iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
scope 29.01.2011 21:37

Sviestnesis rakstīja: Papētīju ar Pasātus,bet par šamiem

nez kāpēc prasa vairāk nekā par audi.

Ritošā un dzinējs jau tas pats,bet manuprāt audi salons ir

ir vizmaz par pakāpienu augstāk nekā vw.

Passat ir ietilpīgāks, iespējams tāpēc.

T.i. vairāk vietas aizmugurējos beņķos un grabažniekā vismaz universāļa versijā.

Ak jā, Passatiem, ja ir el. logi, tad ir visi 4, Audi - bieži aizmugurē ir airi. Hvz, kāpēc tā.

Tas tā, cik atceros, kad savu auto meklēju.

P.S. Es neaģitēju par Passat, pats arī uz Audi skatījos.

scope 29.01.2011 21:13

Sviestnesis rakstīja: Nav jau tas 1,9tdi nekāds švakulis,tas pats dzinējs un pat bez

turbīnas ir manīts pat vw T4 busos,un arī kust uz priekšu

.

Manuprāt 2,5 tdi (2,4 dīzeļa tajos gados A4 nemaz nav),

nu ir jau tai vieglajai mašīnītei "berebors".

Ja jau grib dragot a ne mierīgi dudunāt,

tad jau jāņem Q ar 2,8 bendzīnnieku a ne

dīzeli.

Ir 1.9 TDI 110 hp VW Passat(viss tas pats kas A4, izņemot "bundžu"), kurš ir pat smagāks par A4 - uz priekšu tīri labi kustas(2.5 V6 TDI tajos gados gan nevajag ņemt).

Jāņem vērā, ka dīzelim ir labāka grieze pie zemiem apgriezieniem, kas labi kustina no vietas.

No mīnusiem(tas viss nav bijia manam autiņam, bet nu šādi gļuki ir dzirdēti) :

- ir varbūtība nākotnē samainīt DMS;

- jāvaktē, lai komforta bloks zem vadītāja beņķa neizpeldas dēļ akvārija zem haubes;

- ir gļuki ar durvju mikroslēdžiem;

- ir nejauks ģeneratora siksnas spriegotājs, kurš mēdz nošķiebties un nav baigi lēts;

- ritošā - kā brauksi, tā remontēsi. ja liksi vietā Lemforder vai kādu itāli, būs ok arī pēc tam;

- dzinējs var būt nedaudz nopuņķojies un bišķi ēst arī eļļu;

- citi kā mīnusu min arī siksnu maiņas sarežģītību(darba izmaksas), jo jānojauc ir viss purns.

scope 11.01.2011 18:47

Bams rakstīja: nesaprotu, ko tie "pieminekļu sargi" ir atraduši, piem. Gaisa tiltā??? Jo tas pārvads jau sen vairs nav tāds, kāds tas bija uzbūvēšanas brīdi! Iznačaļno tas bija ar metālisku fermu, līdzīgi kā autotilts pār Lielupi pie Kalnciema uz Liepājas trases! Tagadējais Gaisa tilts ir pēckara pārbūve, kur no oriģināla ir, labi ja 5% atlikuši...

Hvz, tik atstāstu to, kā paziņa šo plānu komentēja.

Pieminekļu sargi taču ir dīvaini - cik gadus viņi nevar izlemt par pieturvietu paaugstinājumiem uz Barona ielas, lai jaunais tramvajs tiešām kļūtu "zemās grīdas"?

scope 11.01.2011 17:03

Bams rakstīja: Atgriežoties pie jaunā Pierīgas Mobilitātes plāna, kurš ir pieejams šajā linkā ar visām shēmām, bildītēm, izpildes termiņiem un prioritātēm

Bij redzēta vēl netulkota versija pirms kāda laika, bet skatos, ka nekas gala versijā nav mainījies.

Par dažām idejām gan kompetents cilvēks no RD teica, ka dzīvē visticamāk nekad nerealizēs, jo piemineklū sargi neļaus(piemēram, Barona ielas dalīšana ar saliņu, Gaisa tilts).

scope 20.12.2010 10:23

anonimikis rakstīja: stap citu nākošgad ir paredzēts šo posmu rekonstruēt beidzot.

Jap, tāda cerība ir, ja nauda kaut kur nepazudīs...

scope 19.12.2010 21:24

WALA rakstīja:

LVS ceļu būves standarts nav saistošs autovadītājiem, bet CSN ir , līdz ar ko ja tur vairāki vadītāji koleģiāli saprot ka ir 4 "joslas", tad viss notiek ir 4 joslas.

Jautājums ir, vai vadītāji apzinās un ievēro drošu intervālu starp tajā pašā virzienā, kā arī pretējā virzienā braucošajiem.

1. joslas braucējs, ja 2. joslas braucējs ir ieskrāpējies viņam sānos, var pamatoti apelēt pie šī punkta.

CSN gan šie intervāli nav noteikti, bet, ja jau ir radusies sadursme, tad tie nav bijuši pietiekami, lai nodrošinātu satiksmes drošību.

scope 19.12.2010 21:20

anonimikis rakstīja: Vienības gatves tas posms ir interesants. Zīmes par joslas beigām tur nav. Ir tikai iepriekš uzbildētā par ceļa sašaurinājumu. Ja tas būtu vienkārši ceļš, tad ar sašaurinājumu būtu viss puslīdz skaidrs. Interesanti, ka horizontālie apzīmējumi tur ir. No tās joslas var arī nogrieziets pa labi iekšā čuhņā. Var tur pieparkoties malā un kasīt kājstarpi.

Es parasti braucu pa kreiso joslu un palaižu joslā tikai tos, kas rāda kreiso pagreizienu. Tie kas nerāda - a hvz kur tādi brauks.

+ par šo.

Nav jau problēma "rāvējslēdzējā" palaist tos, kas brauc pa labo joslu, ja vien viņi izrāda vēlmi iekļauties 2. joslas plūsmā.

Tur gan, vismaz agrāk, bija cita nelaime - uzreiz aiz sašaurinājuma daži "vienlīdzīgākie" veica maksas kreiso pagriezienu, sabremzējot visu plūsmu un sakļaušanās manevru padarot bīstamu, jo tajā brīdī cilvēki vairāk skatās, kur iespraukties, nevis, ka priekšā kāds ir pa mēmajiem nolicis.

Bet, kā jau minēju, jāpagaida SatDep'a komentārs.

P.S. Pats arī no malas esmu redzējis, kā kāds tur taisni pa granti aizbrauc un pēc tam meklē domkratu un rezerves riteni.

scope 19.12.2010 20:44

Kanibaals rakstīja:

...

Savdabīga interpretācija katrā ziņā.

Būtu svētīgi uzzināt, uz kāda pamata municipāļi soda tos, kas pa pusei uz ietves noparkojušies.

scope 19.12.2010 16:56

Nedaudz jautrībai laacz.lv/...

Arī attiecas uz \"ziema un idiņi\".

scope 19.12.2010 16:27

CSN 96. punkts, nevis 86.

scope 19.12.2010 16:25

Chankaishi rakstīja: Labi, vēl bikiņ Vai obligāti jābūt strīpai vai zīmei, lai mašīnas varētu braukt divās joslās vienā virzienā, ja iela pietiekoši plata, piem Valdemāra iela. Tad arī tur, ja no labās gribēs tikt kreisajā, pa kuru jau brauc mašīnas un notiks sadursme, vainīgs būs tas, kas brauca pa kreiso?

Formāli tā sanāk, jo Valdemāra ielas platums pēc LVS nepieļauj 2 joslas katrā virzienā. Un, ja Tu, braucot pa savu 1. joslu, apbrauksi kādu aku un tajā brīdī noskrāpēsi sānus gan savam, gan citam auto, Tu noteikti pastāvēsi uz to, ka tur ir 1 josla katrā virzienā un joslas ietvaros drīksti manevrēt pēc nepieciešamības.

Tajā pašā laikā ir CSN punkts nr. 86, kas nosaka, ka autovadītāji paši nosaka joslu skaitu...

scope 19.12.2010 15:30

Lai nebūtu interpretāciju, uzjautāju SatDep'am.

Pēc 30 dienām jābūt atbildei.

scope 19.12.2010 13:37

krishus rakstīja:

Ieliec bildi ar to 715 zīmi Tā kas bildē nevienam priekšroku nedod

Ir tur tālāk, pie krustojuma ar Ābolu ielu, kur 1. josla beidzas. Ja netici, aizbrauc apskaties.

Speciāli tagad neskriešu un nefočēšu, šo vienk. no teflona izkasīju, jo agrāk bija viena cita diskusija, vai ir brīdinājuma zīme par ceļa sašaurinājumu.

scope 19.12.2010 9:31

krishus rakstīja: Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!

p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!

Kas tad ir šī par zīmi?

foto2.inbox.lv/...

Un vēl gabaliņu tālāk ir zilā zīme(Nr. 715), kas ziņo par labās joslas beigām.

scope 18.12.2010 21:28

rudens68 rakstīja:

Vari precīzāk aprakstīt to vietu kur \"idiņi\" nezin noteikumus un Tu pajāj uz viņiem un brauc pa labo ?

Ja pareizi sapratu, runa ir par iezīmēto posmu no 27. trolejbusa galapunkta, kur ir gājēju luksofors, līdz Ābolu ielai, kur sašaurinās brauktuve un izbeidzas 1. josla.

Skat. www.balticmaps.eu/...

scope 18.12.2010 19:03

Sretsked rakstīja: Un tajā vietā uz Vienības gatves priekšroka ir tiem,kas labajā pusē, attiecīgi es tur tā vienmēr braucu un man pajāt,ka kāds nezin noteikumus un tur kaut ko pīpina.

Joslu nav,vadamies pēc tā un viss.

Tās 2 joslas, kas ir pirms luksofora, turpinās arī aiz tā.

Aiz luksofora ir brīdinājums par ceļa sašaurinājumu(108. zīme) un vēl nedaudz tālāk ir joslas beigu zīme(715).

Atceries, ka josla tāpat vienkārši pazust nevar - jābūt informācijai par to un šeit šī informācija ir aiz luksofora 2 zīmju veidā.

P.S. Ja var ticēt SatDep darboņiem, tad tuvākajā laikā ir plānots Vienības gatvi posmā no Ābolu ielas līdz Ozolciema ielai paplašināt.

scope 17.12.2010 6:59

Kanibaals rakstīja: dzīvojamā zonā var uz troturāra likt, gājējiem tāpat ļauts iet pa visu ceļa platumu, tā kā auto nekādi netraucē

Drīkst CSN punktu palūgt?

Kaut kā neatrodu punktu, ka drīkst nobraukt no ceļa.

Ir "155. Transportlīdzekļu stāvēšana dzīvojamās zonās atļauta tikai speciāli paredzētās stāvvietās. Ja tādu stāvvietu nav vai ja tās ir aizņemtas, - transportlīdzekļu stāvēšana atļauta tikai vietās, kur tas netraucē gājēju pārvietošanos vai citu transportlīdzekļu braukšanu.", bet tas neļauj braukt uz trotuāra, kurš ir paredzēts ekskluzīvi gājējiem.

Pēc Tavas loģikas sanāk, ka drīkst novietot uz trotuāra, kuram abās pusēs ir zālājs un tad lai gājējs brien pa zāli?

P.S. Pie vienas citas mājas CP cītīgi rakstīja protokolu tiem, kas ar pus mašīnu bija uz ietves.

Tur laikam kāds bija pasūdzējies.

scope 16.12.2010 22:40

Sretsked rakstīja: Tieši tāpēc jāpagaida,kad tas pāries dabiskā ceļā.

Tā ir arī ar citām lietām - jāgaida, kad paaudzes un attiecīgi domāšana mainīsies.

Ja visu mūžu domā kā tik kādu, atvainojos, app*st vai apzagt, tad ir naivi gaidīt, ka šādi indivīdi aizdomāsies tālāk par savu degungalu.

scope 16.12.2010 22:30

Sretsked rakstīja:

Un kāpēc?? Tāpēc,ka tās mājas projektēja tad,kad privāts auto bija greznība. Tagad būtu pareizi sakārtot to visu, nevis spiest cilvēkus stūrī.

Bet,tā kā patlaban vēl pie mums atbildīgos amatos ir daudz bijušo komunistu atlieku ar attiecīgu domāšanu, tad vēl kādi gadi 10 jāgaida un paliks labāk.

Sakārtot vajag, bet jāņem vērā, ka zeme nevienmēr pieder mājas iedzīvotājiem. Ja arī pieder, tad kooperatīvam jāatrod nauda, lai veiktu pārbūvi, vienlaicīgi saglabājot pietiekami daudz zaļās zonas - nevar tā brīvi noasfaltēt visu pagalmu.

Bet infrastruktūras neesamība neattaisno likuma pārkāpumu.

P.S. Galu galā, ir arī privātas stāvvietas un garažas, bet tur redz prasa maksāt par zemi, vieglāk ir iebraukt zālē vai uz gājēju trotuāra, lai gājējiem jautrāk.

scope 16.12.2010 22:10

Slinkais rakstīja: ha ha. kad vienreiz sadushojaas un uzliek uz normala auto normalu iekaartu, nekad, nekad vair negribeesies diizeli

6 podiem tagad ir ap 500ls cenas.

silti iesaku www.heinrihs-gaze.lv/...

Ja daudz vietas grabažniekā, tad var likt gāzi

Kolēģis, kurš apgāzēja savu CR-V(pie Heinriha, starp citu), priecājās par izmaksām salīdzinājumā ar benzīnu. Viņam gan papildus bija jāuzstāda kaut kāds pilinātājs, kurš eļļo vārstus.

Un Hondai, ja lieto gāzi, biežāk bija jāregulē vārsti, ja pareizi atceros kolēģa stāstīto.

scope 16.12.2010 20:46

Palaidniex rakstīja:

Benzīna dzinēja apkopes + gāzes iekārtu apkopes = ne vienmēr lētāk kā dīzeļa apkopes.

Nodzīti dzinēji vienalga - benzīns vai dīzelis izmaksā dārgi.

Visu laiku nevaru saprast, kas īsti liek uzskatīt, ka dīzelim apkopes ir ievērojami dārgākas?

Varbūt vari apgaismot?

P.S. Pats lietoju VAG TDI un līdz šim vienīgā ekskluzīvā dīzeļa detaļa, kas ir mainīta - 1 kvēlsvece.

scope 16.12.2010 20:01

nazurbajev rakstīja: No pieredzes... ziemā kamēr ir sniegs, neviens neko nelīmē.

Ne tikai.

Arī vasarā iekšpagalmos minicipāļi iebrauc tikai, ja kāds pasūdzas.

Tas no pieredzes Ziepniekkalnā, kur pretī vienai mājai, kurai regulāri sanāk iet garām, cilvēki gan "zaļajā zonā"(pārtapis riktīgā dubļu placī), gan uz ietvēm saparkojušies, bet municipāļiem par to pilnīgi pof*g.

scope 12.12.2010 9:41

Sretsked rakstīja: Vēl ir trases. Pie Liepājas šosejas ir trase. Aiz Straupes Uudensputns saveidojos ļoti labu trasi.

Agrāk iAuto bija norādes uz šīm trasēm, nezinu,laikam tagad zudis tas viss.

Spriežot pēc informācijas atjaunināšanas laika, sadaļa funkcionierē

www.iauto.lv/...

scope 03.12.2010 19:09

Seene rakstīja: Obligāti tie nav. Vari par maksu saņemt kursus un -2 punktus, vai arī par velti +2 punktus. Izvēle katra paša ziņā, līdz ar to arī parmetumi par lpbiju var būt tikai daļēji

Nav skaidrs, kā var iešķiebt vēl +2 punkti vienkārši par to, ka Tu neatbalsti šo privāto biznesu. Sanāk gandrīz tāds kā dubultsods par vienu pārkāpumu.

Par -2 viss OK - negribi neej un nemaksā.

P.S. Labāk protams līdz tiem 8 punktiem nenonākt, bet visādi var gadīties.

scope 03.12.2010 10:45

Guzis rakstīja: Nupat biju iegājis Statoilā - turpat pie durvīm statīvs ar tām kanādiešu birstēm

Paldies, būs jāuzmet aci.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti