja naak uz augšu burbuļi un tosols lien aaraa tad suu..i ir pamatiigi galvas bliive - nopietns motora remonts. Ja turpinaasi braukt vienaa briidi motora temperatuura aiziet riktiigi uz augsu un motors paarkarst. Ja tiesaam tosols naak uz augsu tad ar evakuatoru uz servisu ja serviss ir pataalu.

----------------------------------

Da vinjam ir aizdomas, ka "tosols" ellaa iekljuust, kas, motoram atdziestot, principaa iespeejams ir. Bet taa ir pavisam cita opera, uz kuru augshmineetais tests nu galiigi neattiecas.

Crankshaft 21.04.2010 9:18

> Bams

A kaads MTB-82 pie seetas zaalee ieaudzis nav? No beernu dienaam atminu shitos verkjus, kaa koka kastee blakus vadiitaajam "metinaataajs" darbojaas ... un, kaa lietus laikaa sjitajos riikos "pa nagiem" sita )))) Vesels dziives posms ar shitiem nobraukaats, tad 9. marshruta galapunkts veel bija Bullju ielaa pie Bolderaajas dzelzcelja paarbrauktuves ...

Crankshaft 20.04.2010 14:17

anonimikis

bet skats būtu labs. degošs tramvajs, liesmām plīvojot vējā, traucas pa ielām

-------------------------------

Mhm, 9. maijaa gar "Uzvareetaaju" pieminekli

Crankshaft 20.04.2010 14:12

1) Vispaar jau balts / iedzeltens "uzlidojums" uz ielejamaa

korkja iekshpuses un taa rajonaa nekas paarsteidzoshs

nav, iipashi, ja temperatuuras (gaisa) nav neko augstas - tur kondenseejas ellas tvaiki kopaa ar uudeni (antifriizu?). Dzineejam normaali uzsilstot, shiis "ziepes" pazuud. Ja vinjas tur ir arii karstam dzineejam, tad gan jaakljuust uzmaniigam. Pirmais, uz ko buutu jaaveersh uzmaniiba, ir galvas bliive ... Kas attiecas uz dzeseeshanas shkjidruma zushanu - vajag tomeer ruupiigi apsekot visu, vai, piemeeram, "pie gala" (uudenssuuknja) nav pile - tur var

pamazaam pileet arii gadu, pamaniit gruuti! Mana shvaagjera auto (arii Opel Astra H 1.6) kaadu gadu zuda ar aatrumu 0.5 ltr meenesii, liidz , zobziksnu mainot, atklaaja "pili"

Zili duuminji iedarbinot? Man praata loceklis uzreiz saak straadaat vaarstu bliivsleegu virzienaa - tad tieshi peec iedarbinaashanas izsit duuminju, peec tam paarstaaj. Bet nu tur, ja izdomaa mainiit, pie reizes ir jaapaarbauda vaarstu kaatu / vadiiklu dilonis arii - iespeejams sakne ir tur. Vispaar tas duuminjsh utt. baisi nepatiik katalizatoriem, veelams izkjert max aatri ...

Crankshaft 19.04.2010 17:33

IkdienasViesis

Atceros, ka savulaik Pirmajam RAF busiņam karkass bija no koka . Arī paši pirmie tramvaji savulaik bija no koka. Reali viss ir iespējams .

------------------------------------

Bij, bij, t.s. "koka rafs" (975 modelis) bij manas beerniibas

un jauniibas neatnjemama sastaavdalja Taa GAZ 51 shasija gan bij ... nu taa... motoriitis arii jamo pillu ar ljaudiim stiepa labi , ja 60 km/h, bet nu braucaam i uz Eergljiem sleepot , i visur kur Koka karkass , apsists ar jumta skaardu

Starp citu, Riigas tramvaji, TTT darbniicu razhojums, kuri kurseeja pirms "Tatraam" un ilgi kopaa ar taam, bija identiskas konstrukcijas

Crankshaft 30.03.2010 9:22

Sretsked

Rezultāts būtu absolūtā nulle... ATI rīcībā nav evakuatora (un nekādu tiesību), ar ko pārvilkt tos sastāvu pāri svariem Un tai rindā pavisam noteikti visiem būs tehniskas problēmas.

------------------------------------------

Njaa, visvairaak pie vainas ir nesakaartotaa likumdoshana Ieksh USA / Kanaadas shitaas '"Weigh Station", sveershanas punkti, ir biezaa slaanii, un nedod dievs shofferiitim ignoreet to pasaakumu - vinjsh buus iekuulies s..os taados, ka maz neliksies, un vinja darba deveejs arii (ja trucks nav privaatais, protams) ... Turklaat shais punktos var ne tikai sveert, bet izpildiit arii vizuaalu auto staavoklja kontroli, paarbaudiit tahograafu utt.. Un viss notiek ...

Nu un par ko gan tālāk runāt... galvenais-piečakarēt.

-------------------------------------

Nu ar to jau atshkjiramies - TUR miertiesnesis tevi vajadziibas gadiijumaa taa izdraaziis, ka muuzham vairs negribeesies

Nu paarlaadee tos mezhvedeejus , paarlaadee krietni. Pirms dazhiem gadiem naacaas risinaat probleemu ar vienu lielu klientu - mezhvedeeju Jamajiem regulaari izgaaja no ierindas vilceeju un piekabju ritenju gultnji. Peec analogjijas ar ellaam un degvielu saakumaa protams saceelaas gaudas, ka "juusu smeerviela ir slikta!". Es toreiz pakjeeru liidz savu radinieku, vinjsh ir mezhzinis, lai ieveertee, kaa iisti shie tur laadee savus truckus. Rezultaats bija diezgan baisa mezhvedeeju "paarkraameetiiba" ... Toreiz izdevaas atrisinaat probleemu ar citas smeervielas pielietoshanu, labi, ka taa, jo laadeet mazaak jamie nu ne par ko nebija ar mieru Lai tur kaut piekabju raamji spreegaa ...

Crankshaft 27.03.2010 9:49

Palaidniex

Un Nokia VEF vieta būtu radusies, tikai tad, ja kāds to patiešām vēlētos, kaut neticu...

Somiem esot Nokia... Nu forši...

-----------------------------------

Vispaar vislielaakie VEF gribeetaaji bija SAMSUNG, bet VISU lielo ruupniicu vadiiba bija pret to nodoshanu Rietumu / Austrumu investoriem. 3 reizes vari mineet, kaapeec Godmanis bija par, ruupnieciibas "milzhi" pret, kaapeec gan? Un aizmuguree visam Kreitusa draudiigaa eena ... Starp citu, Kreituss "nobremzeeja" bij. "Sarkanaas zvaigznes" vecaas daljas atdoshanu Erenpreisa gjimenei, kuri veeleejaas reaali razhot ...

Aiko Nokia ... nu tad vajag atmineet, kaa Nokia vispaar saaka - ar gumijas zaabakiem un elektriibas vadiem. Veel 1960. gados uz mana teeva apakshstaciju naaca kabelju spoles ar uzrakstiem "Nokia Hakaapeliitta"

Taa pamazaam raapaas Nokia, mazpamaziiteem... Bet sheit Latvijaa vinjiem bija cita interese, ne tik milziiga razhotne , kaa VEF, un nebuut ne telefoni

Lasītākie raksti

Jaunie raksti