Sviestnesis rakstīja: Nav jau tas 1,9tdi nekāds švakulis,tas pats dzinējs un pat bez
turbīnas ir manīts pat vw T4 busos,un arī kust uz priekšu
.
Manuprāt 2,5 tdi (2,4 dīzeļa tajos gados A4 nemaz nav),
nu ir jau tai vieglajai mašīnītei "berebors".
Ja jau grib dragot a ne mierīgi dudunāt,
tad jau jāņem Q ar 2,8 bendzīnnieku a ne
dīzeli.
Ir 1.9 TDI 110 hp VW Passat(viss tas pats kas A4, izņemot "bundžu"), kurš ir pat smagāks par A4 - uz priekšu tīri labi kustas(2.5 V6 TDI tajos gados gan nevajag ņemt).
Jāņem vērā, ka dīzelim ir labāka grieze pie zemiem apgriezieniem, kas labi kustina no vietas.
No mīnusiem(tas viss nav bijia manam autiņam, bet nu šādi gļuki ir dzirdēti) :
- ir varbūtība nākotnē samainīt DMS;
- jāvaktē, lai komforta bloks zem vadītāja beņķa neizpeldas dēļ akvārija zem haubes;
- ir gļuki ar durvju mikroslēdžiem;
- ir nejauks ģeneratora siksnas spriegotājs, kurš mēdz nošķiebties un nav baigi lēts;
- ritošā - kā brauksi, tā remontēsi. ja liksi vietā Lemforder vai kādu itāli, būs ok arī pēc tam;
- dzinējs var būt nedaudz nopuņķojies un bišķi ēst arī eļļu;
- citi kā mīnusu min arī siksnu maiņas sarežģītību(darba izmaksas), jo jānojauc ir viss purns.
Sviestnesis rakstīja: Papētīju ar Pasātus,bet par šamiem
nez kāpēc prasa vairāk nekā par audi.
Ritošā un dzinējs jau tas pats,bet manuprāt audi salons ir
ir vizmaz par pakāpienu augstāk nekā vw.
Passat ir ietilpīgāks, iespējams tāpēc.
T.i. vairāk vietas aizmugurējos beņķos un grabažniekā vismaz universāļa versijā.
Ak jā, Passatiem, ja ir el. logi, tad ir visi 4, Audi - bieži aizmugurē ir airi. Hvz, kāpēc tā.
Tas tā, cik atceros, kad savu auto meklēju.
P.S. Es neaģitēju par Passat, pats arī uz Audi skatījos.