smaidiigais rakstīja: tātad elfs savu piekabi vilkt nedrīkst.
Ja ir BE kat, tad drīkst. Ar B ne.
smaidiigais rakstīja: tātad elfs savu piekabi vilkt nedrīkst.
Ja ir BE kat, tad drīkst. Ar B ne.
HIPPY rakstīja: Kas tas ir: "VOLVO V70" ????
meginaju atrast wikipedia un vish neko. Parfimerijas veikali kas nak no francijas ar nezin. Ko man tagad darit?
Kas tas par murgojumu? Kādā bezsakarā?
VWfans rakstīja: Vēl pirms dažām dienām konstatēju, ka taure strādā ļoti klusi, knapi dzirdami. Nez, kas tur varētu būt par vainu?
Būs kāda pele iemitinājusies un nosprāguse?
Izskatās, ka viens otrs te izvirza pretenzijas uz vetārsta kompetencēm, turklāt ar STS novirzienu
Ierakstot www.ebay.de/... \"lpg diesel\" atrodas viens vācu kantoris , kas tādu devaisu piedāvā www.gasmobil-autogasteile.de/...
Ozz rakstīja: Normāliem pacaniem startējas uz benzīna un tad uz gāzi pārslēdzas.bet vēl normālākiem pacaniem nekas zem haubes nedzirksteļo.
Dīzeli kāds ar gāzes piešprici ir Latvijā pārtaisījis?
It kā esot ekonomiskāk, ekoloģiskāk, jaudīgak un saudzīgāk motoram: www.fourwheeler.com/...
Viss jaunais ir labi aizmirsts vecais:
Uzņēmumam Statoil nācās pacelt degvielas cenas, jo, pēc iepriekšējas degvielas cenu paaugstināšanas cēlās degvielas transportēšanas izmaksas!
Vairāk te: www.dus.lv/...
Vobšem Ne$te un $tatoil ir dezinformatori!
Šitais dus.lv atkal uzrāda melīgu infu, nez\' tas speciāli vai viņi vienkārši ļoti inerti? No kurienes viņi tās cenas izrok?
ursis rakstīja:
Pirmais rakstīja: Album was closed by user or by inbox staff (probably due to abuse).
ursis laikam pilnīgu pornogrāfiju būs ielicis
ar neko nesaprotu
foto.inbox.lv/...
Naf slikti, man bija doma šitentā pārtaisīt kādu no pirmskara radiokastēm, kas laukos bēniņos mētājas, kaut kad būs jāpieķeras.
TDIOTS rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja: Baigi jocīgi, bet degviela Siguldā jau kopš pag. vīkenda maksā ~3 sant. lētāk nekā citur. Dīzeļa cena Nestē un Statoil "123" ir 60,1 s.
Kas par jokiem?
ne tikai NESTE bet Staķika 123 , pie Raiba suņa , ar
šon vicošu via Sigulda , japaņem līdzi kannas un maisiņi
Es tak tā arī teicu
Baigi jocīgi, bet degviela Siguldā jau kopš pag. vīkenda maksā ~3 sant. lētāk nekā citur. Dīzeļa cena Nestē un Statoil "123" ir 60,1 s.
Kas par jokiem?
msh rakstīja: Antīkiem maģiem noskaņošana notiek griežot vienu pogu un kaut kas izskaņoties var tikai tad, ja pa nakti saskrien rūķīši un izgroza
Euu, a kā šitas nevienam agrāk prātā neienāca- tas tak ideālais risinājum! Un varēs savu 93,1 MHz neatklausīties.
Pirmais rakstīja: fiška ir apstāklī, ka šitas sūc maksā 8 lati, bet ursis izmanto vecu datora barošanas bloku, ko par velti ir atradis miskastē pie garāžām...
Šai gadījumā ir variants parakāties pa miseni vēl un no veciem kalkulatoriem izlodēt saules baterijas un palūgt raimondsm salodēt lādētāju- varēs vēl uz elektrību iesipt.
Starp citu, mazam rādžiņam pilnīgi pietiek ar saules enerģiju - savulaik fāterlandē tādu devaisu iegādājos, jams arī uzvelkams ir- pakruķī un uzlādē aķīti, vai arī ļauj to saulei izdarīt.
Pirmais rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
ursis rakstīja: par sho ir dzirdeets:
lai kompja baroklis jamo neizrītu tukšu
bet kaa tas iespeejams?
vnk vaardiem vari izskaidrot?
un ko dariit,lai tas nenotiek?
Pieslēdz releju - kad pievienota strāva, lai aķis atslēgts un otrādi, lai gan tad jāsāk domāt par aķa uzlādi- kā nodrošināt, lai pēc laika tas neiztukšojas.
iepriekšējā manā postā ir rakstīs kāpēc ar 12 v nepietiek lai lādētu aķi
Tas tā kā būtu skaidrs.
Principā ar relejiem var sataisīt tā, ka pie ieslēgtas strāvas tas aķis ir atrubīts no sistēmas un pieslēgts lādētājam. Varbūt tāds noder: www.argus.lv/...
Te vēl viens viedoklis: www.yr.lv/...
Nelejiet man tosolu! Man vajag antifrīzu!
Ko gan tas patiesībā nozīmē un ar ko šie tehniskie šķidrumi atšķiras?
Laikam jāsāk ar to,ka šie abi šķidrumi ir bāzēti uz etilēnglikola bāzes un tiem ir kādas 20 praktiski vienādas pretputošanas, berzi un koroziju, kā arī vārīšanos samazinošu piedevu, kā arī ūdens un krāsviela. Vārds \"tosols\" ir zināms tikai bijušajā padomijā, bet nez kapēc ārzemēs ir tikai \"Anti-freeze\". Jocīgi, vai tad viņiem tosola nav? Tiesa gan, kādreiz padomju laikos bija gan tosols, gan antifrīzs. Tikai to laiku antifrīzs, kurš vēl pavisam nesen tika liets \"Ikarusu\" dzesēšanas sistēmās bija veidots uz spirta bāzes, bija dzerams, bet pēc 100 gramu izdzeršanas varēja arī nepamosties, jo spirts bija metilspirts, kurš kā zināms, nav īpaši veselībai draudzīgs.
Tātad. Nu, kur tad ir tā radikālā atšķirība, ja jau vairākus gadus arī tosola sastāvā tiek iekļautas tās pašas alumīnija pretkorozijas piedevas, kuras antifrīza sastāvā? Atbilde ir vienkārša-galvenā atšķirība ir krāsvielā, jo tā iemesla pēc, ka patērētāji aizvien pieprasa \"zaļo\" dzesēšanas šķidrumu, vietējie ražotāji pievieno produktam vai nu zilo krāsvielu un tosola etiķeti vai arī zaļo un etiķeti, uz kuras rakstīts \"Anti-freeze\".
Jā, bet vēl ir ārzemēs ražotais rozā antifrīzs! Ar ko tas atšķiras, izņemot kā ar to, ka tiek reklamēts kā ĪPAŠI alumīnija radiatoriem draudzīgs? Galvenokārt ar ūdens koncentrāciju tajā un līdz ar to ar sasalšanas temperatūru, kura parasti ir 18 grādi zem celsija. Par šo konkrētā toso...ēeee...antifrīza īpašību derētu padomāt pirms to lietot mūsu klimatiskās zonas apstākļos.
ursis rakstīja: par sho ir dzirdeets:
lai kompja baroklis jamo neizrītu tukšu
bet kaa tas iespeejams?
vnk vaardiem vari izskaidrot?
un ko dariit,lai tas nenotiek?
Pieslēdz releju - kad pievienota strāva, lai aķis atslēgts un otrādi, lai gan tad jāsāk domāt par aķa uzlādi- kā nodrošināt, lai pēc laika tas neiztukšojas.
bogy rakstīja:
EDMUNDSS rakstīja: Kaksis rakstīja: ....
RES/ACC
..lai atgrieztos pie tēmas.
Kādas krāsas (zilu, zaļu vai rozā) dzesēšans šķidrumu vajag pieliet 2000.gada busam ja iedegas orandžā lampiņa, ka līmenis pa mazu.
Bundulī škidrums ir pakšā apakšā un krāsa nav nosakāma.
Mans nav ķīmiķis, bet no krāsaino šķidrumu sastāva likās, ka viena pamatviela visiem un varētu būt arī po.., bet ja nu tomēr sanāk ķīselis?
No pirmā linka: www.radiators.lv/...
Ar ko atšķiras - tosols, antifrīzs un kūlants?
Tosols - dzesēšanas šķidrums zilganzaļā krāsā, kuru gandrīz kā vienīgo dzesēšanas šķidrumu lietoja līdz 1990. gadam. Par cik lielākais vairums dzesēšanas sistēmas bija gatavotas no kapara vai misiņa, tosola sastāvā, pēc GOST standartiem, ir aktīvās vielas, kuras kavē apkaļķošanās procesu uz kapara radiatora sieniņām, bet ir arī tādas vielas kā nitrīti, amīni un fosfāti, kuras nelabvēlīgi iedarbojas uz alumīnija un vieglā sakausējuma dzesēšanas sistēmām, tās saēdot.
Atcerieties, ka dzesēšanas šķidruma krāsa nenosaka tā kvalitāti, bet gan ļauj atšķirt, piemēram, no dzeramā ūdens, vai dažādiem citiem šķidrumiem!!!
Pēdējo 12 gadu laikā automašīnu parks ir būtiski mainījies. Līdz ar mašīnbūves attīstību ir mainījušies arī dzesēšanas sistēmas tehnoloģijas un materiāli, kuriem tika izgudroti speciāli dzesēšanas šķidrumi. Kopš 1992. gada pēc auto ražotāju pieprasījuma sāka ražot dzesēšanas šķidrumu, kuru mēs šodien pazīstam kā antifrīzs (Antifreeze NAP-free).
Antifrīzs - dzesēšanas šķidrums tumši zilā vai zaļā krāsā. Antifrīza pamatsastāvā ir Monoetilēnglikols un kā piedevas parasti tiek izmantoti silikāti un triasoli. Tas nesatur nitrītus, amīnus un fosfātus. Šis jaunais dzesēšanas šķidrums nodrošina motoriem un dzesēšanas sistēmām labāku aizsardzību pret koroziju, optimālāku siltuma emisiju, ļauj ātri uzsildīties dzinējam līdz normālai darba temperatūrai, kā arī tā lietošanas termiņi dzesēšanas sistēmās ir garāki. Arīdzan tas ir mazāk bīstams apkārtējai videi un mūsu veselībai. Dzesēšanas šķidrums sistēmā ir jāmaina ik pēc 2-3 gadiem.
Sākot ar 2000. gadu auto ražotāji ir radījuši un piedāvā pasaules tirgū automašīnas ar tiešās iesmidzināšanas dzinējiem. Šie dzinēji attīsta lielākas jaudas un bieži vien strādā ekstremālākos apstākļos. Šim nolūkam tika radīti jaunas paaudzes dzesēšanas šķidrumi - kūlanti (tulk. no angļu val. - Coolant), kurus izmanto mašīnrūpnīcas visā Eiropā un daudzās citās pasaules valstīs.
Kūlants - parasti ir gaiši zaļā vai sarkanā krāsā, tas nesatur nitrītus, amīnus, fosfātus, silikātus un borātus (Coolant NAPSB-free), nodrošinot nevainīgu aizsardzību pret koroziju un sistēmas aizkaļķošanos visiem dzinējā un dzesēšanas sistēmā lietotajiem materiāliem. Veiksmīgi izstrādātā ķīmiskā formula nodrošina optimālu dzesēšanu pie lielāka darba spiediena un ievērojami paaugstina dzesēšanas sistēmā vārīšanās temperatūru līdz +120°C. Kūlanta lietošanas laiks ir ievērojami garāks - 5 gadi un tas ir paredzēts 150.000km.
Izvēloties dzesēšanas šķidrumu savam auto, viennozīmīgi lētāk un pareizāk ir lietot jaunās paaudzes materiālus. Lai nodrošinātu antifrīza vai kūlanta pareizu darbību būtu jāatkaļķo un jāizskalo visa dzesēšanas sistēma. Tam nepieciešams speciāls skalotājs (pie mums nopērkams), ko ielej vecajā sistēmā un brauc 50 km vai liek mašīnai 10 min. darboties tukšgaitā. Pēc tam izlej ārā veco šķidrumu un iepilda jauno. Šī procesa laikā jābūt vaļā salona apsildes radiatoram.
Tas, laikam, normālākais variants- siģenēm tādi mazi želejas 12v aķīši liekās, līdzīgi kā upšiem. Vēl var no kāda šrota paķert vecu auto aķi.
bogy rakstīja:
EDMUNDSS rakstīja: Kaksis rakstīja: ....
RES/ACC
..lai atgrieztos pie tēmas.
Kādas krāsas (zilu, zaļu vai rozā) dzesēšans šķidrumu vajag pieliet 2000.gada busam ja iedegas orandžā lampiņa, ka līmenis pa mazu.
Bundulī škidrums ir pakšā apakšā un krāsa nav nosakāma.
Mans nav ķīmiķis, bet no krāsaino šķidrumu sastāva likās, ka viena pamatviela visiem un varētu būt arī po.., bet ja nu tomēr sanāk ķīselis?
Ir po. Visi vienādi.
Skaloju motoru katru reizi pie eļļas maiņas ar Grosauto nopērkamo Carlube līdzekli, nekas slikts nav noticis jau 100 tkm.
Gutenmorgens rakstīja: Atceros reiz, cik kruts toreiz jutos, jo lūk- man bija 20 gadu veca inomarka
Nav ko te lielīties ar veciem golfiem, citiem puišiem te ir arī AUDĪ!
edgars80 rakstīja: nu šitamais Pirmā topiks diz ko neatšķirās no lielākas daļas topiku, kas šeit veidoti pēdējā laikā!
kaut vai par stratusa patēriņu un astras gultni
Vispār jau ir ok, jāpieņem tas, ka iauto ir iz-nsnf-ots. Tikai jaunajiem viesiem par to varētu kādu brīdinājumu uzstādīt, lai netraumējas.
edgars80 rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja: Vispār, cien., Redaktors varētu tehniski izkārtot tā, ka jamo tofiki by default reģistrējas kā nsnf.
a ja kaut ko nopietnu gribās pakautāt? kapēc piesārņot nsnf sadaļu ar pārāk nopietnām tēmām
Nopietnu? Nesmīdini
Gachs rakstīja:
Kaksis rakstīja:
smaidiigais rakstīja: piekabes pilna masa nedrīkst būt lielāka par mašīnas pašmasu, un viss kopā nedrīkst būt smagāks par 3,5 tonnām
Bet viņam ir piekabe ar bremzēm.
:-l :-l :-II :-x Tu tak esi muļķis ar sev piemērotu niku un var redzēt, ka Tev nav tiesību, ja nezini kā vadītāju kategorijas iedalās, loģiski ka nevar vilkt iepriekšminēto piekabi ar B kategorijas apliecību, vajag vismaz BE, bet Tev vajag pabeigt vidusskolu un atrast draudzeni
Bet ja nu viņam piekabei ir arī gabarītuguņi un lietie diski?