Nortelam var vien piekrist - turbomotoram ir tik daudz nianšu, kuras jāievēro, ka patiešām: ja nu baisi gribas, tad visos veidos izdevīgāk ir iegādāt lietotu turbodzinēju (kopā ar motorelektroniku!) un ņemties ar to, nevis sākt pārbūvēt atmosfērisko. Beigās vienalga izrādīsies, ka no tā "izejas"
atmosfēriskā tik maz palicis, un vēl, cik tas izmaksājis ...
Ir savulaik pieredze gūta, ar Integrale, tad arī pierādījās, ka
spēkā ir teiciens "visu, vai neko", jo visi "daļējie" risinājumi agrāk vai vēlāk rezultējās smagos dzinēja defektos Ieskaitot krāšņu dzirksteļu kūli no izpūtēja
kalfonso
tai pat laikā ir onkas, ar "50 gadu pie stūres un bez avārijām", kam blakus sēdēt ir bail jo avāriju nav tikai tāpēc, ka citi paredz viņu neadekvātumu
===================
Mja, stulbāku pateicienu nav gadījies dzirdēt ... Es esmu taisni tāds "onka" (60), un esmu allaž apdomīgs un rēķinos AR CITIEM, un "pie stūres" tiešām esmu 50 gadus. Ja
skaita no mopēda ... Motocikls JAWA bija 16. dzimšanas dienā, nopelnīju PATS!