iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 09.03.2010 22:45

autoss rakstīja: Ļoti dīvaini. Ja ir iespējams, ieraksti šeit savu t. numuru vai nosūti to man caur privāto ziņu. Ar tevi sazināsies.

Varbūt kāda tehniska ķibele... ? :

iedod lūdzu kādu mailu vai kaut ko tādu.

nestādos priekšā kā šeit sūta privātās ziņas

ValdisM 09.03.2010 21:09

ValdisM rakstīja:

autoss rakstīja: Cik zinu, ir jau atrasts. Ar rītdienu sāk strādāt.

sorru par offtopiku, bet saki lūdzu, kad es saņemšu atbildi uz savu detaļu pieprasījumu, ko izsūtīju jau šķiet ka pagājušās nedēļas vidū.

Vai tiešām vajag tik daudz laika lai noskaidrotu cenu amortizatoriem.

P.S.pieprasījumu izsūtīju aizpildot formu Jūs mājas lapā.

ValdisM 09.03.2010 21:06

autoss rakstīja: Cik zinu, ir jau atrasts. Ar rītdienu sāk strādāt.

sorru par offtopiku, bet saki lūdzu, kad es saņemšu atbildi uz savu detaļu pieprasījumu, ko izsūtīju jau šķiet ka pagājušās nedēļas vidū.

Vai tiešām vajag tik daudz laika lai noskaidrotu cenu amortizatoriem.

ValdisM 09.03.2010 13:45

Kaksis rakstīja: bļe es pilnīgi jūtu kā deksters sāk uzvilkties...

te pilnīgi prasās pēc kāda cenša piezīmes, tad pietiktu visai nedēļai...

ValdisM 04.03.2010 11:13

sarashkins rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Bracus rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Ir braukts ar v70 D5 pa trasi uz 140, pie petēriņa 4.6 uz sotaku. Tā kā D5 patēriņiem ticu, bet audi 2.5 TDI nē.

No kalna pa vējam varbūt. Makaronus atstāj sev.

Nu ja tādam V70 uzmet collu mazākus diskus nekā paredzēts +vēl ar zemām un šaurām riepām, tad tāds 4,6l patēriņš uz kompja nav neticams... tas nekas ka patiesais kinētiskais kustības ātrums ir nevis 140 ko rāda spidometrs, bet 120km.h un odometrs arī tin par procentiem 10 lielāku nobraukumu nekā patiesībā. Lūk tur arī rodas 4,6l patēriņš

ValdisM 04.03.2010 11:09

Foley rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Bracus rakstīja:

perkons rakstīja: UUsai taisnība, pieslēgšanās notiek izbuksēšanas mirklī un to veic ar eletromegnētiskās muftas palīdzību.

Bet man viens nav skaidrs, kāpēc vasarā braucot ar XC 70 D5 patēriņš ir 8 l/100 km, bet braucot ar V70 D5 5,6 l/100km. Tad iznāk , ka XC 70 patstāvīgi razdatka griezta ?

Kurš man to var izskaidrot?

Bet man ir jautājums par degvielas patēriņu. Cik tad īsti tas XC normāli ēd. Tā teikt kāds ir normālai braukšanai vidējais patēriņš. No vienas puses gribētos ticēt ka varētu būt tie aptuvenie 8 l. Bet man kaut kā ne visai ticās par to V70 un 5,6 l. Tas vairāk izklausās pēc tāda palielāka patēriņa uz šosejas. Vai arī ja pārsvarā tiek braukts tikai pa šoseju un palielus gabalus. Jo cik es esmu dzirdējis tad neviens nav teicis ka vidējo patēriņu var dabūt zem 6 l. Parasti kādi 6,5 l. Bet tas pie nosacījuma pie normālas braukšanas nevis sēņošanas.

Ir braukts ar v70 D5 pa trasi uz 140, pie petēriņa 4.6 uz sotaku. Tā kā D5 patēriņiem ticu, bet audi 2.5 TDI nē.

Tas nav iespējams, pašam ir S60tais D5 un labākais ko dabūju Rīga - Preiļi, rīga bija 5.0, bet gan uz 90km/h!! kā brauc virs 100 un vairāk patēriņš krietni aug!

nu nu, ja man mazda 626 2,0 benzīns uz šosejas Rīga-Preiļi un tamlīdzīgos maršrutos ripinot uz 90km/h tērē 5,0l-5,5l benzīna, tad kur ir dīzeļa jēga

ValdisM 25.02.2010 11:50

Redaktors rakstīja:

Pirmais rakstīja: eu, kur palika gačiņa komentārs?

Viņš lūdzās izdzēsties.

nu jā, ar visiem saviem abu gultņu maiņas ieteikumiem (un visiem pārējiem - jauni bremžu diski pie kluču maiņas u.t.t) laikam savu reputāciju bija nositis tik zemu pārējo komentētāju vidū, ka laikam taisīs sev jaunu profilu.

ValdisM 25.02.2010 1:04

Gach!

šodien satiku veikalā čomu no kādeizējās skolas.

gadi 3 nebiju redzējis.

Noskaidroju ka strādā Honda dilercentrā par mehāniķi.

Treknajos gados bija tirdzniecībs menedžeris, bet darbība sašaurinājās, viņam piedāvāja strādāt par mehāniķi.

Vienkārši tāpat, laikam bija labs darbinieks un cilvēks.

Nu es to te pieminu lai Jūs saprastu, kāda ir servisu politika attiecībā uz kadru izvēli.

Nav brīnums ka daļa no viņiem nezina kas ir diferenciālis un kāda ir tā funkcija, bet prot tika šteppselēt vadu pie diagnostika stenda un pēc instukcijas mainīt vienu auto detaļu pēc otras un vainu tā arī neatrast.

Un tāpēc nav brīnums, ka parādās tādi stāsti kā topika autoram, ka nomaina dzinēju un problēma paliek.

Man nav pamata tam neticēt

ValdisM 23.02.2010 21:41

Pirmais rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Te smuki aprakstīts, kāpēc neizvēlēties rAudi: www.iauto.lv/... Sk: Audi coupe 2,3 1991

par piekares izturību piekrītu-priekšas bukses jāmaina reizi gadā.... pie tam pofig kādas bukses liek... bet tur tas viss maksā latu spainī....

par vietu salonā - nu īpaši liels jau nu viņš nav gan...

par piekares neatkarīgumu - quattro piekare ir nedaudz savādāka, kā tai mizai, kas pieredzē aprakstīta...

tad jau laikam šajā cenu kategorijā un štarp šo gada autiņiem mazdas rullē.

manējai 626 nobraukti 5 gadi, vairāk kā 150 000 km, nomainīta - 1 bukse-stabilizatora atsaitei.

ValdisM 23.02.2010 12:03

PODAVAAX rakstīja: Nu tad tā.

Gultnis tas nebija. Par nožēlu servisam, kas teica, ka tās ir riepas - arī riepas tās nebija.

Viss bija mazliet vienkāršāk, žēl vienīgi, ka manu īdēšanu tā arī neviens neuzklausīja. Bet viss varēja beigties daudz traģiskāk, nekā tas beidzās.

Tātad: tas ko es domāju, kur ir problēma tajā neizturamajā čīkstēšanā arī bija īstais - proti, bremzes. Konkrēti - bija nodiluši bremžu diski, diezgan ievērojami. Žēl, ka servisā cilvēki to savlaicīgi nepamanīja, vai arī domāja, ka tas pofig.

Tātad čīkstēšanu izraisīja cilinrītis, kas pārlieku spiedās ārā, un tad saskaroties ar citām detaļām vai patstāvīgi vibrējot veidoja šo skaņu.

šis viss beidzās ar to, ka cilindrītis izspiedās daudz par daudz un saliecās, kā rezultātā - pazuda bremzes un noķīlēja rats. Un te nu par to traģiskumu - labi, ka tas notika krustojumā, nevis uz šosejas pie ievērojami lielāka ātruma.

Tātad - nomainīja diskus, saveda kārtībā visu pārējo ap to saistīto - un - woala - viss tik klusi, kā pagrabā

kāda ir bremžu konstrukcija tiem golfiem 4.

Bišķiņ nevaru iebraukt stāstā, ka nodilis bremžu disks ir novedis pie suporta cilindra ieķīlēšanās.

vai drīzāk nebija tā, ka suports vienkārši slikti strādāja, mēdza ieķīlēt(tāpēc arī bremžu klucis trinās gar disku braucot un bija tā skaņa) un tagad neiztureja šīs ziemas dubļus, sāli, salu un galīgi un pavisam vienā brīdī ņoķīlēja????

bremžu diskiem manuprāt tur nepričom!

ValdisM 17.02.2010 14:38

vispār ja vajag bobkatam kausu un gribas lēti, ir vērts parakties pa co.uk lapām.

Vismaz tās detaļas, ko mēs pirkām savai traktortehnikai, tur sanāca reizes 2 lētāk nekā ar visām atlaidēm pie tehnikas tirgotājiem rīgā.

ValdisM 17.02.2010 14:35

Kaksis rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Kaksis rakstīja: ņi******* sebe navars uz 50 Ls vērtu kausu

Tad jau labāk atdot metinātājam esošu, lai pārmetina uz šaurāku.

p.s. jāsaka būs laikam Laurim, lai ievieš beidzot kārtību tajā bodē...

tikai skaties lai Tev tās šuves pēc katras rakšanas reizes nav jāpārmetina,

kaut gan ja raksti kaut kādu kūru, tad jau toch pietiek ar pārmetināšanu.

Šitik mazu kausu var iemest elektrokrāsnī un uztaisīt pēcmetināšanas termoapstrādi, turēs kā jauns.

un cik tad tas maksās?

ValdisM 17.02.2010 11:31

Kaksis rakstīja: ņi******* sebe navars uz 50 Ls vērtu kausu

Tad jau labāk atdot metinātājam esošu, lai pārmetina uz šaurāku.

p.s. jāsaka būs laikam Laurim, lai ievieš beidzot kārtību tajā bodē...

tikai skaties lai Tev tās šuves pēc katras rakšanas reizes nav jāpārmetina,

kaut gan ja raksti kaut kādu kūru, tad jau toch pietiek ar pārmetināšanu.

ValdisM 15.02.2010 18:31

anonimikis rakstīja: tās platīna sveces iet 100 000 km. tā kā salīdzinājums drusku nekorekts.

arī parastās pa 1,80Ls iet 100 štukas un vairāk.

Kad ar savu auto biju nobraucis jau vairāk kā 100 tk, formāla iemesla dēļ sveces nomainīju uz jaunām -lai gan nenoliegšu, dzinēja darbības uzlabojumus nesajutu nekādus.

Efekts = 0

ValdisM 15.02.2010 12:40

staar rakstīja:

ValdisM rakstīja:

staar rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!

nu nebūs gan tik viegli, jo:

1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.

2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.

Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.

cik maksā ja nav noslēpums?

LV cik skatījos no 65-90 ls (nedīlera). Beļģijā SKF no 195 eiro līdz 300 eiro

izskatās ka Opel jau sen vairs kā nav lēts auto

ValdisM 15.02.2010 12:13

Kaksis rakstīja:

anonimikis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Normāliem auto iesaka regulēt ģeometriju vismaz reizi pusgadā, dēļ mūsu "taisnajiem" ceļiem.

normāliem auto piekare ir normālā stāvoklī un pat pa bedrēm braucot tur nekas izregulēties nevar.

Noregulē, nobrauc kādus 20 000 km pa "vidējo" Latvijas ceļu un pēc tam uzliec vēlreiz uz tā paša stenda. Skaitļi pateiks pretējo.

150000km nobaukti pa LV, ne reizi neesmu neko tur regulējis.

Neatkarīgā visu 4 riteņu piekare.

Riepas neēd.

ValdisM 15.02.2010 12:11

staar rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Servissmenji briinumainie! Skaidrs, ka riepa gaudoja! Gultni paarbaudiit - divus pirkstus, taa teikt! Pacel riteni uz augshu un riktiigi iegriez - buus slikts gultnis, dzirdeesi. Var jau arii paraustiit, bet lufte iisti sajuutama buus tikai jau pie galiigi beigta. Ar solidola smeereeshanu - dikti uzmaniigi, nav jau vaagju rumba. Maksimums pusi apjoma, attieciibaa pret to, ko tur vareetu iesmeereet!

nu nebūs gan tik viegli, jo:

1. kalotkas neļauj to riteni tā baigi iegrizt.

2. solidola smērēšana šim modelim pinībā atkrīt, jo gultnis kopā ar stupicu un pie tilta skrūvējas ar 4 skrūvēm.

Principā, ja tas gultnis nebūtu tik dārgs, tad sistēma super! nomaiņa elementāra.

cik maksā ja nav noslēpums?

ValdisM 14.02.2010 18:15

robchix rakstīja:

vsjem sosatj...

(c) reper Sjava

ValdisM 14.02.2010 18:14

Gachs rakstīja:

īpaši pēc jaunu riepu/disku uzlikšanas ir jānoregulē riteņu ģeometrija.

par šo lūdzu sīkāk!!!

ValdisM 08.02.2010 20:40

Gachs rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Par 2.6 un 2.8

naskotutyis uz myusu streidu par vacôm bremzhu kalodkaam, as teu pilneigi pykreitu par tū ko saraksteyi par itīm namatorim 2.6 i 2.8. jaudas nava nikaidys i jo vacôks motoreits jo vairôk eļļis patēreij. skaņa nū itô motoreiša ar ņikaida, tai kai tyukš spaņs grabātu. ja motoreits bejs lobôs pī loba cilvāka, tad jau nav tik troki. to jau lobôk 5cilindru motoreiti ))))

a ya cilvāks uzļīk syudeigyu gôzes ikôrtu i darbynoi motoreiti cīši aukstā laikaa tad yis riskei saspridzynot īpļiudes koļektoru, esli tis nuu plostmosas. sprôgst ka prīks ))

ja raksteiba par kaut kū līcinoj, tod Tu varātu byut nu Praiļu pusis ???

ValdisM 08.02.2010 11:03

Fartuks rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja: 2.8 patēriņš ir tāds pats kā 2.6, tikai iet viņš par kādiem procentiem 20 labāk. Tie, kuri brauc ar gāzi saka, ka 2.8 ir labāks ar to, ka tam ir metāla kolektors (2.6 ir plastamasas), kurš pie detonācijas neplīstots. Tikai nevienam tas 2.6 vēl nav detonējis.

Patēriņš atkarīgs no braukšanas stila un motora nojātības pakāpes. Ar labu motoru un mierīgu braukšanu var 11 litros pilsētā ierakstīties, man bija ap 13-14. Trasē pricipā tikpat (atkal braukšanas stils).

Labākais no motoriem uz C4 un T4 Multivan(ja salīdzina neķīlētus motorus). Šitam pat slavenais 2.5TDI R5 netur līdzi.

Kas tev tur kolektorā detonē ?

Kādā trasē var braukt ar to 2,8 ?

2,6 labāks par 2,5 R TDI ?

Par detonēšanu, itkā ja gāze šauj atpakaļ, tad plastmasnieks plīst. Sīkāk nezinu, viena tante teica.

Trase - šoseja.

Apskaties kaut vai neķīlētu 2.8 V6 un 2.5TDI R5 jaudas.

naīt.

....vēl viens latgalietis

ValdisM 08.02.2010 0:27

1.Tāds auto man nav bijis, bet ir čomiem un darba biedriem.

Patēriņš - šoseja -zem desmit litriem, Rīga vasara vidēji statistiski - stabili padsmit.

2. Filtri maksā pāris lati gabalā, eļļa 10W40 - sākot no 1,50Ls litrā. Cik maksā eļlas maiņa-sarēķini pats. Bet kā saproti nekas dārgs nav.

3.Pilna siksnu komplekta maiņa šiem V6 dzinējiem, kā Tu saproti maksās protams dārgāk nekā R4 dzinējiem. Procesu sadārdzina arī tas, ka lai nomainītu siknu jāpajauc auto priekša.Hegribu samelot bet pilna zobsiksnas apkope bija virs 200Ls

4.Šiem dzinējiem ir raksturīgi tas, ka laikus nenomainot zobsiksnu, tā plīst. Lokās vārsti (labākajā gadījumā) un tad remonts ir sākot no 300 un uz augšu , un tam visam klāt jāpluso tā pati zobskinsas komplekta maiņa.(vienam paziņam bija tāds joks, ap 500-600Ls sapiķoja par remontu, pie tam kaktu servisā)

5.Paradoskāli, bet neesmu dzirdējis no paziņam par jebkādām dzinēja elektronikas problēmām šiem dzinējiem, atšķirībā no 2,0 un2,3 dzinējiem ar kuriem visi draugi un paziņas ir seksojuši.(esmu no Latgales un liela daļa manu draugu vai paziņu ir braukuši ar Audi - tā laikam ir tāda Latgales lauku tradīcija)

6.Draugs ar Audi B4 Q 2,8 man ir demonstrējis tā auto dimamiku. nav ne vainas protams, taču jaunajam VW Golf 1,4 benzīnniekam pat ar 4 cilvēkiem mašīnā, dinamika ie daudz daudz labāka. Tā kā manuprāt priekš 2,8 dzinēja tā dinamika nav adekvāta, patēriņš arī droši vien.

7.Vēl piet trūkumiem var minēt to kas dzinējs novietots pašā auto purngalā un dzinēja smaguma centrs atrodas priekšā mašīnas priekša asij -respektīvi- ir problēmas ar auto caurgājamību dziļākā sniegā, dubļos, u.t.t. stabilitāti tas arī samazina. Plus tam visam ir tas, ka pie nelielām avārijām, sitienu saņem arī dzinējs, ar visām no tā izrietošām sekām.

Pie tā visa vēl pieplusojot to cik maksā šie B4 un C4 ar šiem dzinējiem, ir vispār jābrīnās, ka kads tos vispār pērk.

Vairāk info vari pajautāt Pirmajam, šim ir B4 2,8 laikam.

ValdisM 04.02.2010 10:17

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un mājas kuram brauc garām fūras vibrācijas laikam nav..

Un dzelzceļš neko netricina... un trolejbusi autobusi ir viegli kā pūciņas...

Ja ielas gludas tad vibrāciju nav…

bija birojs pie Salu tilta uz Lāčplēša ielas (gluda iela). Vibrācija no jebkura musaravoza kas tur pabrauc garām piecu stāvu mūra mājā ir ļoti nevāja.

Sēžot dzīvoklī čaka ielā (pie gludā pieremontētā posma) vibrācija no trolejbusa arī ir galīgi neslikta.

Problēma ir nevis transportlīdzekļos kā tādos, bet ēku konstruktīvajās nepilnībās- tāpēc tās vibrācijas ir jūtamas.

P.S. NEviens tramvajs/trolejbuss/smagais ar savu vibrāciju nekad nenorīs ne tuvu tik lielu kaitējumu, kādu nodara parasts lietusūdens, sniegs, pa ielām kaisītais sāls.

ValdisM 04.02.2010 10:16

Kaksis rakstīja:

ValdisM rakstīja:

HIPPY rakstīja: Ja no juglas novāktu tramvaju sliedes – paplatinātu Brīvības un Ropažu ielu + noasfaltētu Kr. Barona ielu – ķorķi no Juglas puses praktiski nebūtu.

lai panāktu to pašu efektupilnībā pietiktu ja tikai no VEF tilta novāktu sliedes un pārliktu tās kaut vai tunelī.

Tas tilts tāpat ir par šauru. Divi tramvaji var pabraukt garām viens otram ar minimālu intervālu, turpretī vieglajiem vajag vismaz metru. To parādīja avārijas uz tilta, kad mauc viens otram pretī pa sliedēm.

ieves arī vajag novākt, gājējiem uzbūvēt atsevišķu tiltiņu, tad būs pilnvērtīgas 4 joslas.

ValdisM 04.02.2010 10:03

HIPPY rakstīja: Ja no juglas novāktu tramvaju sliedes – paplatinātu Brīvības un Ropažu ielu + noasfaltētu Kr. Barona ielu – ķorķi no Juglas puses praktiski nebūtu.

lai panāktu to pašu efektupilnībā pietiktu ja tikai no VEF tilta novāktu sliedes un pārliktu tās kaut vai tunelī.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti