iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Maija_Eskuella 11.08.2009 8:55

modena rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

modena rakstīja: ... bla bla bla...

Tak kompis bla bla bla...

temats bija par KOMPRESSIJU... un ECU lomu tajā...

Nu ja- ECU pārziņā ir šo "KOMPRESSIJU" samazināt, jeb citiem vārdiem- samazināt degmaisījuma spiedienu kompresijas takts laikā/beigās.

Maija_Eskuella 11.08.2009 8:39

Yetti rakstīja:

x_rays rakstīja: Taa kaa peedejaa laikaa ipashi paradijushies krapshanas gadijumi internetaa, piedavaju pa nieka 5 latiem iegaadaties rokasgramatu un DVD "Kaa izvairiities no kiberkrapshanas"

Apmaksa ar Western Union

un cik tā rokasgrāmata sver?

Tev nopietni tas interesē? Sver viņa precīzi -5 Ls no Tava maciņa, necik vairāk!

Maija_Eskuella 10.08.2009 23:14

modena rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

modena rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

modena rakstīja:

kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....

Kur izraki tos 0,5 - 1,0 litrus? Te būtu vietā "būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu"! "links ir vai tikai tantes stāstījumi?"

Varbūt, skatījies, kā mainās cipariņi uz kompja tukšgaitā?

Pie maziem apgriezieniem tak nav nekādas griezes, nav brīnums, ka tad 3 zirgi strebj tik daudz. Pamēģini uz tukšgaitas pabraukt ar augstāko pārnesumu un salīdzini, ko kompis rāda, ja brauc ar optimāliem apgriezieniem!

www.autoinform.com.ua/...

www.r744.com/...

www.autoreview.ru/...

ec.europa.eu/...

www.cfit.gov.uk/...

Nu, un ko es teicu - pie optimāla ātruma 90km/h starpība 0,2l - 5,8 un 6,0 - www.autoinform.com.ua/...

reālo patēriņu tomēr nosaka vidējais patēriņš.... nevis īslaicīgie prieka mirkļi...

Protams, protams, kā arī tie apstākļi, ko minēju augstāk un arī motora tips un lielums, tāpēc labāk runāt par %. Manam auto ir dīzeļmotors un mēreni siltā dienā pie 90 km/h atšķirība ir 5,2 - 4,9 = 0,3 l/100km, jeb ~6%. B

Maija_Eskuella 10.08.2009 23:00

Protams, ka tos ciparus ietekmē arī tas, cik lielu temeratūras starpību jānodrošina un, cik labi uzbūvēts kondicionieris, tā kā te ec.europa.eu/... bija rakstīts:

The impact of MACs on fuel consumption depends largely on the quality of the systems. Whereas well

engineered A/C- Systems account for around 5% of the car’s real fuel consumption, poorly engineered

and low cost A/C- Systems are responsible for around 20% of the car’s real fuel consumption or even

more in certain conditions.

MAC=Mobile Air Conditioning

Maija_Eskuella 10.08.2009 22:47

modena rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

modena rakstīja:

kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....

Kur izraki tos 0,5 - 1,0 litrus? Te būtu vietā \"būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu\"! \"links ir vai tikai tantes stāstījumi?\"

Varbūt, skatījies, kā mainās cipariņi uz kompja tukšgaitā?

Pie maziem apgriezieniem tak nav nekādas griezes, nav brīnums, ka tad 3 zirgi strebj tik daudz. Pamēģini uz tukšgaitas pabraukt ar augstāko pārnesumu un salīdzini, ko kompis rāda, ja brauc ar optimāliem apgriezieniem!

www.autoinform.com.ua/...

www.r744.com/...

www.autoreview.ru/...

ec.europa.eu/...

www.cfit.gov.uk/...

Nu, un ko es teicu - pie optimāla ātruma 90km/h starpība 0,2l - 5,8 un 6,0 - www.autoinform.com.ua/...

Maija_Eskuella 10.08.2009 22:43

WALA rakstīja: Un uz biļetēm attiecīgi jānodrukā loterijas biļetes numurs LOHS000001 ... LOHS101013.

Šito vajag attīstīt NSNF pulciņā - varētu būt pieprasījums

Maija_Eskuella 10.08.2009 22:41

modena rakstīja: ... bla bla bla...

Tak kompis nevar palielināt max pieejamo spiedienu, bet tikai vajadzības gadījumā samazināt, sk www.lmgtfy.com/...

Maija_Eskuella 10.08.2009 22:39

Seene rakstīja:

90-110 starpība ir visai nemanāma - varētu būt ~0,2. Pēc tam gan sāk pieaugt straujāk - īpaši pēc 150, kas motors darbojas aiz griezes momenta maksimuma - bet tas jau ir motora efektivitātes, nevis pretvēja radīts zudums. Līdz ar to nav spēkā pretvēja gadījumā.

Neticu par to 0,2. Noreseto kompi, nobrauc 10km vienreiz ar 90, otreiz to pašu ar 110 - gan būs kkādi 0,5.

Maija_Eskuella 10.08.2009 21:59

modena rakstīja:

kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....

Kur izraki tos 0,5 - 1,0 litrus? Te būtu vietā "būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu"! "links ir vai tikai tantes stāstījumi?"

Varbūt, skatījies, kā mainās cipariņi uz kompja tukšgaitā?

Pie maziem apgriezieniem tak nav nekādas griezes, nav brīnums, ka tad 3 zirgi strebj tik daudz. Pamēģini uz tukšgaitas pabraukt ar augstāko pārnesumu un salīdzini, ko kompis rāda, ja brauc ar optimāliem apgriezieniem!

Maija_Eskuella 10.08.2009 21:46

Pirmais rakstīja: vaig tikt vaļā no LT38 busa

spams velkamēts

LT38? kur tādu izraki?

Maija_Eskuella 10.08.2009 21:34

turbopiile rakstīja: daudz mašīnu..

es sestdien braucu uz Siguldas pusi Rīgas.. redzēju, ka lai tiktu uz Tallinas apvadceļa jau uz Pleskavenes bija korķis..

"Tallinas apvedceļš".. Latvijā?

Tak tā ir Salacgrīvas šose! To tak katrs fana fans zina!

Maija_Eskuella 10.08.2009 19:52

Sretsked rakstīja:

edgars80 rakstīja: dunduki!

Tev var redzēt cauri,ja skatās no vienas auss uz otru ? Nu, tas ir, caurums ir galvā pa horizontāli,skatoties no pakaļas ?

Tas naf nekas jauns- pakalpojums saucas "ausu caurduršana".. to piedāvā izveikt vairāki Rīgas Saloni.

Maija_Eskuella 10.08.2009 19:39

turbopiile rakstīja: piedevām, ja neko neputtroju - max. sods 50 lati šiem būtu pieņemama cena par šādu atrakciju..

BET policijai varētu zvanīt arī tikai tāpēc, ka ieraudzīts auto bez VNZ un es kā apzinīgs pilsonis gribu pārliecināties vai urlas nebrauc ar zagtu auto

Zvanīt Tu vari, kam vēlies, tikai maz cerību, ka reāli ar legālām metodēm tur kaut ko izdotos panākt, jābūt baigai sakritībai, ka tuvumā pagadās poliči, kas vajadzības gadījumā varētu pielietot arī spēku.

Manuprāt, pludmalē nav sodāma auto būšana bez VNZ, jo tur nav spēkā CSN (kas nosaka visu ko attiecībā uz CEĻIEM), bet ne pludmali, mežu, pļavu utt.

Maija_Eskuella 09.08.2009 3:04

Sviestnesis rakstīja: Izdarījām ar! Ir labi. A te kāds ir ar? Vai naf neviena?

Nu ko, tā kaija ir likvidēta vai kā?

Maija_Eskuella 08.08.2009 12:42

Šodien Latvijā sākas ūdensputnu medības - Sviestc varētu tā kā vienreiz ar to kaiju izrēķināties!

Maija_Eskuella 07.08.2009 9:45

Yetti rakstīja:

smaidiigais rakstīja: a man ir mašīna ar afftomātu ko var vilkt kur gribi ar cik jūdzēm stundā gribi un nekas

nav vēl tāds izdomāts... bet ja Tev likas, ka ir, nebrīnies par klemmi....

Ir gan. Automātiskā veļmašīna! Var vilkt pēc patikas!

Maija_Eskuella 06.08.2009 16:26

turbopiile rakstīja: www.diena.lv/...

nez vai pie šiem stacionārajiem ar būs bars ar uzraugiem..

Priecājies - būs jaunas darbavietas.. Pirmās no tām 50tk.

Maija_Eskuella 05.08.2009 23:02

Varētu padomāt, ka velkot vieglāk stūrējas Beidz muldēt!

Maija_Eskuella 05.08.2009 13:49

Bet tikām slāvu tautības puikas formas tērpos no Gaujas "pastrādā" uz šosejas pie "Siguldas bloka", kur 70 un dodas ieturēt gardu maltīti vienā no Siguldas centra bistro.. es jau neko- ja ir kas maksā, lai barojas, tik darba laiks tiek izniekots, lai gan jamie varbūt teiktu, ka strādā bez brīvdienām, naktīs utt.

Par to 70- esmu par, lai to vispār pagarina līdz pat iebraukšanai Siguldā - ceļš tur ir drausmīgs, tur nav kur skriet!

Maija_Eskuella 04.08.2009 22:23

Maped ne moi, bet pajautāšu- sakiet, lūdzu, kuri uz šobrīdi ir sakarīgākie (tādi, kas zina, ko dara, bet lai nav kosmiskais dīlera izcenojums) volvo servisi Rīgā vai apkārtnē, kur labot 850. piekari un arī \"reiku\"?

Reikas jautājums, laikam, atsevišķas tēmas vērts? Te šo to atradu par tēmu: www.volvoklubs.lv/...

Ir kkas labs sakāms par šo www.hydrotechserviss.lv/... ?

Otrs tāds apspriežamais jaut- priekšējie plaukti- viens ir oriģinālais un iet jau 13. gadu jeb 1/4 ļim. km, otrs tika nomainīts vienreiz pirms pāris gadiem, otreiz pirms gada un tagad atkal jāmaina (jo pirkstu atsevišķi nemainās) - ko labāk izvēlēties, varbūt, paskatīt lietotu, bet labu kādā šrotā? Vai griezties pie SPS?

Maija_Eskuella 03.08.2009 17:38

msh rakstīja: foto.inbox.lv/...

Un šitas noteikti ir visu sābu sābs

Toties te 4,0 L

Maija_Eskuella 03.08.2009 11:08

Man liekas, ka Yetti domāja, ka Tavs rolleris ir sperts..

Maija_Eskuella 03.08.2009 10:48

Yetti rakstīja:

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja: tas SPIEDIENS rodas mehāniski... un ja tam transporta līdzeklim tiek uzlikts kaut kāds kits, tas nenozīmē, ka mainās kompresija ( tb cilindra un virzuļa attiecība

kā bija 10,1 tā arī būs...

Velreiz - PN ar savu kompresijas PAKAPI. Ta patiesam nemainas, bet ari nav butiska degvielas sadegsanai. Tai ir butiska KOMPRESIJA - jeb maksimalais spiediens saspiesanas takts beigas, kas ir tiesi atkarigs no kompresijas pakapes UN iepludes spiediena! Un otro parametru jau ECU spej mainit, lidz ar to ari mainot KOMPRESIJU.

Bet kompresijas pakapi vari iet un mainit savam zaporozecam slipejot galvu vai uzliekot papildus blivi.

da aizbrauc pie Eesti, tur tev izstāstīs kas i "taisnā truba" un nah viņu vajag... +ja pietiks naudas tad varbūt arī kompresiju noregulēsi....:

Padomā, spiediens no nekā nerodas- vajag, lai ir ko spiest, un ar turbīnu var panākt, lai spiežamā saturs cilindrā ir vairāk vai mazāk, līdz ar ko ari attiecīgs spiediens kompresijas takts beigās. Vakuumā nebūtu vispār nekāda spiediena, neatkarīgi no kompresijas pakāpes!

Maija_Eskuella 02.08.2009 15:53

msh rakstīja: Es, msh, publiski atzīstu, ka mani agrākie spriedumi par audī R5 motoriņu jaudu un griezi, salīdzinot ar R4 motoriņiem tīri uz papīra ir bijuši kļūdaini un R5, par spīti salīdzinoši smieklīgiem dinamikas cipariem, ruļez, bet R4 sūkā pat tad, ja tas R4 atrodas iekš B3, vot tā! Nemaz nerunājot par kaut kādiem C4 vai kaut ko tamlīdzīgu

Kāds nofizģījis msh profilu?

Maija_Eskuella 02.08.2009 13:05

Ja, ja un modeļa nosaukums būs 0-8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti