iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 21.09.2009 10:50

brmbrmm rakstīja: Kad es 2006. gadā devos iegādāties lietotu Opeli no Adam Auto, šiem arī tajā dienā jau vairāki cilvēki bija taisījušies to auto iegādāties. Arī, droši vien, gaidīja atbildi no bankas.

jā, bija kādreiz tāda veida lohatrons modē ;D

ValdisM 19.09.2009 13:45

Kindzulis rakstīja:

ValdisM rakstīja: pag ,sanāk ka arī 21.gadsimtā vācieši joprojām ražoja 8v motorus

buusi paarsteigts- 8v veeljoprojaam meedz razjot

pat ladai kalinai, pat dacia ir 16v, kurš tad eiropas (vācijas)ražotājs joprojām piedāvā 8v dzinējus savos auto?

ValdisM 18.09.2009 20:37

pag ,sanāk ka arī 21.gadsimtā vācieši joprojām ražoja 8v motorus

ValdisM 18.09.2009 20:34

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja: sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

kuram auto zobsiksna jāmaina retāk kā 150 tk km? (sāba ķēdes maiņas intervāls pēc Sēnes teiktā)

kuram vēl auto ir jāmaina ķēde pie 150k?

"sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna "

kuras ir tās citas mašīnas kam zobsikna jāmaina retāk kā 150 tk km?

kuras ir tās citas mašīnas, kurām kēde ir jāmaina biežāk kā 150k?

atvaino ka "iedzinu stūrī"

ValdisM 18.09.2009 18:26

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja: sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

kuram auto zobsiksna jāmaina retāk kā 150 tk km? (sāba ķēdes maiņas intervāls pēc Sēnes teiktā)

kuram vēl auto ir jāmaina ķēde pie 150k?

"sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna "

kuras ir tās citas mašīnas kam zobsikna jāmaina retāk kā 150 tk km?

ValdisM 18.09.2009 17:18

Pirmais rakstīja: sābs ir dīvaina tačka

viņam ķēde jāmaina biežāk kā citām mašīnām zobsiksna

un jau gadus 20mit visi sāba īpašnieki (pēc kārtas) šito uzskata par fīču, nevis defektu un novērst vismaz nākamajā modelī nemaz netaisās

vispār normālam sābistam vajadzēja būt starā par to, ka kāds pārdod dārgu apdirsināšanu, kas ņikujā nesedz - tas sābistiem ir asinīs

kuram auto zobsiksna jāmaina retāk kā 150 tk km? (sāba ķēdes maiņas intervāls pēc Sēnes teiktā)

ValdisM 16.09.2009 16:29

Gugi rakstīja: Brīvdienās jādodas Ludzas virzienā. Kā tur ir ar ceļa remontiem, var braukt pa taisno vai kaut kur apkārt?

atkarībā kad brauksi (piektdien vai sestdien) un cikos to plāno darīt.

Remonti notiek šadās vietās:

1.Visā ķeguma pilsētā. Remotnējamais posms ir garš ar reverso kustību, pie luskafora stāvēt var dabūt ilgi.

Iesaku braukt caur Jaunjelgavu un Aizkruakli.

2. Vēl tiek remontēts tilts pie pagrieziena uz Skrīveriem. Arī reversā kustība ar luksaforu, bet šeit var ātri tikt, parasti tikai 1 vai 2 sarkanie jāizstāv.

3. Tad Jēkabpils pilsētā (Krustplī) notiek vērienīgi remontdarbi. Tur ir kādi 3 luksafori. Sastrēgumstundās tur ir pilnīga žopa, kaut gan parasti pa kādām 15-20 minūtēm cauri pilsētai var izkulties.

4.Posma jēkapbils-varakļāni remonts iet uz beigām, luksafora tur vairs nav neviena, asfaltam lielākoties par 95% ir uzklāta finiša kārta. Sur tur vēl liek pēdējos asfalta metrus un daudz kur zīmē CHA. Tajās vietās gadās ka satiksmi aptur un regulē remontdarbu veicēji.

Nu vārdusakot- ja plāno braukt vēlu vakarā naktī, agri no rīta-var uz ludzu braukt pa D-pils šoseju, ja to dara sastrēgumstundās, iesaku izmantot maršrutu caur bērzkrogu-piebalgu-madonu.

Ja dzīvo pārdaugavā var braukt caur Jaunjelgavu-Aizkraukli-madonu.

ValdisM 16.09.2009 16:29

Gugi rakstīja: Brīvdienās jādodas Ludzas virzienā. Kā tur ir ar ceļa remontiem, var braukt pa taisno vai kaut kur apkārt?

atkarībā kad brauksi (piektdien vai sestdien) un cikos to plāno darīt.

Remonti notiek šadās vietās:

1.Visā ķeguma pilsētā. Remotnējamais posms ir garš ar reverso kustību, pie luskafora stāvēt var dabūt ilgi.

Iesaku braukt caur Jaunjelgavu un Aizkruakli.

2. Vēl tiek remontēts tilts pie pagrieziena uz Skrīveriem. Arī reversā kustība ar luksaforu, bet šeit var ātri tikt, parasti tikai 1 vai 2 sarkanie jāizstāv.

3. Tad Jēkabpils pilsētā (Krustplī) notiek vērienīgi remontdarbi. Tur ir kādi 3 luksafori. Sastrēgumstundās tur ir pilnīga žopa, kaut gan parasti pa kādām 15-20 minūtēm cauri pilsētai var izkulties.

4.Posma jēkapbils-varakļāni remonts iet uz beigām, luksafora tur vairs nav neviena, asfaltam lielākoties par 95% ir uzklāta finiša kārta. Sur tur vēl liek pēdējos asfalta metrus un daudz kur zīmē CHA. Tajās vietās gadās ka satiksmi aptur un regulē remontdarbu veicēji.

Nu vārdusakot- ja plāno braukt vēlu vakarā naktī, agri no rīta-var uz ludzu braukt pa D-pils šoseju, ja to dara sastrēgumstundās, iesaku izmantot maršrutu caur bērzkrogu-piebalgu-madonu.

Ja dzīvo pārdaugavā var braukt caur Jaunjelgavu-Aizkraukli-madonu.

ValdisM 15.09.2009 17:49

1. Manuorāt viennozīmīgi tikai ziemas riepas.

Jau pagājušogad ielas rīgā tīrīja krimināli slikti. Šogad būs pilnīgs vāks. Es nemaz nerunāšu kā ceļus tīra (var teikt ka netīra) pārējā LV teritorijā. protams galvenās maģistrāles ir ok, bet pirmās škiras ceļi jau iepriekš ziemās parasti bija pilnīgs pizdec.

2. Pamēģini pats serēķināt , colla ir 25,4mm . matemātiku taču skolā esi mācījies,

3.Ja nekur nevar uzrakst info par skrūvju attālumiem, tad neatliks nekas kā iet pie auto un mērīt. Wikipedia apskati gan pamācību kā pareizi ir jāmēra (īpaši būtiksi 5 skrūvju diskiem)

ValdisM 15.09.2009 9:41

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Eh kur tie laiki, kad esošo šoseju ceļa virskārtas un nesošos slāņus mainīja par 1milj/km ;D

Tev ir kāds dokuments, kas to pierāda ?

slinkums meklēt, parocies kaut vai tajā pašā IUB lapā par LVC noslēgtajiem līgumiem 2007.gadā. Tur būs.

ValdisM 15.09.2009 9:40

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja: dalīs objektus 5dienas vakarā pirtī pie konjaka pudeles

a kā dala tagad?

Lielos objektus (Tīnūži-Koknese) droši vien tāpat, bet par maziem objektiem uzņēmēji plēšanas ne pa jokam, pārsūdz rezultātus, pa tiesām valkājas, tāpēc jau izmaksas nokrita līdz 100 līdz 200 tk par 1km kas uz visu opbjektu kopā veido 1 līdz 2 milj.

ValdisM 15.09.2009 1:43

modena rakstīja: sākas atkal....

, kamēr neizmirs liela daļa mazo uzņēmumu, savukārt lielie varēs ņemt objektu par daudz maz sakarīgu cenu, kuru regulēs valsts.

Tu takš esi dīvains. Ja izmirs mazie, un paliks tikai pāris lielie, kuri dalīs objektus 5dienas vakarā pirtī pie konjaka pudeles,tad mēs atkal atgriezīsimies pie izmaksas 1milj par 1km asfalta ceļa.(par viduvēji sūdīgas kvalitātes ceļu kā piem. Jēkabpils-Varakļāni)

Tev nauda kabatu spiež, ka gribas to dot visādiem shēmotājiem?

Jeb tomēr labāk būtu ja uzvar zemākā cena.Un attīstās mazie vietējie uzņēmumi.

Starp citu arī mazie spēj būvēt kvalitatīvi. Ja ir labs projekts un būvuzraugs nav uzpikrts, problēmu nekad nav. Patiesībā tie paši lielie kā ACB un SC dara arī daudz brāķa.

Vismaz konkurence ir novedusi pie tā, ka nu mēs mākam buvēt ceļus lētāk kā vācijā . piem. Kolkas-V-pils grants ceļš tiks pārvērsts par asfalta šoseju par 100+ štukām uz 1km, kaut kāds kalnains līkumains grants ceļa pie Dagdas pārbūve par asfalta ceļu sarežģītības dēļ maksās veselus 200 tk uz 1km. Šada lietu kaºtība mani apmioerina un ticu ka arī kvalitāte būs laba.

Eh kur tie laiki, kad esošo šoseju ceļa virskārtas un nesošos slāņus mainīja par 1milj/km ;D

ValdisM 10.09.2009 10:04

Conqueror rakstīja: armēņu radio ziņo: latvija uzvarēja vāciju.....

diemžēl nav pat vērts tos privātās dzīves un kas jauns reportāžu no bāriem un ballīšu antivaroņus sagaidīt ar puvušām olām......

daudz smieklīgāk (kādam varbūt liksies traģiskāk) manuprāt ir tas, ka tie sportisti (diezgan daudz dzīvē sasniegušie un ne sliktāk pelnošie) joprojām mokās ar kaut kādiem mazvērtības kompleksiem, ja jau maksā visādām privātām dzīvēm un kas jauns, lai šie žurnāli uzdrukātu par viņiem kādu reportāžu

ValdisM 09.09.2009 16:29

Dark_Side rakstīja:

Ideots rakstīja:

Dark_Side rakstīja: Man pat žēl, ka visu samaksāja - es nemaksātu ne kapeiku tādam! izdropelētu pa tiesām tik ilgi, kamēr pats uz Mārupi aizskrietu un ar prieku nokrāsotu pie onkas bez maskas un paldies pateiktu.

un šis pierāda, ka esi viens no apdrošinātājiem, kas pieradis apkrāpt šoferus, kas godprātīgi maksā prēmijas, taču nesaņem atbilstošu pakalpojumu kvalitāti.

Ir doma šur tur pārrunāt ar dažiem cilvēkiem un sākt rušināt lietu par to, ka Latvijā jāievieš neatkarīgs vērtētēju sistēma, kuras vērtējumisaistoši visām apdr. kompānijām kas zin, varbūt sanāks ?

Tā tas darbojas Beļģijā, Holandē, Vācijā- un labi darbojas

es esmu no tiem, kas dod 1990 gada Opeli uz Adam Auto remontēt un krāsot Pats teici - mašīna veca - tātad neko labāku par Mārupi .... un par sienas kraasu

es nevienu neaizstāvu - wnk kad man autosu Ergo sasita - es nesipos klāt krāsas licējam un firmai - 12 gadi autosam - tak pajāt, kā ka tikai neredz ka ir krāsots!!! a tu sipies un pēc tam sūdzies...

manuprāt tomēr ir starpība starp 90.gada opeli (vectra? omega?) un apmeºam tik pat vecu MB kupeju (auto klasika).

Es arī MB kupeju nedotu kuram katram krāsot.

ValdisM 08.09.2009 20:33

Yetti rakstīja:

modena rakstīja:... sanāk ka Volvo neoptimizēja detaļu... trīs dažādi veidi - nepilnu trīs gadu laikā...

nopērc japāni, tur pa mēnešiem mainās...

pidzjosh....

ValdisM 08.09.2009 14:30

starp citu, kam ir vēlēšanās, steidzieties iesipt kapeiku.

Rimi ir akcija: pussintētiku 10W40 5L kanniņā tirgo ar atlaidi pa 5,95. Jeb pa 1,19Ls litrā

ValdisM 07.09.2009 19:53

Sretsked rakstīja: www.pardodbiznesu.lv/...

Cilvēks būtu labāk vispirms iemācījies latviešu valodas gramatiku un pareizrakstību, nevis sapņojis par miljonu biznesiem ar nulles riskiem

ValdisM 05.09.2009 11:35

tucins rakstīja: Suporta remkomplekts atrkīt, jo ir nolaustas abas ausis ar ko tas stiprinās. Un cik zinu tad čugunu īsti nesametināsi. Jauns maksā pusi no mašīnas vērtības.

a šeit mēģinājai meklēt (rezerves daļas no viena auto).

www.ss.lv/...

katrā zinā tur ir pilns ar 92.gada eskortiem no kuriem tiek tirgotas visas rezerves daļas.

Nevar būt ka nav.

ValdisM 02.09.2009 19:51

Seene rakstīja:

Gachs rakstīja: Sēne, nu ja Tevis aprakstītais ir taisnība, tad cilvēkiem ko darīt ?

Nu iespējams, ka ar citroeniem un pārējiem frenchiem tā dara,

Automašīnām izmanto paņemienu, kad dažas virsbūves daļas ir apstrādātas ar izturīgāku krāsojumu prem meh. iedarbībām, tas nu nav nekas jauns un sazverestīgs.

Padomā, vai visi ražotāji/dīleri ir gatavi tirgot sliktākas kvalitātes autosus, tikai lai uz īsu brīdi nopelnītu? Nē, jo tomēr cilvēki sāk domāt, vai vēlas braukāt ar "Chevrolet captivu', kurai pēc 10k km ir sarūsējis izpūtējs, izdaudzīts labais stūres šarnīrs. Vai Citroens c3 nenosprāgs aizbraucot uz laukiem, vai pezho nenojuks elektronika automatkarbai iekš brivibas ielas 2joslas? Vai getzam uz katru apskati nebūs jāpārmaina balstšarnīri? Cilvēki tomēr izvēlās vairāk kvalitāti par norm cenu, nu un tāpēc toyo,mazda,honda ir iekš lv vienas no pirktākajām.

Labi pietiek čikstēt, jāiet strādāt

LV tirgus ir par mazu, lai ražotājs satraukts par viedokļa veidošanu. Kamēr ir noiets lētajiem ražojumiem, tikmēr tirgo uz nebēdu. Ja jautā ko darīt - nopirkt lēto aviobiļeti un iegādāties mašīnu kādā Berlīnes autosalonā. Jā - ir nedaudz ķēpa ar papīru kārtošanu, bet rezultāts atmaksātos. Un mūsu dīleriem nāktos domāt par to, ka jāsāk izvēlēties piegādes rūpnīcu pēc citiem kritērijiem. Bet kamēr tādi kā tu vaimanās, ka nekādas izvēles jau nav, dīleris audzēs taukus uz jūsu rēķina.

Un par atšķirīgo detaļu krāsojumu es rakstīju nevis kā par sazvērestības teoriju, bet gan piemēru, ka pat šāds niecīgs ietaupījums (neizmantot šo piedevu visa auto krāsošanai) ir ražotājam būtisks. Nevis, kā dažiem liekas, detaļu piegāde no ķīnas ir par sarežģītu, laui uz to mēģinātu ietaupīt.

Latvijas tirgus ir pa mazu lai uz mums kaut ko varētu ietaupīt ražojot mums sliktākas kvalitātes auto. Ražo priekš lielajiem tirgiem (Vācija/Francija/Skandināvija/Krievija) un kas paliek noliktavā pāri to atved mums.

ValdisM 02.09.2009 19:39

DimanC rakstīja:

Arsmens rakstīja: WTF?

www.zip.lv/...

kas tur neskaidrs vai nesaprotams? cilvēkam ir bundža, nav papīru. pārsitīs numurus un aidā. nereta prakse.

...zagtiem auto parasti

ValdisM 02.09.2009 16:39

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja: Pāris gadus atpakaļ kad k-kads idioc Subārists iedeva purnā MB E klasei - šķiet ka eklases šoferīc bija pagalam !!! Kamēr no tā mmudiļas grāvī pamkušais Golf 2 bija ticis cauri ar izbīli !!!

nu Tu zvezdanul... E klasii sajauci ar A un subārs vismaz, Tribeca bija...

Neko viņš nesajauca.

tur bija zilas krāsas impreza wrc pret acaino MB e.

MB e vadītājs bija beigts, subāra vadītājam lauzta kāja (pats izkāpa no auto), subāra blakussēdētājam vispār nekā.

Tas grāvī pamukušais bija kaut kāds 90-gadu pavecs 'dzips, Patrol vai arī kaut kāda Frontera.

MB E būtu izglābies ja nebūtu braucis tā kā daudzi latvijā brauc -5m āiz priekša braucošā džipa/busa vai fūres.

Tobiš, džips redzēja ka subārs nevar pabeigt apdzīšanu un nogrieza gºāvī, MB E vadītājam nebija pat laiks lai noreaģētu jo tas notika ziepniekkalna ielas galā kur visi brauc 70+

ValdisM 01.09.2009 17:54

Kaksis rakstīja: Nemīz dekster, nākošreiz sabildēšu tos pārkāpumus tavā purvā. Tikai tad kūdru tad laikam nāksies meklēt citur...

tur var bildēt var nebildēt, bet derīgo izrakteņu ieguvējiem reizi gadā jāizsauc licencēts mērnieks, kas nomēra izrakto bedri , sarēķina bedres tilpumu -tā lūk arī ir tā ieguves uzskaite. Iegūtie mērniecības datie iesniedzami lvgma un zaļajiem.

Izraktu bedri nenosplēsi, tā ka nelikumības ir pagrūti noslēpt (ja vien protams ieguve netiek veikta no ūdens tilpnes)

ValdisM 01.09.2009 17:49

Kaksis rakstīja:

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja: VW fan

RUS autožurnālisti arī parēķinājuši 1 km izmaksas un meriva ar 1,4 motoru , pie nosacījuma ,ka nobraukti 30 000 km gadā ,izmaksā 0,049 LS/ km

Viņiem benzīns lētāks. Tamdēļ mums būs vairāk - 6-7 santīmi par kilometru. Vakar Merivai nomainīju kreiso stūres pirkstu. Nobraukums 78666 km tagad - pirmā jaunība automobilim ir garām.

Šitās lietas labāk mainīt abas uzreiz.

tu gadījumā neesi tas pats TNT no tvnet foruma. Tur ar viens ar niku tnt visu laika iesaka piekares detaļas mainīt uz reiz pa divi. Taču tā arī nepaskaidroja kāpēc tieši!

ValdisM 28.08.2009 23:07

scorps rakstīja: Sveiki.

Noticis tā, ka nedeg paneļa apgaismojums un vajadzīgs ir subj. Varbūt kāds var ieteikt kādu labu specu vēlams pļavnieku galā Rīgā? Vēl ir vēlme ierīkot automātiski ieslēdzamas tuvās gaismas.

Paldies!

97% varbūtība ka izdedzis paneļa apgaismojum drošinātājs. Apskaties fuse box ) pie vadītāja kājām būtu jābūt. Noņem vāciņu, vāciņa iekšpusē ir jābūt drošinātāju atšifrējumam. Un tad skaties attiecīgo drošinātāju.

ValdisM 28.08.2009 20:49

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Viendienīšu taktika.... 1940. gadā ar tādi pameta Latviju bariem...un pēc tam 1945. ar.... Mani senči nemīza, palika te un dzīvoja, visu mūžu strādāja. Diemžēl soc sistēmas produkti... grib,lai visas norādes nāk no augšas un kāds pasaka priekšā,kas jādara un valdībai viss jāizdara viņu vietā. Bet tas mainās...mana meita jau domā pavisam citādi...un pienāks laiks,kad Latvija būs normāla valsts.

Un tad atgriezīsies Varoņi Lai baudītu dzīvi...tāpat kā tagad viņi dodas baudīt Dzīvi...kādu to ir sakārtojuši tie paši vācieši...kuriem 1945. gadā nebija vairāk par drupām.... viņi sakārtoja, tagad bāleliņi bauda augļus

*******, miedziņ. Ir starpība starp piekāpšanos pirmo grūtību priekšā un bezjēdzīgu skriešanu ar pieri sienā.

1940.gads un piekāpšanās pirmo grūtību priekšā ??? Saprati ko pats pateici ????

Šie laiki ir saldi un labi salīdzinājumā ar to kas bija 40-ajā un kas sagaidīja tolaik cilvēkus.

Vecmammas brālis starp citu radzēdams ka nāk krievi, nekur nebrauca, kaut vācieši aicināja līdzi un kaut apzinājās ka visdrīzāk pie krieva viņam būs pizdec. Bija arī. 18 gadi pa cietumiem un konc-nometnēm. Un izdzīvoja un pārdzīvoja to režīmu un vēl Kalvīša treknos gadus pieredzēja.

Par to braukšanu uz ārzemēm varu tikai pateikt to - no visiem tiem kurus personīgi pazīstu, kas aizbrauca uz ārzemēm strādāt -pilnīgi visi vienk. šeit apdirsās pirmo mazo problēmiņu priekšā vai bija pa slinku lai 4 gadi pamācītos augstokalas solā un kaut ko ar savām pūlēm šeit sasniegtu.

Jā, tur vieglāk, piekrītu. Tur mazgā mcdonaldā grīdu un tev maksā 800 mārciņas. Bet kāda ir nāktone pašam sev tā dzīvojot.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti