iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
kontradmiral 01.08.2018 15:05

Vēl ir Mercedesiem Viano un V klase, jauni maksā kosmosu, bet par lietotiem ir nulle saprašana, cik lielās auzās var iebraukt ar remontiem. Varbūt kādam ir pieredze?

kontradmiral 01.08.2018 14:14

Es tieši domāju, ka labāk long versiju, jo mazajā versijā likās, ka aizmugurē tomēr pamaz vietas. Par motoriem no Mollera servisa ziņo, ka labāk ņemt mazāk jaudīgos, jo tiem resurss ir ļoti labs 140/150zs. Jaudīgajiem vairāk garšo eļļa un resurss mazāks. Man 2011. gada Sharānam tūlīt būs 360000 un ne turbīna, ne motors ne reizi nav pievīluši. Bet nu ir sajūta, ka motors gribēs lielāku remontu. Vēl jāpapēta Toyotas ProAce. Draugiem ir dažus mēnešus un ir tīri apmierināti

kontradmiral 01.08.2018 8:35

Nomiks, pastāsti par Multivan apkopēm un vispār atsauksmes - patēriņš, komforts, izskatītās alternatīvas vai ir nācies jau kaut ko remontēt. Cik sapratu Tu ņēmi mazlietotu.

Tūlīt ģimenē būs 5 bērns un aktuāls jautājums ir par lielāku auto, kur var sasēsties 7 un vēl ratus ielikt. Tourani, Sharāni, S-max, Galaxy un līdzīgie ir par mazu. Ja gribās automātu, tad izvēle paliek ļoti maza Multivan, varbūt Voyagers, Proace Verso un dvīņi no Peugeot un Citroen. Nevaru izlemt vai ņemt jaunu operatīvajā vai lietotu finanšu. Finanšu līzingā maksājums būs par ~20% mazāks, bet ieberziens lietotajam negaidītā remontā to viegli var izbalansēt.

kontradmiral 03.04.2018 10:51

bobcat rakstīja: kas par dzinēju un kāds kārbas veids 6 vai 7 ātrumu?

Abām mašīnām bija 140zs 2.0 dīzeļi. 6 robi. Parunāju ar paziņu no servisa Mollerā. Viņš teica, ka pirmās paaudzes DSG ir problemātiska, kuras sāka ražot pirms gadiem 10 līdz kādam 2011, pēc tam nāk jaunās paaudzes, kas jau ir krietni uzticamāki. Nedaudz paslavēja pēdējās paaudzes VW - ir bez tipiskām vainām/ Pats servisa džeks minēja, ja būtu jāizvēlas vecāka mašīna, tad ņemtu toyota uzticamības dēļ (bet nu braukt prieks vājāks), bet ja svaigāku mašīnu (5 gadi vai jaunāka), tad vairāk naudas un gaumes jautājums.

kontradmiral 29.03.2018 10:18

Personīgās 2 pieredzes ar DSG ir pozitīvas, cik zinu ar pirmo (auto nākamais šoferis nobraucis jau pāri 200K bez problēmām un Šarānam (2011) man tūlīt būs 340K un arī viss OK. Pieļauju, ka tās DSG kārbas ir tik daudz mašīnām, ka ir izveidojies tēls, ka tās baigi plīst nost, lai gan pieļauju, ka procentuāli varbūt plīst tāpat kā citi automāti. Vēl pāris paziņām ir auto ar DSG kārbām un 100-200K nobraukumiem un arī nav problēmu.

kontradmiral 22.01.2018 15:19

Tiek izskatīts arī šāds variants, bet mazums izdodas LV atrast, tas tomēr būtu krietni ērtāk

kontradmiral 22.01.2018 11:05

Vari atrakstīt uz kontradmiral at inbox lv ja interesē viens labi uzturēts SAAB dīzelis 2008.g. ar 160000 nobraukumu. Lēnā garā apsveram iespēju pārdot.

kontradmiral 19.01.2018 10:19

Atvest/aizvest no Tallinas baigi paņems laiku, kas it īpaši pirms pasākuma būs ļoti limitēts un tālais ceļs arī palielina izmaksas, bet Pērnavā man neizdevās atrast. Ir kāds links?

kontradmiral 18.01.2018 14:58

Nortela ieteiktie tika iepriekš apzināti un šie tikai pārdod un Damn arguments ir pilnībā saprotams, bet cilvēki ir dažādi un varbūt atrodas kopīga valoda vai pat kopīgas paziņas un kāds labprāt iznomātu savu auto skaistam pasākumam!

Esmu pats savu auto pāris reizes attālām paziņām aizdevis un nekāda vaina. Teorētiski model S es vēl varētu atrast kādu īpašnieku bet Model X, kas ir favorīts, gan nav ne jausmas, cik un kam tādi ir iekš LV.

kontradmiral 16.01.2018 12:51

Škiet, ka man drīz būs līdzīga vajadzība. Ar esošo Šarānu (jaunās paaudzes) īsti nesanāks apsēdināt piecus bērnus un vēl ielikt ratus+vēl kaut ko. Izskatās, ka topika autoram ir līdzīga vēlme. 7 +/-pilnvērtīgas vietas un galvenais lai paliek normāls bagāžnieks, kas lielai daļai minēto auto neizpildās. Es laikam skatītos un garo Multivanu, Caravelle, varbūt Voyagery, MB Viano (smuks, bet šķiet, ka dārgs uzturēšanā). Sen nedēļu nobraukāju ar Hjundaju H1 - pirmais iespads bija OK, bet tas bija ceļojuma režīmā, bet tie laikam jau vairs netiek ražoti kādu laiku.

kontradmiral 16.10.2017 14:03

Tas laikam individuāli, senos laikos kādu mēnesī bija jābraukā ar Yari. Sākumā besīja, domāju, ka pieradīšu, bet pēc mēneša besīja tāpat kā sākumā. Man kaut kā alerģiju uzdzen centrālie paneļi jau no malas vien paskatoties.

kontradmiral 26.09.2017 15:51

Nē caur sludinājumiem, melns. Tā kā ir 4 bērni, tad kā reiz 6 vietas un sievasmāte paliek mājās Kā arī bērniem patīk pa vidu pārvietoties un krēsls nav katru reizi jācilā, lai tiktu uz 3. rindu

kontradmiral 25.09.2017 17:35

Mums darbā ir vairāki VW un Skodas. Nu neplīst nekas diži. Strādā paziņa Mollerā servisā un arī viņš minēja, ka pārsvarā no 200K sākas problēmas. Sapērk cilvēku nobrauktus Touregus un tad brīnās, ka 2K jāliek iekšā, lai savestu kārtībā.

Tagad pašu pēdējo gadu modeļi esot ar mazāk problēmām.

Sharānu un Allhambru ražo vienā rūpnīcā Portugālē. Reāli atšķirības ir niansēs, ja tādas vispār ir. Kaut gan man grūti salīdzināt, jo highline (salīdzinot ar švakākas komplektācijas un stulba auduma krēsliem Allhambrā) liekas krietni patīkamāks.

kontradmiral 25.09.2017 16:17

Ielikšu savus piecus centus par VW Sharan (Seat Allhambra).

Manā lietošanā no 2011. gada ir bijis SEAT Allhambra ar ko nobraucu no 0 līdz kādiem 130000km un pēc tam tiku braukt ar lietotu VW Sharanu, kas tika dabūts 2014. gadā ar 140000km nobraukumu un šobrīd būs 315000km un turpinu braukāt tālāk.

Abi auto ir 2011. gada. SEAT bija ar vidēju komplektāciju, 7 vietīgs un Sharāns Highline, 6 vietīgs. Abi automāti, 2litru 140Zs dīzeļi.

Kas patīk:

- pietiekami dinamiski

- mazs degvielas patēriņš (~6.5l).

- slīdošās durvis (ļoti ērti stāvvietās, ja ir bērni, tad vispār super)

- DSG kārbas darbība

- pilnvērtīgas 3. rindas sēdvietas

- labi sēž uz ceļu, ērts tuviem un tāliem gabaliem, nav ļumīgs

- gari apkopju intervāli (ik pēc 30K, ar manu nobraukumu 45-500000/gadā tas nav mazsvarīgi)

- ļoti ērta un ātra krēslu nolaišana, kas ļauj iegūt milzīgu bagāžas telpu vai līdzenu guļamtelpu, kur var sagulēt pat 3 (praksē pārbaudīts)

Kas nepatīk:

- pietiekami uzticams, bet remonti nav tie lētākie, man tos gan sedz darba devējs, bet tomēr

- nav rezerves riepas (Ražotājs pilnīgi neko nav paredzējis, izņemot to, ka jālieto pašaizlīmējošās riepas, kas maksā krietni dārgāk. Tas gan netraucēja SEAT dīlerim pārdot komplektā ar parastajām ziemenēm un par to nepabrīdināt. Pa šo laiku 2xesmu uzrāvies. Vienreiz pilsētā darba laikā un ātri atrisināju jautājumu, otro reizi svētdien naktī pēc riepas uzsprāgšanas nācās saukt evakuatoru)

- add blue (abām mašīnām vismaz pa reizei nočakarējās – kompis nesaprata, ka bāka ir uzpildīta + nenormāls čakars uzpildīt to urīnvielu, jo bāka ir bagāžniekā un Nestē esošie add blue sūkņi laikam domāti smagajiem, jo jādarbojas kā ar jēlu olu, lai pistolei nenostrādātu pilnās bākas aizsardzība)

- Teiktu, ka līdz 200K izņemot pāris sīkumus tikpat kā nekas neplīsa. Pēdējie lielākie remonti – izbeidzās klimats – viss nomainīts – caurulītes kompresors ap 900EUR. Zobsiksna ~350; paziņai izdevās salauzt trešās rindas krēsla mehānismu, tad gan nācās šrotos meklēt plastmasas štruntu, kas beigās kopā sanāca ap 250EUR. Bremžu kluči un piekarē sīkumi pats par sevi saprotams, bet arī rēķini nebija diez ko mazi, lai arī nebija pie Mollera. Nesen sāka motors jocīgi skanēt, kamēr nav uzsilis, servisā nesaprata, kas par vainu. Bluetooth nobeidzās Mollers nemācēja pa fikso sataisīt.

Domāju, ja ir vajadzīgs auto ģimenei ar pilnvērtīgām 6-7 vietām un saprātīgu degvielas patēriņu, tad nav daudz alternatīvu un šie izceļas ar slīdošajām durvīm. Nesen bija facelifts, kur nedaudz modernizēja paneli un laikam ir nedaudz jaudīgāki motori un DSG kārba ar vairāk robiem (un it kā mazāk plīstoša), bet pārējais izskatās bez lielām pārmaiņām. Ja būtu pašam jāpērk, tad mazlietotu varbūt. Jauni padārgi un ar lieliem nobraukumiem var uzrauties uz pāris remontiem, kas var būt tuvu 4 ciparu robežai, bet tas droši vien būs līdzīgi ar citu ražotāju konkurentiem.

kontradmiral 22.09.2017 14:45

Cik es iepriekš interesējos nekas kosmisks nav, ja nav galīgi nojāts. Mēdz radiatori beigties. Latvijā brauktajiem, ja nav krowns vai tamlīdzīgs likts, tipiski ir rūsa pa visu apakšu, kas var radīt lielākas problēmas. Visi ieteica labāk ņemt bez pneimo, kurai sāls dēļ parasti mēdz nobirst sensori. Krievu youtubā ir pāris labi video, kur tipiskās vainas uzskaitītas. Manuprāt nekas tāds, lai baigi baidītos.

kontradmiral 29.06.2016 9:51

Es tajā muzejā biju pirms gadiem 25, kad piedalījos kaut kādā zīmēšanas konkursā un dabūju nelielu automodelīti, kas protams bija kruta, kā šodien atceros, ka uzzīmēju forumulu un desu tirgoni trases malā.

kontradmiral 15.03.2016 14:02

Kāds iemesls amerikāņu brāķēšanai (krievu forumos kaut arī par šo minēja) un drošākā pazīme kā atšķirt EU no US būtu mph uz spidometra?

kontradmiral 15.03.2016 10:39

Aktualizēju tēmu - kā alternatīvs variants ir parādījies Nissan Murano ap kādu 2005 gada izlaidumu.

Ir kādas atsauksmes? Es saprotu, ka ieberzties var uz variatoru uz kādiem 2K (ja esot kopts, tad var arī neieberzties), bet citādāk šie tāpat ir kādus 3K lētāki nekā līdzīga gada RX.

Vai nav tā, ka Nissans, pieņemot, ka pat nobraukums ir nedaudz virs 100K, bet vecums ~10 gadi liek savi manīt un sāk birt no visām malām, jo īsumā papētot netu atsauksmes ir pretrunīgākas nekā par RX.

kontradmiral 10.02.2016 8:58

Lai dabūtu 50K gadā, nedēļa jānobrauc ap 1000. Uz darbu turp atpakaļ katru darba dienu 140, tas jau ir 700 un tad vēl sīkie uz skolām, b-dārziem, brīvdienas un vēl kāds līkums un beigās sanāk diezgan precīzi 50K.

kontradmiral 09.02.2016 12:55

Pilnīgi piekrītu, ka gaumes ir dažādas un tas ir iracionālais faktors par ko nav vērts daudz diskutēt. Es domāju, ka šādos forumos var dabūt idejas par alternatīvām vai atrunāt no konkrēta modeļa vai konkrēta modeļa konkrētiem motoriem. Parasti 10 gadus vecām mašīnām ir daudz maz skaidrs tipiskās vainas un kurām vēl resurss visticamāk būs vēl kādiem 5 gadiem un kurām viss sāks birt pēc kārtas. RX izskatās, ja ir normāli uzturēts būs pietiekami uzticams. Pats nobraucu precīzi 50000 gadā un ja nebūtu dienesta mašīna diezgan droši, ka meklētu jaunu vai gandrīz jaunu, tikai nezin vai kāds dotu operatīvo ar nobraukuma ierobežojumus 250000 uz 5 gadiem

kontradmiral 08.02.2016 12:46

Man liekas, it īpaši, ja nobraukums ir neliels šī ir pareizā stratēģija. Runājot kontekstā par to lielais raksts par jaunas mašīnas patiesajām izmaksām ir vairāk domāts tiem, kas nedomā ar galvu un nepadomā par saistītajām izmaksām. Izvēloties lietotu vs jaunu jāskatās, būtu jāsalīdzina mainīgās izmaksas - servisi, līzings, remonti, apdrošināšana. Līzings, apdrošināšana būs stipri lielāka jaunai, remonti kā paveicas un degvielas pieņemsim līdzīgas. Tad lai katrs pats rēķins, kam cik ir gatavs tērēt un braukt jaunākā auto vai labāk biežāk paceļot, piemēram.

kontradmiral 08.02.2016 12:35

Ar jūtām viss labi, es par šo vispār līdz šim nebiju aizdomājies, kāda ir atšķirība starp suv un crossover. Nesen vienā servisā sapratu, ka viņi vispār nesaprot par ko ir runa, kamēr nepasaki, ka tiek meklēts kaut kas džipveidīgs. Wiki saka, ka ir pelēkā zona, kur katrs sauc kā grib, bet nu būšu izglītotāks. Bet ieejot lexus.lv lapā sadaļā RX ir skaisti mārketinga teksti par RX kā suv

kontradmiral 08.02.2016 9:28

Nebiju iedziļinājies, bet nu šeit ja grib var strīdēties, kas īsti ir SUV. wikipēdijā arī nav viennozīmīgas definīcijas, bet vispirms jau vari piezvanīt uz Toyotas korporāciju un pasaki, lai viņi Lexus Latvijas mājas lapā izlabo, ka viņi nepamatoti lielās, ka RX ir piemais SUV pasaulē ar hibrīdu un vēl visādi citādi negrib lietot vārdi krossovers. Meitenei toč vienalga kādā kategorijā saucas konkrēts auto viņai svarīgi, lai smuki un droši un pietiekami uzticams - rets servisa viesis.

kontradmiral 08.02.2016 9:20

Infinity ir alternatīva, bet šeit nav zināms serviss, kas specializējies uz šo plus ir aizdomas, ka uzticamības ziņā zaudētu Lexusam. Caddillac pats viņu pārdevējs stāstīja, ka šos pērk ebreju tautas cilvēki vecumā virs 40

kontradmiral 05.02.2016 12:38

Nu par Hondām tā servisa cilvēki minēja, bet man jau ar likās, ka tas varētu būt uz kaut kādām specifiskām daļām.

Topiku uzcēlu ar domu, ja nu neesam iedomājušies, kādu labu alternatīvu vai no sērijas nepērc RX, jo viņiem visiem pie 200K beidzas resurss tam un tam - labāk mazāku, bet jaunāku SUV, bet nu ne jau Juke.

Un mazums varbūt kādam no iauto vai paziņam ir vēlme pārdot savējo. Pagaidām izskatās, ka nav liela pamata sākt skatīties apkārt un būs jāsāk meklēt +/- labā stāvoklī esošu RX. Sludinājumi gan stāv ilgi, tas nozīmē, kā pārdot arī nebūs viegli, bet būs lielākas iespējas pakaulēties par cenu.

Ir mašīnas, kuras 10 gadīgas nevajag pirkt, ir liels risks ieberzties, piemēram Pajero līdz kuram tur gadam dīzeļiem plīst augstspiediena sūkņi - remonts pa dārgo, ir daudzi, kas sapērk nobrauktus Touregus un brīnās, ka katrs servisa apmeklējums 1k un uz augšu utt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti