Tā regulēšana nemaz nav domāta lai kruķītu cietāk - mīkstāk kā patīkās, bet gan lai laika gaitā pārāk mīksts kad paliek, varētu piegriezt stingrāk. Jaunam griežot cietāku viņi ļoti ātri nolietosies. Ja grib cietāk - jāpērk cietāks modelis, nevis "jāpieregulē".
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
subaru rakstīja:
pinguin rakstīja:Tā regulēšana nemaz nav domāta lai kruķītu cietāk - mīkstāk kā patīkās, bet gan lai laika gaitā pārāk mīksts kad paliek, varētu piegriezt stingrāk. Jaunam griežot cietāku viņi ļoti ātri nolietosies. Ja grib cietāk - jāpērk cietāks modelis, nevis "jāpieregulē".
mulkis!
Cietaakus par KONI Sport KONI nerazho un pashi vinji saka, ka sportiskaakai braukshanai var pagriezt cietaakus, bet pa ielu braukshanai miikstaakus ...
(tapeec jau tas klokjis ir lai no augshas reguleetu )
par to nolietoshanos un taas miikstumu - var arii taa dariit - kad paliek pa miikstu, tad pagriezh cietaaku, bet ne jau taadeelj buutu izdomaata tik eerta reguleeshana, lai vinjus peec 70 000 km 1 reizi pagrieztu
Nevis lai 1 reiz pa 70 tūkst pagrieztu, bet lai noregulētu abus vienādi, un tāpēc ērti jātiek klāt. Bet vēlreiz saku lai varētu pigriezt stingrāk ja piem. viens ir kļuvis mīkstāks par otru, nevis lai nogrieztu uzreiz no iepakojuma izņemtus līdz galam un braukt "sporiski". Jā, latvijas tirgotāji saka ka tas domāts tam, jo tieši tādi kā tu to arī grib dzirdēt...