3. golfam arī ir rūpnīcas imobilaizers, kā dēļ nākas bieži vākt tos autiņus no neiedomājamām vietām
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
3. golfam arī ir rūpnīcas imobilaizers, kā dēļ nākas bieži vākt tos autiņus no neiedomājamām vietām
Triecienu abi saņems vienādu - runa ir par to, ka vari, cik ātri vien vēlies, sviest galvaskausu pret tramvaju. Trieciens abiem būs vienāds, bet tramvajam pat krāsa nenoies. Neiet runa par materiālu cietību.
Nu, zaldāta Hummers saņems to pašu triecienu, ko Smārts. Tālāk bleķu cietība, bet tas ir cits stāsts.
Fizika māca ko citu - Saskrienoties, trieciens abiem būs vienāds - vai tas Polo pret vilcienu, Mercedes S pret Yaris vai Petka dzērumā ar tramvaju.
Fizika ir viltīga
Vispār jau pēc Padomju Savienības okupācijas latvieši krieviem iemācīja hokeju...
Ir jau tā, ka automātus viņi nenorāda un nepiedāvā, bet arunāt un pasūtīt var.
Piemērs: Getz ar automātu var dabūt tikai ar 1.6, bet 1.4 arī varēja...
Būtu uzreiz SSangYong nopircis, būtu lētāk.
Dzonijs_007 rakstīja: Laikam jau eiropaa ir svess jeedziens "ZAGT AUTOMAŠĪNU"
Vairs jau nav - jauno ES dalībvalstu minoritātes + Rumānija un Bulgārija.
Skolotāja liek bērniem izveidot teikumus ar "acīmredzot" un "jo".
Pirmā saka Anniņa: "Acīmredzot līs, jo ārā ir apmācies!"
Skolotāja: "Labi! Kurš nākamais?"
Pieceļas Jānītis: "Vecāmamma paņēma avīzi un aizgāja uz mežu!"
Visi nesaprašanā, skolotāja vaicā: "Bet kur tad "acīmredzot" un "jo"?"
Jānītis: "Acīmredzot dirst, jo lasīt viņa nemāk!"
Interesants. Māsa meklē auto un grib Audi.
Kāds nobraukums, cik ēd? Kā kārba uzvedās? Ir kādas lielākas apkopes jau veiktas motoram jeb tas vēl priekšā?
Paldies!
Petka rakstīja: Nav jālaiž - viņiem ritenis ir jāstumj ar rokām - vienīgais, kur ir jālaiž, ir vietās, kur riteņbraucēju ceļš šķērso brauktuvi.
Bet vajag padomāt, vai vajag iebuktētas durvis
Nav jālaiž - viņiem ritenis ir jāstumj ar rokām - vienīgais, kur ir jālaiž, ir vietās, kur riteņbraucēju ceļš šķērso brauktuvi.
kuka rakstīja: Buutu ideaali ja kaads vareetu ielikt kaadu WWW linku kur viss tas ir uzfilmeets un paskaidrots kaa maaciibu graamtaa lai redz un saprot tos procesus arii visi tie 95% kas pashi motorus nav ardijushi un motora uzbuuvi nav necik nopietni studeejushi !
Vai tās Austrumeiropas kartes, kas nāk komplektā ar pārējo Eiropu, izdala sīki Latviju - mazpilsētās ar visām ielām utt.? Varbūt kādam ir pieredze?
Kā ar Jāņa Sētu, JS Latvija var ielikt auto?
Vispār arī vajag navigācijas disku Signum - Siemens NCDC 2015.
anonimikis rakstīja: a?
eļļas maiņa tikai pēc 50K ?
varbūt vispār nemaini ?
Atvainojos - eļļa ik pēc 15 000 jāmaina.
Netici visam, kas rakstīts.
Pieļauju, ka kāda dārga apkope nāks ik pēc 50 000 km
anonimikis rakstīja: a?
eļļas maiņa tikai pēc 50K ?
varbūt vispār nemaini ?
Atvainojos - eļļa ik pēc 15 000 jāmaina.
Netici visam, kas rakstīts.
Pieļauju, ka kāda dārga apkope nāks ik pēc 50 000 km
Nu, DM, uz priekšu!
Esi jau noķēris jeb vēl būs jādzenā pa pagalmu?
Grāmatā stāv rakstīts ik pēc 50 000 km. Par visām nepieciešamajām apkopēm ziņo borta dators.
Ak jā - apkopes, ieskaitot eļļas maiņu, jāveic tikai ik pēc 50 000 km.
Ir 2004. gada Opel Signum ar 2.2 DTI Ecotec (125 zs). Luksus klase ar visām ekstrām un 5.0l/100 km patēriņu. Liekas neticami? Bet tā tas ir. Pilsētā ap 7l/100 km varētu būt, neesmu mērījis. Ārpus pilsētas stabili 5l/100 km - mērīts.
Jaudas pietiek, velk normāli.
Iesaku!
Tad CX-9 redzēju. Kāds var apskatīties CSDD, vai tāds ir reģistrēts
Iespējams, vienīgais bija diezgan paliels, tādēļ nospriedu, ka CX-9. Bija ļoti līdzīgs jaunajam Subaru džipam.
Man gan liekas, ka tikai un vienīgi rīkouma zīmes neievērošana - 1 soda punkts, ja nemaldos.
Griezties no sliedēm drīkst, jo abpus sliedēm ir brauktuve, kā arī zīmes nenosaka savādāk kustēties.
Intensīvas satiksmes apstākļos drīkst braukt pa sliedēm, bet tikai taisni un pa kreisi jeb iekārtojies labajā joslā pirms krusta.