turbopiile rakstīja:
labs! kas autors?
(c) uz bildes - Ritvars Eglājs
Bilde aizlienēta no šejienes klab.lv/...
turbopiile rakstīja:
labs! kas autors?
(c) uz bildes - Ritvars Eglājs
Bilde aizlienēta no šejienes klab.lv/...
turbopiile rakstīja:
labs! kas autors?
(c) uz bildes - Ritvars Eglājs
Bilde aizlienēta no šejienes klab.lv/...
Ne par Strautiņa rakstu, bet par pašiem vēlēšanu rezultātiem.
Atradu interesantu bildīti par balsu sadalījumu Rīgā, kurai varētu piekabināt nosaukumu \"Zini, kas Tev dzīvo kaimiņos\" foto1.inbox.lv/...
Nja, mūsējie dažreiz līdzīgi darās.
Ieguvums no šīs tehnoloģijas tāds, ka pēc neilga laika tās bedres atkal varēs lāpīt un $$$ iekasēt...
IkdienasViesis rakstīja: Bet tās jaunās vadu pārmijas (uz valdemārenes/kalpaka) un vadu krusti (uz baronenes) izskatās ļoti labas kvalitātes. Sen neesmu pat redzējis, ka kādam troļļukam pat fiksi braucot pa tām jaunajām strelkām - kādam štanga būtu nokritusi. Agrāk baronenes/merķeļa vadu krustā štangas gan trolejbusiem, gan tramvajiem lidoja daudz un bieži....
Toties visā pārējā Rīgas teritorijā ir vecās pārmijas, pirms kurām trolejbusiem ir riktīgi jābremzē un "jārausta" satiksmes plūsma...
KSI rakstīja:
Varbūt pilnīgas muļķības, bet vai nav tā, ka tas dīzelis tikai ražo elektrību (kas darbina trolejbusa elektromotoru), nevis šamējam ir atsevišķs dīzeļa dzinējs.
Ja tā, tad it kā tā arī varētu būt, ka laicīgi jāpalaiž dīzelis pirms pārslēgšanās uz šamējo
Tev taisnība, ir ģenerators lv.wikipedia.org/...
HIPPY rakstīja: Interesanti ir uzzināt par jaunajiem trolejbusiem.
Vai ja viņi paliekot krustojumā vadu "krustā" nevar nolaist stangas un paši pabīdīties uz priekšu ar akumulatoriem??
Vai tad tiešām viņi ir jāstumj ar rokām tāpat kā vecie???
Ja nekļūdos, tiem, kuriem ir arī dīzelis, to motoru ieteica ieslēgt jau vienu pieturu pirms stangu nolaišanas.
Tas tā, cik vienreiz no 2 vadītāju sarunas 27. trolejbusā dzirdēts.
did33 rakstīja: ? vai riteņu skrūves var smērēt ar kādu smēri, piem solidolu?
Labāk jau vara smēri.
Arī uz stupicas var uzsmērēt, lai pavasarī nav jāmokās ar diska noņemšanu
Yetti rakstīja: pats pirku Grossā... bet ja iznāk pa vāciju vazāties, tad ebay.de var atrast patiešām labā cenā...
Ja atrod ebay.de par ļoti labu cenu un pārdevējs sūta tikai DE robežās, tad var izmantot tādu kantori kā www.lbss.de/... pārsūtīšanai uz Latviju.
Protams, tik lielai precei kā jumta kaste, var arī gadīties, ka nav izdevīgi sūtīt ar šiem.
Gauss rakstīja:
Pilnīgi murgaina ideja!
p.s. uz Barona ielas redzams kārtējais šedervs - veloceļiņš. Vietām iet pa ietvi cauri kokiem un reklāmas stabiem, vietām pa brauktuvi un tādā veidā, ka ja tu brauc nebraucot virsū tai veloceliņa smieklīgā apzīmējuma līnijai, tad traucē tramvaju satiksmei.
Un to velosipēdistus arī nevelna neredz uz tā jaunā celiņa...
Un vispār, Latvijas klimatiskie apstākļi nav velosipēdistam draudzīgi. Tad jau labāk moto celiņus veidot...
Ja godīgi, tad tie zīmējumi uz Barona un dažām citām centra ielām ir pašdarbnieku veikums, kam ar veloceliņu nav nekāda sakara(paskaties nevienas ceļazīmes nav).
Par to ķēpāšanos, kuras dēļ SatDep\'am būs jātērē nauda ķepājumu aizkrāsošanai, derētu tiem pašdarbniekiem pa ausīm samest...
P.S. Oficiālie veloceliņi ir apskatāmi šeit www.rdsd.lv/...
Pirmais rakstīja: par šito lūdzu sīkāk
piezvani vakarā Rupertam (nu Štadleram ) un pasaki, ka tev nenomainīja filtru un tu vēlies lai dīlerim atņem statusu
p.n.
vēl jau bazars varētu būt par to, ka tas šoferīc varēja arī nezināt, ka viņa tačkai maina nevis filtra korpusu, bet tikai iekšas, bet šito sadaļu es izlaidīšu
Tu nesmejies.
Viena sūdzība varbūt neko nedos, bet, ja katrs apjātais klients eskalēs problēmu līdz rūpnīcai, tad šitās izdarības ilgtermiņā nepaliks nepamanītas.
Ar attieksmi "ko tad es varu ietekmēt..." nekas nemainīsies uz labo pusi.
Yetti rakstīja: bet jamie riskē visai smagi "ieberzties"... manis pieminētais tirgus bija par gredzenu pavēlniekiem (blakus Gaiļezeram), tur tas auto tika iegādāts un kopts (tjipa)....
Tas gan.
Nav jau arī skaidrs, kādēļ, pie esošajiem dīleru izcenojumiem, vēl šmugulēties, ja tas var rezultēties ar dīlera statusa zaudēšanu...
Yetti rakstīja: lielas firmas vadītājs (šoferis) dalījās iespaidos par sava dienesta auto apkopi... brauc viņš ar benzīna biturbo, vīrs gados, vēl padomju skola, pirms kārtējās apkopes bija iezīmējis eļļas filtrus.... kad auto, ar it kā veiktu apkopi atdeva atpakaļ filtri pat nebija kustināti...
tā kā ticu Pirmajam...
Arī pie dīleriem gadās, ka strādā(vai servisu vada) apčakarētāji un tas ne tikai LV vai RU.
Tāds pats stāsts par eļļas filtra nenomainīšanu pie eļļas maiņas "no pirmajām rokām" dzirdēts arī par AS un V.
cap rakstīja: Jā, mūsu TA ir tas paraugs visam. Piemērs iz dzīves - sieva aizbrauca uz TA, viņai ielika vienu 2 un vienu 1 par kautkādām brīvkustībām hadenē. Tā kā es labi zināju, ka nekā tāda tur nav un hadene ir ok, uz atkārtoto aizbraucu pats neko nedarot, un dabīgi ka man viss bija pa nullēm, jo tādiem Deksterveidīgiem pareiziem burtu tārpiem, kas tur strādā, laikam negribējās man stāstīt par virtuālām brīvkustībām, kuras, VIŅIEM LIEKAS it kā ir.
un par rakstu runājot - jā, xenons iekš lada samara luktura ir drausmīga lieta.
Nē nu, salīdzināji arī.
Viens ir pielietot aparātu un konstatēt, ka stars galīgi neatbilst standartam, bet otrs ir subjektīva bukšu/lodbalstu pārbaude uz kratekļa.
Vai pārbaudi Tev veica viens un tas pats inspektors?
cap rakstīja: un vispār, ko visi tādi nervozi, tālos viņi slēdz, papildniekus fokusē lavieši, biorio.
man pilnīgi pajāt, tie xrenoni ir kreisie vai labie, pats saviem auto es tādas pseidotjuninga lietas nekad neesmu darījis un netaisos, bet kas ir gan novērots - mēdz būt neoriģinālie ksenoni, kas ir jēdzīgi salikti un noregulēti un neko nežilbina. Žilbina nepareizi noregulētie kaut vai oriģinālie halogēni, mēdz žilbināt originālie whatever kas, kad viņi lēkā uz mūsu autobāņu bedrēm, žilbina pārkrautas miskastes, kam pakaļa velkas pa zemi. Bet nu lai tik traki būtu, ka apžilbinātu līdz pilnīgam orientācijas zudumam... te drīzāk nervi jāpaārstē un brilles pareizi jānofukusē, un dzīve būs gaišāka.
Tak izlasi to AutoReview.ru rakstu un mērījumu rezultātus.
Punktā, kurš atbilst pretīmbraucošā autovadītāja acu līmenim, gaismas stiprums pārsniedz normu 7-8 reizes un vienam hrenon kit'am pat 18 reizes.
Protams, viss atkarīgs no luktura, bet tāpat pat vislabākajā gadījumā tika pārsniegtas pieļaujamās normas.
Ja viss būtu tik labi ar hrenoniem, tad neviens tos uz TA neņemtu laukā.
Un cik daudziem no tiem hrenonistiem ir lukturu mazgātāji un automātiskā augstuma korekcija(vai kā viņu tur sauc).
Sretsked rakstīja: Nu jā, laikam jau tas ir kaut kas ļoti varens,ka var piejāt visus un uzlikt mīksto pārējiem satiksmes dalībniekiem.
Priekš šitādiem laikam jāliek papildlukturi, kuri safokusēti pretīmbraucošajam hrenonistam sejā.
Tad varbūt aizdomāsies, kur viņa hrenons spīd.
Jaunākā pērle, kas dzirdēta - hrenons miglas lukturos...
Danimars rakstīja: Interesē vai ir vērts pirkt pazīstamus brendus, ja tādi maksā uz pusi lētāk?
Rēķinies, ka pērkot ķīniešus, Tu apzodz programmu ražotājus, jo uzliktās programmas nav legālas.
Nu jā, vēl kas - reāli nekādu garantiju...
anonimikis rakstīja: ja latvijā braukā tikai pa Rīgu un lielajiem ceļiem, tad var ņemt Tomtom. citādi vietējā pārklājuma ziņā tas ir pilnīgs atkritums. iGo ar pēdējām igauņu kartēm ir iekšā pat meža ceļi.
O jā, Regio kartes priekš Baltijas valstīm rullē
Šiem gan ar ātruma ierobežojumiem, cik novērots, ir daži kasjaki(ieteicamo ātrumu vai pagaidu zīmes ieliek kā maksimālo atļauto), bet citādi - baigi labi.
Dažreiz pat pārāk labi, jo meža ceļa forsēšanai ar parasto auto var nepietikt
Danimars rakstīja: Ir vēlme iegādāties GPS. Līdz šim biju lietojis uz laiku iedotos Tomtom un Garmini (kaut kā tā saucās). Tagad pētu piedāvājumu un nezinu ko izvēlēties. Skatoties ebay ir milzumdaudz piedāvājumu no ķīnas ar it kā gadu garantiju. Gribētos zināt, kādus modeļus lieto Iauto lasītāji un kādas atsauksmes par nepopulāro firmu ražojumiem!
Lietoju šādu te www.dealextreme.com/... ķīniešu brīnumu nu jau aptuveni gadu.
Virsū var uzlikt vairākas navigācijas. Pats esmu uzlicis iGo 8.3, OziExplorer kā arī TomTom(kuru gan neizmantoju).
Protams, šitos Ķīnas brīnumus labāk ņemt, ja nav bail pašam paķimerēties ar programmu un karšu uzlikšanu.
Kaut gan, var ņemt tos pašus ss.lv piedāvātos ķīniešus, kuriem jau ir virsū iGo un Eiropas kartes.
Pirmais rakstīja: plā veči, cij jūs naivi
Nu a ko brīnies, ir tak cilvēki, kas arī pārskaita džekiem naudu vai pat paši uz turieni aizbrauc.
A šiem ta kas - ja viens no 100 000 uzķeras, tad jau bizness ir atmaksājies.
Pirmais rakstīja: labāk jamos ir jāaicina ciemos, ķipa te ir brīnumu lauks
Kāreiz nevajag.
Tas starp citu arī viens no viņu darbības veidiem - tjip lai viņus uzaicina uz biznesa pārrunām. Tāds sīkums, ka Tev tikai PMLP jāsagatavo ielūgums, uz kā pamata viņi tiek LV.
Tālāk jau džeki ir tikuši plašajā Šengenas zonā...
newage rakstīja: Ok, tiktāl skaidrs. Bet uz ko tad tā zīme attiecas ņemot vērā, ka pirms Ūnijas ielas ir 316.zīme "Nogriezties pa kreisi aizliegts"?
Vvz, moš lai nemestu riņķī pāri sliedēm?
296. Ja 401.zīme uzstādīta ceļa posma sākumā, tās darbības zona ir spēkā līdz tuvākajam krustojumam. Zīme neaizliedz nogriezties pa labi, lai iebrauktu pagalmos un citās blakusteritorijās.
Bams rakstīja: Rīgas un Pierīgas mobilitātes plāns
(varbūt kadam arī šeit interesēs)
Holandiešiem tomēr laikam ir laba zālīte
Cik zinu, SatDep'am, šī vai cita ārzemnieku pētījuma ietvaros, ieteica Brīvības un Čaka ielas pārtaisīt par vienvirziena parastajam transportam + sačakarēt braukšanu Barona ielā.