nu nez! manā ciemā regulari ( 2xdiena) iebrauc viena ekipāža, pagaidām tik kontrolē riteņbraucējus un mokikus
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu nez! manā ciemā regulari ( 2xdiena) iebrauc viena ekipāža, pagaidām tik kontrolē riteņbraucējus un mokikus
piemēram - auksts ūdens kanalā, nevarēj ielīst talāk par pautiem nopelst, vai kaimins Koļa , ar savu urbja performanci pusseptiņos no rīta, vai tante Spodra ar puslitru 1 maija svetkos.
nu , fiksa aptauja dinamiskaja portāla
kas jūs vakar izbesija, vai iepriecinaja-
1 Rīgas domes velobrauciens
2 kritiska masa (arī velobrukšana)
3 motorelleristu sezonas atklasanas brauciens
4 alus trūkums 22:00
5 dūmi no šašlika
6 cits variants
krix rakstīja:
Nortel rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Nortel rakstīja: Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.
Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.
Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.
Tas tikai pierāda lielo problēmu ar milzīgi sēņu skaitu pie stūrēm Latvijā. Pie stūres ir JāBRAUC , nevis jāurbina snuķis. Savācas šitādi 5-10 tormozi aiz fūrēm un traucē normāli pārbvietoties. Jo šitai jūsu bremždūdieviņu kategorijai nav skaidrs, ka visa plūsma pārsvarā brauc uz 100-105 un nevienu par to nesoda.
Idiņu varza, goda vārds.
5 smagie un 10 aiz viņiem braucošie jau ir PLŪSMA. Plūsma, kas droši brauc uz 80. Apdzinēji ir tieši izlecēji un avārijas situāciju izraisītāji.
uz Tallinas piķa izlecēji ir 80km/h gar pašu vidus līniju. un, ja tādu(īpaši twiteru ar PL numuriem un viņu sekotājus) sāc apdzīt, tad spītīgi nepaņems puskorpusa platumu pa labi, pat pie brīvas nomales, un ar pagriezienu neinformēs par priekšā notiekošo.
cik novērots uz tā pusotrjoslas Tallinas piķa, ka ja parada pagrieziensignālu uz apdzīšanu- 75 % pabīdas pa labi, smuki palaiž garam, ja nerada - nu tad tik 25% pabīdas. Ta kā lietiejiet signālus un viss notiks!
problemas atrisinās viens no šiem kantoriem - www.csdd.lv/...
esi reāls, atbrīvo Zemi no šrota!
jums atlikuš 5 minūtes!
būt zinājs , ka tāds sūd laiks āra būs šodien, ar uz to izstad būt aizšavs
Japnis rakstīja: d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/...
esi pionieris, sāc ar sevi!
VWfans rakstīja: ValdisM, nu, redzi, man Merivai vēl priekšas amortizatori nav mainīti, lai gan nobraukums ir 176 tūkst.km.
super! noteikti tagad tam opiprlim vērtība par 20 latiem garaka paliek
VWfans rakstīja: ValdisM, nu, redzi, man Merivai vēl priekšas amortizatori nav mainīti, lai gan nobraukums ir 176 tūkst.km.
super! noteikti tagad tam opiprlim vērtība par 20 latiem garaka paliek
sudzuki taks ir 100 gadu vecs modelis
Pirmais rakstīja:
krix rakstīja:
Pirmais rakstīja: stirna uz vietas beigta. nolidoja kādus 20 metrus pa gaisu - nu jau ir nodīrāta un tiek mednieki ar pavāriem jau strīdās par labākajām receptēm
renaultam kreisais lukturis pilnīgi lupatās, kreisā migla nolauzta un labajam lukturim nolauzti stiprinājumi.... un bikiņ kautkādas melnās plastmasas aplauzītas, kas nav būtiski...
interesanti - jautājums gb12 - vai apdirsinātāji pa kasko apstiprinātu tāmi uz +-2000?
ķipa buferis, lukturi, un kaudze ar melnajām plastmasām no dīlera
Es detaļas pirku DTS(Jānis Martinsons 29207193). Cenas bija reizes 2 vai vairāk zemākas par MūsaMotors. Bamperi, ar visām restēm, spārnu, kronšteinu, u.c. Pat to pašu fartuku, ko Tu nopirki no mana sasistā renaulta(arī stirna, tik labajā pusē), un piekniedējamos klipšus zem lukturiem.
Valeo lukturus(1:1 izskats, bet 50% no MM cenas) iegādājos Renox, kas uz Maskavas ielas.
Purna pārlasīšana, ieskaitot krāsošanu, izmaksāja ap 780 LVL un paša darbs. Un tas bija 2008.gadā. Tagad nevajadzētu būt dārgāk.
"oriģinālos" lukturus, starp citu, ražo valeo
p.n.
uzzvanīju uz euro auto lukturis maksā ~230 lati....
ķipa "ja uzstādīsiet pie mums, tad jums būs 40% atlaide lukturim"....
lētais plastmasas hRenis!
interesanta gonka bija, pirelli pacentās
diez tagad pēc katra posma būs pa topikam? vai varēj vienu par Fē-viens
Bams rakstīja: Kam interesē: aprīļa beigās būs satiksmes izmaiņas Hanzas x P.Brieža krustojumā.
Paredzēts, ka turpmāk pa Hanzas ielu virzienā no Skanstes līdz Eksporta ielai būs DIVAS braukšanas joslas, bet pretējā virzienā- VIENA.
Hanzas ielai virzienā uz Skanstes ielu gan tiks saglabāts kreisais pagrieziens uz Rūpniecības ielu, savukārt kreisais no Hanzas uz P.Brieža tiks liegts.
Kreisie pagriezieni no P. Brieža uz Hanzas paliks.
Slēgto pagriezienu smagajam transportam noteiks apbraukt taisni pa Eksporta un Lugažu ielām. Savukārt pārējiem pa Eksporta- Elizabetes -P. Brieža.
Izmaiņas saistītas ar 24.autobusa maršrutu, kurš turpmāk abos virzienos braucot uz/no Mangaļsalas kursēs pa P. Brieža - Hanzas - Skanstes - Duntes ielām.
Tikai autobusam būs atļauts veikt kreiso pagriezienu no Hanzas uz P. Brieža ielu.
xuiņa kautkada ka atstāj kreiso uz Rūpniecibas no Hanzas, tad būs probka virziena uz krastmalu pēc pBrieža uz Hanzas ielas. aturtaks normalas divjoslais lidz pasai eksporta
Small block and Big Block are relative terms to describe the overall dimensions of the engine. It is a popular misconception that the engine's displacement determines its classification as a big block or small block. For example, Chevy's 396ci engine is considered a big block because like all chevy big blocks, the bore diameters are wide, the strokes are short, the heads are relatively big, and the "V" formation is cast at a fairly obtuse angle. However, Chevy's Corvette LS7 engine, which is 427ci, is classified as a small block due to being more dimensionally compact in comparison to the 396. The LS7 has similar dimensions to the LS1 engine which is a 350 and the reason it has such high displacement is because of a very stroked out crankshaft.
The uses for both types of motors are more or less intertwined. Big blocks produce more brute torque than small blocks, so they would be more commonly found in large trucks, or trucks designed to be heavy duty workhorses. Small blocks can do the same, except they are less efficient for such applications. They are more used in cars, small to medium duty trucks, and once in a great while, heavy trucks.
Japnis rakstīja: Man vairāk interesē jautājums par ūdenssūkni, nevis tas cik zils ir deks un pirmais.
da lāb! nemāni sevi!
sarashkins rakstīja:
anonimikis rakstīja: pazvanīs Pirmajam, lai šis sarēķina ...
Kas notika ar Tiblasi me ei teeninda? Mainījusies attieksme uz "everybody"?
da pričom tur krievi? pizness i pizness
šodiemn pieminam Lāceni Madi, vārdienā, priekā!
opā, iAuto styl! sacepušies nepajokam!
da tas auģila ir mīzala, varēja vēl papriekšbraucošo Smago mēģināt paņemt uz masu
un vispar visi normālie keksi sen jau apbrauca to teātri
Palaidniex rakstīja: www.youtube.com/...
tas Audists ir pilnīgs Ciris!
Pirmais rakstīja: interesanti
cik tās bēbes samaksāja par šo reklāmu....
goo.gl/...
gan jau ka zero baksus! vienkārši jābūt īstaja vietā , pareizajā laikā
Nortel rakstīja: Beidzot atkodu to stulbumu.
malacītc!
bet nu TUR poļubomu kreisajiem jālaiž labie
DekstersFF rakstīja:
Kisska rakstīja: Sveiki, lūdzu pastāstiet,kā ir PAREIZI jānobrauc no akmens tilta virzienā uz centru, kur 2 joslas pāriet 3. Mans instruktors mani mācija,ka ieņemot joslu tuvāk tilta malai,es nobraucot turpinu braukšanu tā kā pa vidu vairāk, labā josla esot paredzēta sab.transportam un tie kas brauc joslā tuvāk tramvajam tā arī jāturpina braukt gar malu, kura aiziet tajā josla,kura griežas tā kā virzienā uz salu tiltu. BET nez kāpec tie, kuri brauc gar tramvaja sliedem,nez kapec nobraucot grib stumt mani taja autobusa josla un paši grib ieņemt to vidējo joslu lai turpinātu braukšanu un mola virzienu. Kā tad ir pareizi nobraukt,ja es gribu tikt molā virzienā, vai tiešām nobraucot man ir jābīdās? Paldies
Tur ir uzzīmētas līnijas, tā arī jābrauc.
paņem acis rokās! goo.gl/...
VWfans rakstīja: Ko sakāt par šo auto? Domāju - varbūt nopirkt tādu kā otro auto ģimenē...
www.ss.lv/...
fu bļa! vecais modelis
DekstersFF rakstīja: Afigeķ..
norāvi palagam beigas
a ko šis bola acis, bez puptura vai, ka iepriecināja!