msh rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Nu beidz visur pīt iekšā 'lētāk' un izdevīgāk.
Diemžēl ziemā tavs ļitaku krutums tāpat ir nosmērēts ar sniega pļuru, tb krutums izpaliek
auto parasti mazgā laiku pa laikam
msh rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Nu beidz visur pīt iekšā 'lētāk' un izdevīgāk.
Diemžēl ziemā tavs ļitaku krutums tāpat ir nosmērēts ar sniega pļuru, tb krutums izpaliek
auto parasti mazgā laiku pa laikam
cap rakstīja: ja liec platākus diskus, liec arī platākas riepas, uz tā 7J diska 195 riepa izskatīsies vnk tizli (šķūningiski), trust me...
nebiju par šo iedomājies, 7J disks sanāk ir 178mm plats, riepa ir 195, kas tur tizls?
msh rakstīja: Ziemai arī ļitakus? Nu valdiņ...
visu laiku braukāju ar lietajiem ziemā.
Kur tu redzi problēmu?
(vismaz nav pavasarī ar kuvaldu jādauza nost pierūsējušie metāla diski no stupicas)
Sretsked rakstīja: Ja patīk-liec. Auto būs 'cietāks' uz riepu amortizācijas rēķina, līkumā mazliet stabilāks...bet neko sevišķi jūtami. Piekarei nekādu lielu postu nenodarīsi ar tādu maiņu.
Tikko pazīmēju uz papīra.
Ja ir viena un tā pati riepa 195/60 R15 kuru var uzlikt gan uz 6J gan uz 7J platuma diskiem, tad atšīrība starp 6J un 7J diskiem ir tāda, ka izmantojot 7J disku -riepas visuscentrs iebīdās par 0,5cm dziļāk auto arkā.
Tātad diska ET nemainās, bet riepas viduscentrs,tātad arī attālums starp ass riepām samazinās.
Kā ietekmē visu braukšanas pasākumu attāluma samazināšana starp riepām?
msh rakstīja: Tātad valdiņš izmet naudu uz skalošanu, toties iesip kapeiku uz filtriem
un ja 3Ls par skalošanas līdzekli uz 10000km ir naudas izmešana, tad kā pēc tevis paša terminoloģijas tu varētu nosaukt gandrīz visa auto detaļu pārlikšanu no viena nojāta aizvēsturiska auto uz citu tāda pat azvēsturisku auto kuzavu.
msh rakstīja: Tātad valdiņš izmet naudu uz skalošanu, toties iesip kapeiku uz filtriem
Pats saproti ko tu muldi?
Tavam A80 dzinējam ir bijis kapitālais, ne manam auto. . Tā kā tas ir apspriežams jautājums kurš te ir izmetis naudu un kurš nav.
P.S. Un filtri tiek likti visu laiku tā paša ražotāja, man mājās stāv kaudze vesels maiss ar viņiem, es viņus (tāpat kā gaisa filtrus, eļļas) vairumā iepērku priekš visiem ģimenes auto, lai ik pa pāris mēneši nav uz veikalu jābrauc pēc tādiem sīkumiem.
STALINS rakstīja: Visi Tevis minētie simptomi bija pirms n-tajiem gadiem manam 316 bēmūvē, vietējais garāžu specs uzklausījis ieteica izskalot motoru (toreiz modē bija STP engine flush)un pretēji rakstītajam nevis, lai tukšgaitā darbojas, bet mierīgi pabraukāt, ja pareizi atceros ~15 mīnūtes, tad liet to šļuru ārā (tur kaut kāda gļotaina suspensija tecēja), tad jaunu filru, eļļu un būšot OK. Bija arī.
Varbūt noder.
ieteikums ļoti pat pareizs (lai gan nav teikts ka tas ir problēmas cēlonis priekš tā Volvo).
taču tūlīt te saskries ciklvēki, kas teiks, ka skalot dzinēju nekādā gadījumā nedrīkst, jo redz skalošana izšķīdina dzinējā esošās eļļas nogulsnes un tās var aizdambēt dzinēja eļļas kanālus.(interesanti vai tās nogulnes tāpat kādā brīdī nevar aizdambēt eļļas kanālaus ja jau tās ir dzinējā un netiek ar skalotāju izšķīdinātas un iztecinātas ārā no dzinēja ;D)
Rakstu visu šo tikai tāpēc lai pateiktu paldies Stalinam, jo pateicoties šim komentam sapratu iespējamo iemelsu, kāpēc manam auto tagad pēc eļļas maiņas eļļa spiediena lampiņa izdzest kādu 1-2 sek pēc dzinēja pielēkšanas un nevis jau kad starteris griež. Visas iepriekšejās kādas 14 eļļas maiņas reizes dzinēju vienmēr skaloju, šoreiz uzdzinu auto uz bedres, aizgāju uz pagabu pēc skalojamā un konstatēju ka tas beidzies, braukt uz veikalu bija slinkums, nomainīju tāpāt bez skalošanas.
Nākamreiz mainot eļļu obligāti skalošu un tad skatīšos kas tad notiks ar eļļas lampiņu. Rezultāti zināmi būs rudenī
ValdisM rakstīja:
modena rakstīja: jautājums- kā ir ar muitu?
cik nikna.... vai kādam pie3redze ir attiecībā uz ES nopirktam precēm un to vešanu tranzītā caur Ukrainu....
muita un robežsardze tur drāž labi. Korupcija ir augstā līmenī, īpaši pret ārzemniekiem, kasās pie visa pie kā var piekasīties (gaida kukuļus), ukraiņi pārbauda izvedamās preces pat tad kad tu brauc jau ārā no valsts (tipa vai neizved vairāk kā eiropa pieļauj ievest)l un tas atkal tiek darīts lai sagaidītu kukuļus.
P.S. pieļauju ka tas ir atkarīgs cik korumpēta un sastrādājusies robežsargu maiņa ir konkrētajā brīdī robežpunktā.
modena rakstīja: jautājums- kā ir ar muitu?
cik nikna.... vai kādam pie3redze ir attiecībā uz ES nopirktam precēm un to vešanu tranzītā caur Ukrainu....
muita un robežsardze tur drāž labi. Korupcija ir augstā līmenī, īpaši pret ārzemniekiem, kasās pie visa pie kā var piekasīties (gaida kukuļus), ukraiņi pārbauda izvedamās preces pat tad kad tu brauc jau ārā no valsts (tipa vai neizved vairāk kā eiropa pieļauj ievest)l un tas atkal tiek darīts lai sagaidītu kukuļus.
draco rakstīja:
anonimikis rakstīja: vai ta tolmetā padzina? rūsas pa daudz?
shitie volvo praktiski neruusee - cinkoti.
tolmetos un so taadas kapeikas dod, ka ta jau labaak lai staav kaa skuuniitis.
tieshaam neviens pa teemu neko nevar pateikt?
saremontē to dzinēju un mauc tālāk
940-tais, galu galā, ir zaebis auto.
Arī Latvijā remontdarbu vietās parasti vienmēr nākas kādam uzņemties risku un sākt regulēt agresīvo CSN pārkāpēju plūsmu, kas šādi cenšas apbraukt korķus pa nomalēm.
Uz lielajām šosejām to lieliski dara fūres, visā korķa garumā braucot draudzīgi viena otrai blakus, citreiz tas ir jādara vieglajiem auto.
Vienreiz stāvēju korķī kur korķis pakustas tikai tikai par 1-2 auto korpusiem, kamēr tev garām aiziet 5-6 uato kas pēc tam spraucas iekša joslā.
Apnika, apstājos blakām priekā braucošajam kablukam un kopīgi ar to braucu uz priekšu.
Gandrīz visi kas stājās korķa galā, saprata manu mājienu (šoreiz visi brauskim draudzīgi un nekāpsim viens otram uz galvas), tomēr 3 auto apstājās aizmugurē, signalizēja, midžināja, ar rokām plātījās,u.t.t
Uzminiet kādas markas bija tie auto?
Atbilde: BMW 3, Lexus 200, acainais MB
Dark_Side rakstīja:
tadsjautues rakstīja: es laikam tieshaam paarietu uz etalonu ja manejais taa riitu degvielu uz 100km, shobriid man iznaak zem 7 l/100, vai arii samainiitu to drapaku pret kaadu golfu
es ari ietu, diemzel man no majam lidz darbam (Mangalji - Ciekurkalns) ir 3!!! autosi viena virziena un 3 otraa!!! 2.40 Ls tikai par celju dienaa!!!! + 1,5h katra virzienaa! tas ir ekvivalenti cik apeed shii riima, bet komforts un laika ekonomija 0!
vai tiesham neviens nevar ieteikt ko gudru - paarmaaciit kompi, ko citu, nekas ka ies sudigak galvenais lai nerij 16-18l pa pilsetu!
ieraksti googlē ekoceļš un izlasi kas tur par to ekoceļu ir rakstīts.
Un tad centies to visu apgūt.
Tavs nosauktais maršruts ir ļoti pateicīgs ekobraukšanai, gandrīz nav luksaforu, vienīgi tas stulbais korķis uz viestura prospekta, bet visādi citādi labs marštuts degvielas ekonomēšanai.
16L/100km ir kosmoss šādā maºšrutā.
Shiirs rakstīja:
Pirmais rakstīja: tā, kurš zina kāds ir 3 golfam pakaļas gultnis
koniskais kā pirmajam?
jaa.
Pirmajam ir konisks ?
Sretsked rakstīja: Pilnībā atbalstu šitādu darboņu izvāverošanu. Tāpēc Latvijā ir problēmas, ka ir šāda pisloņu attieksme-piečakarēt. Ko tu piečakarē ?? Valsti ? Kas ir valsts ?? Mēs visi.
Tie "mēs visi" pa lielākajai daļai ir ideoti konkrētākie, tā kā ja kāds brauc ar LT numuriem, man par to sirds nesāp.
Man sirds sāp par to, ka ZZS, TP, LPP valsti noved līdz bankrotam un tad kad atnāk pašvaldību vēlēšanas -tad ko izdarām "mēs paši" - atdodam varu Latvijas lielākajos ekonomiskajos centros kam?
Rīga, Daugavpils - Šlesers
Valmiera,Liepāja - Oranžā banda
Ventspils - Lembergs.
Krištopānam tomēr bija taisnība.
Un kamēr es dzīvoju valstī, kurā staigājot publiksās vietās būtu jānēsā t-krekls ar uzrakstu "I Am With The Stupid" (kā Dienvidparkā), man nav nekādu iebildumu ka kāds brauc ar LT numriem un cenšas apiet šo aizliegumu.
Savādāk nabaga msh visa šī dēļ pašlaik jauc ārā savu A80 B3 un krāmē uz cita A80 kuzavu
nomiks rakstīja: Jāpiebilst, ka jēkabpilī šobrīd noris ievērojami ceļu remontdarbi, ilgāka stāvēšana tur ir neizbēgama
tie kas nav spējīgi atvērt karti un apskatīties apbraucamās ielas, tie lai arī stāv tajos korķos.
Pirms gada visi šitie sēdēja raudāja par korķiem Kokneses pilsētā, lai gan visu Koknese korķi nevienam netraucējot un nevienam nelienot priekšā varēja apbraukt pa 5 minūtēm.
Viktos rakstīja: Švaki tas ir ar R19 245/35 zemes ceļi vismaz Latgales pusē man uzdzen šermuļus.
Ļoti gribētos atrast kādu maršrutu pa asfaltu.
Ja Tu brauc no LAtgales, tad iesaku braukt caur Madonu-Piebalgu-Bērzkrogu-Augšlīgatnbi-Nītauri.
Grants segumi kopumā būs tikai kādi 5km, ne vairāk
Jēkabpils-Pļaviņas-Koknese-Skrīveri-Ķeipene-zaube-nītaure.
Šajā maršrutā vismazāk būs grants ceļu un visvairāk ar asfalta segumu. Asfalta segums lielākoties būs labs. Un atšķirība ceļa garumā no Menģeles-taurupes ceļa ir minimāla.
msh rakstīja: Raustot priekšas riteni uz 3 un 9 tu pārbaudi stūres pirkstu, bet uz 6 un 12 - stāvābolu Gultni pārbauda, iegriežot un paklausoties
gribi teikt ka izdilis gultnis arī nevar dot riteņa brīvkustību?
Kaksis rakstīja: Es sapratu, ka deksters ar baļķi katrā no četrām acīm joprojām var saskatīt skabargu cita acī...
tur jau vairs nevar iet runa par baļķiem, tie drīzāk varētu būt dižozoli
axel182 rakstīja: nu taa.... tikko pameegjinaaju paklausiities abus ritenjus... kreisais izraadaas arii taa kaa gaudo... lai gan, skanja grozot stuuri pa celju vienalga nemainiijaas; taa skanja it kaa skan pie riepas, tad jau, drosi vien, ka stupicas gultnis, kaut gan, liekot roku uz atsperes, neko nejutu... so skanju nebiju iepriekss taa ieveerojis, laikam nevar braucot tik skalji klausiities muzonu... Labajam ritenim cita opera- ja staavi blakus ritenim, tad praktiski neko nevar dzirdeet; atverot haubi, jau var nedaudz dzirdeet to graushanos, bet ja seedi salonaa, tad skanja ir vnk kretineejosha... uzdodot gaazi ar ceturto, skanja mazliet saruuk, bet kaa atlaid, taa izteikti var dzirdeet graushanos.. :@ ierakstiiju tos trokshnjus kompii, varbuut, kaadam ir kaads briivaaks briitinjss, es aizsuutiitu uz inboksu vai kur citur tos ierakstus? jo, dzirdot, ir vieglaak kko ieteikt...
gribi teikt, ka tas blakus troksnis ir skaļāks kā dzinēja skaņa, ja jau varēji to ierakstīt?
pamēģini Centa ieteikto metodi ar slalombtraukšanu. Un pēc pastāsti mums vai braucot un strauji grozot stūri, skaņa pieaug vai pieklust un kurā pusē tas notiek
msh rakstīja: Un vienalga kļūdījies. Čoma sēta nav nekāds šrots
Pēc tam varēsi sākt zīlēt, kas ātrāk nokļūs šrotā - 1988. gada mazda vai 1987. gada A90q
fakts paliek fakts, tas A80 B3 vairs nebrauks
Centis_Nuudele rakstīja: Pabrauc slalomu. Ja skaņa mainās, tad tas ir riteņa gultnis. Skaņa atslābst ja gultnis ir pagrieziena iekšējam ritenim, pastiprinās ja ārējam.
ar gultņiem var būt arī tieši otrādi, tiesa tas gadās daudz retāk.
Sretsked rakstīja:
kolumbs rakstīja: Sretsked izpārdot visus īpašumus?
Bankrots? Maksātnespēja?
1. Kāda tev daļa??
2. Ja būtu maksātnespēja, tev būtu prieks??
Bļed, kas tā par latviešu būšanu- interesēties, kāpēc pārdod,par cik pircis, ko darīs ar naudu Kāda darīšana sabiedrības idiotu daļai gar to,ko un kāpēc es pārdodu ???
Varbūt tāpēc ka Tu te aktīvi kādus pāris mēnešus iepriekš visu laiku dekalrēji ka "krīze ir tikai Jūsu galvās", nu kaut kā tā.
msh rakstīja:
nomiks rakstīja:
ValdisM rakstīja:
izskatās ka tiksi beidzot pie LV numuriem?
gelvenais, ka visi domās, ka tikko pirkts, jo numuram sērija būs svaiga (HH ....)
Nē, sērija būs ļoti veca, diemžēl eiro, jo oriģinālos "jaunā" konstruktora numurus kaut kādi dauņi nozaga komplektā ar vēl šādām tādām detaļām.
Jūs abi divi kaut kādi jocīgi esat, naskuj man bezpiedziņas bundžu, kas sastāv vairāk no špahteles, reģistrēt? Šodien tika no šrota izglābts aplasīts [mašīna nokļuva šrotā, jo kaut kādi dauņi uzlauza garāžu un aplasīja mašīnu] A90q, kad to kaut kad tuvākajā laikā pārreģistrēs, tad kak raz būs izgājusi tāda summa, kādu mūsu CSDD kosmonauti gribētu par mana A80 regošanu.
nu re!
es tak teicu ka tavs A80 būs ātrāk šrotā, kā mana 88.g mazda
WALA rakstīja: Ak jā ja patreiz pa risām auto iet normāli visticamāk tagad tas vairāk pa tām staigās.
Un vienīgais mīnuss paltākiem diskiem - lielākā daļa no tiem ir smagāka par orģinālajiem - tātad nedaudz lielāka slodze uz vibrāciju slāpējošiem elementiem. Nekas traks tas nav un visticamāk nemaz nepamanīsi.
vai tad.
Es jau riepu platumu nepalielinu, es to pašu riepu uzlieku uz platāka diska.