iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
i_edgars 13.08.2012 18:50

Pirmais rakstīja:

i_edgars rakstīja: kaut kādas aizdedzes dzinējs lai grieztu ģeneratoru, radiators un izplūdes gāzes lai sildītu ūdeni.

muhahāhāhāhāhāhā

darbināt iekšdedzes dzinēju lai iegūtu elektrību ar ko sildīt ūdeni

nedaudz izklausās pēc krievu biznesa..... vajag nopizģīt kasti šņabja, pārdot un naudu nodzert

Eu, Muhahaa - izlasi vēl reizi!! Vai no sērijas izguli pirDienas pohas!

Tavam āraizdedzes dzinējam vajag katlu un tvaiku, bet manam (Stirlinga) arī āraizdedzes dzinējam neko nevajag - tikai ugunskuru.

i_edgars 13.08.2012 18:41

kaut kādas aizdedzes dzinējs lai grieztu ģeneratoru, radiators un izplūdes gāzes lai sildītu ūdeni.

i_edgars 13.08.2012 18:39

Pirmais rakstīja:

bļā, mēs visu dienu runājam par DZINĒJIEM

Bļā, es visu dienu runāju par siltuma ražošanu, kur dzinēju izmanto apkures katla vietā!

i_edgars 13.08.2012 16:20

Eu - kolosāla lasāmviela izrādās ir ja pameklē saistībā ar Salaspils!!!

www.salaspils.lv/...

Kā tad nu tā, ka tur katlam ir samērīts FAKTISKI 93%???

Lasi no 13 līdz 22 lpp, kaut gan pārējais arī ir diezgan interesanti.

Te ir baigi vienkāši aprakstīts kā rēķina katla lietderības koeficientu:

www.kotel21.ru/...

P.s. gāzei, mazutam, dīzelim siltumspēja jau tiek dota pie + 20 vai 0 grādu Celsija temperatūrās.

i_edgars 13.08.2012 15:21

Pirmais rakstīja: ņemot T2 = 300 (~27 grādi mūsu naudā nu lai par dzesētāju varētu izmantot apkārtējo vidi) grādiem, sanāk, ka lai dabūtu 90% lietderību viss pasākums ir jākarsē līdz 3000 grādiem... interesanti kā vadons tos kūdras smalkumus dedzinot dabūs 2727 celsija grādus

p.n.

protams ja kautkas pa šo laiku nav termodinamikā mainījies

www.junkers.lv/...

Junkers ir tups??

i_edgars 13.08.2012 15:07

Radiatoru kaTla vietā

i_edgars 13.08.2012 15:06

Pirmais rakstīja:

nu ka padalies ar temperatūrām T1 un T2

Ko tur daudz dalīties! Radiatoru kala vietā, izpūtēju caur ekonomaizeri un no izpūtēja nāks ārā dikti zem 100 gr Celsija. Pie kam ja dikten grib tad kā Junkersa kondensācijas katlos var izdabūt virs 100 % to koeficientu, jo ekonomaizers var strādāt kā kondensators. Cik ar dūmzāzēm iziet ārā ūdens tvaiku? Mūsdienu dzinējiem zudumi berzes dēļ ir mazi, nepinīgo sadegšanu pabeidz katalītiskie neitralizatori (tie zudumi arī mazi), tā ka paliek tikai plikā termodinamika, cik daudz spēj atdzesēt izplūdes gāzes un cik zemu ir pieļaujams nolaist dzesējamā šķidruma temperatūru.

Teiksim daudz maz normāli gan dzinējam, gan apkurei būtu 80 grādi - tālāko sarēķināsi?

i_edgars 13.08.2012 12:20

DekstersFF rakstīja: tieši kūdras atlikumi.

Kādi tie ir?? Pastāsti, kaut vai dlja obščego razvitija!

i_edgars 13.08.2012 12:15

Pirmais rakstīja:

kurš to sūdu pirks????

ja jau tīrā kūdrā pelnu ir ~1.5-2%... cik būs tajos atkritumos ???

Neko par to nezinu - tā bija "fiksā" ideja.

i_edgars 13.08.2012 12:13

Nu ja tā ņem, tad pirmo dīzeli Rūdolfs Dīzelis kā reiz taisīja lai varētu izmantot akmeņogļu putekļus! Mož tādā pat veidā var arī kūdru iedabūt tā verķa iekšās?!

Vislielākais teorētiskai lietderības koeficients ir kā reiz ārdedzes dzinējam - Stirlinga dzinējam.... iespējams esot līdz pat 70+ aizdzīt. Bet ja noņem gan siltumu, gan mehāniku (ģenerators) tad visiem tas koeficients ir liels, jo paliek tikai nepilnīgas sadegšanas un berzes zudumi. A tas ir jau tuvs pie 90%. Tā ka poH kādu tur ņems. Tik pat labi kaut ar nēģeri, kas šķipelēs tos putekļus karburatora vietā!!

i_edgars 13.08.2012 11:51

DekstersFF rakstīja:

Nu re, un pieejamās tehnoloģijas to nenodrošina. Ja to izkož,

A saspiest granulā (nevis briķetēs) kā koka putekļus un sīkās skaidas? Un tirgot tiem granulu katlu kurinātājiem!

i_edgars 13.08.2012 11:35

Pirmais rakstīja: re ko vadonim vajag tikai jams grib modernu.... un par velti....

www.cityofart.net/...

Nuuuu tā jau ir galīgā klasika! Kārtīgs kuģa tvaika dzinējs ar visām 3 pakāpēm un abpusējo darbību. Maksimālie apgriezieni pāris simti apgr/min! Bet neder, jo tam vajag pamatīgi pārkarsētu tvaiku.

i_edgars 13.08.2012 11:15

Pirmais rakstīja: ko tas vadons mokās?

tak jau simtus gadu atpakaļ klasiskā shēma ir izdomāta

fabrika..... tai ir skurstenis.... apakšā kurtuve, kurā kautko dedzināja un ieguva visai fabrikai nepieciešamo enerģiju... tvaika katls rullē

Plikam tvaika katlam ir zems lietderības koeficients! Jebkurai koģenerācijai ir vairāk, a izmantojot pirolīzi var visvairāk nopelnīt uz to (Uz atkritumiem!!).

i_edgars 13.08.2012 11:00

DekstersFF rakstīja:

Nē, sakaºņus nē,tos šķeldo, tieši kūdras atlikumi.

Par to es toč neko nezinu. Nezinu kādi ir tie atlikumi un nezinu kā tie pakļaujas pirolīzei un kas tai procesā notiek.

i_edgars 13.08.2012 11:00

DekstersFF rakstīja: To es zinu, ka iekšdedzes dzinējam vajag ļoti tīru gāzi.

Sausu!

i_edgars 13.08.2012 10:49

DekstersFF, tu domā visus tos purva sakārņus?

Ja gribi varu palīdzēt ieteikt savākt sistēmu, lai to visu pārvērstu kaut kādā labumā, bet tikai neiesaku caur iekšdedzes dzinēju!! Tam ir obligāti klāt jāpiejauc diezgan daudz dabas gāzes. Labāk ir ar slapjo turbīnu (tādu kurā tvaiks kondensējas uz lāpstiņām).

i_edgars 13.08.2012 10:45

DekstersFF rakstīja: Edgar, reāls piedāvājums. Vai tu vari uzņemties uzkonstruēt un piešķilt sistēmu, kurā no kūdras ražošanas atlikumiem iegūst gāzi, kura griež iekšdedzes dzinēju un siltums, kurš paliek pāri, tiek izmantots 100% ?

No sākuma interesē pats minimālākais modelis, ko ir jēga uztaisīt.

Vajadzēs palīdzēt arī uztaisīt to vietu, kurā siltums tiks atdots-kalti.

Ko saki?

Es neesmu tik augstas klases siltumtehniķis, lai ar garantiju uztaisītu labāk kā jau ir uztaisīts. Protams teorētiski varu mēģināt, bet nedodu ne 5 % ka būs labāk (i ta elektrības, KIPiA daļu neņemos vispār)! Ir taču projektēšanas biroji ar montāžas organizācijām kas to taisa (koģenerācijas stacijas uz biokurināmo, kur galā izmanto gan dzinēju elektrības ražošanai, gan katlu ūdens sildīšanai). Auto - traktor transportā toč nekas prātīgs nesanāks.

Vai pats būtu gatavs riskēt ar laiku un izlietotajiem materiāliem un līdzekļiem tikai kaut kādu 5 % iespējamā iznākuma? Domāju ka nē.

i_edgars 13.08.2012 10:37

Pirmais rakstīja:

iņčiņers varētu padalīties ar informāciju vai līvānos viss šitā caur žOOpu notiek?

Notiek, notiek, un tāpēc LV arī ir žOOpā.

Viss ne viss, bet bardaka ir vairāk kā kādreiz krievu armijā bija!!

p.s. jaunajai paaudzei - krievu armija vienmēr tika uzskatīta kā bardaka kalngals, un ka vēl lielāku bardaku nav iespējams uztaisīt!

i_edgars 13.08.2012 10:28

Mani neinteresē ne purvi, ne lāpstu cilātāji, ne tie piedāvātie miljoni!

i_edgars 13.08.2012 10:07

Pirmais rakstīja:

P.N. A cik paganēlā alga??? Vai 502ls būs uz rokas? Un cik uz papīra? Un pēc pārbaudes laika 503 būs? Medicīniskā apdrošināšana? Bezmaksas pusdienas? Augļi visu laiku? Galu galā dienesta auta un truba....

Ņi kuja tur nebūs! Tak skaidri rakstīts no 300 LĪDZ 500 Ls, i ta droši, ja pakaļu palaizīsi, vai par bezmaksas stukaču piestrādāsi.

i_edgars 12.08.2012 11:39

Shiirs rakstīja: plukata no liivaaniem, tu darbu beidzot atradi, jeb ta ari turpinasi atlikuso muza dalju ar hu.i.nju nodarboties un rakstit interneta mulkjibas?

i_edgars rakstīja:

Tieši tu Širinkin gadiem ilgi nevari atrast cilvēcīgu darbu, ja jau ķieģeļi jāpienes!

Es pagaidām nevienu sekundi neesmu bijis bezdarbnieks, un nav bijis vajadzības kādam kaut ko pienest. Jeb tavā cāļa galviņā šķiet, ka nedrīkst meklēt vēl labāku darbu kā ir?

Jau aizmirsi?? Plāna gan tev tā atmiņa.

Toties es tev gan momentā sameklēju darbu, lai nav tie ķieģeļi jāstaipa

cvvp.nva.gov.lv/...

Vai tik Deksteram nevajag lāpstu cilātāju vagaru!

i_edgars 11.08.2012 23:34

CRDI rakstīja: Nu labi, gribi būt varonis, esi (tāpat patiesību, jau visi zina ) ej paosti, varbūt vēl kaut ko saodīsi un aizklapēsi....

Nuuu, kur man līdz tevīm! Tu pat bez ostīšanas visu zini, pietiek tik pa sūdiem parakāties. Fuflogons.

i_edgars 11.08.2012 22:44

i_edgars rakstīja:

CRDI rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Tu stāvēji blakus?? Vai pretējā ielas pusē riteni mainīji?

Tu par ko? Nē, nebiju tur....

Atkārtoju svinagalvām,

Atkārtoju fuflogoniem - ja nezini visu, bet tikai dažus guglē sameklētus sagramstītus izrāvumus, tad neTirs!!

Izlasi kas te ir rakstīts!!

i_edgars 11.08.2012 22:42

CRDI rakstīja:

Tak izlasi to dokumentu, nebija nekādas neskaitāmas pārbaudes.

Tak tu vispār nezini par ko iet runa!! Vienīgais ko esi redzējis, tas ir viens pāršķirstīts (nevis izlasīts) papīrīts. Kurš tika sastādīts kādam tam bija "jābūt".

i_edgars 11.08.2012 22:29

CRDI rakstīja:

Emmm.... to dokumentu viš nemācēja atrast To es atradu Līvānu mājs lapā Viš atrada tikai linku uz dzelteno presi, kur Līvānu stilā (oi,oi, oi smird, oi, oi, oi netīrs) bija izklāstīts ka tiek slēgta rūpnīca.

Tu patiešām esi tik ārkārtīgi dumš, vai tikai izliecies???

Tad pie reizes pameklē tos simtus iesniegumu, būvvaldes lēmumus, protokolus utt.

P.s. uz saķarēto stāvlaukumu jau atbrauci paskatīties?? Jeb atkal tukši pļūtīsi?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti