Lai arī cik augsts, plats vai garš nebūtu Porsche, tas nenoliedzami ir Porsche. Tiklīdz atverat durvis un iesēžaties salonā, šo zīmolu nav iespējams sajaukt ar konkurentiem.
Lai arī Macan ir krosovers, tas iemieso Porsche gaitas īpašības, sabalansējot dinamisku gaitu ar komfortu. Pat niknākā sporta režīma aktivizēšana saglabās jūsu mugurkaulu vietā ceļa lāpītākajos posmos.
Porsche pārdošanas nodaļa ir izdarījusi pareizos gājienus. Klasisko vērtību piekritējiem vēl joprojām paliek 911, bet praktiķi var izvēlēties SUV segmentu. Win-win!
Viena no retajām reizēm, kad autoražotāju reklāmas saukļi un pompozās fanfāras atspoguļojas realitātē. Kad Citroen saka – šis komforta līderis – viņi tā tiešām arī domā. Sēdeklis, kas vairāk atgādina jau nedaudz iesēdētu, bet ļoti mīļu un mīkstu dīvānu, un plūdena gaita, kas teju nevienai bedrei neļauj sasniegt mūsu mugurkaulu. Viss, ar ko netiek galā balstiekārta, absorbējas pufīgajos sēdekļos, kas īpaši liels pluss būs vecāka gadu gājuma auditorijai – šādu auto nav daudz. Un tas viss ar lielizmēra vieglmetāla diskiem.
Tieši pretēju lomu spēlē C5 Aicross dizains, kuru vairāk varētu novērtēt jaunieši. Tas ir ne vien atšķirīgs no kopējās auto plūsmas, bet piedāvā arī dažādas individualizācijas iespējas. Jaunus cilvēkus gan varētu nedaudz garlaikot Citroen multimediju sistēma, kura nav tik advancēta kā dažiem konkurentiem.
Tehniskais arsenāls daļēji aizgūts no Peugeot 3008 - tā ir laba ziņa. Pilnpiedziņa šeit nebūs pieejama, bet, kā jau iepriekš esam pārliecinājušies, ar tā klīrensu un Grip control sistēmu pilnībā pietiek, lai tiktu cauri vietām, kurās nonāks vien retais krosovera saimnieks.