iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 18.08.2009 12:59

rudens68 rakstīja:

opelis rakstīja:

Seene rakstīja:

UUSA rakstīja: Laikam Horvātija neskaitās "kruta" valsts šiem...

Drīzāk jau horvātiem šie neskaitās "kruti" tūristi. Nekur tālu neaizbrauksi, kad izrādīsies, ka neviens no daudzajiem apartamentiem un viesnīcām nav brīvs...

Nedaudz vēstures - pavisam nesen horvāti ar serbiem karoja un serbi tie paši krieviņi vien ir gan pēc valodas, gan mentalitāte impēriskā... Ar horvātiem vienkāršāk sazināties runājot latviski, nevis krieviski, kaut gan ir ļoti daudz slāvisku vārdu viņu valodā. Krievu valoda ir līdzīgāka serbu valodai un horvātiem tā riebjas. Līdz ar to mūsu lielie brāļi tajā zemē jūtas nekomfortabli...

Uzreiz varu teikt ,ka nēesu balkānu tautu specs , bet līdz šim es biju domājis ,ka serbi ,horvāti , bosnieši ir viena tauta , gan jau ar raksturīgiem dialektiem katram reģionam ,katrā ziņā viņi var sarunāties. Galvenā atšķrība horvāti katoļi ar latīņu alfabētu, serbi pareizticīgie ar kirlicu , bosnieši( ne visi) musulmaņi .

Labprāt izlasītu kāda zinoša cilvēka info par šo jutājumu

kādreiz pirms daudziem tk gadiem visi cilvēki bija viena tauta, taču kāpēc Tev liekas ka n-tos gadsimtus pilnīgi pretējās un dažādās reliģijās dzīvojošie horvāti , serbi un bosnieši jutīsies kā viena tauta ?

ValdisM 12.08.2009 22:27

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Ozz rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Kaut gan man liekas ka savām rokām (ja vien ir brīvi pāris mēneši gadā un ir kāds palīgs piem.bračka) tādu nelielu mājiņu uz 70m2, (kaut vai koka karkasa uz vietas būvētu) var izbūvēt lētāk kā pa 17600Ls

tur jau taa lieta ka nav laika...

un paliigu arii nav.

zeme man ir, teoreetiski kabeli varu aizvilkt no esošā piesleeguma, jaaieliek septiķis un viss rullee

taadu moduleni vareetu meeģinaat pat uz buuvvaldi neiet ķipa- izauga iz zemes viss nesen uzmeeriits, diez vai tuvaakos 10 gadus tur kaads naaks peetiit

ja atnāks, tad izdrāzīs un visticamāk liks nojaukt (atkarīgs gan no ierēdņiem būvvaldē, dažās vietās ļauj legalizēt, citur nojaukt)

nevaz tik traks tas pasākums tajā būvvaldē nava.

ja tu pirksi to moduļu māju, tad viņai komplektā nāks dokumenti (fasādes, griezumi utt) ar kuriem pietiek lai piezīmētu ģenplānu un saskaņotu būvvaldē.... vēl ir jāmaksā vienreizēja iemaksa (pašvaldībās) par būvatļaujas izsniegšanu. tā atkarīga no būves kubatūras.... ja negribās čakarēties ar inventarizāciju uttt, var nenodot ekspluatācijā, tikai reizi gadā pagarināt būvatļauju (parasti bez maksas)

idiot, moduļu mājai nehren neko no būvvaldes nevajag, jo tā ir PĀRVIETOJAMA un noliekama uz koka klucīšiem. ******* tu,pajoļveidīgā

ja sāk slēgt klāt komunikācijas - ūdensvadu, kanalizāciju, tad vajag gan.

ValdisM 12.08.2009 22:24

Ozz rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Kaut gan man liekas ka savām rokām (ja vien ir brīvi pāris mēneši gadā un ir kāds palīgs piem.bračka) tādu nelielu mājiņu uz 70m2, (kaut vai koka karkasa uz vietas būvētu) var izbūvēt lētāk kā pa 17600Ls

tur jau taa lieta ka nav laika...

un paliigu arii nav.

zeme man ir, teoreetiski kabeli varu aizvilkt no esošā piesleeguma, jaaieliek septiķis un viss rullee

taadu moduleni vareetu meeģinaat pat uz buuvvaldi neiet ķipa- izauga iz zemes viss nesen uzmeeriits, diez vai tuvaakos 10 gadus tur kaads naaks peetiit

labāk tomēr skaņo ar būvvaldi, pēc tam būs fisaks ar apdrošināšanu, .u.t.t.

Sods par nelik. būvniecību arī jau krietni pārsniedz projektēšanas izmaksas, kas tagad nogāzušās līdz ļoti zemiem cipariem.

ValdisM 12.08.2009 10:35

Crankshaft rakstīja: Hmm, liekas, ka patieshaam, kaa jau kaut kur bija mineets, visnoderiigaakais buutu MG42 vai RPG "paintball" variants Tad arii to Juurmalas domnieku, kursh ar to krievu KOMBAT briinumu pa juuru braukaaja, vareetu paaarsteet

ass nazis (riepām) arī ir pietiekami laba metode.

ValdisM 11.08.2009 18:07

Bench rakstīja: par mosīšiem ir interesanti...

man stāv garāžā mosītis un kad gribās actionu nedēļas nogalēs, ar to pavizinos. actions aptuveni ir tāds - braucu kāju nofiksējis uz 120km/h un notiek kas? apdzenot kādu 80% gadījumos tam ir skartas dziļākās jūtas un mēģina apdzīt atpakaļ, vai nu arī daļa izdomā apdzīt un, kad pielein priekšā, dod pa bremzēm līdz samazina ātrumu līdz 100km/h. kad dzenu šo, šim lielas acis (labākajā gadījumā) vai arī sāk spiest gāzes pedāli. katrā gadījumā par uzmanības trūkumu sūdzēties nevar

jā ar veciem auto ir kaut kāds paradokss...

atcerējos gadījumu no kāda 2005.gada.

Tikko tirgū bija parādījušies jaunie Passati.

Nu lūk mēs ar veco 80-gadu sākuma 1.6D pasātu (4 cilvēki iekšā un pilns bagāžnieks) piestājam kaut kur pie rumbulas k-rautas tādam spīdošam svaigam pasātam blakām pie luksofora.

Joka pēc uzgāzējam (it kā gribam dragot), jaunais pasāts uzķērās - iedegās zaļais un jaunais pasāts aizgāja tā ka pat numuru nepaspējām izlasīt, mēs tik tikko spējām no vietas izkustēties.

Pēc kādiem pāris minūtēm intesīvās plūsmas dēļ panācām pa 2joslu braucošo pasātu un prikola pēc pa sadalošo asfaltēto joslu apdzinām to..

pasāts nevarēja pieņemt tādu "pazemojumu" -sāka dzīties līdzi aizmugurē -pārsniedzot ātrumu, pa sadalošo joslu... Pie dārziņiem sākās korķis rīgas hes remontu dēļ. Tā kā pasāts dzinās mums pakaļ , rāvām visiem garām pa dubļaino izdauzīto nomali.

Ar šausmām skatījāmies kā to pat darīja tīrais pasāts - pa zāli, bedrēm, palķēm, šķembām, puteķļiem...

Nu galīgi cilvēks nesaprata jokus un nevarēja pieņemt ka 22 gadus vecāks aprūsējis pasāts šo apdzen.

Cik viegli ir tomēr cilvēkus "pavilkt" uz visādiem idiotismiem.

ValdisM 11.08.2009 12:36

Sretsked rakstīja: Kādam paliek sliktāk no tā, ja kāds pabrauc malā un cits netraucēti pabrauc garām ????

Vot pasakiet, kuram no tā sliktums rodas ??

Nevienam nerodas, taču arī tie apdzinēji dažreiz ir loši totālākie.

Vienmēr cenšos visus palaist kas grib tikt garām, taču dažreiz ir tas stulbums, ka daži piebrauc aizmugurē, pielīp tev, tu pavirzies pa labi, a viņi i nedomā tev garām braukt.(patīk viņiem laikam braukt kādam aizmugurē)

Tagad daru tā - braucu savas joslas ietvaros maksimāli tuvu labajai līnijai, ja kāds aizmugurē ieslēdz pagriezienu un nepārotami parāda ka grib apdzīt , tad momentāli dodu ceļu.

Ja pēc ceļa padošanas apdzinējs kasās un nevar uzsākt apdzīšanu, tad atvirzos atpakaļ uz savu joslu jo man zb 300m braukt pa nomali kamēr kaut kāds bremze ar +1km/h iet tev garām.

ValdisM 11.08.2009 11:23

Ozz rakstīja: nu tas ir viens no variantiem. kas pie taam moduļu maajaam piesaista- atved jau praktiski gatavas, par nelielu cenu (principaa dziivokļa cenu vai pat leetaak)

nu ja viņa gadus 40 var nostaaveet nesabruukot, tad par paarejo ph...

viņas var kaut 400 nostāvēt, ja pareizi ekspluatē un apkopj, laikus veic nepieciešamos remontus.(koka baznīcas piem. kaut kur krieivjā stāv jau no 12-13gs)

Bet nu rēķinies, ka vienalga komunikācijas ir pašam jāpievelkt, pamati arī laikam bija jāizbūvē.

Kaut gan man liekas ka savām rokām (ja vien ir brīvi pāris mēneši gadā un ir kāds palīgs piem.bračka) tādu nelielu mājiņu uz 70m2, (kaut vai koka karkasa uz vietas būvētu) var izbūvēt lētāk kā pa 17600Ls

ValdisM 10.08.2009 21:47

ursis rakstīja: Tas ka neviens NEKO nerok,laikam NORMA. Ka nozogota tikai domaajaa dalja,kur raks,bet NAV NEVIENA,un nekas nav rakts

Luksofors jau protams straadaa... reversaa kustiiba pa vienu joslu...

KORKJIS GRANDIOZS.

normālā valodā un bez tik sakāpinātām emocijām var vēlreiz pastāstīt, kas uz sirds?

Savādāk nuhija saprast nevar

ValdisM 10.08.2009 21:37

Kuznecss rakstīja:

argis rakstīja: Vakar vakarā,

Vispār tā ir Ainažu šoseja nevis kaut kādas tallinas! Nav mūsu valstī vietas ar nosaukumu tallina, šosejas galējais punkts Latvijā ir Ainaži!!!

Pamēģini Ikaunijā kaut kur uz tās trases atrast vārdu Rīga (vai Riia pēc vietējā) nav tāda, ir Ikla un viss! Pašā pierobežā tik parādās Riia!

nu uz trases varbūt nav, bet pirms uzbrauktuves uz tās trases iraid gan.

ValdisM 03.08.2009 13:59

ak rakstīja: Te gan neies runa par Maximas tūningu, bet gan par slotiņām, lai neceltu jaunu topiku. Es nezinu, kādas slotiņas lai pērk, jo abas pedējās reizes pirktās noturēja knapi 4 mēnešus, pēdējās Valeo tika nopirktas martā,veikalā LukaAuto Daugavgrīvas ielā, tikai pa vasaras sezonu brauktas, un jau velk švīkas Pirms tam bija Bosch Aerotwin vai hvz kā tur viņas sauc, tās pēc 5 mēnešiem sāka švīkāt. Auto Volvo s40 . Vecajam Accordam savukārt pērku Statoilā Championus parastos, tie iet gadu mierīgi, un tikai tad parādās pagurums. Tad man ir jautājums, vai jaunākiem auto tie "luņķi" par ~ +/- 30Ls speciāli tiek ražoti sūdi, vai esmu 2 reizes jau apšmaukts? Kur pērkat jaunā tipa slotas, 'luņķveidīgās", pa cik, un cik ilgi viņas iet ???

Offtopics, bet laikam viela pārdomām.

Kad 2002.gada nogalē mans auto tika atvrest no DE, uzlikām tam 2 jaunas Champion slotiņas.

Pagājušo gad vadītajā pusē uzliku jaunu Champion slotiņu, jo iepriekšējā sāka jau pamest tādu kā mitruma plēvīti. (š'vīkas nekādas neatstāja)

Tagad pēc vienas ziemas arī ši jaunā sāk atstāt tādu kā plēvīti dažreiz minimāli kādu švīku. Un izskatās ka jau ap jauno gadu šī vienu gadu vecā slotiņa tīrīs sūdīgāk, kā otrā 7 gadīgā(kurā lai arī atstāj mitruma plēvīti tomēr šīkas neatstāj)

Rezumējums - laikam kaut kad starp 2002 un 2008.gadu Champion ir pārcēluši savu ražotni uz ķīnu

Nākamā slotiņa būs pati lētākā kas būs veikalā ;D

ValdisM 23.07.2009 23:59

upload.wikimedia.org/...

l.images.easyautosales.com/...

izskatās ka GD paaudzes mazdas 626 sedana dizains ir gandrīz par 90% nospiests no gadam vecākā Camry modeļa

ValdisM 23.07.2009 23:46

Gatins rakstīja: Vai kāds ir izbaudījis šī auto niķus un labumus? Jautājums par to, pec cik liela km intervāla maināma zobsiksna? varbūt ir kāda kataloga saite netā kur var redzēt skriemeļus, metkas un siksnas izmēri?

japancats.ru

raksti iekšā VIN kodu un atradīsi visu mezglu visas shēmas, visas detaļas un visu detaļu cenas

ValdisM 23.07.2009 13:26

turbopiile rakstīja: nu visticamāk viņš brīvo laiku gribētu pavadīt sev ierastā vidē un apstākļos nevis stroikā..

lai Pirmais šim uzliek datoru un neta pieslēgumu, labu gultu, tv, dušu un būs tāpāt kā ierastajā vidē, vēl lai nopērk e-talonu braukšānai uz Rīgu, un vispār būs pačotna.

ValdisM 22.07.2009 22:52

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Es Tev no no visas sirds rekomendēju -ej mācies -ja ja Tev tehnika un dzelži patīk -tad Tev tās mācības aizies.

Piem. tajā pašā RTU mašīnbūves fakultātē ir kaut kāda autobūves koledža. Ja vien neesi videnē bijis nesekmīgs, man liekas tu tur pat budžetā tiksi, tur faķim blakus ir kojas (dzīvošanai pa lēto).

Es mācies (un tiešām mācīties nevis diplomu dabūt)! Pēc tam tikai sapratīsi cik tas ir vērtīgi.

Tu tur sapūsi savā Liepājas rajonā skrūvēdams savus un kaimiņa aužus.

Kaut kad noteikti. Bet tikai ne tagad. Nav ne mazākās vēlmes dirnēt kaut kādā skolas solā. Iestājies "dzīves apnikums". Ši paša iemesla dēļ sekmju lapā matenē ir trijnieks un citur kaudze ar četriniekiem, kamēr sertifikātā matenes eksī ir C līmenis [kaut gan viss tas eksis bija baigis sūds ] un latviešu valodas eksī B - jo nebija nekādas vēlmes iet uz stundām. Cerams ka nākotnē kaut kas mainīsies, tad arī varēs padomāt par augstāko. Vēl arī tāds sīkums, ka viss maksā un es nevēlos apgrūtināt savus tuviniekus ar vismaz 150 ls mēnesī - gan viņi ir izrādījuši šādu vēlmi, bet nu no kā es to varētu prasīt - no vecvecākiem, kuru pensijas vēl varbūt cirps? No muteres, kurai alga samazinās [vidējais iauto lietotājs pabrīnītos, kā ar tādu algu vispār var izdzīvot], bet par to ir jāuztur golfmašīna, no tās kaut kā tiek samaksāts par šitento dzīvokli, kurā es mitinos [un no šā sloga es vēlos viņu atbrīvot] un vēl jāpalīdz viņas vecim savilkt galus? Vai varbūt no fātera, kuram ir sava ģimene un kuram ar naudu vienmēr ir bijis sūdīgi? Nē, pat ja būtu vēlme tagad mācīties, man nav vēlmes to uzkraut saviem tuviniekiem.

vēlāk būs vēl grūtāk mācīties un neizskatās ka dzīve turpmāko 2-3 gadu laikā varētu iet uz augšu, bet bez iglītības tā vēl straujāk ies uz leju.

Re kur Tev Pirmais piedāvāja palīgdarbus par 100Ls. Sarunā ar viņu 2/3 slodzes par 65 LS un studē paralēli rīgā.

3 dienas sēdēsi skolas solā (augskolās mācības notiek parasti 3 dienas nedēļā), 3 dienas strādāsi pie Pirmā, dienu atpūtīsies un atkal pa rinķi, ja būsu labs students dabūsi "lielo" 70Ls stipendiju

Ar 135Ls izdzīvot var vēsā mierā, ja dzīvo kojās un atved no laukiem kādu maisu ar kartupeļiem.

Patiesībā lielākā daļa studentu dzīvo pat ar daudz mazāku summu mēnesī.

Saņemas un turas kaut kā.

ValdisM 22.07.2009 17:03

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja: augsts pašnovērtējums (ļoti augsts) un lepnums komplektā ar ļoti šauru redzesloku , vāju iepriekšrakstītā uztveri (tu bieži vien bliez pilnīgi ne pa tēmu atbildod uz kaut ko)

Interesanti, tevis uzskaitītās lietas neesmu pamanījis un arī mani tuvinieki tādas neredz Mana mutere kak raz uzsver, ka man ir pārāk zems pašnovērtējums. Un tas, ko es rakstu iauto, ir spams. Ja te varētu uzlikt normālu parakstu, es tajā pierakstītu klāt vienu rindiņu "manis rakstīto neuztvert pārāk nopietni iauto ir un paliek iauto.

ValdisM rakstīja:

viduvējas un virspusējas zināšanas, kas aprobežojas ar netā un auto manuāļos izlasīto un no kaimiņa Jāņa dzirdēto. Iemācīties izjaukt un salikt atpakaļ A80 nav auto zināšanu rādītājs-tas ir tikai nedaudz advancētāks bērnu konstruktora līmenis (katrā sādžā ir 1 vai 2 kas to dara un remontēt laukos aužus māk katrs otrais autobraucējs). Vai Tu saliktu kopā atpakaļ līdz pēdējai skrūvei izjauktu un kastē sabērtu renault autobusa automātisko kaut kādu 10 robu ātrumkārbu?

Toties atšķirībā no vesela bara, man KE-Jets nav mistisks, neizprotams sūds, kuru pēc iespējas ātrāk jāaizvieto ar k-jetu Stiliņā var novērot veselu baru tevis uzskaitīto subjektu, kas skrūves skrūvēt māk, bet kā sākas vadi, tā labākajā gadījumā māk tos salodēt, bet nespēj iedziļināties elektronikas darbībā - hvz kāpēc, jo mašīnas elektrosistēma vispārējos vilcienos ir vienkāršāka kā, teiksim, radiotehnikas pastūzis [vadības bloki neskaitās, tās ir atsevišķas detaļas, kuras parasti nomaina vai, ja nagi niez, var mēģināt salabot], vienīgi grūtāk pieejama Stiliņā ir redzēti visādi ķīmijas paraugi, k-jeta uzmuhļīšana ke-jeta vietā ir tikai vienkāršākais gadījums Tas tā.

ValdisM rakstīja:

Domāju ka nē! Tiešī tādēļ ir nepieciešama izglītība.

Un iegūstot izglītību, cilvēks ne tikai iegūst zināšanas, cilvēks arī saprot (nu labi, ne vienmēr) arī ka zin ļoti maz, cilvēks paplašina redzesloku, tiek ārā no sādžas kompeksiem un aizspriedumiem, kontaktē ar ļoti inteleģentiem cilvēkiem, saprot kā ir jārunā darba intervijās un ar citiem cilvēkiem. izdarīt būs grūtāk un grūtāk.

Izglītība ir papīrs. Nekas vairāk. Tavuprāt, ja es izstudēšu tās reņa kārbas diagrammas, rasējumus utt utjpr, es uzreiz būšu baigais speciālists? Kuj, bez skrūvēšanas neiztiks. Bet ja to dara otrādi - skrūvē un neskaidro izlasa, tad ir vēl labāk. Tāpat kā jebko citu - vajag vēlmi saprast un vajag rakties iekšā. Nevis kā ļoti bieži no cilvēkiem dzird "ai, tas ir sarežģīti" utt, utjpr. Nevis tur kaut kas ir sarežģīts, bet attiecīgais kekss nevēlas pakustināt smadzeni.

Diploms ir papīrs. Izglītība (zināšanas) ir savukārt ir zelta vērtē. Daudzi diemžēl ir spējīgi tikt pie diploma neiegūstot izglītību. Tas ir mūsu izglītības sistēmas mīnuss.

Es Tev no no visas sirds rekomendēju -ej mācies -ja ja Tev tehnika un dzelži patīk -tad Tev tās mācības aizies.

Piem. tajā pašā RTU mašīnbūves fakultātē ir kaut kāda autobūves koledža. Ja vien neesi videnē bijis nesekmīgs, man liekas tu tur pat budžetā tiksi, tur faķim blakus ir kojas (dzīvošanai pa lēto).

Es mācies (un tiešām mācīties nevis diplomu dabūt)! Pēc tam tikai sapratīsi cik tas ir vērtīgi.

Tu tur sapūsi savā Liepājas rajonā skrūvēdams savus un kaimiņa aužus.

ValdisM 22.07.2009 12:54

vieplis rakstīja:

ValdisM rakstīja: ...saprot kā ir jārunā darba intervijās...

Proti, jāmāk pārliecinoši melot?

nu nē taču, es tajā savā garajā penterē biju uzrakstījis taču par ko iet runa

ValdisM 22.07.2009 11:26

msh rakstīja:

recluse rakstīja:

P.S.S. Ja es dzīvoju Pasaules Nabā (lai kur arī tas būtu), tad Tu laikam *******, kur pat darbu nevar atrast (vai tomēr izglītība nekāda un prasības lielas) un nopirkt riepas, vienādas, visas.

Kas, tu no mēness nokritis, vai? Latvijas interneta telpā sastopama ļoti liela vienas šīs valsteles pilsētas iemītnieku grupa, kuras dalībniekiem ir viens konkrēts pasaules centrs - viņu pilsēta. Kad šādi cilvēki, piemēram, uzraksta kādā forumā kaut kā pārdošanas sludekli, tad vieta tur nav norādīta, vai, ja ir, tad kaut kāds rajons - nu kā var nesaprast, kurā pilsētā tas ir, tak visuma centrā atrodas tikai viena pilsēta Tas pats, piemēram, nesen, nejauši noskatoties degpunktu, uzķerts tā frukta, kas tur runā, tekstā "...jo pilsētas notekūdeņu sistēma nespēj novadīt lielo ūdens daudzumu..." un atkal - visiem tak skaidrs, par kādu pilsētu iet runa, jo tak visuma centrā ir tikai viena pilsēta. Un šādu piemēru ir tūkstošiem. Un mēs taču visi zinām šīs visuma centrā esošās pilsētas nosaukumu, vai ne? Nu vismaz es zinu

Un jā, tā kā es atrodos visuma dziļā nomalē, tad es ar visām savām zvērīgajām prasībām - 100-150 uz rokas, ja darbs būtu dažu kilometru rādiusā vai 200-250, ja liepājā [ceļš un paika arī maksā] - nevaru atrast darbu. Gan neteiksim, ka es līdz šim būtu diži aktīvi meklējis, bet mutere savas ikdienas tuvās atrašanās blakus bibliotēkai man par godu katru dienu apskatās sludekļus avīzēs, bet es reizēm palūru liepajniekiem.lv - protams, nekā nav. Protams, neesmu nekāds kodolfiziķis, ir tikai parasts atejas papīris par vidējās izglītības iegūšanu + vadītāja apliecība ar tajā ierakstītiem B un C1 burtiņiem [nebūtu krīze, vēl vismaz pārīti gribētos piekabināt klāt], bet nu tas man, atšķirībā no bara ar augstākajām izglītībām, netraucē ne ciešamā līmenī orientēties zem haubes un zem priekšējā paneļa, netraucē rakties pa kompjiem kā arī netraucē nesmēķēt un nedzert

redz šeit Tu runā jau normālā valodā normālas lietas. Slikti ka nav darba un naudas, novēlu veiksmi atrast un tikt ārā no meļnās strīpas.

Taču ir viena problēma uz ko es Tev vēlos vērst Tavu uzmanību. tas ko es tālāk teikšu tas nav apvainojums Tev, tas ir ietekums ko Tev vajadzētu ņemt vērā.

Kad es iepriekšējos 3 gadus meklēju sev palīgu -es darba intervijās noklausījos kādus 20 kadrus -tā arī nevienu no viņiem nepaņēmām darbā -gandrīz visiem bija izteiktas tās pašas problēmas, kas ir novērojamas Tev un ko var konstatēt kaut vai izlasot to ko Tu esi sarakstījis šajā topikā - un tas ir - augsts pašnovērtējums (ļoti augsts) un lepnums komplektā ar ļoti šauru redzesloku , vāju iepriekšrakstītā uztveri (tu bieži vien bliez pilnīgi ne pa tēmu atbildod uz kaut ko), viduvējas un virspusējas zināšanas, kas aprobežojas ar netā un auto manuāļos izlasīto un no kaimiņa Jāņa dzirdēto. Iemācīties izjaukt un salikt atpakaļ A80 nav auto zināšanu rādītājs-tas ir tikai nedaudz advancētāks bērnu konstruktora līmenis (katrā sādžā ir 1 vai 2 kas to dara un remontēt laukos aužus māk katrs otrais autobraucējs). Vai Tu saliktu kopā atpakaļ līdz pēdējai skrūvei izjauktu un kastē sabērtu renault autobusa automātisko kaut kādu 10 robu ātrumkārbu?

Domāju ka nē! Tiešī tādēļ ir nepieciešama izglītība.

Un iegūstot izglītību, cilvēks ne tikai iegūst zināšanas, cilvēks arī saprot (nu labi, ne vienmēr) arī ka zin ļoti maz, cilvēks paplašina redzesloku, tiek ārā no sādžas kompeksiem un aizspriedumiem, kontaktē ar ļoti inteleģentiem cilvēkiem, saprot kā ir jārunā darba intervijās un ar citiem cilvēkiem. Resp. uzlabo savas pozīcijas visos dzīves pamatjautājumos. protams trekno gadu laikā bija papilnam maksas grupu studentu , kas nosēdēja skolas solā , samaksāja pare mācībām pāris yk, bet tā arī neko meiemācījās. Tādi lielākoties no pirmā un otrā kursa arī valkājās pie manis uz darba intervijām ar pašlepnumu, iedomību un prasībām uz 400Ls algu uz rokām, darba auto un ko tur vēl, tajā pat laikā nespēdami pat darba intervijā neko prātīgu pastāstīt. Savukārt prātīgākie studenti droši vien nemaz negāja nemaz negāja uz darba intervijām -sēdāja cītīgi mācījās jo saprata cik maz zin un saprot.

Tev ir 21.gads, pēdējais laiks lai ietu mācītos, ar katru gadu to izdarīt būs grūtāk un grūtāk.

ValdisM 21.07.2009 20:03

Centis_Nuudele rakstīja: Vai turbīnas trubās nav kāda plaisa?

vai tādā gadījumā nebūtu jābūt arī palielam degvielas patēriņam.

Gan jau autors taču to būtu pamanījis?

ValdisM 21.07.2009 20:01

msh rakstīja:

Gutenmorgens rakstīja: bet vispār, izlasot msh pēdējo komentu, rodas sajūta, ka msh nekad pašam nav bijuši pieklājīgi vieglmetāla diski, taču -"Mņeņije imeju

iekš USA uzsvars ir uz Hroms un daudz hroma- tas protams, mums eiropiešiem, ir diskutabli un atkarībā no mentalitātes.

Un vienkārši - ir tādi auto, kam R15 diski izskatās anāli.

Msh- ar kādu ato braucam ?

.... Ja tālākā nākotnē priekš tiem tiks nopirktas četras vienādas mizas, tad tie tiks lietoti. ....

Šeit es gandrīz no smieklie gar zemi nogāzos.

Neko sev tālejoši plāni - nopirkt 4 VIENĀDAS riepas. Un Tu vēl pāris dienas iepriekš dirsi ka es tipa sipju kapeiku jo savam auto lieku nevis oriģinālo dārgo eļlas filtru (bosch vai champion, hvz kur tādus vispār priekš mazdām tirgo), bet kaut kādu hvz nosaukuma filtru, kam ir visi EC sertifikāti un testi veikti ,un kas oficiāli nopērkams normālā rez.daļu bodē (B.A.P.)

ValdisM 21.07.2009 17:45

edgars80 rakstīja:

ValdisM rakstīja:

muga@tvnet.lv

fotki.lv/...

ja gribi savādākā skatā, tad rīt varu nobildēt ar izgrieztiem ratiem, vai kā savādāk

liels paldies. vari nebildēt, man ir viss skaidrs

manuprāt bildē esošie Tavi 185 pat ir ok pie normāla riepas augstuma, ja es likšu 195 būs pavisam ok, un ja nopirkšu 205 vispār būs labi (būs jāapskata ritošā vai 205 tur arkā lien).

Pie tam Taviem diskiem diska vidusdaļa ir it kā uz ārum, tiem ko gribu pirkt es, viņa ir izteikti iegremdēta dziļ'ak. Tā kā būs ok, izskatās ka būs tie diski jāņem.

ValdisM 21.07.2009 17:27

edgars80 rakstīja:

Yetti rakstīja:

edgars80 rakstīja: vai tad sanāk laušana? j7 - 195

ja vesels institūts ir izstrādājis, ka tas 195 cm ripulis der uz 6 collu diska, un iesaka ka uz 7 collu diska jāliek 205, 215 vai 225 cm, kāpēc mēģināt meklēt piedzīvojumus?

un burts nozīmē diska apmales konfigurāciju...

nu ja zemprofilu liek, tad maybe kaut kas sipās tur /

man 185/65 uz j7 sēž jau 2.5 gadus...

Tev nav bilde tiem 185/65 uz 7J.

Nevari atsūtīt.

muga@tvnet.lv

ValdisM 21.07.2009 17:25

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja: Nu tā kā tagad labi lietie diski manam auto jau maksā tik pat cik ikgadējā riepu pārlikšana rudenī un pavasarī, tad ir doma iepirkt otro disku komplektu lai nav 2x gadā jābrauc uz servisu, jāpiķo un jāstāv rindā.

Manam auto pēc ražotāja datiem rekomendējamais lielākais riepu izmērs ir 195/60 R15, diska platums ieteicamais ir 6J.

Tātad jautājums, kas mainās ja uz 195/60R15 riepām rekomendējamo 6J disku vietā izvēlos 7J diskus (riepu ražotāji pieļauj šādu kombināciju).

Kā izmainās auto vadāmība, piekares darbība (bedru un nelīdzenumu slāpēšāna), piekares ilgmūžība,u.t.t.

Patreizējiem maniem 6J diskiem ET ir vienāds ar to 7J disku ET -tātad diksi ieiet vairāk auto arkā iekšā par 1 collu. (protams apskatīšos vai tie tur neķeras kaut kur)

"laužot" riepu jeb mazāka izmēra ripuli velkot uz platāka diska, tiek kropļots protektors un vienā mirklī var rasties doma - a na*** man to vajadzēja?

ja ražotājs ir pieļavis platākus diskus, tad arī ir norādījis riepas parametrus...

riepu ražotāji norāda ka 195/60 R 15 riepas var likt min uz 5,5J platuma diskiem, optimāli uz 6J -6,5J platuma diskiem un max uz 7J platuma diskiem.

Tā kā par riepām it kā uztraukums nav, vienkārši ar šadiem diskiem riepas sanāk ka sabīdās tuvāk viena otrai.

Vot par to arī ir neziņa-kā izmainās braukšana.

ValdisM 21.07.2009 17:16

msh rakstīja:

Sretsked rakstīja:

msh- atceries tak vienreiz-visi nemēra visu pēc tā-ir vai nav izdevīgi. Ir arī tāda lieta kā patīk-nepatīk.

Jā, latvijā idiņu netrūkst, tas tiesa. Saskatās, ka visādi keksi, kuri dzīvo amūrikā vai rietumeiropā [kur ceļi ir tikpat līdzeni kā zemes virsma] to tik dara, kā liek savām tačkām ne pārak glītus bezizmēra ļitakus, uz kuriem gumija ir tikai paskata pēc, kā arī šķūninga atsperes, ar kurām tačka velkas pa zemi un dara tiem līdzi. Tas tak esot tiiiiiiiiiik kruti, "nu paskatieties, tā tak ir visās datorspēlēs un jaunākajos holivudas bojevikos" un tik krāmē virsū, aizmirstot, ka dzīvo latvijā. Iesākumam gan var pamētāt kruto sētas sīko priekšā "nigaaaaar!" "houmīs!" Pēc tam seko vaimanas, cik lūk latvijā esot slikti ceļi utt utjpr. Es joprojām neesmu iebraucis fišku, kā tad ar sanēģerotu tačku brauc pa graņķarofku - vmax 40-50, lai var pagūt apbraukt lielākus akmeņus? Bet galvenais ka patīk, tb var stāvēt blakus tačkai, dročīt un kaifot ka ir tāpat kā nīdforspīdā Tas nekas, ka braucot to neredz.

P.N. Labi, no "paticēju" šķūninga gan laikam izriet viens pluss - šādi nošķūnēta tačka pa sūdīgiem ceļiem tiek vadīta mierīgāk un bezceļos grimst ātrāk Par cik tas A90q, ko ceļu augšā, nav bijis aprīkots ar šķūningu un nav ticis taupīts, tad salona grīdu +/- oriģinālajā vietā es esmu spiests atlikt ar kūvalda palīdzību - kāds ir kaut kad normāli uzsitis apakšu.

P.P.N. Augstākminētais teksts ir tikai piemērs dekša paticējiem un nevis valdiņa zupā dupā ļitakiem

neesi saulē pārcepies savu A90Q skrūvējot.

Kādi nigeri, kāda holivuda, kāda dročīšāna?

te runa iet par to lai auto modeļa ražotāja paredzētā izmēra riepas 195/60 R15 uzliktu uz collu platākiem diksiem nekā norādīts, jo ,sasodīts, pusgadu meklēju diskus un tikai tagad atradu tādus kas patīk, tikai nav nekādu zināšanu un saprašanas par tiem platumiem.

ValdisM 21.07.2009 17:09

Sretsked rakstīja: Ejiet dirst visi skeptiķi par šo tēmu. 18' un nekāda vaina fotki.lv/...

msh- atceries tak vienreiz-visi nemēra visu pēc tā-ir vai nav izdevīgi. Ir arī tāda lieta kā patīk-nepatīk.

vai tajā bildē ir 7J platuma disks ar 195mm platuma riepām?

Ja tā,manuprāt izskatās ļoti pat ok, tiesa droši vien gar apamlēm jābrauc uzmanīgāk lai neapskādē diskus.

ValdisM 21.07.2009 17:04

edgars80 rakstīja: da pričom tur jūsu ķūningi...

nekas tam drotam nenotiks, ja ieliks par niecīgu collu platākus diskus, kā ražotājs norādijis!

cilvēks tak neprasija, vai var priekša 9j un aimugurē 10j iestūķēt

kur es to jautāju ????

Lasītākie raksti

Jaunie raksti