Ideja kolosāla, bet nezinu vai tikšu. Mēģināšu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ideja kolosāla, bet nezinu vai tikšu. Mēģināšu.
Var jau būt, bet mani vairāk interesē reālā mēneša/gada naudas plūsma. Pie tam man ir operatīvias līzings, pēc pieciem gadiem varbūt pārdošu varbūt, nē, var būt jau pēc 3 gadiem mainīšu uz kaut ko citu.
kasinsh79 rakstīja: Skarbas tās jauna auto izmaksas, ja tomēr ierēķināt arī vērtības kritumu (un tas būtu jārēķina, diemžēl).
Varu minēt baigi labo piemēru manam iepriekšējam auto, kas tika nodots lietošanai darba vajadzībām pa tiešo no uzņēmuma lielā bosa rokām
BMW 530xd automāts.
2008.gadā auto tika iegādāts jauns no dīlera. Iegādes summa - ~60k eur (ar labu dīlera atlaidi, starp citu). Tas auto bija max komplektēts savulaik.
2016.gadā to LV nozaga. Balta izmaksāja 11k eur saskaņā ar KASKO polisi.
Tātad, uz auto vērtības zuduma rēķina "gaisā izkūpējuši" reāli savulaik samaksāti 49k eur Kas ir 510 eur mēnesī.
Bet vēl taču kolosālas apkopju izmaksas, vēl kolosālāki remonta izdevumi arī (turbīna, piekare u.c.), pavisam fantatiskas apdrošināšanas (šoreiz - 100% vietā) un riepu izmaksas. Parēķināju, ka reāli tāds braucamais izmaksā ap 700-800 eur mēnesī. Bez degvielas, starp citu.
Tas tā, viela pārdomām... Kaut arī uzskatu, ka iespēju robežās nevajag sev liegt visu skaisto un patīkamo.
Te arī dilemma starp visu
Nu nezinu es "vērtības zudumu" neskaitu, jo tas neietekmē meneša naudas plūsmu. Tas tāds gramatvedisks nolietojums. Ko var kontatēt 1 reizi pie pārdošanas, bet ne ko būtisku tas neizsaka, jo katra lieta ko lieto nolietojas un tās vērtība zūd. Satistikai to var rēķināt, bet ietvert izmaksās nav pareizi. Tik pat labi vajadzētu rēķināt arī inflāciju/deflāciju.
Es ņemu vērā reāli iztērēto naudu.
Ja laiks ļautu, tad es par.
paskaties Fiat Grande Punto.
Nobraucu 6 gadus no 0-165tKM. Vislabākās atsauksmes. Lēts un izskatās, manuprāt, joprojām vislabāk no mazajiem hečbekiem.
Šodien uz ielas redzēju Nissan Leaf taksi. Paurķējos FB un atradu, ka ir takšu kompānija eTaxi. Liekas ka pagaidām. 2 Nissan mašīnas būs. Viens Leaf un otrs tas Nissan e-minivens.
Un vēl ta mūžīgā salšana...
Jebkuram auto 1x2 gados vai retāk nevar ļaut. Bet jauniem ar garantiju jā kāpēc nē. Piekrītu GB12 un Nomiks variantiem.
Ar katru nākošo paaudzi elektro auto kļūst lētaki un ar labākiem rakstumlielumiem. kas būs galvenais pamudinājums tos pirkt. Subsīdijas un bonusi, protams, ir labi, bet tie nebūs ilgstoši. Domāju, ka lielākās priekšrocības būs privātmāju īpašniekiem, kuriem ir samērā vienkārša pieslēgšanās uzlādei. Ja CSDD realizēs elektrouzlādes projektu Latvijā, tad būs arī liels pamudinājums apsvērt šada auto iegādi. Domāju, ka pēc 10 gadiem elektorauto būs tik pat ierasti pārvietošanās līdzekļi kā iekšdedzes dzinēji.
Te jau visiem ir skaidrs, ka tev ir vispareizākais viedoklis.
Es vidējo rēķinu pēc katras uzpildīšanas (to ļoti ērti izdarīt Renault info sistēmā + "pilnas bākas" metode, līdz ar to skaidri redzu, ka pēc 2000km (4-5 pilnas bakas) ir būtisks degvielas patēriņa kritums. Pat, pieņemot, ka manā braukšanas stilā ir notikusi revolūcija ar 5. vai 6. uzpildi, novelt visu uz braukšanas stilu un nomest 1-1.5l/100km nav iespējams.
Muļķības. Nekas manā braukšanas stilā nav mainījies, es pat teiktu, otrādi, ka tagad mans braukšaans stils ir agresīvāks kā pirmās dienas/ nedēļas. Jo tagad zinu, ko var sagaidīt no auto.
Pie tam pirmās nedēļas, braucot pa šoseju, ar ieslēgtu kruīzu degvielas matērņš lēkāja 1l robežās, tagad svārstības nepārsniedz 0.3l.
Motors jāiebrauc. Pats par to pārliecinājos. Savam Kadjar līdz 2000km bija stabili virs 7l/100km. Tagad ar to pašu braukšanas stilu un apmēru virs 6.7 nav bijis. Šomēnes vispār būs rekords ap 6.2l/100km.
Jaunajam i30 un jaunajam Kaskajam abi ar autom.kārbu un benzīni start/stop strāda labi. Neesmu pamanījis kaut kādas novirzes. Abi ir dienesta auto.
Jā man arī savam Kadjar patik start/stop sistēma. Ideāli pilsētā.
Žēl ir, bet es parēķināju, ka man mēnesī sanāk pārtērēt 12EUR, par benzīna versiju ietaupīju 2100 EUR. Atmaksājas pēc .....14.5 gadiem......
Tieši tā. LV apstākļos dīzelis nav vajadzīgs.
Atbilstošs patēriņs. Manam 1.2litrīgajam ir 6.5-6.8l/100km. Es gan baigi neesmu spiedis 110km/h maksimāli ir bijis.
500km ir tā robeža pie kuras var sākt jau nopienti apsvērt elektro auto iegādi.
Lieliski, aansi! Ņem velo un braucam, nah tev tavs 3.0 zvērs. Ričuks tev rokās un uz priekšu. Es arī drošāk jutīšos uz ceļa ar velo, ja tādi kā tu nevazāsies apkārt ar savām lielajām un jaudīgajam tačkām, braucot 30cm no velo.
Labi, atgriezīsimies pie topika tēmas.
Uzgāju diezgan interesantu Renault ZOE elektromobīli. Garantētā kilometrāža no 113 līdz 238km, uzlāde līdz 80% 60 min. Akumulatoru garantija 5 gadi vai 100tKM un pēc garantijas garantēm ka kapacitāte būs 70% no jaunas ietilpības.
Pie tam akumulatorus var nomāt, nevis pirkt.
Cena 21tEUR (DE), kas ir pat ļoti saprātīga cena.
Protams, šis nav ģimenes auto, bet kā piepilsētas dzīvojošam pārim bez bērniem vai ar 1 bērnu ir lielisks variants.
Laikam vecums, jo arī man vairs nav īsti saprotams, šie apvainojumi un nievas par to, ka Prius nevelk un, ka īsts motors sākas ar 3 litriem. Kasinsh tak visiem paskaidroja, ka viss ir ok, un viņam ar ģimeni viss apmierina. Kur problēma?
Nu samierinaties, ka liellitrāžas motori Eiropā ir vēsture ar neatdekvāti dārgu uzturēšanu, ar katru gadu tā kļūs ar vien dārgāka. Peace!
Pēc manām prognozēm mans Kadjar līzinga laikā nenobrauks garantijas 100km. Līdz ar to domāju ka Renault lietošu kādus 7 gadus un tad atkal uz jaunu.
Vienkārši jāsamierinās, ka tā pat kā mobilais nevelk ilgāk par 24 mēnešiem, arī jaunie auto ir domāti max. 200tkm.
Ja gribi ilgāk lietot, tad rēķinies, ka būs jāmaksā par to uzturēšanu stipri vairāk kā vecajos modeļos. To apzinoties dzīvot paliek vieglāk
aansis ir konspirācijas piekritējs un, atvainojos, paranoiķis. Cik % mobilo akumulatoru sprāgst? 0.00...% no visiem pārdotajiem. Iekšdedzes dzinēji arī mēdz aizdegties.
Manuprāt, tu nespej pieņemt, ka tuvako 10 gadu laikā iekšdedzes dzinēji sāks zaudēt savas pozīcijas un blakus nostāsies hibrīt un elektro auto.
Par subsidijām, kā jau te citi minēja, tad ASV ražotāji bagatīgi ir saņēmušī subsīdijas, un ko viņi ir revolucionāru devuši? Atļaušos apgalvot, ka klasiskie ASV autoražotaji vispār pēdējā 20 gados neko auto būvei nav devuši. Auto konstrukcijā progress ir 0. Tesla uz to fona ir progresa paraugs.
Kāds ir lietojis
Westlake SW658.
Kādas ir LV apstākļos? Uzraku Islandes un somu testus izpogā top brendus.